Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 augustus 2005, 21:49   #581
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
Als jij denkt dat iedereen in deze idiote samenzweringstheorieën gelooft behalve Jozef Ostyn en Firestone, dan heb je een probleem met de realiteit.
en euh ?

de werking van de fed is nu niet bepaald een fantasietje.

hoe noem je anders een systeem dat ervoor gezorgd heeft dat burgers die ongeveer vijftig jaar geleden geen frank schuld hadden, door hun overheid zo hard in de schuld zijn getrokken door de fed scam, dat ze ieder jaar een flink deel van hun inkomsten aan deze bankiers mogen geven.

the international bankers ?

nooit iemand van gehoord ?

tuurlijk niet op de univ ...

lange messen ... ik zie er naar uit
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 21:52   #582
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Kijk gewoon naar de feiten en het is duidelijk.
Dat is nu net het probleem. U haalt helemaal geen feiten aan. Enkel een hele reeks quotes.

Tussen haakjes, in mijn eerdere academische leven heb ik o.a. de oprichting van de CFR bestudeerd. Het idee dat dit een schaduwregering zou zijn is belachelijk. Binnen de CFR bestaan de meest uiteenlopende zienswijzen over van alles en nog wat.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jozef Ostyn on 04-08-2005 at 22:52
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dat is nu net het probleem. U haalt helemaal geen feiten aan. Enkel een hele reeks quotes.

Tussen haakjes, in mijn eerdere academische leven heb ik o.a. de oprichting van de CFR bestudeerd. Het idee dat dit een schaduwregering zou zijn is belachelijk. Binnen de CFR bestaan de meest uiteenlopende zienswijzen over van alles en nog wat.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Tussen haakjes, in mijn eerdere academische leven heb ik o.a. de oprichting van de CR bestudeerd. Het idee dat dit een schaduwregering zou zijn is belachelijk. Binnen de CFR bestaan de meest uiteenlopende zienswijzen over van alles en nog wat.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Jozef Ostyn : 4 augustus 2005 om 21:52.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 21:53   #583
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Uw "teaser" verraadt gewoon uw racistische gevoelens, niet meer en niet minder.

Een bron voor de lijst van aandeelhouders kunt u uiteraard niet geven. Net zoals u geen van uw andere beweringen kunt staven.
Maar wel op deze totaal ongefundeerde roddels uw theorieën bouwen!

Oude idiote vooroordelen, meer is het niet.
het doet er niet toe, de dijk is toch gebroken.

het internet is een ramp voor hen.

losse gedachten krijgen vorm door info die overal tesamen wordt gebracht, miljoenen en miljoenen mensen komen aan kennis die nooit tevoren beschikbaar was.

ik zeide het al, de lange messen.
Oud 4 augustus 2005, 21:55   #584
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn

Tussen haakjes, in mijn eerdere academische leven heb ik o.a. de oprichting van de CFR bestudeerd. Het idee dat dit een schaduwregering zou zijn is belachelijk. Binnen de CFR bestaan de meest uiteenlopende zienswijzen over van alles en nog wat.
tuurlijk is dat zo.

onze lions club, maar dat met veel grotere stinkers.

het zijn instrumenten, meer niet.

zeker geen controlecentrum.
Oud 4 augustus 2005, 21:59   #585
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Als jij denkt dat iedereen in deze idiote samenzweringstheorieën gelooft behalve Jozef Ostyn en Firestone, dan heb je een probleem met de realiteit.

Heb jij de laatste posts wel gelezen??

Er zou een stelling worden gepost door de believers, en wie niet akkoord was moest een seintje geven en dan zouden de bewijzen komen.

Twee mensen zijn niet akkoord: Jij en Jozef Ostyn.

Ik heb het dus over dit eigenste forum hé, we zijn hier geen wereldreferendum aan het houden dacht ik ... ...
Oud 4 augustus 2005, 22:04   #586
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18

Er zou een stelling worden gepost door de believers, en wie niet akkoord was moest een seintje geven en dan zouden de bewijzen komen.

Ik heb het dus over dit eigenste forum hé, we zijn hier geen wereldreferendum aan het houden dacht ik ... ...
Ja, Groentje-18, ik had het ook over dit forum.

Ook op dit forum is het niet zo dat enkel Josef Ostyn en Firestone niet in deze stelling geloven.
Lees gewoon deze en andere gerelateerde threads en je zal het wel merken.

Verder is het wachten op de bewijzen...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Firestone on 04-08-2005 at 23:05
Reason:

Citaat:

Ook op dit forum is het niet zo dat enkel Josef Ostyn en Firestone niet in deze stelling geloven.

Verder is het wachten op de bewijzen...[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Ook op dit forum is het niet zo dat enkel Josef Ostyn en Firestone in deze stelling geloven.

Verder is het wachten op de bewijzen...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Firestone : 4 augustus 2005 om 22:05.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 augustus 2005, 22:14   #587
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:

Verder is het wachten op de bewijzen...
het tij is aan het keren, firestone, er zijn er die klaar beginnen zien, en het daarom gemunt hebben op het centrum van dit alles, het landje in een land: the city.

Internet heeft ook de moslims over de hele wereld op de hoogte gebracht van de werking van het uitbuitingssysteem.

Je weet toch wat 1 van die Rothshilds ooit gezegd heeft ? "Als de massa het te weten komt, jagen ze ons op in de straten van alle wereldsteden en snijden ze ons de strot over".

Het was iets minder plastisch, maar goed.

Firestone, ken jij de volledige holdingstructuur van de fed ( en ik bedoel niet de twaalf federale banken he )?

Wie zijn de banken die het kartel gevormd hebben tijdens het begin van vorige eeuw ?

Die banken bestaan nog steeds.

Wie zijn de banken, firestone ?
Oud 4 augustus 2005, 22:19   #588
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
het tij is aan het keren, firestone, er zijn er die klaar beginnen zien, en het daarom gemunt hebben op het centrum van dit alles, het landje in een land: the city.

Internet heeft ook de moslims over de hele wereld op de hoogte gebracht van de werking van het uitbuitingssysteem.

Je weet toch wat 1 van die Rothshilds ooit gezegd heeft ? "Als de massa het te weten komt, jagen ze ons op in de straten van alle wereldsteden en snijden ze ons de strot over".

Het was iets minder plastisch, maar goed.

Firestone, ken jij de volledige holdingstructuur van de fed ( en ik bedoel niet de twaalf federale banken he )?

Wie zijn de banken die het kartel gevormd hebben tijdens het begin van vorige eeuw ?

Die banken bestaan nog steeds.

Wie zijn de banken, firestone ?
U plaatst beweringen, bewijs ze eens!

Altijd probeert u de bewijslast om te keren. Waarom? Omdat u nooit iets kunt bewijzen.
Uw wijsheden maken indruk op café, zeer zeker, leuk met de mannen over stoute joden te lullen, hahaha...

Maar wanneer ik u hier bewijzen vraag, dan blijft u steeds in gebreke, en heb ik recht op beledigingen. Wat denkt u, /\lcazar, tijd dat u hier eens ernstige bewijzen neerpent?
Oud 4 augustus 2005, 22:22   #589
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Over de Federal Reserve en Federal Reserve Act.

Toen de Federal Reserve Bank werd opgericht werd ook een wetsvoorstel gemaakt:de Federal Reserve Act, die deze Bank (verder afgekort als FED) een wettelijke status moest geven.

De eigenaren van de Fed:

Rotschild Bank of London
Warburg Bank of Hamburg
Rotschild Bank of Berlin
Lehman Brothers of New York
Lazard Brothers of Paris Kuhn
Loeb Bank of New York ( ook Rothschild als ik me niet vergis;of is dat Kuhn en Loeb?)
Israel Moses Seif Banks of Italy
Goldman, Sachs of New York
Warburg Bank of Amsterdam
Chase Manhatten Bank of New York (Rockefeller)

Zoals we zien is het merendeel van deze Banken in Europa en dat maakt de FED volgens de Amerikaanse Grondwet onwettig. De FED is dus een private onderneming, die zich voordoet als overheidsorgaan.

De FED maakt eigenhandig geld. In de Amerikaanse Grondwet staat dat alleen geld gemaakt (gedrukt) mag worden als het Congres toestemming geeft en als het gebaseerd is op de goudstandaard. Daar trekt de FED zich niets van aan. Sinds, laten we zeggen, 1913 maakt de FED zelfstandig geld aan (de Federal Reserve Notes), zonder dat daar goud achter staat. Vervolgens leent de FED dit geld aan de Amerikaanse Federale Overheid, met rente. Om die rente te kunnen betalen, heft de Amerikaanse overheid inkomstenbelasting bij de burgers. Het innen van deze belasting wordt gedaan door de IRS (= Internal Revenue Service). Ook dit is de facto geen overheidsorgaan, maar wordt beheerd door een eigenaar in het buitenland (Puerto Rico?). Bijvoorbeeld: in 1992 betaalden de Amerikaanse burgers aan de FED in totaal $286 biljoen aan rente. Het drukken van geld kost de FED bijna niets.

Kan iemand dit weerleggen of bevestigen?Ik vind dit rete-interessant allemaal maaar ken bitterweinig van economie.

Ik dacht ook dat Federal reserve Bank 90% meer geld mag uitlenen dan het bezit,maar het wel de rente erop int.Iemand hier die daar meer over weet?
Het wordt haarfijn uitgelegd in de film Money Masters maar ik heb 'm nog niet bekeken.
Ongeveer alles wat u hier schrijft dient weerlegd te worden.

Laat ons beginnen bij het meest fundamentele: dat de FED ongrondwettelijk zou zijn en dat de Amerikaanse Grondwet de goudstandaard zou verplichten. Dit is puur verzinsel. Artikel I, sectie 6 van de Grondwet stipuleert dat de federale overheid de bevoegdheid heeft "To coin Money, regulate the Value thereof, and of foreign Coin, and fix the Standard of Weights and Measures" Dat is alles wat hierover in de Grondwet staat. Van de goudstandaard is geen sprake. De VS hebben trouwens het grootste deel van hun geschiedenis geen goudstandaard gekend.

Het Federal Reserve System is wel degelijk grondwettelijk, net als de Federal Reserve Act die het oprichtte. Het idee dat de IRS geen overheidsdienst zou zijn is belachelijk. Het is één van de Bureaus van het Treasury Department.

De Federal Reserve zelf is uiteraard helemaal geen bezit van een aantal overzeese banken maar bestaat uit 12 District Reserve Banks, waarbij alle Amerikaanse banken moeten aangesloten zijn. De President benoemt, met instemming van de Senaat, alle 7 leden van de Federal Reserve Board of Governors. Zij benoemen de directeurs van de 12 District Banks.
Oud 4 augustus 2005, 22:26   #590
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
U plaatst beweringen, bewijs ze eens!

Altijd probeert u de bewijslast om te keren. Waarom? Omdat u nooit iets kunt bewijzen.
Uw wijsheden maken indruk op café, zeer zeker, leuk met de mannen over stoute joden te lullen, hahaha...

Maar wanneer ik u hier bewijzen vraag, dan blijft u steeds in gebreke, en heb ik recht op beledigingen. Wat denkt u, /\lcazar, tijd dat u hier eens ernstige bewijzen neerpent?

Prof. Marc Eyskens, zou hij het ooit in zijn lessen gegeven hebben ?

u zegt dat het onzin is, en kan zelf niet eens zeggen wie de oprichtende banken waren ?

Veel europese bankhuizen waren in die tijd actief in de VS, alsook uiteraard de bank van London, en zovele anderen.

Zo raar is het dus niet dat zijn de snoepjes afpakken van het zich kromwerkende amerikaanse volk.

en nu ga ik je prutsartikeltje over de sfinx tackelen, want dat was ik al vergeten, u doet er mij aan denken.
Oud 4 augustus 2005, 22:26   #591
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Nog even verder over die schaduwregering waar we het dus allen over eens zijn behalve Jozef Ostyn, of is hij na de bewijzen verandert van mening?

Van bovenstaande mafiose praktijken wist ik niets. De Amerikaanse overheid wordt met andere woorden opgelicht?

Ik dacht dat het ging over extreem conservatieve katholieken, de conservatieve haviken achter de regering genoemd (dus onder de dekmantel van het katholicisme) waar Wolfowitz de meest gevreesde van is (ik wist er nooit iets van, tot onze geschiedenisleerkracht theorieën uit elkaar zetten om de aanslagen van 11/9 te verklaren, in 2001 dus)? (Idd, de man die ondertussen voorzitter is van de wereldbank ...).
Of passen zij niet in dit kader?
Bewijzen? Ik heb er nog niet één gezien. Alleen wat nzapraten van wat Pat Robertson en co. vertellen (weet jij wel wie dat is?)

Wolfowitz als conservatieve katholiek is ook een goede grap! Net zoals het feit dat de neocons hoofzakelijk katholieken zouden zijn. Waar blijft u het toch halen, al die aantoonbare fouten!
Oud 4 augustus 2005, 22:28   #592
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

/\lcazar, uw "ironie" is bij gebrek aan degelijk bewijsmateriaal echt plat, hoor.

Op café maakt het misschien indruk na enkele pinten, maar ik drink bijna nooit.
Bewijzen, graag?
Oud 4 augustus 2005, 22:29   #593
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
usury is their middlename ... merk ook een bepaalde etniciteit op bij die huizen, ruikt naar khazaars ...
De Khazaren... Een Turkse volksstam. Zoals ik in een andere thread reeds aanhaalde, is wereldheerschappij ons einddoel.
Oud 4 augustus 2005, 22:29   #594
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn
Ongeveer alles wat u hier schrijft dient weerlegd te worden.

Laat ons beginnen bij het meest fundamentele: dat de FED ongrondwettelijk zou zijn en dat de Amerikaanse Grondwet de goudstandaard zou verplichten. Dit is puur verzinsel. Artikel I, sectie 6 van de Grondwet stipuleert dat de federale overheid de bevoegdheid heeft "To coin Money, regulate the Value thereof, and of foreign Coin, and fix the Standard of Weights and Measures" Dat is alles wat hierover in de Grondwet staat. Van de goudstandaard is geen sprake. De VS hebben trouwens het grootste deel van hun geschiedenis geen goudstandaard gekend.

Het Federal Reserve System is wel degelijk grondwettelijk, net als de Federal Reserve Act die het oprichtte. Het idee dat de IRS geen overheidsdienst zou zijn is belachelijk. Het is één van de Bureaus van het Treasury Department.

De Federal Reserve zelf is uiteraard helemaal geen bezit van een aantal overzeese banken maar bestaat uit 12 District Reserve Banks, waarbij alle Amerikaanse banken moeten aangesloten zijn. De President benoemt, met instemming van de Senaat, alle 7 leden van de Federal Reserve Board of Governors. Zij benoemen de directeurs van de 12 District Banks.
naaje, dat is niet de holdingstructuur, wel de kleine bankjes die zijn opgericht.

als het geld dan toch door de staat dient gedrukt te worden, waarom moet de belastingbetaler dan belastinggeld betalen op het geld dat de 'staat' in de economie brengt, lees: de fed in de economie pompt ?

maar meer nog... de fed is dus plots als bij donderslag opgericht, zonder enorme ondersteunende banken ?

is u serieus ?
Oud 4 augustus 2005, 22:31   #595
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
/\lcazar, uw "ironie" is bij gebrek aan degelijk bewijsmateriaal echt plat, hoor.

Op café maakt het misschien indruk na enkele pinten, maar ik drink bijna nooit.
Bewijzen, graag?
kan u mij de link naar dat artikel nog eens geven, ik vind het nergens ?
Oud 4 augustus 2005, 22:32   #596
/\|cazar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan
De Khazaren... Een Turkse volksstam. Zoals ik in een andere thread reeds aanhaalde, is wereldheerschappij ons einddoel.
lol !

jullie kunnen nog niet eens toetreden tot de eu ...

( goed voor jullie trouwens ... )
Oud 4 augustus 2005, 22:34   #597
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Zoiets kan je toch niet hardmaken met bewijs?

Tenzij hij de officiële papieren waarop staat dat ze aandeelhouders zijn in huis heeft ...

Soms moet je gewoon dingen aannemen.
Komaan zeg. Wat hij schrijft gaat gewoon regelrecht in tegen de feiten. En dan moeten wij het "gewoon aannemen". Neen bedankt.
Oud 4 augustus 2005, 22:38   #598
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:

Wat je over joden vertelt is inderdaad "algemeen geweten".
Zoals "algemeen geweten" is dat Marokkanen crimineel zijn, waarschijnlijk.

God, zullen de idiote vooroordelen dan nooit verdwijnen?
Ik vrees dat het antwoord op uw vraag "neen" is. De geschiedenis leert ons helaas dat het anti-semitisme een bijzonder krachtig onkruid is dat steeds weer de kop opsteekt. Ik wou dat het anders was, maar het is beter om de realiteit onder ogen te zien.
Oud 4 augustus 2005, 22:41   #599
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
lol !

jullie kunnen nog niet eens toetreden tot de eu ...

( goed voor jullie trouwens ... )
Onze Khazaarse volksgenoten zijn druk bezig de weg er naartoe te plaveien.
Oud 4 augustus 2005, 22:43   #600
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:

...
Op die bewijzen wachten we dus nog steeds. Kunt u mij aangeven wat het geleverde bewijs is voor de bewering dat er een schaduwregering is die Amerikaanse regering controleert? U bent zelf degene die schreef dat we het maar moesten "aannemen".
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be