![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2701 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2702 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en met mij anderen, na 9/11 werd ik wel heel erg wantrouwig naar de officiele media, en riekte dat er iets niet pluis was. Nu wist ik niet of dat klopte of niet en ben ik op onderzoek gegaan en heb ik dieper gespit in allerlei alternatieve bronnen, en opeens werd mij zoveel duidelijk. En dat de mate waarin we bedonderd zijn en worden op zo'n gigantische grote schaal plaatsvindt, dat ik me ook wel kan voorstellen dat het niet in een keer te behappen is. Mijn doel van het posten hier is te proberen mensen er bewust van te maken wat er in een razendsnel tempo op ons af komt (NWO) zodat we hopelijk met ons allen het tij nog kunnen keren. Anders zal de wereld er erger uitzien dan in WOII ! met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2703 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
door geavanceerde laser technologie (illuminati-technologie) die o.m. via satellieten werkt. (BTW net zoals veel channeling via satellieten gaat!) en is het doel er van ons voor te bereiden op de "Faked allien invasion" o.m. via project Greenstar. De meeste UFO's zijn wat mij betreft illuminati Er is namelijk een soort 'web' om de aarde gesponnen die binnenkomende voertuigen van buitenaardsen, tegen zal houden. (Dit web heeft o.m. te maken met de piramides in Egypte en Mars) met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 4 oktober 2005 om 13:37. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2704 |
Schepen
|
![]() Ik haal dat van www.freedomdomain.com. Overigens een schat aan informatie. Hier en daar wat paranoïde, maar het bevat zeker een hoop interessante hersenkronkels. Over UFO's raadt hij "Behold a Pale Horse" aan. Ik heb het nooit gelezen, maar het gaat over black budgets en projecten achter de schermen door o.m. RAND corp. De auteur werd ooit eens op een UFO beurs gevraagd om niet meer terug te komen.
De boeken die ik vastnam over het UFO-onderwerp zijn nogal anekdotisch en bevatten eigenlijk geen afdoende verklaringen voor mij. Ik denk dan vooral aan de motieven die een zeer hoogstaande beschaving zou hebben. Het is duidelijk dat beschavingen die beschikken over onuitputtelijke energiebronnen een heel ander moreel peil moeten hebben en post-materialistisch moeten denken. Oorlogen in een dergelijk tijdperk zouden zo vernietigend zijn dat er nooit aan begonnen wordt. Overigens dwingt het ook tot een heel andere manier van denken dan het kapitalistische. Het kapitalisme is immers gestoeld op schaarste. Wanneer er geen schaarste meer is, is kapitalisme niet meer dan een cowboy-film. Ik sluit niet uit dat er wel degelijk buitenaardse beschavingen zijn die een veel hogere graad van ontwikkeling hebben. Hierdoor begrijpen ze waarschijnlijk goed dat missioneringswerk geen zin heeft. Indien ze enkel maar monumenten willen opzetten die ons voor een mentale en spirituele uitdaging willen zetten, dan zouden graancirkels en dergelijk daar misschien wel voor dienen. Ik heb geen afdoende verklaring voor graancirkels. Knurften met touwen en planken lijken mij hiertoe allerminst in staat.
![]() |
#2705 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=3]Super dikke vette aanrader als je geintresseerd bent![/size] Heb hem al 3 x gelezen! met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 4 oktober 2005 om 13:43. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2706 |
Schepen
|
![]() OK.
![]() Het is wel belangrijk om zelf de wetenschap zoveel mogelijk te doorgronden. Op die manier kan je toch gemakkelijker het onderscheid maken tussen dingen die hoogst onwaarschijnlijk zijn of gewoon verzonnen en andere die een grond van waarheid kunnen bezitten. Dat laatste kan heel ver gaan.
![]() |
#2707 | |||||
|
![]() Citaat:
Out of the blue is ook een goeie docu over UFO's en hetgeen errond hangt.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 4 oktober 2005 om 13:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2708 |
Schepen
|
![]() Ja, Disclosure... Volgens mij zijn er wel een paar infiltranten bij. Sommigen zien er ongewoon jong uit voor hun leeftijd. De man die spreekt over de Moon Orbiter haalt een verkeerde datum aan... Die man van de FAA zal waarschijnlijk wel de waarheid vertellen, alsook een paar anderen uit de intel. Greer lijkt mij ook oprecht en is redelijk ver geraakt in het benaderen van politiek figuren. Het lijkt er wel op dat ze in een impasse zitten en niet meer aan bod komen in de media. Ook politiekers hebben bitter weinig gedaan. Eigenlijk toont dit hoe weinig macht ze hebben.
![]() |
#2709 |
Banneling
|
![]() Heb hier heel verhelderd stuk over Crop Cirkels (weliswaar Engels)
intresse? zo ja dan tik ik het effe over met vriendelijke groeten Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#2710 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2711 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus houd maar op met vage insinuaties: tegenwoordig bestaan er heelder richtingen (wetenschapsfilosofie bvb.) die daarop zeer uitgebreid ingaan.
![]() |
![]() |
#2712 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben niet van de ene dag op de andere beginnen geloven in de NWO en alles wat er rond hangt hoor. Ik heb er over gelezen en me geinformeerd en naar de feiten gekeken net zoals alle andere "believers" gedaan hebben.
![]() |
![]() |
![]() |
#2713 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daartegen is mijn huisje ook al verhuurd. Ik ben blij dat u het goed doet zonder mij, een pak van mijn hart. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2714 |
Banneling
|
![]() turkje ...
hierboven ergens ... vraagstelling omtrent het feit of ufo's bestaan. hoe dom kan je zijn, het feit dat er een naam wordt aan gegeven, impliceert toch dat ze waargenomen worden ? alleen dat men niet altijd ( ?) weet wat ze zijn. zijn onze univs en hogescholen echt zo'n dommekiekeninstituten geworden die klootloze hommels voortbrengen wat zich weerspiegelt in ondermaats economisch handelen en ondernemerschap, aldus een stukje te lezen in de laatste editie van het ingenieursblad. ( kviv ). flutters. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2715 |
Banneling
|
![]() Namedropping zal u niet redden, Alcozar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2716 |
|
![]() Hier een filmpje van een "UFO".
http://db.bbc.co.uk/southampton/real...tures/ufo1.ram Er is duidelijk een zilverkleurig rond object te zien die naast een radio mast hangt. Geen wazige video of lichten maar een echt te onderscheiden object. Het is geanalyseerd geweest door Industrial Light and Magic om te zien of het geen fake is en zij zeggen dat het onmogelijk is dat het een fake is. Het heeft te maken met de auto-focus van de camera en het schudden omdat er ingezoomd wordt terwijl men de camera in de handen gehouden wordt. Voor meer uitleg erover moet je out of the blue eens bekijken. De beste stukken zijn aan 4 min , 8min , en 10 min. De sceptici mogen zeggen wat ze willen maar er hangt daar duidelijk een rond zilverkleurig object stil boven een radiomast.
![]() |
![]() |
#2717 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hmm niemand? Hoe ik het ook niet over te tikken! ![]() met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2718 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 4 oktober 2005 om 15:17. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2719 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn inderdaad beelden, waarvan men vrij zeker is dat ze echt zijn, ook massawaarnemingen van fenomenen die bovendien een bepaalde koers / path volgen. Er zijn dus UFO's Unidentified Flying Objects. Dat is dus duidelijk ze zijn Unidentified, maar dat wil niet zeggen dat het marsmannekes zijn, of zelf het Amerikaans leger is... (die het hoogstwaarschijnlijk wel zijn natuurlijk... ) Het kunnen best Russische of Chinese projecten zijn, of een satteliet die wat dicht komt en plots heel goed waarneembaar is. Of bv,een stink rijke miljardair die als hobby met vliegende spullen bezig is, zelf Panamerenko komt in aanmerking... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2720 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() "A UFO related topic currently receiving considerable attention is the mysterious appearance of crop circles. In actuality, reports of crop circles date back at least to the Middle Ages, but until the last two decades such circles have adopted the form of simple swirl patterns, and quite possibly are the result of intense electrical discharges from zones of geopathic stress. or even 'whistler" related phenomena. Very elaborate crop circles have made their appearance during the past decade, admittedly, many of these are hoaxes perpetrated by vandals, but the remainder cannot be duplicated simply by tramplin the grain stalks. Principal characteristics of authentic crop circles are: The stalks are bent at growth node, not broken, with nodal cellular expansion. Crop circles emit micro wave energy. Radioactive isotope of Bismuth 105 and Ytrium 88 are evident in the crop circle, which emits high level of radition Seeds taken from crop circles reveal evidence of DNA modification. Dead animals found in the circles have been carbonized. A high frequency sound or clicking noise is sometimes heard in newly formed circles. Plasma spheres have sometimes been observed at the time that the circle was formed. Some UFO writers and lectures who lack a scientific background, claim that humans lack the technology to create such complex crop circles. For the record, the basic crop circle characteristics outlined above are exactly the evidential signs that would remain if the crop circle were to be created by means of low powered gamma ray beam device. Such technology was only implemented into widespread use by the military during the past two decades-the same time period that elaborate crop circles first began to appear.The swollen nodes of grain stalks are of high moisture content; the high frquency gamma ray beam would cause the moisture in the nodes to convert into super-heated steam. swelling and softening the nodal cells and causing them to bend in the direction swept by the beam. Such beams are capable of creating extremely fine detail; the high frequency clicking sound which is emitted from newly found circles strongly suggests that the beam systems emplyed in this duplicitous act incorporate Mossbauer beam technology. the soil within the circle would emit radiation,and any creature unfortunate to be irradiated by the beam, would be carbonized. In order to add to the illusion that crop circles are the creation of a technologically superior race of extra terrestrials, the Mossbauer beam units probably are mounted in terrestrially manufactured flying saucers. Of possible significance is the fact that the majority of the elaborate crop circles first began to appear in the vicinity of Stonehenge, in southern England. This ancient edifice is located in the same county as Boscome Down, the Area 51 of Britain, where captured Nazi flying saucers have been flight tested. Priot to commencing a crop circle, the gamma ray beam would require adjustement for focus and power setting. This could account for the one, or more, small circular depressions usually to be found adjacent te crop circle. Crop Circles made during periods of high humidity would facilitate the formation of luminous plasma spheres, which would tend to meander over the crop-circle location. On rare occasions, eyewitnesses have observed a vertical beam of light emerging from an overcast sky at night, and discovering the next day a new crop circle in the location where the light beam had occured. Once again this is what would be expected if the circle has been created by a Mossbauer beam unit. Crop circles buffs who have been camping in locales where crop circles frquently occur, claim to have discovered a crop circle shortly after thinking about them. This could be because some covert agencies posseess equipment capable of reading one's mind, and known to have been installed in so-called silent helicopters which are used by the National Security Agency. Crop-circle devotees who foolishly sleep overnight in crop circles well may contract leukemia in time, if their immune systems function inefficiently, due to the high level of alpha radiation discovered. at newly formed crop circles. Had very elaborate crop circles been observed prior to the implementation into military aircraft and satellites of Mossbauer beam weaponry, one could rationally asume that cropcircles were of extra terrestrial origin. However, the recent advent of sophisticated crop circles strongly suggests a terrestrial source for them; moreover, the incorporation of sacred geeometry may not only be for the purpose of fooling gullible New-Agers into believing that that the circles are the work of extra-terrestials. Every geometric shape possesses a aetheric energy field. Typical large crop circle formations will emit powerfull aetheric vortices, and therefore may be used for influencing ley lines, the weather, or even human emotions in the vicinity." "They cast no shadows" Brian Desborough p361-364 met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 4 oktober 2005 om 15:57. |
|||||
![]() |
![]() |