![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2721 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een desinformatie project. Het geeft de schijn van openheid, maar er blijft veel verborgen Officieel zullen ze nooit (althans nu) echt zeggen hoe het zit want dan zouden ze hun macht weggeven. Vooral de UFO kringen zijn erg dichtbevolkt met desinformanten! met vriendelijke groeten Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2722 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een boek dat hierover gaat is "The great UFO hoax" Gregory M. Kanon: While I had always felt that many UFO sightings were super-secret 'black ops' projects, I was not prepared for the author's conclusions: UFOs are real, and are the product of the U.S. military. They are being used for the grandest psyc ops program imaginable, to create the ILLUSION of an alien invasion. As to why, the author provides a sobering and very feasible reason. It is but a series of illusory 'wars' designed to maintain an engorged military-industrial complex, and to develop a perceived "need for the permanent presence of the military in the internal affairs of the United States." The author offers some very convincing reasons to support this chilling scenario. Reagan, Kissinger en Gorbatjov hebben allemaal opmerkingen gegeven over hoe "handig" een alien invasie zou zijn. Het is ook belangrijk op te merken dat Hollywood veelal de dreiging van aliens propageert in zijn films. (Independence Day, War of the Worlds, ...)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door exodus : 4 oktober 2005 om 16:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2723 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
project Greenstar. met vriendelijke groeten Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 4 oktober 2005 om 17:25. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2724 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door /\|cazar : 4 oktober 2005 om 17:57. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2725 | |
|
![]() Citaat:
Interessant hierin zijn de quotes van NWO frontmannen: "In our obsession with antagonisms of the moment, we often forget how much unites all the members of humanity. Perhaps we need some outside, universal threat to make us realize this common bond. I occasionally think how quickly our differences would vanish if we were facing an alien threat from outside this world." President Reagan at the 42nd General Assembly of the United Nations in Sept. 21, 1987 "For governments determined to maintain their authority, extra-terrestrial contact is pure dynamite." -- Michael Eisner "Today, America would be outraged if U.N. troops entered Los Angeles to restore order. Tomorrow they will be grateful! This is especially true if they were told that there were an outside threat from beyond, whether real or promulgated, that threatened our very existence. It is then that all peoples of the world will plead to deliver them from this evil. The one thing every man fears is the unknown. When presented with this scenario, individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by the World Government." -- Henry Kissinger Bilderberg 1991
![]() |
![]() |
![]() |
#2726 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Net zoals je over dit hele onderwerp niks van de waarheid weet weet je over de opleiding van Exodus even weinig. Ik weet niet 100% zeker,maar aan de hand van het geheel van zijn posts (mssn eerder tussen de lijnen)...mijn kop eraf als hij geen universitair is. Nuja,niet mijn kop eraf,maar ik acht de kans groot dat Exo universitair is (dat was in elk geval het beeld wat ik gevormd had aan de hand van wat hioj hieromtrent heeft prijsgegeven in bepaalde posts die ik te lezen kreeg)
![]() |
![]() |
#2727 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#2728 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Ik benniet zo thuis in de hele UFO materie. Ik ben Behold a Pale Horse aan het zoeken.Ik vind het boek niet op emule. Weet jij het te vinden (gratis download) Funghus? Of Pindar,jij hebt hem al 3x gelezen...ben je de trotse bezitter van een originele kopie?Of kan je me vertellen waar ik het kan downloaden? William Cooper is de auteur.Een martelaar dacht ik.Klopt het dat hij bij een SWAT-inval om het leven is gebracht? Het is niet de eerste truth-exposer die omgelegd wordt.Zie eveneens Joe Vialls vooral bekend om zijn werk omtrent micronukes dacht ik) nog niet zo lang geleden. Is auteur van Behold a Pale Horse William Cooper dezelfde Bill Cooper waarover Bill Clinton (bastaardzoon van Winthrop Rockefeller?) ooit zei:"Bill Cooper is the most dangerous radiohost in the US"?Of had Cooper geen radioshow?
![]() |
![]() |
#2729 |
Minister-President
|
![]() Over voorgaande:" Shortly after the bombing of the Alfred P. Murrah federal building Rush Limbaugh read a White House memo on the air during his broadcast which named William Cooper, "...the most dangerous radio host in America". Mr. Cooper considers William Clinton's pronouncement the greatest compliment that he has ever received."
![]() |
#2730 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik nu bij mcdonnalds hier in de buurt een vettige hamburger ga halen, staat er daar een kerel licentiaat natuurkunde. Pfff. Ander en beter. Wat niet wegneemt dat ik van die buitenaardse bedreiging geen fluit geloof, de personen die je gequoteerd hebt, hebben het nergens over een invasie in sé. Waarom zouden ze ook, zoiets verstevigt hun machtsbasis niet maar doet alles verbrokkelen, alles maar dan ook alles. Religie en geloof in het banksysteem zijn steunpilaren van het rijk der opperapen, als een intergalactische federatie zich mengt is het meteen gedaan met de pret. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2731 | |||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik uit me niet over die alien-histoire.Ik ben niet zo bezig met die UFO-stuff;ik weet er niet zoveel van.Maar ik denk dat je het geheel niet kent.Ik denk dat de theorie eromtrent is dat er na de 3de WO,de nuclaire wereldoorlog,samengaand met pandemieen (die waarschijnlijk bepaalde rassen zullen treffen-hoe heet dat ook alweer) en waarschijnlijk ook natuurrampen (misschien als wapen gebruikt in die oorlog) een alien-something zal gebeuren die een eensgezindheid zal teweegbrengen bij de totaal ontredderde en gedemoraliseerde rest van de wereldbevolking-die zich na wat hen is overkomen met beide handen zullen vastklampen aan het beetje "zekerheid" wat hen geboden wordt om alsnog te blijven leven....einde oorlog;allen voor één tegen de nieuwe bedreiging-die niet bestaand is omdat het staged is...ORDER OUT OF CHAOS? Is dit correct?Luidt de theorie ongeveer zo?Anderen weten hier vast meer van. Ik las ook dat de Antichrist zal verwerkt zijn in dat alien-gebeuren,maar ik kan me er niks bij voorstellen...(heeft het wat te maken met de elitaire Luciferiaanse fetish?). Ik heb nog geen menig over het al dan niet plaatsvinde in de toekomst van dat alien gebeuren-weet er bitterweinig over;vooral waar het vandaan komt dan... Ik sluit me wel aan bij Alcazars:"religie en geloof in het bankwezen zijn de steunpilaren van het rijk der opperapen".Maar misschien als je de intergalactische federatie ![]() [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 4 oktober 2005 om 20:38. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2732 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ken het scenario ook, maar ik zie het niet zitten. Trouwens, die invasie moet er niet komen omdat ze al lang gebeurd is. The Empire vs. Rebels. Enz ... Veel erover nadenken kan leiden tot koppijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2733 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Volgens mij zal er nog genoeg zijn om over te regeren na WWIII,de nucleaire.Waarom denk je van niet? Ik denk dat de meesten die dat van die alien-invasie aanhangen het als een Ordo Ab Chao zien.
![]() |
![]() |
#2734 | ||||
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 4 oktober 2005 om 20:50. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2735 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt geen alien invasion nodig om een sufgeklopte oorlogsbevolking een nwo structuur te laten aanhangen. Maar eerlijk gezegd, die nwo structuur is vandaag toch al voor een heel stuk op haar plaats. Ik zal zelfs meer zeggen: dat is een natuurlijke evolutie 'ordo ab chao", zelfs in complexe systemen ziet men iets soortgelijks optreden, volledig in tegenspraak met de hoofdwet uit de thermodynamica, zelfordening noemt men het dan. Ik weet het niet, 'k ga er niet wakker van liggen althans. Met mijn telescopische baton ben ik op veel voorbereid ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2736 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zie dat dus niet zitten he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2737 | |||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Yep. Citaat:
met vriendelike groeten Pindar [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 4 oktober 2005 om 21:13. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2738 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk ook weldat het ze het kunnen zonder het alien-invasie en antichrist gedoe;maar aan de andere kant denk ik dat ze ook wel over de technologie beschikken om het te bewerkstelligen. De NWO-structuur is voor een heel stuk op haar plaats,maar ze hebben nog een lange weg te gaan hoor.Dit is nog steeds de voorbereidingsfase.De wereldregering is er nog niet,evenals de wereldmunt,evenals de wereldreligie,evenals de microchips...en wat ze uiteindelijk willen met Jeruzalem... Ze hebben uiteindelijk chaos nodig in de vorm van WWIII etc.
![]() |
![]() |
#2739 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2740 | |
|
![]() Citaat:
Gewoon enkele UFO's die verschijnen boven drukbevolkte steden,, de media die eropspringt.... En de wereldleiders die zeggen dat we ons moeten verenigen zal al heel wat effect hebben.
![]() |
![]() |