![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 |
Banneling
|
![]() Allez cazar, ga ervoor, Phönix is heel intelligent hoor. Van jouw kaliber. *knipoog knipoog*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echt leuke lectuur, hoor. En het toont dan hoe irrelevant deze "toevalligheden" zijn.
![]() |
![]() |
#224 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier heb ik het tegen mijn zin gedaan, want het was aan u om uw stelling te staven, niet omgekeerd. Maar ja, ik ben een doetje, niets aan te doen. En ik wilde het goede voorbeeld tonen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 augustus 2005 om 21:50. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat dat nadenken betreft, doe het toch eens, ipv rommel van conspiracy-sites blindelings over te nemen!
![]() |
![]() |
#226 | |
Minister
|
![]() Citaat:
PS: Paulus, wil je even dat forum in orde stellen dat ik eindelijk kan aanmelden, I feel my dark side is taking over Even wat "Shiny happy people" opleggen..
![]() |
![]() |
#227 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zoek het eens op Google op. Als die geschiedkundige dat vertelde wil hij enkel interessant klinken. Net zoals dat kieken dat dacht dat hij Atlantis vond, terwijl een Duitse geoloog een weekje later verklaarde dat het slechts een onderzeese verhoging was, niet door mensenhanden gemaakt. En profs zijn niet zomaar allemaal loonslaafjes. Ik ken het milieu zelf goed genoeg om te weten dat dat niet waar is en dat jij maar wat uit je botten aan het slaan bent. Misschien moet je maar eens al je beweringen aantonen, want je stellingen vallen of staan bij de waarheid van alles wat jij hier zegt of overneemt. Dus doe misschien eerst eens de moeite aan te tonen waarom het zo is en lever ons de bewijzen, anders neemt niemand je serieus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En veel van die zaken (voorkennis Pearl Harbour, voorkennis 9/11) zijn helemaal niet bewezen. Dus: toets eerst de waarheid van je bronnen voor je de praatjes gelooft van de eerste de beste pseudo-wetenschapper. Als je een beetje geschiedenis gedaan hebt besef je goed genoeg wat voor een zeveraars er rondlopen op de wereld en wat voor een belachelijke theorieën ze verkopen, met enkel als doel persoonlijke gewin (faam & geld). Vraag het eens aan de uitvinders van de theorieën rond de piramiden, het Paaseiland, Atlantis, enz. Allemaal zelfverklaarde helderzienden, en allemaal hebben ze er een flinke duit aan verdiend (natuurlijk zelf wetende dat ze enkel goede fictie-auteurs zijn). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Trouwens ... merci. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
|
![]() Citaat:
Ahzo.
![]() |
![]() |
![]() |
#231 | |
|
![]() Citaat:
Ahzo, oeps dan heb ik 't verkeerd opgevat. Is vriendelijk trouwens, thanks. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |||||
|
![]() Citaat:
En dan heb je ook nog bouwwerken als Stonehenge die niet verklaard kunnen worden, en de vele andere Egelse 'Stonehengen' en de 'steentjes' die in Frankrijk werden rechtgezet die allen de richting uitwijzen van Stonehenge, over een continent ... Evenals Atlantis. De pyramide-achtige constructies van de Maya's en de Inca's, wat er volgens de geschiedenis op wijst dat deze volkeren ooit in contact zijn geweest met Egypte ... maar hoe kan dat? En naar de achtergrond verschoven maar eveneens aanwezig: de pyramides van Egypte. Of horen deze dingen niet bij de 'onverklaarbare fenomen' van de geschiedenis?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 1 augustus 2005 om 22:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=6]Do you know why step pyramids are found on government buildings ? [/size] ![]() L.A. City Hall ![]() Government Building ![]() Step Pyramid in Egypt[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 1 augustus 2005 om 22:33. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gebruik van piramidestructuren in constructies die de hoogte ingaan is waarlijk een groot mysterie!
![]() Hoe komt het toch dat mensen op verschillende continenten dat gedaan hebben? Poging tot oplossing: neem de speelblokjes van uw kleine broer en experimenteer![edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 1 augustus 2005 om 22:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Minister
|
![]() En ik maar zoeken naar een goede verwoording.
![]() |
#236 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken jouw type maar al te goed : gefrustreerde would-be wetenschappers die doorgaans onterecht uithalen naar de gevestigde waarden om toch maar een beetje aandacht te krijgen en te denken dat ze er toe doen. Niet dus.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door parcifal : 2 augustus 2005 om 08:44. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | ||||||||||||||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Forbidden Archeology : The Full Unabridged Edition (Hardcover) ISBN: 0892132949 Publisher: Torchlight Publishing (January, 1998 Hardcover: 914 pages Citaat:
Citaat:
Complete Books of Charles Fort Paperback: 1126 pages Publisher: Dover Publications (February 1, 1975) ISBN: 0486230945 Citaat:
Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 2 augustus 2005 om 09:19. |
||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |