![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3861 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
http://www.chemtrails.nl/
![]() |
![]() |
#3862 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tsja, kan er ook niks aandoen, maar heb het onderzocht en kwam hierop uit Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3863 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3864 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel heb ik de reptielentheorie grondig onderzocht en ben er zo op uitgekomen! Man o man, wat een gekutkam weer! woordjes uit hun verband rukken! knap hoor! Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3865 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3866 | |
Banneling
|
![]() Welneeeeeee, niks aan de hand hoor!!! pfffffffffffff
Citaat:
Pindar Laatst gewijzigd door Pindar : 25 januari 2006 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3867 | |
Banneling
|
![]() [SIZE="3"]I have no idea who wrote this letter. I seriously doubt it is genuine; it is not their style to expose themselves this way. However, it doesn't matter. It is all true, except that they are not yet in full control.[/SIZE]
Citaat:
Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3868 |
Banneling
|
![]() en zo is het!
[SIZE="7"] International Terrorism Does Not Exist[/SIZE] http://www.rense.com/general69/ism.htm Pindar |
![]() |
![]() |
![]() |
#3869 |
|
![]() Ik denk ook dat het een fake brief is, maar diegene die het geschreven heeft geeft goed weer vanuit hun standpunt waar het om gaat. De mensen weten niet eens dat ze bedrogen worden.
![]() |
![]() |
#3870 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Abraham Lincoln |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3871 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hebt u er trouwens enig idee van welke motieven de NWO heeft om precies het Brusselse chemisch te komen vergiftigen (of klaarmaken voor reptielen)?
![]() |
![]() |
#3872 | |
|
![]() Citaat:
People who unequivocally deny the conspiratorial view of history have over the years acquired a strong vested emotional interest in their own errors. Their intellects and egos are totally committed to the accidental theory. Most people are highly reluctant to admit that they have been conned or have shown poor judgment. To inspect the evidence of the existence of a conspiracy guiding our political destiny from behind the scenes would force many of these people to repudiate a lifetime of accumulated opinions. It takes a person with strong character indeed to face the facts and admit he has been wrong even if it was because he was uninformed.
Laatst gewijzigd door exodus : 25 januari 2006 om 17:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3873 |
Minister-President
|
![]() waar blijven nou die mappen favoriet van de believers?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3874 | |
|
![]() En hier eentje dat heel goed opgaat voor Firestone:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 25 januari 2006 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3875 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alex Jones? Pindar? Grote groene Gerry, de baas van de reptielen? Bovendien is het woordje equivocally van groot belang hier. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3876 |
|
![]() Hier nog een quote van Quigley. DIe toegeeft dat er een geheim netwerk is die in invloed heeft gehad op de geschiedenis.
There does exist, and has existed for a generation, an international Anglophile network which operates, to some extent, in the way the radical Right believes the Communists act. In fact, this network, which we may identify as the Round Table Groups, has no aversion to cooperating with the Communists, or any other groups, and frequently does so. I know of the operations of this network because I have studied it for twenty years and was permitted for two years, in the early 1960s, to examine its papers and secret records. I have no aversion to it or to most of its aims and have, for much of my life, been close to it and to many of its instruments. I have objected, both in the past and recently, to a few of its policies…but in general my chief difference of opinion is that it wishes to remain unknown, and I believe its role in history is significant enough to be known. Quigley was een insider en het boek dat hij schreef over die organisatie was nooit bedoeld voor de grote massa. Maar hier zegt hij onomwonden dat het geheim is, en dat de rol die het gespeeld is "significant genoeg is"!
![]() |
![]() |
#3877 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie heeft wie hier heel de tijd beledigd, beschimpt, afgesnauwd? Wie heeft er hier leugens over wie gepost? Moet ik de lijst opnieuw geven??? Belachelijk, hoor. Je beschrijft precies het gedrag van de believers, niet van mij. Een dienstnota: aandachtige lezers zullen gemerkt hebben dat ik de laatste dagen in de conspiracy-threads niet gepost heb. Dat is bewust gebeurd, want deze "discussie" is zinloos. Meer dan copy/pasten van zever, contextloze citaten, verzinsels allerhande, beledigingen en leugenachtige insinuaties (zoals hierboven Exodus) krijgen we van de believers toch niet. Voor mij mogen ze gerust verder spelen met hun onzichtbare explosieven, onbestaande vliegtuigen, spookachtige werknemers, holle manen, chemtrails, reptielen, enz ... Steeds opnieuw op dezelfde non-argumenten ingaan is toch overbodig. En hun onnozele beledigingen ben ik ook stilletjesaan beu. Zeker als ze bovendien de slachtoffertjes spelen en beweren dat ik persoonlijke aanvallen doe. En nu gaan de believers met vreugdesprongen reageren. Zo van: we zijn er vanaf. En dan gaat die bende steeds opnieuw posts plegen (zoals Exodus hierboven) met leugens over mij. Wat een bende toch ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 25 januari 2006 om 18:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3878 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
[SIZE=1](grapje, nie serieus nemen)[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3879 | |
|
![]() Over de conclusies van Quiqley:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#3880 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Heb je mn post wel goed goed gelezen?Over het Brusselse zeg ik niks.En waar heb ik het over reptielen?En ik zeg er nog expliciet bij dat ik me distantieer van de theorieen over chemtrails die het over een middel voor mind control of genocide (vergiftiging dus) hebben om dit soort reacties te vermijden....Ik zie niet in hoe dat kan;de elite leeft toch ook in die lucht... Wat Pindar erover zegt is dan in principe een mogelijkheid,maar ik geloof het niet.Ik zou wel eens willen weten hoe hij tot zijn conclusie komt. ![]() ps : Pindar,dit is geen poging tot ridicule...ik heb dit al eens gevraagd...leggen de reptielen eieren?Of zijn het gewoon mensen (zoogdieren) die eruitzien als reptielen wanneer ze shape-shiften?
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 25 januari 2006 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |