Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2006, 14:13   #6441
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

We hebben al eerder uitgelegd dat de meeste godsdiensten verwijzingen zijn naar de ZON!
(onze illuminati zijn zon-aanbidders!!!)

Hieri wordt uitgelegd hoe het Christendom, Boedhisme etc niets anders zijn dan 'zonne-culten"

Er is geen Jezus, of Boedha etc geweest.

Alles wat in de Bijbel staat, komt uit oudere heidense godsdiensten

Er is dus niets nieus onder de ZON.

Alleen dient men dit realiseren: We worden op een gigantische schaal genaaid
door onze broeders!!!!!(illuminati)

http://video.google.com/videoplay?do...of+god+acharya

Pin d'Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 14:18   #6442
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
jochie toch jochie toch.
Waarom verlaag je jezelf toch zo?
Dat is toch helemaal niet nodig om te schelden?
Tenzij je je natuurlijk erg onmachtig voelt.

my two cents

Pin d'Ar
Als het is om te schelden en te ridiculiseren is hij er snel bij, maar om argumenten inhoudelijk te weerleggen, daar kan je lang op wachten.
Oud 3 augustus 2006, 14:20   #6443
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Als het is om te schelden en te ridiculiseren is hij er snel bij, maar om argumenten inhoudelijk te weerleggen, daar kan je lang op wachten.
Jammer, erg jammer, want pas dan zal ik hem, proberen, serieus te nemen!

Pin d'Ar
Oud 3 augustus 2006, 14:30   #6444
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jammer, erg jammer, want pas dan zal ik hem, proberen, serieus te nemen!
Pin d'Ar
Zegt de man (?) die nog nooit een gefundeerd bewijs gegeven heeft voor zijn zotte verhaaltjes.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 14:33   #6445
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Zegt de man (?) die nog nooit een gefundeerd bewijs gegeven heeft voor zijn zotte verhaaltjes.
Oud 3 augustus 2006, 14:35   #6446
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is jouw mening. Maar wat heb jij een goedkope manier van discussie voeren zeg!!!! Pffffffffff
Er zijn o.m. een paar mensen overgestapt, nooit en te never de andere kant op. Maar dat weet je wel hoor. Je lijkt iets te zeggen, maar je in werkelijkheid verstop je je en af en toe probeer je wat 'klapjes' uit te delen
Erg makkelijk en vooral heel goedkoop!!!!

btw bv genoemde video over Jezus etc al gezien. De genoemde boeken al gelezen?

Jammer, so be it!!

Pin d'Ar
Oud 3 augustus 2006, 14:37   #6447
TheBlackadder
Schepen

Standaard

Citaat:
En is voor mij momenteel veel plausibeler dan te denken dat we een klein kut planeetje zijn, in een oneindig groot heelal.
Dit zinnetje verklaart eigenlijk heel dit topic. Het niet kunnen omgaan met die omvang en de eigen nietigheid is wel bij meer mensen een probleem. De meesten gebruiken hier een religie en kiezen een god die hen "speciaal" maakt, en een "reden tot bestaan" geeft.
Bij onze vriend Pindar wordt deze functie vervult door een gigantisch complot, die hem de mogelijkheid die nietigheid te ontkennen en hem meteen ook een reden tot bestaan geeft.
Helaas komen ook alle negatieve kantjes van religies boven in Pindar's overtuiging (dogma's, anderen zijn ofwel een gevaar ofwel onwetend,...)

Nuja, dit onderwerp laat me elke dag eens goed lachten, dus Pindar, ga vooral zo door
TheBlackadder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 14:40   #6448
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheBlackadder Bekijk bericht
Dit zinnetje verklaart eigenlijk heel dit topic. Het niet kunnen omgaan met die omvang en de eigen nietigheid is wel bij meer mensen een probleem. De meesten gebruiken hier een religie en kiezen een god die hen "speciaal" maakt, en een "reden tot bestaan" geeft.
Bij onze vriend Pindar wordt deze functie vervult door een gigantisch complot, die hem de mogelijkheid die nietigheid te ontkennen en hem meteen ook een reden tot bestaan geeft.
Helaas komen ook alle negatieve kantjes van religies boven in Pindar's overtuiging (dogma's, anderen zijn ofwel een gevaar ofwel onwetend,...)

Nuja, dit onderwerp laat me elke dag eens goed lachten, dus Pindar, ga vooral zo door
Pseudo uitleg hoor. De feiten .... die zijn er.

Waarom moet je trouwens geloven in een groot complot om de zogezegde nietigheid van de mens zin te geven. Het lijkt me niet dat een groot complot dit doet. Als de mens nietig is in het heelal, dan zal een complot daar niet veel aan vernaderen hoor.

Er is nu eenmaal een kleine elite die de mensheid stuurt. En de wereld zit geheel anders in elkaar dan dat de meeste mensen denken en dat heeft zo zijn redenen.
Oud 3 augustus 2006, 14:45   #6449
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat bedoel je nu? Dat ik complotten zie omdat ik me nietig voel????????
Nu ja, wat een onzin. Ik zie complotten omdat ik dingen ontdekte die niet klopte en ik me er toen in ben gaan verdiepen. Ik zou zelfs zeggen dat als je je nietig voelt je er mischien juist NIET aan moet beginnen.
En over welke dogma's heb je het? Ik heb een paar postings terug al gezegd dat ik bereid ben mijn overtuigingen te verlaten als daar redenen voor zijn, zoals ik in het verleden ook heb gedaan.
En wat generaliserend zeg..anderen.. pfffff.
Gaan we weer voor de duizendste keer: Niemand maar dan ook echt niemand hoeft te geloven wat ik zeg. Onderzoek het zelf.
Domheid, zware domheid is je antwoord klaar hebben voor je het maar een minuut onderzocht hebt.
Het feit dat jij het ontkent en mijn woorden en zo vedraaid vertelt mij dat je liever denkt dat er met mij wat aan de hand is, dan dat het echt zo is, wat ik en anderen zeggen.

Nuff said

Pin d'Ar
Oud 3 augustus 2006, 14:51   #6450
TheBlackadder
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Waarom moet je trouwens geloven in een groot complot om de zogezegde nietigheid van de mens zin te geven. Het lijkt me niet dat een groot complot dit doet. Als de mens nietig is in het heelal, dan zal een complot daar niet veel aan vernaderen hoor.
Idd, maar de aanwezigheid van het complot is totaal onbelangrijk in deze kwestie. Het is ook niet de nietigheid van de mens die weggewerkt wordt.
Het is de nietigheid van de persoon die in het complot gelooft (in ons geval Pindar die de uitspraak deed waarop ik reageerde). Het geloven in dit complot (in tegenstelling tot alle anderen), en jezelf beschouwen als de persoon die alle anderen moet informeren, overtuigen en "redden" maakt u als persoon "speciaal". Het maakt u ook belangrijk (in uw eigen ogen), wat uw eigen nietigheid wegwerkt.
Oud 3 augustus 2006, 14:53   #6451
exodus

Standaard

Citaat:
Idd, maar de aanwezigheid van het complot is totaal onbelangrijk in deze kwestie. Het is ook niet de nietigheid van de mens die weggewerkt wordt.
Het is de nietigheid van de persoon die in het complot gelooft (in ons geval Pindar die de uitspraak deed waarop ik reageerde). Het geloven in dit complot (in tegenstelling tot alle anderen), en jezelf beschouwen als de persoon die alle anderen moet informeren, overtuigen en "redden" maakt u als persoon "speciaal". Het maakt u ook belangrijk (in uw eigen ogen), wat uw eigen nietigheid wegwerkt.
Ik ben er zeker van dat Pindar zich neit speciaal voelt in die rol. Er zijn over de wereld miljoenen mensen die zich van de NWO bewust zijn.

Complotten bestaan hoor, het is een typisch menselijk verschijnsel. En grote complotten ook, daar zelfs nog meer want de belangen zijn groter.
Oud 3 augustus 2006, 14:55   #6452
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
wat een onzin! Ik heb al eerlder gezegd dat ik dolgraag zou willen dat ik ongelijk heb!!
Als U ziet dat een kind bijna overreden wordt door een auto, probeert U dan ook niet te helpen?? Of zegt U dan ook dat iemand dat doet om zich
niet klein te hoeven voelen.

En dan nog wat, de ridiculisaties zijn niet van de lucht!!!
Denk nou effe na man, wordt ik daar persoonlijk beter van?
Soms is het om ziek van te worden!!!!!
Maar wat ik wel doe is doen wat ik denk wat belangrijk is en dat is idd mensen inlichten dat de vrachtwagen er aan komt!!!!!

En vergis je niet! De ontkenning is net zo groot als voor de 2de wereld oorlog! Wilde de mensen die toen andere mensen in wilde lichten zich belangrijk voelen? Dat is namelijk wat jij zegt!!!

Nuff said

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 3 augustus 2006 om 14:57.
Oud 3 augustus 2006, 15:08   #6453
Arnold
Minister

Arnold's schermafbeelding

Standaard

Gelieve het on topic te houden en kinderlijke opmerkingen voor te behouden voor elders. Posts die meer witregels na elkaar hebben dan mijn scherm hoog is, zijn ook ongewenst. Een advies voor de mensen die elkaar hier steeds in de haren lijken te vliegen: er is een negeerlijst.

mvg,
Arnold.
Arnold is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 15:12   #6454
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht
Gelieve het on topic te houden en kinderlijke opmerkingen voor te behouden voor elders. Posts die meer witregels na elkaar hebben dan mijn scherm hoog is, zijn ook ongewenst. Een advies voor de mensen die elkaar hier steeds in de haren lijken te vliegen: er is een negeerlijst.

mvg,
Arnold.
Ik probeer het krampachtig on topic te houden!
Maar die negeerlijst, nou DAT is een idee.
Over die witregels , dat zijn natuurlijk weer een beetje rare ideen.

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 3 augustus 2006 om 15:13.
Oud 3 augustus 2006, 15:22   #6455
TheBlackadder
Schepen

Standaard

Ik vond mijn opmerking redelijk on topic, gezien de directe link tussen de inhoud van dit onderwerp en pindar (hij post tenslotte het grootste deel van al de copy/pastes in dit topic). Maar ik zal mezelf terugtrekken uit dit topic zodat Pindar het terug voor zichzelf heeft
Oud 3 augustus 2006, 15:47   #6456
Sergei
Burgemeester

Sergei's schermafbeelding

Standaard

Allereerst: Ik vind het taalgebruik op politics.be soms enorm bedroevend.

Volgens mij wordt er wel degelijk bijgestuurt en wel in negatieve zin, lees het chaos gehalte stijgt. Ik heb toch al van in het begin verteld dat er sprake is van verborgen agenda's. Maar of dit leid tot de Nieuwe Orde , daar ben ik niet zeker van omdat er altijd wel onvoorziene omstandigheden kunnen tussenkomen en zeggen van oorlog, oorlog, fijn maar oorlog kost massa's geld en achteraf riskeert het land dat de oorlog startte toch weer een paar serieuze prikken te krijgen.

Trouwens, we mogen het fenomeen niet veralgemenen, het is niet echt globaal aanwezig als zijnde 1 entiteit en als er meedere zijn, bestaat ook de kans dat deze in mening en uitvoering van elkaar verschillen.

Onze onvoorziene toestanden zitten ook bvb de natuurselementen, aardbevingen en orkanen/windhozen.

Natuurlijk moet de mens een beetje in eigen boezem kijken. Uiteindelijk kunnen deze groeperingen enkel blijven bestaan door de ratificatie van de bevolking.
De bevolking staat het dus, meestal wel onwetend, toe.

Tot een effectieve wereldoorlog zie ik het niet komen omdat het wapenarsenaal van de amerikanen nog altijd het grootste is , zeker in combinatie met Israël.
Nu me dat toch bij de USA brengt:

Heel de USA zit eigenlijk raar ineen op het politieke niveau.
Ik heb al naar het belachelijke kiessysteem verwezen, nou ja, belachelijk voor ons, broodnodig voor ... waarschijnlijk ten voordele van Skull & Bones.
Staven kan ik dit niet maar het is logisch.
Feit is, mochten ze net zoals hier, alles via normale verkiezingen en voor de rest examens uitschrijven , werken zou skull & Bones minder greep op zowel het interne beleid als het buitenlands beleid hebben.

Trouwens, als je gewoon al kijkt naar de achterkant van een amerikaanse dollar kijkt wordt al direct duidelijk dat er op hoog niveau wordt gespeelt.

Enfin, in de USA zit alvast een heel sterk regulerende entiteit die zich verheven voelt gezien de inwijdingsrituelen .

Landen met een 100% federaal beleid waar de president ook het meeste macht heeft zijn soesiso gevoeliger voor zo'n geheime groeperingen en het hoeft niet direct om illuminati te gaan. Trouwens, zo'n groepering bestempelen als vrijmetselaars is geen wetenschappelijke vaststelling. Iedereen plakt er dus zijn eigen etiket op en zo worden geheime groeperingen wel eens verkeerd geïnterpreteerd.

Landen met een gezonde (?) monarchie zijn daar minder vatbaar voor.

Nieuwe wereldorde? Die komt er sowieso aan, puur al direct op economisch vlak. Op geloofsbasis heeft de mens altijd al miserie veroorzaakt en dat strookt niet echt met het geloof als zijnde. Maar een nieuwe wereldorde enkel gebaseerd op geloofsovertuiging is ridicuul.

Over het kopiëren/plakken: niet vergeten dat je niet zomaar alle teksten en foto's van het internet mag gebruiken zonder toestemming.

Laatst gewijzigd door Sergei : 3 augustus 2006 om 15:52.
Sergei is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 17:31   #6457
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arnold Bekijk bericht

mvg,
Arnold.
Vind ik ook, het is toch niet nodig om direct elkaar in de haren te vliegen als men zijn mening over de NWO geeft.

De NWO is gewoon iets dat er aan komt, het is geen complot eigenlijk, maar meer gewoon de toestand in de wereld.
Stel dat er een bepaalde machtige
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2006, 17:50   #6458
Argusx43
Minister

Standaard

Verkeerde knop.
Stel dat er een bepaalde machtige elite is , en die ziet hoe de toestand er uitziet in de wereld. Gewoon al op gebied van natuurvernieling, de miljarden mensen die er nog gaan bijkomen.
Het is toch niet onlogisch te bedenken dat zo'n elite dan alles in zijn macht zal doen om dit te stoppen. Met een NWO bijv.
Al eens gehoord van de Georgia Guidestones?
Opgericht door deze elite . Een soort van modern stonehenges met tien geboden ingegrift.
Bijv. om de wereldpopulatie onder de 500.000.000 te houden.
http://www.radioliberty.com/stones.htm
Oud 3 augustus 2006, 18:57   #6459
Argusx43
Minister

Standaard

Het is daarom dat de hele discussie op het moment over de oorlog in het midden-oosten naast de kwestie is. Het probleem zit 'm heel wat dieper, of beter gezegd hoger.
Oud 3 augustus 2006, 20:14   #6460
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Wat is een bewijs?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be