Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 oktober 2005, 16:00   #2721
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, Disclosure..
Zover ik het heb kunnen checken is het disclosure project
een desinformatie project.
Het geeft de schijn van openheid, maar er blijft veel verborgen
Officieel zullen ze nooit (althans nu) echt zeggen hoe het zit
want dan zouden ze hun macht weggeven.
Vooral de UFO kringen zijn erg dichtbevolkt met desinformanten!

met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 16:37   #2722
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
ok dan, op verzoek.

<knip>

"They cast no shadows"
Brian Desborough
p361-364

met vriendelijke groeten

Pindar
Zeer interessant. Het is zeker goed mogelijk i.v.m de fake alien invasie doe gepland is. Iedereen kent cropcircles, iedereen heeft al gehoord van de zogezegde UFO-abductions. Dit kunnen allemaal dingen zijn die in het collectieve bewustzijn ingeplant worden om te conditioneren voor een fake alien invasie.

Een boek dat hierover gaat is "The great UFO hoax" Gregory M. Kanon:

While I had always felt that many UFO sightings were super-secret 'black ops' projects, I was not prepared for the author's conclusions: UFOs are real, and are the product of the U.S. military. They are being used for the grandest psyc ops program imaginable, to create the ILLUSION of an alien invasion. As to why, the author provides a sobering and very feasible reason. It is but a series of illusory 'wars' designed to maintain an engorged military-industrial complex, and to develop a perceived "need for the permanent presence of the military in the internal affairs of the United States." The author offers some very convincing reasons to support this chilling scenario.

Reagan, Kissinger en Gorbatjov hebben allemaal opmerkingen gegeven over hoe "handig" een alien invasie zou zijn.

Het is ook belangrijk op te merken dat Hollywood veelal de dreiging van aliens propageert in zijn films. (Independence Day, War of the Worlds, ...)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by exodus on 04-10-2005 at 17:42
Reason:
--------------------------------

Citaat:
ok dan, op verzoek.

<knip>

"They cast no shadows"
Brian Desborough
p361-364

met vriendelijke groeten

Pindar
Zeer interessant. Het is zeker goed mogelijk i.v.m de fake alien invasie doe gepland is. Iedereen kent cropcircles, iedereen heeft al gehoord van de zogezegde UFO-abductions. Dit kunnen allemaal dingen zijn die in het collectieve bewustzijn ingeplant worden om te conditioneren voor een fake alien invasie.

While I had always felt that many UFO sightings were super-secret 'black ops' projects, I was not prepared for the author's conclusions: UFOs are real, and are the product of the U.S. military. They are being used for the grandest psyc ops program imaginable, to create the ILLUSION of an alien invasion. As to why, the author provides a sobering and very feasible reason. It is but a series of illusory 'wars' designed to maintain an engorged military-industrial complex, and to develop a perceived "need for the permanent presence of the military in the internal affairs of the United States." The author offers some very convincing reasons to support this chilling scenario.

Reagan, Kissinger en Gorbatjov hebben allemaal opmerkingen gegeven over hoe "handig" een alien invasie zou zijn.

Het is ook belangrijk op te merken dat Hollywood veelal de dreiging van aliens propageert in zijn films. (Independence Day, War of the Worlds, ...)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
ok dan, op verzoek.

"A UFO related topic currently receiving considerable attention is the mysterious appearance of crop circles.
In actuality, reports of crop circles date back at least to the Middle Ages, but until the last two decades such circles have adopted the form of simple swirl patterns, and quite possibly are the result of intense electrical discharges from zones of geopathic stress. or even 'whistler" related phenomena.
Very elaborate crop circles have made their appearance during the past decade, admittedly, many of these are hoaxes perpetrated by vandals, but
the remainder cannot be duplicated simply by tramplin the grain stalks.
Principal characteristics of authentic crop circles are:
The stalks are bent at growth node, not broken, with nodal cellular expansion.
Crop circles emit micro wave energy.
Radioactive isotope of Bismuth 105 and Ytrium 88 are evident in the crop circle, which emits high level of radition
Seeds taken from crop circles reveal evidence of DNA modification.
Dead animals found in the circles have been carbonized.
A high frequency sound or clicking noise is sometimes heard in newly formed circles.
Plasma spheres have sometimes been observed at the time that the circle was formed.
Some UFO writers and lectures who lack a scientific background,
claim that humans lack the technology to create such complex crop circles.
For the record, the basic crop circle characteristics outlined above are
exactly the evidential signs that would remain if the crop circle were to be created by means of low powered gamma ray beam device.
Such technology was only implemented into widespread use by the military
during the past two decades-the same time period that elaborate crop circles
first began to appear.
The swollen nodes of grain stalks are of high moisture content;
the high frquency gamma ray beam would cause the moisture in the nodes
to convert into super-heated steam. swelling and softening the nodal cells
and causing them to bend in the direction swept by the beam.
Such beams are capable of creating extremely fine detail; the high frequency
clicking sound which is emitted from newly found circles strongly suggests
that the beam systems emplyed in this duplicitous act incorporate
Mossbauer beam technology.
the soil within the circle would emit radiation,and any creature unfortunate to be irradiated by the beam, would be carbonized.
In order to add to the illusion that crop circles are the creation of a
technologically superior race of extra terrestrials, the Mossbauer beam units
probably are mounted in terrestrially manufactured flying saucers.
Of possible significance is the fact that the majority of the elaborate crop circles first began to appear in the vicinity of Stonehenge, in southern England.
This ancient edifice is located in the same county as Boscome Down, the Area 51 of Britain, where captured Nazi flying saucers have been flight tested.
Priot to commencing a crop circle, the gamma ray beam would require adjustement for focus and power setting. This could account for the one, or more, small circular depressions usually to be found adjacent te crop circle.
Crop Circles made during periods of high humidity would facilitate the
formation of luminous plasma spheres, which would tend to meander over the
crop-circle location.
On rare occasions, eyewitnesses have observed a vertical beam of light emerging from an overcast sky at night, and discovering the next day a new crop circle in the location where the light beam had occured. Once again this is what would be expected if the circle has been created by a Mossbauer beam unit.
Crop circles buffs who have been camping in locales where crop circles frquently occur, claim to have discovered a crop circle shortly after thinking about them. This could be because some covert agencies posseess equipment capable of reading one's mind, and known
to have been installed in so-called silent helicopters which are used by the National Security Agency.
Crop-circle devotees who foolishly sleep overnight in crop circles well may contract leukemia in time, if their immune systems function inefficiently, due to the high level of alpha radiation discovered.
at newly formed crop circles. Had very elaborate crop circles been observed prior to the implementation into military aircraft and satellites of Mossbauer beam weaponry, one could rationally asume that cropcircles were of extra terrestrial origin.
However, the recent advent of sophisticated crop circles strongly suggests a terrestrial source for them;
moreover, the incorporation of sacred geeometry may not only be for the purpose of fooling gullible New-Agers into believing that that the circles are the work of extra-terrestials.
Every geometric shape possesses a aetheric energy field. Typical large crop circle formations will emit powerfull aetheric vortices, and therefore may be used for influencing ley lines, the weather,
or even human emotions in the vicinity."

"They cast no shadows"
Brian Desborough
p361-364

met vriendelijke groeten

Pindar

Het is ook belangrijk op te merken dat Hollywood veelal de dreiging van aliens propageert in zijn films. (Independence Day, War of the Worlds, ...)[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door exodus : 4 oktober 2005 om 16:42.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 17:24   #2723
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Juist Exodus! Het heeft inderdaad te maken met de faked alien invasion en
project Greenstar.

met vriendelijke groeten

Pindar[edit]
[size=1]After edit by Pindar on 04-10-2005 at 18:25
Reason:

Citaat:
Juist Exodus! Het heeft inderdaad te maken met de faked alien invasion en
project Greenstar.

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]

Citaat:
Juist Exodus! Het heeft te maken met de faked alien invasion en
project Greenstar.

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 4 oktober 2005 om 17:25.
Oud 4 oktober 2005, 17:56   #2724
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Namedropping zal u niet redden, Alcozar.
De correcte nick-name is Alcazar, Porcifal.

Citaat:
Zeer interessant. Het is zeker goed mogelijk i.v.m de fake alien invasie doe gepland is. Iedereen kent cropcircles, iedereen heeft al gehoord van de zogezegde UFO-abductions. Dit kunnen allemaal dingen zijn die in het collectieve bewustzijn ingeplant worden om te conditioneren voor een fake alien invasie
En waar mag die fake-alien invasion dan wel goed voor zijn, als ik vragen mag ?[edit]
[size=1]After edit by /\|cazar on 04-10-2005 at 18:57
Reason:

Citaat:
De correcte nick-name is Alcazar, Porcifal.

Citaat:
Zeer interessant. Het is zeker goed mogelijk i.v.m de fake alien invasie doe gepland is. Iedereen kent cropcircles, iedereen heeft al gehoord van de zogezegde UFO-abductions. Dit kunnen allemaal dingen zijn die in het collectieve bewustzijn ingeplant worden om te conditioneren voor een fake alien invasie
En waar mag die fake-alien invasion dan wel goed voor zijn, als ik vragen mag ?[/size]

Citaat:
De correcte nick-name is Alcazar, Parcifol.

Citaat:
En waar mag die fake-alien invasion dan wel goed voor zijn, als ik vragen mag ?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door /\|cazar : 4 oktober 2005 om 17:57.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 18:22   #2725
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
En waar mag die fake-alien invasion dan wel goed voor zijn, als ik vragen mag ?
De wereld verenigen tegen een vijand. Een alien invasie is de perfecte pretext en reden om de soevereiniteit van staten op te geven , en alle landen op de aarde te verenigen tegen een buitenaardse dreiging.

Interessant hierin zijn de quotes van NWO frontmannen:

"In our obsession with antagonisms of the moment, we often forget how much unites all the members of humanity. Perhaps we need some outside, universal threat to make us realize this common bond. I occasionally think how quickly our differences would vanish if we were facing an alien threat from outside this world." President Reagan at the 42nd General Assembly of the United Nations in Sept. 21, 1987

"For governments determined to maintain their authority, extra-terrestrial contact is pure dynamite." -- Michael Eisner

"Today, America would be outraged if U.N. troops entered Los Angeles to restore order. Tomorrow they will be grateful! This is especially true if they were told that there were an outside threat from beyond, whether real or promulgated, that threatened our very existence. It is then that all peoples of the world will plead to deliver them from this evil. The one thing every man fears is the unknown. When presented with this scenario, individual rights will be willingly relinquished for the guarantee of their well-being granted to them by the World Government." -- Henry Kissinger Bilderberg 1991

Oud 4 oktober 2005, 19:10   #2726
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Hoe kunt gij dat nu weten? Gij hebt bij mijn weten nog nooit een universiteit van binnen gezien...
Bij jouw weten...te-ring...dat zegt werkelijk alles.En dan toch weer hoog van de toren blazen...
Net zoals je over dit hele onderwerp niks van de waarheid weet weet je over de opleiding van Exodus even weinig.
Ik weet niet 100% zeker,maar aan de hand van het geheel van zijn posts (mssn eerder tussen de lijnen)...mijn kop eraf als hij geen universitair is.

Nuja,niet mijn kop eraf,maar ik acht de kans groot dat Exo universitair is (dat was in elk geval het beeld wat ik gevormd had aan de hand van wat hioj hieromtrent heeft prijsgegeven in bepaalde posts die ik te lezen kreeg)
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 19:22   #2727
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Bij jouw weten...te-ring...dat zegt werkelijk alles.En dan toch weer hoog van de toren blazen...
Net zoals je over dit hele onderwerp niks van de waarheid weet weet je over de opleiding van Exodus even weinig.
Ik weet niet 100% zeker,maar aan de hand van het geheel van zijn posts (mssn eerder tussen de lijnen)...mijn kop eraf als hij geen universitair is.
Idd , bij zijn weten... hij blaft er maar op los en hij weet er geen bal van. Ik heb in 2 verschillende universiteiten gestudeerd, en ben universitair, maar voor mij wil dat niets zeggen. Ik keur mensen niet op basis van de diplomas die ze aan de muur hangen hebben , maar op andere basissen. Van nietszeggende commentaren zoals "Gij hebt bij mijn weten nog nooit een universiteit van binnen gezien", krijg ik al spontane walgingen.
Oud 4 oktober 2005, 19:41   #2728
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Funghus
"Behold a Pale Horse" aan. Ik heb het nooit gelezen, maar het gaat over black budgets en projecten achter de schermen door o.m. RAND corp. De auteur werd ooit eens op een UFO beurs gevraagd om niet meer terug te komen.

Ik benniet zo thuis in de hele UFO materie.
Ik ben Behold a Pale Horse aan het zoeken.Ik vind het boek niet op emule.
Weet jij het te vinden (gratis download) Funghus?
Of Pindar,jij hebt hem al 3x gelezen...ben je de trotse bezitter van een originele kopie?Of kan je me vertellen waar ik het kan downloaden?

William Cooper is de auteur.Een martelaar dacht ik.Klopt het dat hij bij een SWAT-inval om het leven is gebracht?
Het is niet de eerste truth-exposer die omgelegd wordt.Zie eveneens Joe Vialls vooral bekend om zijn werk omtrent micronukes dacht ik) nog niet zo lang geleden.

Is auteur van Behold a Pale Horse William Cooper dezelfde Bill Cooper waarover Bill Clinton (bastaardzoon van Winthrop Rockefeller?) ooit zei:"Bill Cooper is the most dangerous radiohost in the US"?Of had Cooper geen radioshow?
Oud 4 oktober 2005, 19:56   #2729
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Over voorgaande:" Shortly after the bombing of the Alfred P. Murrah federal building Rush Limbaugh read a White House memo on the air during his broadcast which named William Cooper, "...the most dangerous radio host in America". Mr. Cooper considers William Clinton's pronouncement the greatest compliment that he has ever received."
Oud 4 oktober 2005, 20:16   #2730
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe kunt gij dat nu weten? Gij hebt bij mijn weten nog nooit een universiteit van binnen gezien...
Alsof univ gezeten gezien en gedaan hebben een referentie is ...

Als ik nu bij mcdonnalds hier in de buurt een vettige hamburger ga halen, staat er daar een kerel licentiaat natuurkunde.

Pfff.

Ander en beter.

Wat niet wegneemt dat ik van die buitenaardse bedreiging geen fluit geloof, de personen die je gequoteerd hebt, hebben het nergens over een invasie in sé.

Waarom zouden ze ook, zoiets verstevigt hun machtsbasis niet maar doet alles verbrokkelen, alles maar dan ook alles.

Religie en geloof in het banksysteem zijn steunpilaren van het rijk der opperapen, als een intergalactische federatie zich mengt is het meteen gedaan met de pret.
Oud 4 oktober 2005, 20:33   #2731
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Wat niet wegneemt dat ik van die buitenaardse bedreiging geen fluit geloof, de personen die je gequoteerd hebt, hebben het nergens over een invasie in sé.

Waarom zouden ze ook, zoiets verstevigt hun machtsbasis niet maar doet alles verbrokkelen, alles maar dan ook alles.

Religie en geloof in het banksysteem zijn steunpilaren van het rijk der opperapen, als een intergalactische federatie zich mengt is het meteen gedaan met de pret.

Ik uit me niet over die alien-histoire.Ik ben niet zo bezig met die UFO-stuff;ik weet er niet zoveel van.Maar ik denk dat je het geheel niet kent.Ik denk dat de theorie eromtrent is dat er na de 3de WO,de nuclaire wereldoorlog,samengaand met pandemieen (die waarschijnlijk bepaalde rassen zullen treffen-hoe heet dat ook alweer) en waarschijnlijk ook natuurrampen (misschien als wapen gebruikt in die oorlog) een alien-something zal gebeuren die een eensgezindheid zal teweegbrengen bij de totaal ontredderde en gedemoraliseerde rest van de wereldbevolking-die zich na wat hen is overkomen met beide handen zullen vastklampen aan het beetje "zekerheid" wat hen geboden wordt om alsnog te blijven leven....einde oorlog;allen voor één tegen de nieuwe bedreiging-die niet bestaand is omdat het staged is...ORDER OUT OF CHAOS?
Is dit correct?Luidt de theorie ongeveer zo?Anderen weten hier vast meer van.
Ik las ook dat de Antichrist zal verwerkt zijn in dat alien-gebeuren,maar ik kan me er niks bij voorstellen...(heeft het wat te maken met de elitaire Luciferiaanse fetish?).
Ik heb nog geen menig over het al dan niet plaatsvinde in de toekomst van dat alien gebeuren-weet er bitterweinig over;vooral waar het vandaan komt dan...

Ik sluit me wel aan bij Alcazars:"religie en geloof in het bankwezen zijn de steunpilaren van het rijk der opperapen".Maar misschien als je de intergalactische federatie juist weet te plaatsen dat het minder rap "uit is met de pret" voor de opperapen.Zeker als het staged is en door hen.[edit]
[size=1]After edit by Lex Blanca on 04-10-2005 at 21:38
Reason:

Citaat:

Ik uit me niet over die alien-histoire.Ik ben niet zo bezig met die UFO-stuff;ik weet er niet zoveel van.Maar ik denk dat je het geheel niet kent.Ik denk dat de theorie eromtrent is dat er na de 3de WO,de nuclaire wereldoorlog,samengaand met pandemieen (die waarschijnlijk bepaalde rassen zullen treffen-hoe heet dat ook alweer) en waarschijnlijk ook natuurrampen (misschien als wapen gebruikt in die oorlog) een alien-something zal gebeuren die een eensgezindheid zal teweegbrengen bij de totaal ontredderde en gedemoraliseerde rest van de wereldbevolking-die zich na wat hen is overkomen met beide handen zullen vastklampen aan het beetje "zekerheid" wat hen geboden wordt om alsnog te blijven leven....einde oorlog;allen voor één tegen de nieuwe bedreiging-die niet bestaand is omdat het staged is...ORDER OUT OF CHAOS?
Ik las ook dat de Antichrist zal verwerkt zijn in dat alien-gebeuren,maar ik kan me er niks bij voorstellen...(heeft het wat te maken met de elitaire Luciferiaanse fetish?).
Ik heb nog geen menig over het al dan niet plaatsvinde in de toekomst van dat alien gebeuren-weet er bitterweinig over;vooral waar het vandaan komt dan...

Ik sluit me wel aan bij Alcazars:"religie en geloof in het bankwezen zijn de steunpilaren van het rijk der opperapen".Maar misschien als je de intergalactische federatie juist weet te plaatsen dat het minder rap "uit is met de pret" voor de opperapen.Zeker als het staged is en door hen.[/size]

[size=1]After edit by Lex Blanca on 04-10-2005 at 21:36
Reason:

Citaat:

Ik heb geen menig over dat alien gebeuren-weet er bitterweinig over;vooral waar het vandaan komt dan...

Ik sluit me wel aan bij Alcazars:"religie en geloof in het bankwezen zijn de steunpilaren van het rijk der opperapen".Maar misschien als je de intergalactische federatie juist weet te plaatsen dat het minder rap "uit is met de pret" voor de opperapen.Zeker als het staged is en door hen.[/size]

Citaat:

Ik uit me niet over die alien-histoire.Ik ben niet zo bezig met die UFO-stuff;ik weet er nioet zoveel van.Maar ik denk dat je het geheel niet kent.Ik denk dat de theorie eromtrent is dat er na de 3de WO,de nuclaire wereldoorlog,samengaand met pandemieen (die waarschijnlijk bepaalde rassen zullen treffen-hoe heet dat ook alweer) en waarschijnlijk ook natuurrampen (misschien als wapen gebruikt in die oorlog) een alien-something zal gebeuren die een eensgezindheid zal teweegbrengen bij de totaal ontredderde en gedemoraliseerde rest van de wereldbevolking-die zich na wat hen is overkomen met beide handen zullen vastklampen aan het beetje "zekerheid" wat hen geboden wordt om alsnog te blijven leven....einde oorlog;allen voor één tegen de nieuwe bedreiging.
Ik heb geen menig over dat alien gebeuren-weet er bitterweinig over;vooral waar het vandaan komt dan...

Ik sluit me wel aan bij Alcazars:"religie en geloof in het bankwezen zijn de steunpilaren van het rijk der opperapen".Maar misschien als je de intergalactische federatie juiste weet te plaatsen dat het minder rap "uit is met de pret" voor de opperapen.Zeker als het staged is en door hen.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 4 oktober 2005 om 20:38.
Oud 4 oktober 2005, 20:38   #2732
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik uit me niet over die alien-histoire.Ik ben niet zo bezig met die UFO-stuff;ik weet er nioet zoveel van.Maar ik denk dat je het geheel niet kent.Ik denk dat de theorie eromtrent is dat er na de 3de WO,de nuclaire wereldoorlog,samengaand met pandemieen (die waarschijnlijk bepaalde rassen zullen treffen-hoe heet dat ook alweer) en waarschijnlijk ook natuurrampen (misschien als wapen gebruikt in die oorlog) een alien-something zal gebeuren die een eensgezindheid zal teweegbrengen bij de totaal ontredderde en gedemoraliseerde rest van de wereldbevolking-die zich na wat hen is overkomen met beide handen zullen vastklampen aan het beetje "zekerheid" wat hen geboden wordt om alsnog te blijven leven....einde oorlog;allen voor één tegen de nieuwe bedreiging.

Ik sluit me wel aan bij Alcazars:"religie en geloof in het bankwezen zijn de steunpilaren van het rijk der opperapen".Maar misschien als je de intergalactische federatie juiste weet te plaatsen dat het minder rap "uit is met de pret" voor de opperapen.Zeker als het staged is en door hen.
Ik denk niet dat er nog iets zal zijn om over te regeren, na een nucleaire wereldoorlog ...

Ik ken het scenario ook, maar ik zie het niet zitten.

Trouwens, die invasie moet er niet komen omdat ze al lang gebeurd is.

The Empire vs. Rebels.

Enz ...

Veel erover nadenken kan leiden tot koppijn.
Oud 4 oktober 2005, 20:41   #2733
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik denk niet dat er nog iets zal zijn om over te regeren, na een nucleaire wereldoorlog ...

Ik ken het scenario ook, maar ik zie het niet zitten.

Trouwens, die invasie moet er niet komen omdat ze al lang gebeurd is.

The Empire vs. Rebels.

Enz ...

Veel erover nadenken kan leiden tot koppijn.

Volgens mij zal er nog genoeg zijn om over te regeren na WWIII,de nucleaire.Waarom denk je van niet?
Ik denk dat de meesten die dat van die alien-invasie aanhangen het als een Ordo Ab Chao zien.
Oud 4 oktober 2005, 20:48   #2734
exodus

Standaard

Citaat:
DAt denk ik niet. Een fake alien bedreiging is het klassieke problem reaction solution , alleen iets meer exotisch. Net zoals bij het terrorisme.[edit]
[size=1]After edit by exodus on 04-10-2005 at 21:50
Reason:

Citaat:
DAt denk ik niet. Een fake alien bedreiging is het klassieke problem reaction solution , alleen iets meer exotisch. Net zoals bij het terrorisme.[/size]

DAt denk ik niet. Een fake alien bedreiging is het klassieke problem reaction solution , alleen iets meer exotisch. Net zoals bij het terrorisme.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door exodus : 4 oktober 2005 om 20:50.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2005, 20:49   #2735
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Volgens mij zal er nog genoeg zijn om over te regeren na WWIII,de nucleaire.Waarom denk je van niet?
Ik denk dat de meesten die dat van die alien-invasie aanhangen het als een Ordo Ab Chao zien.
Nucleair -> radiation, nuclear winter -> alles om zeep.

Je hebt geen alien invasion nodig om een sufgeklopte oorlogsbevolking een nwo structuur te laten aanhangen.

Maar eerlijk gezegd, die nwo structuur is vandaag toch al voor een heel stuk op haar plaats. Ik zal zelfs meer zeggen: dat is een natuurlijke evolutie 'ordo ab chao", zelfs in complexe systemen ziet men iets soortgelijks optreden, volledig in tegenspraak met de hoofdwet uit de thermodynamica, zelfordening noemt men het dan.

Ik weet het niet, 'k ga er niet wakker van liggen althans.

Met mijn telescopische baton ben ik op veel voorbereid !
Oud 4 oktober 2005, 20:50   #2736
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
DAt denk ik niet. Een fake alien bedreiging is het klassieke problem reaction solution , alleen iets meer exotisch. Net zoals bij het terrorisme.
Gaan ze dan zelf met ufo's doorheen de lucht vliegen, na woIII die alles om zeep heeft geholpen ?

Ik zie dat dus niet zitten he.
Oud 4 oktober 2005, 21:11   #2737
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Of Pindar,jij hebt hem al 3x gelezen...ben je de trotse bezitter van een originele kopie?Of kan je me vertellen waar ik het kan downloaden?
Heb hem hier thuisliggen, originele kopie, Echt de moeite waard te kopen!

Citaat:
William Cooper is de auteur.Een martelaar dacht ik.Klopt het dat hij bij een SWAT-inval om het leven is gebracht?

Yep.

Citaat:
Is auteur van Behold a Pale Horse William Cooper dezelfde Bill Cooper waarover Bill Clinton (bastaardzoon van Winthrop Rockefeller?) ooit zei:"Bill Cooper is the most dangerous radiohost in the US"?Of had Cooper geen radioshow?
Hij heeft inderdaad een radioshow gehad.

met vriendelike groeten

Pindar
[edit]
[size=1]After edit by Pindar on 04-10-2005 at 22:13
Reason:

Citaat:

Citaat:

Yep.

Citaat:

met vriendelike groeten

Pindar
[/size]

[img]images/icons/icon1.gif[/img]

Citaat:

Citaat:

Yep.

Citaat:

met vriendelike groeten

Pindar
[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 4 oktober 2005 om 21:13.
Oud 4 oktober 2005, 21:18   #2738
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Nucleair -> radiation, nuclear winter -> alles om zeep.

Je hebt geen alien invasion nodig om een sufgeklopte oorlogsbevolking een nwo structuur te laten aanhangen.

Maar eerlijk gezegd, die nwo structuur is vandaag toch al voor een heel stuk op haar plaats.
Niet de hele wereld zal besmet zijn met radiation hoor,noch platgenuked.

Ik denk ook weldat het ze het kunnen zonder het alien-invasie en antichrist gedoe;maar aan de andere kant denk ik dat ze ook wel over de technologie beschikken om het te bewerkstelligen.

De NWO-structuur is voor een heel stuk op haar plaats,maar ze hebben nog een lange weg te gaan hoor.Dit is nog steeds de voorbereidingsfase.De wereldregering is er nog niet,evenals de wereldmunt,evenals de wereldreligie,evenals de microchips...en wat ze uiteindelijk willen met Jeruzalem...
Ze hebben uiteindelijk chaos nodig in de vorm van WWIII etc.
Oud 4 oktober 2005, 21:19   #2739
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Gaan ze dan zelf met ufo's doorheen de lucht vliegen, na woIII die alles om zeep heeft geholpen ?

Ze kunnen ze bvb ook projecteren;die technologie is er.Holografische en zo.
Oud 4 oktober 2005, 21:22   #2740
exodus

Standaard

Citaat:

Ik denk zelfs neit dat dat hoeft. Of het voor of na of tijdens WOIII is hebben we het raden naar.
Gewoon enkele UFO's die verschijnen boven drukbevolkte steden,, de media die eropspringt.... En de wereldleiders die zeggen dat we ons moeten verenigen zal al heel wat effect hebben.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be