![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5601 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is net omgekeerd wat jij zegt. Zo'n bekende boeken zoals de Da Vinci code zijn infeite een flauw aftreksel van de realiteit. De realiteit is nog veel straffer. Truth is stranger than fiction.
Laatst gewijzigd door exodus : 24 mei 2006 om 09:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5602 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5603 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee, laat me raden : de FEITEN duiden allemaal onmiskenbaar naar dezelfde "verborgen realiteit" en enkel jijzelf en een elite-groep "verlichten" snappen de puzzel en begrijpen de uiteindelijke waarheid. Ondanks het feit dat er geen molecule bewijs is, de volledige media en wetenschap en het gezond verstand jullie "realiteit" tegenspreken, houden jullie (dit type believers) er toch halsstarrig aan vast. Exodus, volgende kenmerken zijn typisch voor de paranoide persoonlijkheidsstoornis : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5604 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5605 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5606 | |
|
![]() Interessant artikel. Toont een van de deelplannen van de NWO aan. Het ligt volledig in het verlengde van wat wij hier zeggen. Het plan om Mexico , U.S en canada één unie te maken en de grenzen af te schaffen. Het plan is geschreven door de CFR (hoe kan het ook anders) en getiteld "Building a North American Community".
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 24 mei 2006 om 10:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5607 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
tres bien! ![]() en om even wat dogma's los te weken de volgende citaten effe geen bron want nu gewoon zelf nadenken Citaat:
Pin d’Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5608 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is al eerder hier gezegd. Maar de officiele wetenschap is opgericht door mensen die veel meer wisten (o.m. op occult gebied )dan de huidige "wetenschap" om de 'gewone' mensen weg te houden van deze kennis. Tegelijkertijd natuurlijk de illussie gevend dat 'wetenschap' de enige 'juiste' manier is om kennis op te doen. Hetzelfde wat ze met bv de democratie doen. we denken dat we in een democratie leven. Maar niks is minder waar! Maar zolang we die illusie hebben en koesteren houden we ons koest! Precies wat de bedoeling is! Naar mijn ervaring zitten de meeste wetenschappers potdicht! Wat de bedoeling is! Ook van anderen hoor ik dit. UIteraard de , weinig goeien, niet te na gesproken! Pijnlijk ja, da's waar. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat ons beginnen met de 'ontbrekende stukken' uit de maxwell vergelijkingen..... Jij ging toch aantonen wat er mankeerde en dat fundamenteel verklaren? Of was het weer bluf en grootspraak? 8) Laatst gewijzigd door parcifal : 24 mei 2006 om 12:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5610 | |
Banneling
|
![]() Goverd......
Tering!!!! die lui kennen echt geen schaamte!! Wakker worden!!!!! ![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5611 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat het begrip zwaartekracht in strijd is met de wetten uit de klassieke natuurkunde! Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5612 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#5613 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5614 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Simpel waarom ik niet reageer. Je staat bij mij op de negeerlijst. Ik viond je erg vaak erg onredelijk en a-rationeel reageren en daar heb ik geen zin meer in.Toevalig zag ik je bericht nu staan omdat Exodus je citeert. Bofferd! ![]() Verklaring genoeg hoop ik. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5615 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enough said. zeker.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5616 | |
|
![]() Citaat:
![]() Sommige complexe zaken vereisen nu eenmaal veel stof om een goed beeld over te krijgen. Dat jij dat als wetenschapper niet beseft. ![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 24 mei 2006 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5617 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Soms word ik triest van die "wetenschappertjes" Het is best erg als je zo dichtgetimmerd bent en het zelf niet beseft. O ja, de elite gebruiken hier ook de 'religies'voor. Wat voor mij betreft weer onderstreept dat wetenschap en religie in de kern hetzelfde zijn: Een verzameling dogma's om mensen mee dicht te timmeren! Eigenlijk heel gemeen. ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5618 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij beseft blijkbaar van geen kanten dat voor het nut van de discussie, JIJ die bewijzen moet duiden. Niet ik. Je hebt hiermee enkel bewezen dat je niet zelfstandig kan denken. Maar dat wisten de meesten hier al, nietwaar.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5619 | |
|
![]() Citaat:
Als Pindar zegt dat er dingen weggelaten zijn uit de Maxwell vergelijkingen, dan heeft hij dat ook ergens gelezen, en is hij door dat te lezen ervan overtuigt. Hij heeft het zelf niet ontdekt, dus hij hoeft het niet zelf te bewijzen. Wel moet hij zijn argumenten staven, door bv. naar een tekst te verwijzen die daarover gaat. Ik post dan een tekst in zijn plaats die daarover gaat en dan zeik je dat we het zelf moeten bewijzen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5620 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij snapt niet eens dat hij zijn stellingen ook moet bewijzen. Gelukkig dat zijn vriendje exo dan weer in de bres springt, zeker. ![]() Wel Exo, heb je zelf eigenlijk gelezen, wat je zo nijver hebt gecopy/pasted? Ik zie nergens text in bold, noch onderstreept of geinverseert. Je post dus gewoon een blok tekst dat je duidelijk zelf niet bekeken hebt, behalve de titel. Ik heb het dus wel gelezen en we kunnen het nu inhoudelijk bediscussiëren. Wel : waar in die tekst staat dat de vergelijkingen van Maxwell ONVOLLEDIG zijn zoals pinda-brein hier heeft beweerd? Laatst gewijzigd door parcifal : 24 mei 2006 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |