![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#561 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Elke president heeft graag veel economische groei en heeft dus graag een (te) lage rente.
![]() |
![]() |
#562 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een +/- onafhankelijke centrale bank is dus wat jullie een schaduwregering noemen.
![]()
![]() |
#563 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De CFR is opgezet door dezelfde mensen. Kijk naar wat anderen erover zeggen. Kijk waar de CFR overal zit. Kijk naar hun doel (wereldregering), ze geven het zelf toe in hun eigen publicaties (die geen kat van de mainstream pers aanhaalt). Dit zijn feiten. Jij kiest om ze te negeren en om apatisch de informatie te laten waar ze is.
![]() |
![]() |
![]() |
#564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie is dan de schaduwregering? Op welke manier oefenen ze de macht uit? Waarom geven ze hun grote geheimen prijs in hun eigen publicaties? Op welke wijze bepalen ze het beleid? Waarom doen ze wat ze doen? Welke bewijzen heb je voor deze beweringen? Exodus, ik ben het echt beu dat je steeds herhaalt dat ik de informatie niet wil zien. Ik heb meer dan normaal gelezen over deze zaken, hoor. Als je het niet kunt geloven, het zij zo.
![]() |
![]() |
#565 | ||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#566 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Over de Federal Reserve en Federal Reserve Act.
Toen de Federal Reserve Bank werd opgericht werd ook een wetsvoorstel gemaakt:de Federal Reserve Act, die deze Bank (verder afgekort als FED) een wettelijke status moest geven. De eigenaren van de Fed: Rotschild Bank of London Warburg Bank of Hamburg Rotschild Bank of Berlin Lehman Brothers of New York Lazard Brothers of Paris Kuhn Loeb Bank of New York ( ook Rothschild als ik me niet vergis;of is dat Kuhn en Loeb?) Israel Moses Seif Banks of Italy Goldman, Sachs of New York Warburg Bank of Amsterdam Chase Manhatten Bank of New York (Rockefeller) Zoals we zien is het merendeel van deze Banken in Europa en dat maakt de FED volgens de Amerikaanse Grondwet onwettig. De FED is dus een private onderneming, die zich voordoet als overheidsorgaan. De FED maakt eigenhandig geld. In de Amerikaanse Grondwet staat dat alleen geld gemaakt (gedrukt) mag worden als het Congres toestemming geeft en als het gebaseerd is op de goudstandaard. Daar trekt de FED zich niets van aan. Sinds, laten we zeggen, 1913 maakt de FED zelfstandig geld aan (de Federal Reserve Notes), zonder dat daar goud achter staat. Vervolgens leent de FED dit geld aan de Amerikaanse Federale Overheid, met rente. Om die rente te kunnen betalen, heft de Amerikaanse overheid inkomstenbelasting bij de burgers. Het innen van deze belasting wordt gedaan door de IRS (= Internal Revenue Service). Ook dit is de facto geen overheidsorgaan, maar wordt beheerd door een eigenaar in het buitenland (Puerto Rico?). Bijvoorbeeld: in 1992 betaalden de Amerikaanse burgers aan de FED in totaal $286 biljoen aan rente. Het drukken van geld kost de FED bijna niets. Kan iemand dit weerleggen of bevestigen?Ik vind dit rete-interessant allemaal maaar ken bitterweinig van economie. Ik dacht ook dat Federal reserve Bank 90% meer geld mag uitlenen dan het bezit,maar het wel de rente erop int.Iemand hier die daar meer over weet? Het wordt haarfijn uitgelegd in de film Money Masters maar ik heb 'm nog niet bekeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#567 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Over Einsteins religiositeit, heb ik trouwens een mooie site gevonden op het net, die zijn religieuze leven goed samenvat:
http://www.sparknotes.com/biography/...ection11.rhtml Als Vermeersch dus aan puud en anderen heeft verkondigd dat Einstein een dikke atheïst was, sorry, maar dan had hij (weeral eens) ongelijk ![]()
![]() |
#568 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je zit er dus krak op. de interesten die ze hierop verdienen zijn gigantisch. toch niet slecht gevonden he: geld drukken en dit uitlenen aan de overheid, interesten erop innen, terwijl het je niets meer heeft gekost dan wat papier en inkt. follow the money zei er iemand ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#569 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wel, beste Lex Blanca, beste /\lcazar, ik daag u uit om aan te tonen dat de lijst van aandeelhouders die u geeft klopt! U zal verbaasd zijn hoe vaak u deze lijst zult terugvinden, maar steeds zonder het minste bewijs! Gewoon de bewering: dit zijn de aandeelhouders! ![]() Nochtans is het niet moeilijk om de echte aandeelhouders van de Federal Reserve te vinden. Doe de oefening eens, wat zal u ontgoocheld zijn dat uw vooroordelen niet bevestigd worden. Het is een oude urban legend, niets meer. Maar omdat de stouteriken de verwachte "etniciteit" hebben, is het ABSOLUUT WAAR voor /\lcazar en co... Maar dat verzin ik uiteraard...[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 augustus 2005 om 21:31. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#570 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
niet alle joden zijn bankiers, maar bijna alle bankiers zijn er joden. is al duizenden jaren zo. daarom werden ze ook de tempel uitgejaagd. maar ze blijven komen .. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toon eens aan dat bijna alle bankiers joden zijn!
![]() |
![]() |
#572 |
|
![]() Nog even verder over die schaduwregering waar we het dus allen over eens zijn behalve Jozef Ostyn, of is hij na de bewijzen verandert van mening?
Van bovenstaande mafiose praktijken wist ik niets. De Amerikaanse overheid wordt met andere woorden opgelicht? Ik dacht dat het ging over extreem conservatieve katholieken, de conservatieve haviken achter de regering genoemd (dus onder de dekmantel van het katholicisme) waar Wolfowitz de meest gevreesde van is (ik wist er nooit iets van, tot onze geschiedenisleerkracht theorieën uit elkaar zetten om de aanslagen van 11/9 te verklaren, in 2001 dus)? (Idd, de man die ondertussen voorzitter is van de wereldbank ...). Of passen zij niet in dit kader?
![]() |
![]() |
#573 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar haal jij dat nu vandaan? Heb jij de beweringen van Lex Blanca en /\lcazar en Exodus wel gecheckt?????
![]() |
![]() |
#574 | |
|
![]() Citaat:
Tenzij hij de officiële papieren waarop staat dat ze aandeelhouders zijn in huis heeft ... Soms moet je gewoon dingen aannemen. Trouwens, ik wil absoluut geen beschuldigende vinger wijzen naar eender welke etniciteit maar het is toch algemeen geweten dat, 'al van in het begin der tijden' de Joden sterk vertegenwoordig zijn onder de rijken, zij waren de bankeigenaars, dokters, apothekers, wetenschappers, psychologen... en zij zijn tijdens de oorlog naar Amerika gevlucht.
![]() |
![]() |
![]() |
#575 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Hiervan ... Citaat:
Maar toen had jij nog niet gereageerd, intussen wordt de lijst dus aangevuld: met Firestone. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 4 augustus 2005 om 21:44. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#576 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe weten zij wie de aandeelhouders zijn van de Federal Reserve? Wat is de bron voor deze lijst? Moet men dat gewoon aannemen?????? Wat je over joden vertelt is inderdaad "algemeen geweten". ![]() Zoals "algemeen geweten" is dat Marokkanen crimineel zijn, waarschijnlijk. God, zullen de idiote vooroordelen dan nooit verdwijnen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 augustus 2005 om 21:45. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#577 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit alleen al dat jij denkt dat de fed haar holdingstructuur op het net zal zetten ( en dan heb ik het niet over haar 12 deelbanken he ), sante ze ! De uitspraak die ik aanhaalde is een teaser, maar u zit natuurlijk weer op uw achtervolgingspaard. Maar goed, geen probleem, meer en meer mensen zien de scam in, bloed zal er ooit vloeien, veel bloed ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#579 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de haat groeit er ook omdat ze zien hoe ze bedrogen worden. zoals ik al zei: de lange messen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een bron voor de lijst van aandeelhouders kunt u uiteraard niet geven. Net zoals u geen van uw andere beweringen kunt staven. Maar wel op deze totaal ongefundeerde roddels uw theorieën bouwen! Oude idiote vooroordelen, meer is het niet.
![]() |