Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 augustus 2006, 12:45   #8041
werkgroep morkhoven
Banneling

werkgroep morkhoven's schermafbeelding

Standaard

De forumbezoeker zal inmiddels wel hebben begrepen dat ik niet verder wens te discussiëren met iemand die mij (en de Werkgroep Morkhoven) op een systematische manier als 'antisemitisch' probeert af te schilderen.

We wachten nu rustig het antwoord op onze klachten bij de moderatoren van het Politics.be-forum af.

Forumbezoekers voor 'racist' of 'antisemiet' laten doorgaan, kan volgens mij niet.

Voor van Gelre's beschuldigingen van 'antisemitisme':
Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2
Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11
De Nieuwe Wereldorde: Bladzijde 402, threads 8032, 8035 en 8036
werkgroep morkhoven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 12:55   #8042
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Universeel gebruikt, sinds wanneer worden de woorden NWO universeel gebruikt? Was het niet dat er op dit forum over gesproken wordt zouden de meeste disbelievers het zelfs niet kennen. Maar als wij ermee afkomen is het plots "universeel".
Ik heb niet gezegd dat de term "NWO" of "nieuwe wereldorde" universeel gebruikt wordt. Mijn punt was juist dat u en andere believers veel te veel belang hechten aan een toevallige combinatie van drie woordjes, die elk afzonderlijk universeel gebruikt worden, door een idiote president met gevaarlijke ambities.

Het gevaar Bush heeft uiteraard te maken met zijn opvatting van de "orde" die hij graag in de wereld zou scheppen, maar er is geen enkel bewijs dat die opvatting iets van doen heeft met een eeuwenoude en wereldomvattende geheime samenzwering.

Het geglobaliseerde kapitalisme en de US-ambitie om de wereld te overheersen, 2 dingen die duidelijk hand in hand gaan, zijn geen geheime projecten. Die strijd wordt grotendeels openlijk gevoerd en sinds vele decennia is de strijd en de oppositie daartegen (een ongelijke krachtmeting, maar dat is een andere zaak) ook grotendeels met open vizier en veel idealisme gevoerd.

Uiteraard bestaan er aan "beide" kampen (de verhoudingen en tegenstellingen zijn uiteraard iets minder simpel dan ik hier gemakshalve aangeef) ook personen en bewegingen die ondergronds en onzichtbaar proberen te werken, maar per definitie is daar weinig concreets over te vertellen.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 26 augustus 2006 om 12:57.
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 12:56   #8043
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door werkgroep morkhoven Bekijk bericht
De genaamde Hertog van Gelre probeert de Werkgroep Morkhoven al geruime tijd van 'antisemitisme' te beschuldigen en hij publiceerde tijdens de discussie rond 'antisemitisme' op deze thread, zelfs een foto van de zwaar zieke Morkhoven-activist Marcel Vervloesem met de vermelding dat die foto zou weergevonden zijn op een Amerikaanse antisemitische website. Volgens hem zou de Werkgroep Morkhoven (die van niets wist) zelfs hebben 'nagelaten' om deze foto van deze website te laten verwijderen.

Ik heb daarvoor reeds klacht neergelegd bij de moderators van politics.be en zal dit vandaag opnieuw doen.

Ik ben echter niet van plan om mij door de meest groffe persoonlijke beschuldigingen van de verschillende discussieonderwerpen te laten afleiden.
Waarom zou ik mij immers door enkele laag-bij-de-grondse praktijken de mond laten snoeren ?

Op de Nederlandse website van de Israëlische Likoudpartij vond ik de argumenten weer die op deze threads werden gebruikt om mensen te discrediteren en van 'antisemitisme' te beschuldigen.

Alhoewel Firestone, Van Gelre en Largo steeds aanhalen dat er enkel kritiek werd gegeven op de antisemitische bronnen (wat in bepaalde gevallen zeker mogelijk is) liet men op deze thread verstaan dat de 'believers' en bepaalde personen op deze thread tevens 'antisemitsich' waren.

Tijdens de bombardementen op Libanon las ik dat de Israëlische Staat een speciale website had geöpend waarin beroep werd gedaan op Internetters om de controle over blogs en discussiefora op het Internet te kunnen verwerven.

Met de systematische beschuldigingen van 'antisemitisme' krijg ik meer en meer de indruk dat men ook dit forum wil controleren en het zou mij niet verbazen dat de Nederlandstalige afdeling van de Likoudpartij daar mee achter zit.

http://www.likud.nl/persnl17a.html
('Anti-zionisme = Antisemitisme' - 'Protocollen van Zion als basis van het moderne antisemitisme')

Beiroet met 'vervalste' rookwolken

Beiroet zonder rookwolken

PS. Op de nieuwsgroep van de Werkgroep Morkhoven werd er tevens felle kritiek geleverd op de Israëlische bombardementen op Libanon maar zoals men kan vaststellen zijn de geplaatste berichten zeker niet 'antisemitisch' te noemen.
http://groups.msn.com/WerkgroepMorkhoven

Copie: moderators Politics.be
Is er bij jou in de buurt geen kinderopvang waar men geen internet heeft zodat je daar eens een aantal weken kan gaan verblijven?

Echt waar hoor WM, je werkt hier op iedereen (IEDEREEN) zijn zenuwen met uw spam berichten waarin U een 'gazetje' speelt, uw foto's die U 100 keer herhaalt, uw klaagzang over wie U al dan niet heeft beschuldigt van wat, uw repetitief gepost, ...

U bent niet verplicht op dit forum rond te wandelen dus pas U een beetje aan of ga op zoek naar de bovenvermeldde kinderopvang.
Oud 26 augustus 2006, 13:05   #8044
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Is er bij jou in de buurt geen kinderopvang waar men geen internet heeft zodat je daar eens een aantal weken kan gaan verblijven?

Echt waar hoor WM, je werkt hier op iedereen (IEDEREEN) zijn zenuwen met uw spam berichten waarin U een 'gazetje' speelt, uw foto's die U 100 keer herhaalt, uw klaagzang over wie U al dan niet heeft beschuldigt van wat, uw repetitief gepost, ...

U bent niet verplicht op dit forum rond te wandelen dus pas U een beetje aan of ga op zoek naar de bovenvermeldde kinderopvang.
Ik heb het ooit eens een keer voor jou opgenomen in een belachelijke discussie tussen jou en Firestone over 'liegen' op deze thread. Ik had mijn tijd beter kunnen besteden.

Reageer liever op de inhoud van mijn bericht waarin ik opmerkte dat op de website van Likoud Nederland over de protocollen en het 'Nieuwe anti-semitisme' gesproken wordt in plaats van wat onzin uit te kramen.

Gewoon op je knopje drukken:
('Anti-zionisme = Anti-semitisme')

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 26 augustus 2006 om 13:08.
Oud 26 augustus 2006, 13:07   #8045
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Voor één keer hebben jij en ik eens een zelfde idee .
leuk
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 13:11   #8046
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Voor één keer hebben jij en ik eens een zelfde idee . leuk
Jullie kunnen misschien samen het Oude Testament eens bestuderen van waaruit je het volgende citeerde.

Het bloed van degene die het bloed van een mens vergiet,
zal door mensen worden vergoten,
want de mens is gemaakt naar het beeld van God.
Wees vruchtbaar en word talrijk,
bevolk de aarde en word er talrijk.’
God zei tegen Noach en zijn zonen: ‘Nu sluit Ik mijn verbond met u en met uw nageslacht

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 26 augustus 2006 om 13:15.
Oud 26 augustus 2006, 13:28   #8047
Salmon L.A.
Parlementsvoorzitter

Salmon L.A.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
(en ik ben geen 'believer')
Maar een stierlijk vervelende zwetser met een hoog paranoiagehalte.

Als iemand u op een dwaze tussenkomst wijst (want u begrijpt zelden waar het in een discussie eigenlijk om gaat) blijft u daar dagen en dagen over doorzeuren.

U wordt niet graag een antisemiet genoemd. Dat siert u, want het wijst op enig besef dat antisemitisme een schandelijke attitude is. Maar intussen weten de lezers van dit forum nog altijd niet ofu zelf gelooft dat de zogenaamde "protocollen van de wijzen van sion" enige grond van waarheid hebben.
"Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."

Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 26 augustus 2006 om 13:49.
Salmon L.A. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 13:50   #8048
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salmon L.A. Bekijk bericht
Maar een stierlijk vervelende zwetser met een hoog paranoagehalte.

Als iemand u op een dwaze tussenkomst wijst (want u begrijpt zelden waar het in een discussie eigenlijk om gaat) blijft u daar dagen en dagen over doorzeuren.

U wordt niet graag een antisemiet genoemd. Dat siert u, want het wijst op enig besef dat antisemitisme een schandelijke attitude is. Maar intussen weten de lezers van dit forum nog altijd niet of u zelf gelooft dat de zogenaamde "protocollen van de wijzen van sion" enige grond van waarheid hebben.
Blijf bij de zaak in plaats van wat verder aan te zaniken en vraag je misschien eens af waarom bepaalde mensen thans van 'antisemitisme' worden beschuldigd.

Zoals ik reeds zei, is het best mogelijk dat de zogenaamde protocollen een aantal antisemitische uitspraken bevat. Daarvoor ken ik deze protocollen onvoldoende. Als de protocollen antisemitische uitspraken bevat, vind ik het normaal dat men op die uitspraken reageert maar dat kan ook zonder persoonlijke aanvallen.

Wat vind je van de uitleg die op de website van Likoud Nederland over de protocollen weer te vinden is ?

Oud 26 augustus 2006, 13:57   #8049
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
De forumbezoeker zal inmiddels wel hebben begrepen dat ik niet verder wens te discussiëren met iemand die mij (en de Werkgroep Morkhoven) op een systematische manier als 'antisemitisch' probeert af te schilderen.

We wachten nu rustig het antwoord op onze klachten bij de moderatoren van het Politics.be-forum af.

Forumbezoekers voor 'racist' of 'antisemiet' laten doorgaan, kan volgens mij niet.

De Nieuwe Wereldorde: Bladzijde 402, threads 8032, 8035 en 8036
Wat een gezaag en gebleit. Ik denk dat je niet veel ouder bent dan die foto bij je avatar. Ga daarom in de peutertuin spelen en stop hier met spammen.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 13:59   #8050
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Wat een gezaag en gebleit. Ik denk dat je niet veel ouder bent dan die foto bij je avatar. Ga daarom in de peutertuin spelen en stop hier met spammen.
Nog iemand die wat komt zagen en niet terzake komt.
Oud 26 augustus 2006, 13:59   #8051
largo_w

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud Bekijk bericht
Doe zoals ik en zet de werkgroep in je negeerlijst. Een gesprek kan je er niet mee voeren! Dus wat is het nut dat je zijn eenzijdige opmerkingen zou gaan lezen?

Laatst gewijzigd door largo_w : 26 augustus 2006 om 13:59.
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 14:01   #8052
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Doe zoals ik en zet de werkgroep in je negeerlijst. Een gesprek kan je er niet mee voeren! Dus wat is het nut dat je zijn eenzijdige opmerkingen zou gaan lezen?
Zet mij maar op de negeerlijst, dan ben ik van jullie gezaag verlost.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 26 augustus 2006 om 14:01.
Oud 26 augustus 2006, 14:04   #8053
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Niet aantrekken Morckhoven.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 augustus 2006 om 14:04.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 14:07   #8054
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Niet aantrekken Morckhoven.
Bedankt Lex.

Wat vind jij van die uitleg over de protocollen en het 'Nieuwe antisemitisme'
op de website van Likoud Nederland ?

Oud 26 augustus 2006, 14:12   #8055
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijf bij de zaak in plaats van wat verder aan te zaniken en vraag je misschien eens af waarom bepaalde mensen thans van 'antisemitisme' worden beschuldigd.

Zoals ik reeds zei, is het best mogelijk dat de zogenaamde protocollen een aantal antisemitische uitspraken bevat. Daarvoor ken ik deze protocollen onvoldoende. Als de protocollen antisemitische uitspraken bevat, vind ik het normaal dat men op die uitspraken reageert maar dat kan ook zonder persoonlijke aanvallen.

Wat vind je van de uitleg die op de website van Likoud Nederland over de protocollen weer te vinden is ?

Beste Werkgroep Morkhoven,

Dit is de NWO-draad.
Je hebt al twee threads gestart over deze onderwerpen. De één heet toevallig 'antisemitisme' en de ander 'Likoud'. Ik stel voor dat je wat je wilt bespreken daar verder onderbrengt.

Voor de rest van je overige beschuldigingen. Komt dit je bekend voor?

Citaat:
De vertegenwoordigers van de organisatie stelden zich dermate radicaal op, dat samenwerking met andere organisaties en met de andere partners binnen de Vereniging vrijwel onmogelijk werd. Hoewel deze personen zeer actief zijn, nemens zij doorgaans een onrealistische en weinig constructieve houding aan, waardoor zij weinig gehoor vinden bij andere betrokkenen.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2006, 14:14   #8056
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Bedankt Lex.

Wat vind jij van die uitleg over de protocollen en het 'Nieuwe antisemitisme'
op de website van Likoud Nederland ?

Sorry,ik heb het niet gelezen.Ik ben met andere zaken bezig.
Oud 26 augustus 2006, 14:28   #8057
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb het ooit eens een keer voor jou opgenomen in een belachelijke discussie tussen jou en Firestone over 'liegen' op deze thread. Ik had mijn tijd beter kunnen besteden.

Reageer liever op de inhoud van mijn bericht waarin ik opmerkte dat op de website van Likoud Nederland over de protocollen en het 'Nieuwe anti-semitisme' gesproken wordt in plaats van wat onzin uit te kramen.

Gewoon op je knopje drukken:
('Anti-zionisme = Anti-semitisme')
Het heeft hier niet te maken met opnemen voor elkaar of niet, ik heb toen ook duidelijk gemaakt dat ik het apprecieerde.

Zoals velen op dit forum volg ik steeds een hele reeks draden simultaan en het is soms verdomd vervelend om de 5-de keer een gelijkaardige post met eventueel dezelfde foto's tegen te komen. Ik heb het, en ik ben niet de enige, reeds een aantal maal op een ludieke en grappigere manier aangekaart maar jij blijft gewoon doorrammelen.

Niemand is onfeilbaar maar hou er aub gewoon wat rekening mee

Thanks in advance
Oud 26 augustus 2006, 14:56   #8058
werkgroep morkhoven
Banneling

Standaard

Citaat:
Het heeft hier niet te maken met opnemen voor elkaar of niet, ik heb toen ook duidelijk gemaakt dat ik het apprecieerde.

Zoals velen op dit forum volg ik steeds een hele reeks draden simultaan en het is soms verdomd vervelend om de 5-de keer een gelijkaardige post met eventueel dezelfde foto's tegen te komen. Ik heb het, en ik ben niet de enige, reeds een aantal maal op een ludieke en grappigere manier aangekaart maar jij blijft gewoon doorrammelen.

Niemand is onfeilbaar maar hou er aub gewoon wat rekening mee

Thanks in advance
OK, Run.

Tijdens de bombardementen op Libanon, heb ik misschien inderdaad wat overdreven. Mijn excuses daarvoor.

De foto's van Beiroet die ik zopas nog eens publiceerde, hebben te maken met die onozele discussie over de rookwolken boven Beiroet die door een fotograaf van Reuters mogelijks wat waren aangedikt.
Het kwam er bijna op neer dat die bombardementen eigenlijk nog best meevielen en er heel wat foto's werden vervalst om het erger te maken dan het eigenlijk was.

Ik had daarover enkele weken geleden nog een discussie met onze vriend Van Gelre.

Om terug te komen op deze thread:
Er werd hier fel gediscussieerd over de 'antisemitische' achtergronden van de Protocollen (wat best mogelijk is). Ik kan mij daarover moeilijk uitspreken omdat ik de Protocollen niet heb bestudeerd.

Zoals reeds gezegd, vond ik op de website van Likoud Nederland een hele tekst over die Protocollen. Daarbij werd gezegd dat het 'Nieuwe Antisemitisme' met deze Protocollen te maken had.

Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 26 augustus 2006 om 14:57.
Oud 26 augustus 2006, 14:59   #8059
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
OK, Run.

Tijdens de bombardementen op Libanon, heb ik misschien inderdaad wat overdreven. Mijn excuses daarvoor.

De foto's van Beiroet die ik zopas nog eens publiceerde, hebben te maken met die onozele discussie over de rookwolken boven Beiroet die door een fotograaf van Reuters mogelijks wat waren aangedikt.
Het kwam er bijna op neer dat die bombardementen eigenlijk nog best meevielen en er heel wat foto's werden vervalst om het erger te maken dan het eigenlijk was.

Ik had daarover enkele weken geleden nog een discussie met onze vriend Van Gelre.

Om terug te komen op deze thread:
Er werd hier fel gediscussieerd over de 'antisemitische' achtergronden van de Protocollen (wat best mogelijk is). Ik kan mij daarover moeilijk uitspreken omdat ik de Protocollen niet heb bestudeerd.

Zoals reeds gezegd, vond ik op de website van Likoud Nederland een hele tekst over die Protocollen. Daarbij werd gezegd dat het 'Nieuwe Antisemitisme' met deze Protocollen te maken had.

Accepted, case closed!
Oud 26 augustus 2006, 15:14   #8060
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Reuters
Reuters is opgekocht door de Rothschilds.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be