![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5441 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind van wel. Natuurlijk kan iedereen zo maar wat van het net plukken, inclusief Wikipedia! Daar gaat het me nou net om! Citaat:
Ten eerste bepaal ik zelf wat ik schrijf! Ten tweede was de Wikipedia opmerking, zoals ik schreef, in het algemeen bedoeld, en helemaal niet aan jou persoonlijk. Dus een beetje overdreven reactie van jouw kant Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5442 | |
Banneling
|
![]() mischien een eye-opener?
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5443 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dat je Pindar forumnar noemt, dat zegt genoeg over jou. Het is duidelijk dat Pindar er geen bal om geeft wat anderen hier over hem denken, want anders zou hij zeker niet over reptielen begonnen zijn. Iemand forumnar noemen verrraadt de sociale beoordeling in jezelf tegenover ideëen die niet algemeen geaccepteerd zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#5444 |
Banneling
|
![]() Voor de hardcore onder ons!
![]() ![]() ![]() ![]() Pin d'Ar |
![]() |
![]() |
![]() |
#5445 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5446 |
Banneling
|
![]() Tsss Pinda, eerst reclame voor die excursie naar dat gat in de zuid/noordpool ( dat uiteraard net dié dag niet zichtbaar zal zijn wegens sneeuw/mist/bewolking)....
en nu voor een conferentie in het Hyatt regency hotel in San Francisco, waar je ongetwijfeld langs alle kanten genaaid wordt door 'sales-people'. Wel, op uw kosten wil ik dat allemaal wel eens gaan proberen. Mijn bankrekeningnr. volgt in PB. Ik denk dat 10 000 Euro wel volstaat voor de eerste onkosten. Dat is toch niet veel om de wereld te helpen redden nietwaar? In blijde verwachting, Parci. Laatst gewijzigd door parcifal : 4 mei 2006 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5447 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
tegen alle gevestigde waarden schoppen en iedereen die niet meegaat in het absurde geloof dat de lucht niet blauw is maar citroengeel, een sukkel met oogkleppen noemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5448 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Parci??? LOL je snapt er echt geen barts van! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5449 | |
|
![]() Citaat:
Een geloof in de NWO is trouwens niet absurd, het is gebaseerd op de harde feiten. En iedereen die weigert naar de feiten te kijken zonder onderzoek, zelfs als ze aangeboden worden, en dan nog denkt er iets zinnigs kunnen tegen in te brengen, is inderdaad een sukkel met oogkleppen op.
![]() |
![]() |
![]() |
#5450 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5451 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent zodanig bevooroordeeld dat je een witte kat 'zwart' zou noemen als Alex Jones of consoorten dat morgen in een artikel zouden verkondigen. Deplorabel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5452 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waaruit maak je dat nu op?? Leg eens uit. Ik zie het niet hoor waarom hij dat zou zijn. Hij post heel netjes wat ie denkt. Dus? Citaat:
Tegen welke waarden schoppen we nu aan? Dit is weer zo'n algemene stelling. Waar zeggen we dat de lucht citroengeel is? Nergens. Weer zo'n slappe debiteer truc. Eerst ons iets in de schoenen schuiven wat we niet gezegd hebben en ons dan daar op afzeiken. verder vind ik iemand die uitspraken doet over zaken die die niet onderzocht heeft oogkleppen op hebben. Niet mee eens? Vind je het zelf niet erg goedkoop wat je beweert? Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5453 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders is het alleen maar een zinloos en vooral zielig spelen op de man! Citaat:
Hoe weet je dat? Waaruit maak je dat precies op? Wees eindelijk eens duidelijk man! Wat is deplorabel? Jij? ![]() Pin d'Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5454 | |
|
![]() Over Santanisme... de meesten geloven niet dat het bestaat, laat staan in hoge kringen. Nochtans totaal bewijs bv. The Franklin cover up waarbij er heel wat prominenten aan Satanisme deden, werd bevestigd door een enorm aantal getraumatiseerde getuigen.
Deze satanisten geloven dat ze de levenskracht van het slachtoffer kunnen overnemen en doen er rituelen rond. Hieronder een account van zo'n Satanisch ritueel. Gelieve niet verder te lezen als je nogal lichtgeraakt bent. Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 4 mei 2006 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5455 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5456 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5457 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones Volgens mij hebt u te veel tijd. Laatst gewijzigd door Armadel : 5 mei 2006 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5458 |
|
![]() Hier een clip van enkele jaren terug waarin Alex Jones een vraag stelt aan Bush over de CFR en de Federal Reserve etc, waarna hij brutaal wordt weggeleid door secret service personeel.
Watch the video.
Laatst gewijzigd door exodus : 5 mei 2006 om 14:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5459 |
|
![]() Hier een clip uit de cartoon waking life, waar ze een monoloog van Alex Jones uit een van zijn shows hebben geplukt. Er zit alleszinds pit in!
http://video.google.com/videoplay?do...q=alex%2Bjones
![]() |
![]() |
#5460 |
Banneling
|
![]() Zooooooooooooooooooooooooooo!!!
Brixton Academy helemaal uitverkocht (+/- 2000 man!), gisteren bij de lezing van David Icke in London! Wat een spreker is die man! ![]() Hopelijk weer een paar wakker geworden. groeten vanuit London. Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 7 mei 2006 om 11:50. |
![]() |
![]() |