![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#581 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de werking van de fed is nu niet bepaald een fantasietje. hoe noem je anders een systeem dat ervoor gezorgd heeft dat burgers die ongeveer vijftig jaar geleden geen frank schuld hadden, door hun overheid zo hard in de schuld zijn getrokken door de fed scam, dat ze ieder jaar een flink deel van hun inkomsten aan deze bankiers mogen geven. the international bankers ? nooit iemand van gehoord ? tuurlijk niet op de univ ... lange messen ... ik zie er naar uit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#582 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tussen haakjes, in mijn eerdere academische leven heb ik o.a. de oprichting van de CFR bestudeerd. Het idee dat dit een schaduwregering zou zijn is belachelijk. Binnen de CFR bestaan de meest uiteenlopende zienswijzen over van alles en nog wat.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jozef Ostyn : 4 augustus 2005 om 21:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#583 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het internet is een ramp voor hen. losse gedachten krijgen vorm door info die overal tesamen wordt gebracht, miljoenen en miljoenen mensen komen aan kennis die nooit tevoren beschikbaar was. ik zeide het al, de lange messen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#584 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
onze lions club, maar dat met veel grotere stinkers. het zijn instrumenten, meer niet. zeker geen controlecentrum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#585 | |
|
![]() Citaat:
![]() Heb jij de laatste posts wel gelezen?? Er zou een stelling worden gepost door de believers, en wie niet akkoord was moest een seintje geven en dan zouden de bewijzen komen. Twee mensen zijn niet akkoord: Jij en Jozef Ostyn. Ik heb het dus over dit eigenste forum hé, we zijn hier geen wereldreferendum aan het houden dacht ik ... ...
![]() |
![]() |
![]() |
#586 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook op dit forum is het niet zo dat enkel Josef Ostyn en Firestone niet in deze stelling geloven. Lees gewoon deze en andere gerelateerde threads en je zal het wel merken. Verder is het wachten op de bewijzen...[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 augustus 2005 om 22:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#587 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Internet heeft ook de moslims over de hele wereld op de hoogte gebracht van de werking van het uitbuitingssysteem. Je weet toch wat 1 van die Rothshilds ooit gezegd heeft ? "Als de massa het te weten komt, jagen ze ons op in de straten van alle wereldsteden en snijden ze ons de strot over". Het was iets minder plastisch, maar goed. Firestone, ken jij de volledige holdingstructuur van de fed ( en ik bedoel niet de twaalf federale banken he )? Wie zijn de banken die het kartel gevormd hebben tijdens het begin van vorige eeuw ? Die banken bestaan nog steeds. Wie zijn de banken, firestone ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#588 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Altijd probeert u de bewijslast om te keren. Waarom? Omdat u nooit iets kunt bewijzen. Uw wijsheden maken indruk op café, zeer zeker, leuk met de mannen over stoute joden te lullen, hahaha... ![]() Maar wanneer ik u hier bewijzen vraag, dan blijft u steeds in gebreke, en heb ik recht op beledigingen. Wat denkt u, /\lcazar, tijd dat u hier eens ernstige bewijzen neerpent?
![]() |
![]() |
#589 | |
|
![]() Citaat:
Laat ons beginnen bij het meest fundamentele: dat de FED ongrondwettelijk zou zijn en dat de Amerikaanse Grondwet de goudstandaard zou verplichten. Dit is puur verzinsel. Artikel I, sectie 6 van de Grondwet stipuleert dat de federale overheid de bevoegdheid heeft "To coin Money, regulate the Value thereof, and of foreign Coin, and fix the Standard of Weights and Measures" Dat is alles wat hierover in de Grondwet staat. Van de goudstandaard is geen sprake. De VS hebben trouwens het grootste deel van hun geschiedenis geen goudstandaard gekend. Het Federal Reserve System is wel degelijk grondwettelijk, net als de Federal Reserve Act die het oprichtte. Het idee dat de IRS geen overheidsdienst zou zijn is belachelijk. Het is één van de Bureaus van het Treasury Department. De Federal Reserve zelf is uiteraard helemaal geen bezit van een aantal overzeese banken maar bestaat uit 12 District Reserve Banks, waarbij alle Amerikaanse banken moeten aangesloten zijn. De President benoemt, met instemming van de Senaat, alle 7 leden van de Federal Reserve Board of Governors. Zij benoemen de directeurs van de 12 District Banks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#590 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Prof. Marc Eyskens, zou hij het ooit in zijn lessen gegeven hebben ? ![]() u zegt dat het onzin is, en kan zelf niet eens zeggen wie de oprichtende banken waren ? Veel europese bankhuizen waren in die tijd actief in de VS, alsook uiteraard de bank van London, en zovele anderen. Zo raar is het dus niet dat zijn de snoepjes afpakken van het zich kromwerkende amerikaanse volk. en nu ga ik je prutsartikeltje over de sfinx tackelen, want dat was ik al vergeten, u doet er mij aan denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#591 | |
|
![]() Citaat:
Wolfowitz als conservatieve katholiek is ook een goede grap! Net zoals het feit dat de neocons hoofzakelijk katholieken zouden zijn. Waar blijft u het toch halen, al die aantoonbare fouten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#592 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() /\lcazar, uw "ironie" is bij gebrek aan degelijk bewijsmateriaal echt plat, hoor.
Op café maakt het misschien indruk na enkele pinten, maar ik drink bijna nooit. Bewijzen, graag?
![]() |
#593 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#594 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als het geld dan toch door de staat dient gedrukt te worden, waarom moet de belastingbetaler dan belastinggeld betalen op het geld dat de 'staat' in de economie brengt, lees: de fed in de economie pompt ? maar meer nog... de fed is dus plots als bij donderslag opgericht, zonder enorme ondersteunende banken ? is u serieus ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#595 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#596 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jullie kunnen nog niet eens toetreden tot de eu ... ( goed voor jullie trouwens ... ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#597 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |