![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waaruit leidt je dat af? Als iemand een stelling post die mij onwaarschijnlijk lijkt vraag ik naar bewijzen/bronnen ... kwestie van de persoon de kans te geven om zijn stelling te verdedigen, onafhankelijk van hoe onwaarschijnlijk die stellingen ook lijken. Anders geef je alleen maar aan dat je oogkleppen draagt en die wilt ophouden ... zoals de mensen die maar niet konden aanvaarden dat de aarde rond was ... Openstaan meid, ik heb het al vaak herhaald ... it is the key word in een thread als deze. ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 augustus 2005 om 21:23. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zozeer dat Pindar dat grappig vindt. ![]() Dat ik in al die maanden geen ernstige antwoorden heb gekregen is voor mij een aanwijzing dat er geen ernstige bronnen zijn. Zie maar met de Federal Reserve. Ze posten een lijst van aandeelhouders (die op honderden sites te vinden is), maar niemand kan een bron geven. Men kan anderzijds gemakkelijk aantonen (zie de teksten van Jozef Ostyn en de artikels die ik gelinkt heb) dat deze lijsten niet kloppen. Conclusie?
![]() |
![]() |
#785 | |
|
![]() Citaat:
Te meer daar u zei dat u alleen iets aannam als het bleek uit historisch onderzoek.
![]() |
![]() |
![]() |
#786 | |
|
![]() Citaat:
Maar bon, die lijst van de aandeelhouders zal iedereen wel van het internet hebben geplukt zeker? En wie heeft die lijst erop gezet... sja? Iemand die dat nodig achtte of daar belang bij had zeker ... Is het trouwens niet te achterhalen welke site deze lijst voor het eerst op haar webstek publiceerde? Dan kunnen we misschien iets meer te weten komen over de plaatser zijn motieven, en dus zijn betrouwbaarheid ...
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 5 augustus 2005 om 23:13. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#789 |
|
![]() Ik heb eens zitten te zoeken naar die aandeelhouderslijst op internet en op het forum (om ze met elkaar te vergelijken).
Nu is er een probleem ... die op dit forum vind ik niet meer terug (heb 5 pagina's doorlopen en ben het beu :s) Maar bestaat die lijst uit 7 namen waarvan o.a. Olson, Kohn, Bies enzo? (Of kan iemand mij een link geven naar waar die lijst staat op 't forum?)
![]() |
![]() |
#790 | |
|
![]() Citaat:
Dankjewel voor deze verduidelijking ... ![]() : Hoe kan je aannemen dat S&B bestaat adhv verifeerbare feiten en bewijzen? En aannemen dat, indien ze bestaat, er geen satanistische rituelen of andere bizarre dingen in gebeuren, op dezelfde gronden?
![]() |
![]() |
![]() |
#791 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je vraagt je hier af hoe stonehenge werd geplaatst. Wel, ik geef je gewoon de oplossing. Les 1 houdt in dat graviteit niet bestaat. Vraag maar aan Pindar. En weet je, dat is zo gek nog niet! Elke natuurkundige theorie heeft een karakter van voorlopige aard. Slechts een hypothese, waarbij bevestigende uitkomsten van testen nada bewijzen. Je kan mensen van een flatgebouw gooien, die een voor een als pulp eindigen, dat betekent niks want je weet immers nooit of de volgende persoon niet gewoon blijft zweven en alzo een theorie naar de prullenbak verwijst. Langs de andere kant echter, kan je een theorie ontkrachten door slechts 1 waarneming die in tegenspraak is met de voorspelling van de theorie. Als Pindar dus beweert dat graviteit niet bestaat, en we gooien bij wijze van test Pindar van het Empire state building waarna hij te pletter slaat op de straatstenen, dan is zijn theorie naar de prullenbak verwezen. Pindar zou misschien eens Karl Popper raadplegen voor deze eenvoudige, logische redenering. Maar inderdaad, het moeten de uien zijn!!! ![]()
![]() |
![]() |
#792 | ||
Minister-President
|
![]() Gisteren op het nieuws:
Dieselmotoren kunnen ook op plantenolie rijden. Dit gegeven stond reeds te lezen enkele maanden (mss jaren) in de Humo. Na een tijdje geeft ook het journaal nu melding van dit gegeven. Ze zeggen er wel bij dat je het in feite niet mag doen (onwettig) al is het dan 1/4 goedkoper dan aan de pomp. Ondertussen geven ze er een vette knippoog bij, zo van "wie gaat je tegenhouden". Ik vind dit wel raar. Men kan zich hier toch wel een aantal vragen bij stellen. Enkele theorieën: Eigenlijk wil de staat dat we stilaan overschakelen op plantaardige olie. Ze geven ons eerst een zetje via de Humo, maar als dat niet voldoende helpt dan doen ze er nog een schepje bovenop door het bericht via de vrt te lanceren. Wat kan de bedoeling zijn? Mensen aanzetten om plantaardige olie te gebruiken zodat de vraag hiernaar toeneemt en de teelt gestimuleert wordt. Ondertussen een slag onder de arm houden en de mogelijkheid behouden om te beboeten, 2x kassa. Zorgen dat er hele velden vol komen te staan met koolzaadolieplanten, kan je wss ook mooie koolzaadplantcircels in maken. Zo kan ik nog wat doorgaan, niets zo rijk als een mens zijn fantasie. Het kan natuurlijk ook gewoon een nieuwsfeit zijn dat men besloot om op 5 augustus 2005 de wereld in te sturen, ook al is dit nieuws intussen geen nieuws meer gezien het al maanden zoniet jaren bekend is. Als de cospiracy theorie klopt zou je zeggen wat op het nieuws komt is gestuurd en heeft een verborgen bedoeling. Het kan ook zijn dat de media en journaals onafhankelijk werken van welke drukkingsgroep dan ook en moedig de olielobby en overheid tarten door de mensen de goedkopere weg te tonen? Feit 1: is dit gewone berichtgeving of worden we gestuurd, ik weet het niet Feit 2: het is niet moeilijk om achter een gewoon bericht een conspiracy theorie te ontwikkelen, ik heb er zojuist één gemaakt die niet geheel onredelijk is en waar ik zelf al aan twijfel (maar twijfelen is dan ook een levenshouding ![]() Feit 3: deze tekst staat op het internet als men wat copy/paste toepast kan men mijn woorden gebruiken zowel voor als tegen conspiracy theorie. Hoewel ik altijd mijn twijfels zal hebben, vind ik dat Firestone wel een punt heeft wanneer ze zegt dat er theorieën a la minute bijkomen. Ze hoeven niet bewezen te worden, het volstaat om ze op het net te zetten om ze een glans van waarachtigheid te geven. Aan de andere kant vind ik toch ook wel dat het nieuws en de manier waarop het tot bij ons geraakt soms rare kronkels maakt. Maw ik twijfel (mss moet ik een derde categorie introduceren )[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door satiper : 6 augustus 2005 om 08:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De believers proberen hier de lemmings voor te stellen als super-naiëvelingen die een poster van Bush boven hun bedje hebben hangen! Onzin uiteraard. Niemand ontkent dat politici soms "geheime agenda's" hebben, dat niet alles is wat het lijkt. Politici (of andere machtige figuren) hebben zeer zeker invloed op de media. Het gebeurt vermoedelijk niet op de karikaturale wijze die de believers beschrijven, maar het is er zeker. Het verschil tussen believers en lemmings is dat lemmings niet geloven in dat Grote Alles Bepalende Eeuwen Durende Complot. Waarom? Omdat het een totaal onlogische weergave van de werkelijkheid geeft. Het veronderstelt zoveel insiders dat het belachelijk wordt! Allez, enerzijds is NWO zo machtig dat ze bijna alle wetenschappers, onderzoekers, journalisten om de tuin kunnen leiden. Anderzijds doorzien /\lcazar en Exodus hun snode plannen op de dag zelf dat ze uitgevoerd worden! (Ik bedoel hier de aanslagen van 7/7.) ![]() Niet erg logisch, hé.
![]() |
![]() |
#795 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar je moet eens leren lezen! Ik heb ook gezegd dat ik de effecten niet ontken. Ik heb nergens gezegd dat een appel niet naar beneden valt. Een klein stukje tekst lezen lukt al niet en dan kom je met Popper. LOL Ik heb gezegd, er is geen gravitatiekracht! Ik heb niet gezegd dat dingen niet naar beneden 'vallen'. Een voorwerp 'valt' bij mij ook nog steeds. Er is geen gravitatieKRACHT, er is een andere , veel simpelere verklaring voor. Maar ik ga geen parels voor de zwijnen gooien.! LOL Pindar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#797 | |||||||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
in je 'gekrijs' Citaat:
Citaat:
Wilde het hier graag vertellen, maar voordat ik wat had gezegd viel men er al over. Je zal het alleen niet leren via de mainstream.(uni etc) Citaat:
Pindar[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pindar : 6 augustus 2005 om 11:16. |
|||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | |
|
![]() Citaat:
Ook het concept van insider is niet echt juist. Het is een systeem, die zelfs geen insiders behoeft in de letterlijke zin van het woord. Iemand kan bv voor 20% insider zijn zonder zich bewust te zijn van hoger gelegen agenda. Je zou bv. van een soldaat kunnen zeggen dat hij voor 0.01% een insider is. Hij weet een deel van een plan van een grondgebeid dat moet veroverd worden, maar van hoger gelegen plannen is hij niet op de hoogste (zijn oversten die de regios verdelen, etc). Ook kunnen mensen voorgelogen worden dat ze denken dat ze meehelpen aan iets goeds (bv. War on Terror), maar in realiteit enkel de agenda van de elite meehelpen. Het gaat hier niet om een samenwering waar de grenzen tussen insider en niet-insider strikt gescheiden zijn. Er is een graduele overgang naarmate men afdaalt op de pyramide. Alleen een zeer kleine groep (in verhouding tot de rest), is op de hoogte van alles. Mensen die bv. 100 % insider zijn, hoeven zelfs niet alles zeer geheim te houden. Zij vertoeven gewoon in hun milieu , met andere personen waar ze die zaken kunnen bespreken, hebben geen last va media aandacht , pers, etc... Het concept van "veel insiders" is dus verkeerd. Iemand die 0% insider is (de gewone burger) zal nooit in contact komen met iemand die 100% insider is die het dan nog zal uitlekken. En zelfs lekt er iemand iets uit, dan zal de muur van de media hem wel stopppen, uit ongeloof, journalist die bang is zijn job te verliezen etc... Het is enkel als men alle feiten bekijkt en opzoekt dat men zich een volledig beeld kan vormen.
![]() |
![]() |
![]() |
#799 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pijnlijk hoe Pindar niet één van mijn beweringen weerlegd.
Maar wel stoer doet en het heeft over mijn "gekrijs" (ook nog een macho, ons genie ![]() Bottomline: weken na zijn uitspraak "gravitatiekracht bestaat niet" heeft Pindar nog geen zinnige uitleg kunnen geven. Dat ligt niet aan de reacties van anderen, wel aan zijn onvermogen deze bewering inhoud te geven.
![]() |
#800 | |||||
|
![]() Citaat:
Je maakt me hiermee duidelijk dat je niet hebt begrepen wat Pindar bedoelt met de stelling 'zwaartekracht bestaat niet'. Je moet niet alles letterlijk nemen, en niet bang zijn om buiten de lijntjes te denken...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 6 augustus 2005 om 12:06. |
|||||
![]() |
![]() |