![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#7101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je de ironie niet doorhebt van jouw post, dan is het erg. Maar jij kan wel voor inhoud zorgen: breng eens wat concrete elementen die van de Rothschilds "één van de rijkste en machtigste, zoniet de machtigste" familie van de wereld maakt. Als je, zoals de andere believers, met roddels, vervalste citaten en smerige insinuaties afkomt zal ik deze met veel plezier afbreken. Ook al lezen believers dat niet graag. Wanneer een post van 2004gun als enige inhoud een sneer aan mij bevat, dan mag ik daarop reageren. Ook al stoort het de believers en aanverwanten. (Het stoort de believers en aanverwanten niet wanneer hun maatjes persoonlijke aanvallen posten en schelden. Dan klagen ze niet over het gebrek aan inhoud. Wel wanneer men op deze persoonlijke aanvallen wijst. ![]() Maar goed, ik wacht op de gefundeerde elementen die de stellingen van de believers staven. Ik wacht echter al heel lang. Het enige wat komt zijn persoonlijke aanvallen. Vreemd, toch.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 augustus 2006 om 11:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het staat overigens op de Home page, in de tweede helft ergens links.
![]() |
![]() |
#7103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb bijv.wel gezien nu dat de site van Lex opgegeven over de MoneyMasters compleet negationistisch, er is een ontkenning op van de holocaust in Auswitsch! Ziekelijk! Maakt al de rest erop ongeloofwaardig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7104 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 15 augustus 2006 om 12:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7105 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#7106 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op de website die je citeert staat toch de volgende interessante informatie: Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#7107 | |
|
![]() Citaat:
De new age is de religie van de NWO, voor het volk welteverstaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#7108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En vermoedelijk weet je dat omdat het hier staat. Soit, weer een stelling die we aan de lijst van axiomas mogen toevogen: De new age is de religie van de NWO. Wat je schrijft is gewoon in flagrante tegenspraak met de inhoud van de website die je zelf citeerde. Jij haalt er naar slechte gewoonte één item uit, en negeert de rest.
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 augustus 2006 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7109 |
Minister
|
![]() Kijk eens naar de film op dezelfde site over de TRUTH BEHIND THE GATES OF AUSCHWITZ. Is dat dan niet negationistisch? De film over MoneyMasters zelf zegt er niets over, maar het gaat wel over joodse bankiers. Kom, dat is wel duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7110 | |
|
![]() Citaat:
Trouwens, die film die je noemt, is gemaakt door een Jood.
![]() |
![]() |
![]() |
#7111 |
Minister
|
![]() Dat gelooft toch zelf niet, zo naief kunt ge toch niet zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7112 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door exodus : 15 augustus 2006 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7114 | ||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Plaatsen de quotes de RKK in een goed daglicht? Citaat:
Hij vermeldt eveneens wat Andrew Jackson deed wat we misschien kunnen doen (allez,wij niet,maar de juiste mensen-al is het nu allicht nog veel moeilijker dan het toen al was zoiets te doen). Jackson verzette zich niet voor niks tegen de internationale bankiers... Henry Clews, the famous banker, in his book, Twenty-eight Years in Wall Street33, states that the Panic of 1837 was engineered because the charter of the Second Bank of the United States had run out in 1836. Not only did President Jackson promptly withdraw government funds [SIZE=4][/SIZE] from the Second Bank of the United States, but he deposited these funds, $10 million, in state banks. The immediate result, Clews tells us, is that the country began to enjoy great prosperity. This sudden flow of cash caused an immediate expansion of the national economy, and the government paid off the entire national debt, leaving a surplus of $50 million in the Treasury. The European financiers had the answer to this situation. Clews further states, "The Panic of 1837 was aggravated by the Bank of England when it in one day threw out all the paper connected with the United States." Why did the Bank of England in one day "throw out" all paper connected with the United States, that is, refuse to accept or discount any securities, bonds or other financial paper based in the United States? The purpose of this action was to create an immediate financial panic in the United States, cause a complete contraction of credit, halt further issues of stocks and bonds, and ruin those seeking to turn United States securities into cash.
![]() |
![]() |
#7115 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Wat is dit voor flauwekul dat dit in deze context niet mag?Je mag zeggen dat iets negationistisch is,maar je mag het niet staven met links,ook al ben je overduidelijk tegen negationisme gekant ![]()
![]() |
![]() |
#7116 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat hebben ze precies te maken met het maken van de docu?Als zij die de site maken niet de docu gemaakt hebben reken je de documakers af op de acties van de sitemakers die hun info verspreiden,wat niet correct is.Als het dezelfde mensen zijn heb je een punt. Ik heb de docu denk ik van www.supportthetruth.com;ik denk niet dat dat een negationistische site is... EDIT;de maker van de film is idd geen negationist en kan er dus niks aan doen dat zijn info gepromoot wordt door negationisten.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 15 augustus 2006 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7117 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee ik heb geen links ik heb de info linea recta van Brian Desborough. Het enige wat ik hier kan doen en probeer te doen is de info zo fair en zuiver mogelijk doorgeven als ik kan. Dat heb ik gedaan, dat doe ik en dat blijf ik doen. Verder over dat gezever over anti-semitist etc: Mijn mening is dat de protocols 'zuiver' zijn! Ten tweede is hun smeercampagne aardig gelukt. Als je bij een beetje randebiel de protocollen noemt, is de associatie meteen gemaakt. En een beetje kleuter weet dat ik geen anti-smiet ben! Ze hebben de mensen die dit dus doen gewoon bespeeld(F..) Verder heb ik het RECHT, net als ieder ander hier mijn mening weer te geven, en ik vraag niemand mijn mening zomaar aan te nemen. Maar ja, blijkbaar moeten we wel van anderen meningen door onze stront douwen, omdat onze mening niet gewenst is. Wie is hier nu eigenlijk unfair? Nuff said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nuff said inderdaad.
![]() |
#7119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want volgens wat ik begreep wordt je er hier op gepakt dat je gelooft dat wat in de Protocollen staat echt is.Verwarring over je claim dat ze "zuiver" zijn?
![]() |
![]() |
#7120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de mensen die de protocollen serieus nemen, zwart te maken als jodenhaters. Dus de ?*nhoud' kan ik me in vinden, niet de verpakking! Kijk eens om je heen. Hetzelfde vind lk van: Report from Iron Moutain & Silent weapons for quit wars (met dank aan die stinkerd van een Prins Bernhard) Btw prins berhard was voorzitter van Wereld Natuurfonds. En waar ging dat geld dan heen? Naar terroristische activiteiten in Afrika Jaaaa, niks dan goeds over de doden.! Nuff said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 15 augustus 2006 om 14:39. |
|
![]() |
![]() |