Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2005, 20:00   #421
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Hitler was dus een jood die zijn volk wilde uitmoorden. Goed bezig.
1/4 Joods-zn grootvader.Denk je echt dat Joden nooit het Joodse volk zouden uitmoorden?De Rothschilds hebben geholpen de nazi's financieren...zij waren nog meer Joods dan Adolf Hitler.
Sommigen claimen dat ze eigenlijk Khazaren en geen Joden zijn;mr daar kan ik geen uitsluitsel over geven.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 20:02   #422
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Denk je echt dat Joden nooit het Joodse volk zouden uitmoorden?
Dan konden ze veel beter het begrip "collectieve zelfmoord" in hun Tora hebben opgenomen. Dat is een pak effectiever.

Die illuminati zijn echt wel domme kloten.
Oud 3 augustus 2005, 20:03   #423
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
1/4 Joods-zn grootvader.Denk je echt dat Joden nooit het Joodse volk zouden uitmoorden?De Rothschilds hebben geholpen de nazi's financieren...zij waren nog meer Joods dan Adolf Hitler.
Sommigen claimen dat ze eigenlijk Khazaren en geen Joden zijn;mr daar kan ik geen uitsluitsel over geven.
En de anschluss was enkel bedoeld om in Wenen documenten te vernietigen die dat aantoonden!
Nog goed dat de believers toch de waarheid ontdekt hebben!

Maar als Hitler 1/4 jood was (daarnet nog 1/2, maar soit), waarom dan zijn antisemitische obsessie? En waarom zoveel middelen tijdens de oorlog op de jodenvervolging zetten, tegen de wens van de Wehrmacht?
Niet heel logisch, hé. Of is dat weer zo'n snood drievoudig getrapt plan van de illuminati?
Oud 3 augustus 2005, 20:17   #424
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ik moet Aangebrande Phönix toch nog gelijk gaan geven: het is allemaal de schuld van de Uien !
Oud 3 augustus 2005, 20:17   #425
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allé, nu is het dan plots géén joods complot. Ga het eerst uitvechten onder mekaar hé.

PS: wat was dan de bedoeling van WOII voor de illuminati? Hitler aan de macht --> joden uitroeien --> Hitler weg --> USA nieuwe wereldorde --> USA gecontroleerd door joden. Nogal vrij inconsistent als ge het mij vraagt.
De bedoeling van WOII was vooral de oprichting van de U.N., een overkoepelende organisatie op weg naar een wereldregering.

Zoals Einstein (insider) zei:

[size=2]"...the resolutions aim at a fundamental alteration of the United Charter, with a view to an eventual transformation of the United Nations into a WORLD GOVERNMENT."[/size][edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by exodus on 03-08-2005 at 21:19
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Allé, nu is het dan plots géén joods complot. Ga het eerst uitvechten onder mekaar hé.

PS: wat was dan de bedoeling van WOII voor de illuminati? Hitler aan de macht --> joden uitroeien --> Hitler weg --> USA nieuwe wereldorde --> USA gecontroleerd door joden. Nogal vrij inconsistent als ge het mij vraagt.
De bedoeling van WOII was vooral de oprichting van de U.N., een overkoepelende organisatie op weg naar een wereldregering.

[size=2]"...the resolutions aim at a fundamental alteration of the United Charter, with a view to an eventual transformation of the United Nations into a WORLD GOVERNMENT."[/size][/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

[font=Bookman Old Style][size=2]"...the resolutions aim at a fundamental alteration of the United Charter, with a view to an eventual transformation of the United Nations into a WORLD GOVERNMENT."(4)[/size][/font][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door exodus : 3 augustus 2005 om 20:19.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 20:19   #426
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Hoe zijn die stenen van stonehenge geplaatst zoals ze nu staan?

Les 1: Er bestaat geen graviteit. Die stenen zijn dus steentjes die door de eerste de beste baby kunnen worden geplaatst.

Waarom ze nog niet zijn weggevlogen bij het ontbreken van zwaartekracht, dat is zelfs voor Pindar een raadsel.

Heb ik ergens beweerd dat er geen zwaartekracht bestaat?
Oud 3 augustus 2005, 20:19   #427
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus

[font=Bookman Old Style][size=2]"...the resolutions aim at a fundamental alteration of the United Charter, with a view to an eventual transformation of the United Nations into a WORLD GOVERNMENT."(4)[/size][/font]
En de jodenvervolging was een fantasietje of zo?
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 20:20   #428
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk is dat logisch. Als ik patatten schil, snij ik ook altijd eerst een vinger eraf.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 20:21   #429
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone

Soms is Hitler de zoon van de Rotschilds, soms de kleinzoon van iemand die van verre verbonden was met Rotschild, enz ...
Van verre verbonden??Hij heette Rothschild.De moeder van de vader(Alois) van Hitler werkte ver van huis in het huis van die Rothschild(in Oostenrijk) en keerde toen ze zwanger was terug nr Duitsland.Ze werd zwanger in Oostenrijk terwijl ze in Rothschilds huis werkte(ver bij haar echtgenoot vandaan-ik moet er toch geen tekeningetje bij maken?
Vind je het niet raar dat iemand als Hitler(zoon van een huishoudster en een handelsreiziger-als ik me niet vergis)helemaal tot aan de top geraakt?Daarbovenop werd hij op weg naar de top gefinancierd door Rothschild...

Citaat:
Soms zijn het de Bush's die Hitler gefinancieerd hebben, nu weer de Rotschilds ...
Het waren hen beiden en nog wat van dat elitaire tuig(JP Morgan,Harriman...) die de nazi's en de nazi-oorlogsmachine gefinancierd hebben...had je niet door dat dat bedoeld werd?Je bent toch quicker dan dat....
John Buchanan mocht als eerste journalist ooit in the Library of Congress rondsnuffelen en vond daar al die info.Niks verzinsels,niks conspiracy THEORY....all conspiracy
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 20:21   #430
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

[size=2]"...the resolutions aim at a fundamental alteration of the United Charter, with a view to an eventual transformation of the United Nations into a WORLD GOVERNMENT."[/size]
Als de bedoeling van WO 2 de oprichting van de VN was, waarom hebben de illuminati dan niet gewoon de Volkenbond verder versterkt????

Knoeiers, die illuminati, steeds weer!
Oud 3 augustus 2005, 20:24   #431
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
John Buchanan mocht als eerste journalist ooit in the Library of Congress rondsnuffelen en vond daar al die info.Niks verzinsels,niks conspiracy THEORY....all conspiracy
Kleine nieuwsflash: iedereen mag in de Library of Congress onderzoek doen. Heb het zelf meermalen gedaan.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 20:25   #432
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Waarom dan de joden vermoorden? Europa en Noord-Afrika veroveren is toch al meer als genoeg me dunkt. En waarom dan die twee supermachten (USA - USSR) die jarenlang de werking van de UN naar één wereldregering blokkeerden? Veel gemakkelijker om ineens één supermacht te creëren. Van uw uitleg klopt dus geen bal.

Citaat:
Als Einstein een insider was, waarom kon hij dan ineens niet de quantummechanica ontwikkelen? Waarom zich daar zo tegen verzetten? Het is toch allemaal een uitvindsel van de illuminati. Einstein was ten hoogste voetvolk.

Citaat:
[font=Bookman Old Style][size=2]"...the resolutions aim at a fundamental alteration of the United Charter, with a view to an eventual transformation of the United Nations into a WORLD GOVERNMENT."(4)[/size][/font]
Hebt u nog een andere bron voor deze quote dan www.illuminati-news.com ?? Of gelooft u alles wat de gangbare media u voorschotelen?

Daarbij: de Volkerenbond was al opgericht na WOI. Waarom nog een nieuwe instelling creëren?
Oud 3 augustus 2005, 20:29   #433
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Van verre verbonden??Hij heette Rothschild.De moeder van de vader(Alois) van Hitler werkte ver van huis in het huis van die Rothschild(in Oostenrijk) en keerde toen ze zwanger was terug nr Duitsland.Ze werd zwanger in Oostenrijk terwijl ze in Rothschilds huis werkte(ver bij haar echtgenoot vandaan-ik moet er toch geen tekeningetje bij maken?
Er bestaat GEEN ENKEL document dat die moeder van Hitler daar was. En als u terugvalt op de geruchtenmolen rond Hans Frank, dan moet ik u ook teleurstellen, want daar gaat het dus niet over een Rothschild. Ook de stad waarin ze zou gewerkt hebben (Graz) was al sinds de 16e eeuw verboden voor joden. Hoe zou een Rothschild daar dan in godsnaam hebben kunnen wonen?

Citaat:
Vind je het niet raar dat iemand als Hitler(zoon van een huishoudster en een handelsreiziger-als ik me niet vergis)helemaal tot aan de top geraakt?Daarbovenop werd hij op weg naar de top gefinancierd door Rothschild...
Bill Gates was ook een niemendal die tot aan de top geraakte. Was zijn grootmoeder daarom ook onwettig bevallen van een Rothschild?

Citaat:
Dit is regelrechte zever.
Oud 3 augustus 2005, 20:30   #434
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door whoisy
Maar allé zeg, de oerknal-theorie is ook niet waterdicht, zullen we dan ineens maar aannemen dat de NWO het heelal heeft uitgevonden?
In de oerknal theorie heb ik thans geen hiaten gevonden, of beter: daar heb ik me nog nooit mee bezig gehouden, iets te veel onduidelijkheid rond en iets te moeilijk controleerbaar. U?

In de theorie van Darwin zijn ze er duidelijk wel, waarom heeft u angst om dat te aanvaarden?
Het wil niet zeggen dat heel de wetenschap tot hier toe verworpen moet worden hé ... (uw reactie geeft mij de indruk dat u dat denkt...). Het wil ook niet zeggen dat heel de theorie van Darwin moet veranderen. En het wil nog minder zeggen dat er meteen een andere theorie bewezen is omdat de deze niet zou kloppen ...
Ik kan me trouwens niet indenken dat we als mensheid ooit slechter zijn geworden door het reviseren van wetenschappelijke theorieën.

Ik probeer gewoon vast te stellen welke hiaten de wetenschap vertoont. Mag dat?
Aannemen dat alles door aliens of dergelijke is gerealiseerd is voor mij ook nog een stap te ver. Maar ik zie niet in waarom we dan geen vragen mogen stellen, alleen zo kan men tot antwoorden komen. (Gegeven dat er zinnig gereageerd wordt natuurlijk).
Oud 3 augustus 2005, 20:32   #435
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
In de theorie van Darwin zijn ze er duidelijk wel, waarom heeft u angst om dat te aanvaarden?
(...)
Ik probeer gewoon vast te stellen welke hiaten de wetenschap vertoont. Mag dat?
Gezien uw wetenschappelijke kennis quasi nihil is (zie vroegere topics), ben ik zeeeeeeer geïnteresseerd in uw weerlegging van Darwins evolutieleer.
Oud 3 augustus 2005, 20:33   #436
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als de bedoeling van WO 2 de oprichting van de VN was, waarom hebben de illuminati dan niet gewoon de Volkenbond verder versterkt????

Knoeiers, die illuminati, steeds weer!
De volkenbond is niet gelukt. Ze moesten het een tweede maal opnieuw doen.

The League of Nations was established, but it, and the plan for world government eventually failed because the U.S. Senate would not ratify the Versailles Treaty.

Pat Robertson, in "The New World Order," states that Colonel House, along with other internationalists, realized that America would not join any scheme for world government without a change in public opinion.

After a series of meetings, it was decided that an "Institute of International Affairs", with two branches, in the United States and England, would be formed.

The British branch became known as the Royal Institute of International Affairs, with leadership provided by members of the Round Table. Begun in the late 1800's by Cecil Rhodes, the Round Table aimed to federate the English speaking peoples of the world, and bring it under their rule.

The Council on Foreign Relations was incorporated as the American branch in New York on July 29, 1921. Founding members included Colonel House, and "...such potentates of international banking as J.P. Morgan, John D. Rockefeller, Paul Warburg, Otto Kahn, and Jacob Schiff...the same clique which had engineered the establishment of the Federal Reserve System," according to Gary Allen in the October 1972 issue of "AMERICAN OPINION."

The founding president of the CFR was John W. Davis, J.P. Morgan's personal attorney, while the vice-president was Paul Cravath, also representing the Morgan interests. Professor Carroll Quigley characterized the CFR as "...a front group for J.P. Morgan and Company in association with the very small American Round Table Group." Over time Morgan influence was lost to the Rockefellers, who found that one world government fit their philosophy of business well. As John D. Rockefeller, Sr. had said: "Competition is a sin," and global monopoly fit their needs as they grew internationally.
Oud 3 augustus 2005, 20:35   #437
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Het wordt toch wel erg als onze "believers" hun verhaaltjes niet meer juist kunnen navertellen. Een paar kleine opmerkingen:
De grootmoeder van Hitler aan vaders kant was helemaal niet getrouwd toen ze zwanger werd van Aloïs.
Hitler's vader was geen handelsreiziger maar een douane-ambtenaar.

Ongetwijfeld maakt het feit dat de Nazi's bij de Anschluss de lokale Rothschild arresteerden en al zijn bezittingen ontnamen, en het feit dat de Nazi's ook in Frankrijk de bezittingen van de Rothschilds aansloegen, allemaal deel uit van de GROTE SAMENZWERING!
Oud 3 augustus 2005, 20:37   #438
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
De volkenbond is niet gelukt. Ze moesten het een tweede maal opnieuw doen.

The League of Nations was established, but it, and the plan for world government eventually failed because the U.S. Senate would not ratify the Versailles Treaty.

Pat Robertson, in "The New World Order," states that Colonel House, along with other internationalists, realized that America would not join any scheme for world government without a change in public opinion.

After a series of meetings, it was decided that an "Institute of International Affairs", with two branches, in the United States and England, would be formed.

The British branch became known as the Royal Institute of International Affairs, with leadership provided by members of the Round Table. Begun in the late 1800's by Cecil Rhodes, the Round Table aimed to federate the English speaking peoples of the world, and bring it under their rule.

The Council on Foreign Relations was incorporated as the American branch in New York on July 29, 1921. Founding members included Colonel House, and "...such potentates of international banking as J.P. Morgan, John D. Rockefeller, Paul Warburg, Otto Kahn, and Jacob Schiff...the same clique which had engineered the establishment of the Federal Reserve System," according to Gary Allen in the October 1972 issue of "AMERICAN OPINION."

The founding president of the CFR was John W. Davis, J.P. Morgan's personal attorney, while the vice-president was Paul Cravath, also representing the Morgan interests. Professor Carroll Quigley characterized the CFR as "...a front group for J.P. Morgan and Company in association with the very small American Round Table Group." Over time Morgan influence was lost to the Rockefellers, who found that one world government fit their philosophy of business well. As John D. Rockefeller, Sr. had said: "Competition is a sin," and global monopoly fit their needs as they grew internationally.
EINDELIJK! De Council on Foreign Relations. Ik zat er al ettelijke pagina's lang op te wachten!
Oud 3 augustus 2005, 20:39   #439
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ze controleren ALLES, maar moeten een wereldoorlog ensceneren (waar ze eigenlijk beide partijen financieren) om de zwakke Volkenbond om te vormen tot de VN.

Niet dat het duidelijk is wat de iluminati tot nu toe aan de VN hebben gehad.

Lijkt me onzin, maar ik ben geen historica (?) ...[edit]
[size=1]After edit by Firestone on 03-08-2005 at 21:47
Reason:

Ze controleren ALLES, maar moeten een wereldoorlog ensceneren (waar ze eigenlijk beide partijen financieren) om de zwakke Volkenbond om te vormen tot de VN.

Lijkt me onzin, maar ik ben geen historica (?) ...[/size]

[size=1]After edit by Firestone on 03-08-2005 at 21:40
Reason:

Ze controleren ALLES, maar moeten een wereldoorlogen ensceneren (waar ze eigenlijk beide partijen financieren) om de zwakke Volkenbond om te vormen tot de VN.

[size=1]Before any edits, post was:

Ze controleren ALLES, maar moeten een wereldoorlogen ensceneren (waar ze eigenlijk beide partijen financieren) om de zwakke Volkenbond om te vormen tot de VN.

Niet dat het duidelijk wat de iluminati tot nu toe aan de VN hebben gehad.

[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 3 augustus 2005 om 20:47.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2005, 20:43   #440
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Lijkt me onzin, maar ik ben geen historica (?) ...
Niemand is perfect . Met wat elementaire logica kom je trouwens al ver.

Mijn moeder was ook geen historica, maar dit topic is een bewijs voor het feit dat zij een zeer verstandige vrouw was toen ze me vertelde: "zot zijn doet geen zeer".
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be