![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4641 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En nee, ik ben niet van plan om mee te reizen met dat schip, ik heb geen 20000 dollar te veel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4642 |
Gouverneur
|
![]() Hoe kan je daar nu lui voor zijn?
![]() Das gewoon op da knopke "citeer" drukken. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4643 | |
|
![]() Hier nog een tekst uit "rule by secrecy" over het controversiele alien onderwerp in relatie tot de NWO:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4644 |
Gouverneur
|
![]() Ik vond in De Morgen van vandaag een foto van ons aller pindar, terwijl hij aan het spelen is met een tiental holle aardbollen:
![]() Jammer genoeg kon ik de foto niet groter afbeelden, dan zou je beter kunnen zien hoe sterk die bolletjes lijken op de eerste foto die hij over dat thema postte.
![]() Laatst gewijzigd door malinois : 15 maart 2006 om 13:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4645 | |
|
![]() Deze is nog een goeie:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 15 maart 2006 om 13:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4646 | |
|
![]() Stuk uit het verhaal van iemand die bij een geheime genootschap was:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4647 |
Minister-President
|
![]() Wel, ik dacht eerst dat PetSel het cynisch bedoelde, toen ie te kennen gaf dat hij nu wel in een insidejopb gelooft, (wat 9/11 betreft) maar blijkbaar meent hij het.
Proficiat. U bent derde, maar de wel de eerste "disbeliever" die er openlijk voor uit komt. Het vergt moed dit toe te geven. En natuurlijk, hoe harder je gelachen hebt met de inside-job theorie, hoe moeilijker het is om nadien toe te geven. En wil u nog wat meer goeie info. Hier nog 2 links. (= wel leeswerk, geen filmpjes, maar neem de tijd om ze te lezen, al doe je er een week over. Ik garandeer je dat ze de moeite zijn. De deze link behandelt uitsluitend het niet optreden van Norad op 9/11. http://www.standdown.net/ En deze is de meest complete 9/11 tijdlijn op het net. Je vind er zowat alle relevante issues die met de zaak te maken hebben. http://www.cooperativeresearch.org/p...ct=911_project En voor nog meer info over de demomition van het WTC, google eens op de naam, Jim Hoffman. Hij heeft veel geschreven over het WTC en heeft oa een uitstekende powerpointpresentatie met veel beeldmateriaal dat u waarschijnlijk nog nooit gezien hebt. Dit is de link van z'n eerste presentatie:http://911research.wtc7.net/talks/towers/index.html Laatst gewijzigd door democratsteve : 15 maart 2006 om 15:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4648 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door PetSel : 15 maart 2006 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4649 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() (ik ben al 3 jaar aan een stuk élke dag over 9/11 aan 't lezen en kom zelfs nu nog vantijd nieuwe info tegen. (alhoewel, niet veel meer) Citaat:
![]() |
![]() |
#4650 |
|
![]() Het illustreert toch weer dat de feiten voor insidejob sterk zijn. De disbelievers willen ons altijd afschilderen als fantasten maar er komen toch keer op keer mensen bij die in insidejob geloven.
![]() |
![]() |
#4651 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Da's het voordeel dat we hebben. Ze veranderen geen twee keer. Ik ken velen die van "disbeliever" naar "believer" zijn gegaan, maar andersom geen enkele. Dus onze groep wordt steeds groter aangezien we geen "leden" verliezen. ![]()
![]() |
![]() |
#4652 |
Gouverneur
|
![]() In mijn geval was het wegens het andere "mooie" beeld dat ik had van the USA. Drom weigerde ik dit te geloven en interesseerde ik mij er ook niet in om een film van 1.30 h te bekijken. Maar als je die feiten letterlijk ziet weet je dat ze gelijk hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4653 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4654 |
|
![]() goed nieuws?
Nederlandse onderzoekers infecteren chip met virus AMSTERDAM - Onderzoekers van de Vrije Universiteit in Amsterdam zijn er als eersten in geslaagd een RFID-chip te besmetten met een computervirus. Tot nu toe werd aangenomen dat de geheugenruimte op de chip te beperkt is om die te kunnen infecteren, aldus de makers. Herkenningschips met RFID (Radio Frequency Identification Devices) worden in de toekomst onder meer gebruikt voor paspoorten, supermarktproducten, huisdieren en bagagelabels. Gevolgen van een infectie kunnen daarom catastrofaal zijn, waarschuwen de wetenschappers. Ze presenteren hun bevindingen woensdag op een conferentie in Pisa. ,,De chips blijken kwetsbaarder dan gedacht'', aldus promovenda M. Rieback en haar begeleider A. Tanenbaum. Ze benadrukken dat ook enkele adequate beveiligingsmaatregelen zijn bedacht tegen virusbesmettingen. De onderzoekers menen dat chipproducenten nu de veiligheid van hun systemen moeten controleren en investeringen moeten doen om dreigingen te beperken. bron: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...MF15032006_019 edit: titel aangepast, was een beetje denigrerend...mijn excuses Laatst gewijzigd door Pieke : 15 maart 2006 om 17:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4655 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() waarom sluit de moderatie deze ziekelijke thread niet??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4656 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Waarom wel? (als je de draad gesloten wil zien kan je tenminste je argumentatie bij je aanvraag posten) ps:deze draad is de oorzaak dat bepaalde mensen de waarheid omtrent 9/11 gaan inzien...(o.a. Petsel)
![]() |
#4657 |
Gouverneur
|
![]() /
Laatst gewijzigd door PetSel : 15 maart 2006 om 19:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4658 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En ik ben er blij om. Laatst gewijzigd door PetSel : 15 maart 2006 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4659 |
Banneling
|
![]() Waarom?
Wat zal er nu voor jou praktisch veranderen? Ga jij nu ook op fora de missionaris uithangen? Ik heb dat filmpje dat jij poste ook bekeken en er komt daar niets in voor dat onomstotelijk op een inside job wijst. Een groot deel van wat ze aanbrengen is weerlegd in deze thread. En sommige vragen blijven -voorlopig- onbeantwoord, ja. Daar voorbarig conclusies uit trekken is niet rationeel maar emotioneel. Je bent vrij om te geloven wat je wil maar probeer aub niet te beweren dat de 'feiten' tot de onvermijdelijke conclusie van een inside job en cover-up leiden. Dan kom je in het hoekje van Exodus en Pindar terecht en ik denk niet dat dat een plaats is waar je als normaal mens wil zijn.... ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 15 maart 2006 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4660 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dat er vuil spel wordt gespeeld, dat sommige die catastrofe gebruiken en zelfs misbruiken om hun doel te bereiken is voor mij ook overduidelijk. Ik raadpleeg regelmatig de site van Paul Thompson en gij blijkbaar ook gezien je in een andere draad vermeld artikel over Able Danger. Volgens mij is zijn site de meest objectieve in verband met 911. Hij geeft alle feiten, ongeacht of die wijzen op een inside story of niet. Wat ik je wel verwijt is dat gij enkel de eerste weerhoudt en de rest verwerpt als nonsens. Ik geloof nog altijd niet dat het een inside job was, m.a.w. dat het voorbereid en uitgevoerd was door Bush en/of omgeving, maar dat zij het grandioos misbruikt hebben is voor mij ook zeker. Daarom dat ik ook de artikelen van Paul Tomson over bijvoorbeeld Able Danger en het falen van Norad die dag ernstig neem. Het enige wat ik niet doe is zomaar klakkeloos de besluiten en gevolgtrekkingen van conspiracy-sites overnemen. Terug naar de kapers. Citaat:
Citaat:
1) Het gesprek van Ong werd opgenomen op band. Het moet niet moeilijk zijn geweest om haar stem te laten herkennen door bekenden. 2) Sweeney sprak rechtstreeks met Michel Woodward, een persoonlijke vriend die haar stem herkende en dan ook niet twijfelde aan haar verhaal Citaat:
Maar! 1) Op 28 augustus 2001 reserveerden Mohammed Atta en Abdulaziz Alomari hun tickets, business class, American Airlines vlucht 11, via internet, verrekend via Atta’s drie dagen eerder geopende rekeningnummer 6H26L04. 2) Er zijn foto’s genomen door beveiligingscamera’s van Mohamed Atta en Abdulaziz Alomari in de vertrekhal van Portland Airport (Maine) voor hun vlucht naar Logan Airport (Boston, latere vlucht 11) 3) Die vlucht komt op Boston aan om 6:50, dus ruim op tijd 4) Mohamed Atta (vlucht 11) telefoneert met Marwan Alshehhi (vlucht 175) toen beide vliegtuigen reeds op de startbaan stonden 5) Na de kaping heeft air-hostess Sweeney enkele zitplaatsen (9D, 9G en 10B) op van de kapers, waardoor enkele van hen kunnen geïdentificeerd worden. Voor de volledigheid, Betty Ong geeft 2A, 2B, 9A, and 9B. Tegenstrijdigheid? Ja. Daarom leugens? Neen Als ik dat allemaal weet dan donder ik ook niet van verschot van mijn stoel als men daaruit besluit dat Atta en Alomari aan boord waren van vlucht 11 Ik herinner je er verder aan dat 3 kapers van vlucht 11 door CAPPS geselecteerd werden om nader gescreend te worden En wat doe je met de gesprekken uit de cockpit van vlucht 11 die in het controlevluchtcentrum van Boston door de luidsprekers weergalmden Voor mij is het duidelijk dat ook op vlucht 11 kapers aanwezig waren |
||||
![]() |
![]() |