![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8041 |
Banneling
|
![]() De forumbezoeker zal inmiddels wel hebben begrepen dat ik niet verder wens te discussiëren met iemand die mij (en de Werkgroep Morkhoven) op een systematische manier als 'antisemitisch' probeert af te schilderen.
We wachten nu rustig het antwoord op onze klachten bij de moderatoren van het Politics.be-forum af. Forumbezoekers voor 'racist' of 'antisemiet' laten doorgaan, kan volgens mij niet. Voor van Gelre's beschuldigingen van 'antisemitisme': Israël valt Gaza en Libanon binnen: Bladzijde 227, threads nr. 4534, 4535, 4536 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 2 Likoud: Bladzijde 1, thread nr. 11 De Nieuwe Wereldorde: Bladzijde 402, threads 8032, 8035 en 8036 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8042 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gevaar Bush heeft uiteraard te maken met zijn opvatting van de "orde" die hij graag in de wereld zou scheppen, maar er is geen enkel bewijs dat die opvatting iets van doen heeft met een eeuwenoude en wereldomvattende geheime samenzwering. Het geglobaliseerde kapitalisme en de US-ambitie om de wereld te overheersen, 2 dingen die duidelijk hand in hand gaan, zijn geen geheime projecten. Die strijd wordt grotendeels openlijk gevoerd en sinds vele decennia is de strijd en de oppositie daartegen (een ongelijke krachtmeting, maar dat is een andere zaak) ook grotendeels met open vizier en veel idealisme gevoerd. Uiteraard bestaan er aan "beide" kampen (de verhoudingen en tegenstellingen zijn uiteraard iets minder simpel dan ik hier gemakshalve aangeef) ook personen en bewegingen die ondergronds en onzichtbaar proberen te werken, maar per definitie is daar weinig concreets over te vertellen.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 26 augustus 2006 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8043 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Echt waar hoor WM, je werkt hier op iedereen (IEDEREEN) zijn zenuwen met uw spam berichten waarin U een 'gazetje' speelt, uw foto's die U 100 keer herhaalt, uw klaagzang over wie U al dan niet heeft beschuldigt van wat, uw repetitief gepost, ... U bent niet verplicht op dit forum rond te wandelen dus pas U een beetje aan of ga op zoek naar de bovenvermeldde kinderopvang.
![]() |
![]() |
#8044 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Reageer liever op de inhoud van mijn bericht waarin ik opmerkte dat op de website van Likoud Nederland over de protocollen en het 'Nieuwe anti-semitisme' gesproken wordt in plaats van wat onzin uit te kramen. ![]() Gewoon op je knopje drukken: http://www.likud.nl/persnl17a.html ('Anti-zionisme = Anti-semitisme') Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 26 augustus 2006 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8045 | |
|
![]() Citaat:
![]() leuk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8046 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het bloed van degene die het bloed van een mens vergiet, zal door mensen worden vergoten, want de mens is gemaakt naar het beeld van God. Wees vruchtbaar en word talrijk, bevolk de aarde en word er talrijk.’ God zei tegen Noach en zijn zonen: ‘Nu sluit Ik mijn verbond met u en met uw nageslacht ![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 26 augustus 2006 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8047 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Maar een stierlijk vervelende zwetser met een hoog paranoiagehalte.
Als iemand u op een dwaze tussenkomst wijst (want u begrijpt zelden waar het in een discussie eigenlijk om gaat) blijft u daar dagen en dagen over doorzeuren. U wordt niet graag een antisemiet genoemd. Dat siert u, want het wijst op enig besef dat antisemitisme een schandelijke attitude is. Maar intussen weten de lezers van dit forum nog altijd niet ofu zelf gelooft dat de zogenaamde "protocollen van de wijzen van sion" enige grond van waarheid hebben.
Dit citaat van max4westland dateert van 7 oktober 2006: "Het is goed dat er nog wat fascisme in het Vlaams Belang overblijft. Al was het maar om te verhinderen dat die liberalen en andere postjesjagers de partij zouden degraderen tot een gewone salonfahige centrumrechtse partij."
Laatst gewijzigd door Salmon L.A. : 26 augustus 2006 om 13:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8048 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoals ik reeds zei, is het best mogelijk dat de zogenaamde protocollen een aantal antisemitische uitspraken bevat. Daarvoor ken ik deze protocollen onvoldoende. Als de protocollen antisemitische uitspraken bevat, vind ik het normaal dat men op die uitspraken reageert maar dat kan ook zonder persoonlijke aanvallen. Wat vind je van de uitleg die op de website van Likoud Nederland over de protocollen weer te vinden is ? http://www.likud.nl/persnl17a.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8049 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8050 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8051 |
|
![]() Doe zoals ik en zet de werkgroep in je negeerlijst. Een gesprek kan je er niet mee voeren! Dus wat is het nut dat je zijn eenzijdige opmerkingen zou gaan lezen?
Laatst gewijzigd door largo_w : 26 augustus 2006 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8052 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 26 augustus 2006 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8053 |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Niet aantrekken Morckhoven.
![]() Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 augustus 2006 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8054 |
Banneling
|
![]() Bedankt Lex.
Wat vind jij van die uitleg over de protocollen en het 'Nieuwe antisemitisme' op de website van Likoud Nederland ? http://www.likud.nl/persnl17a.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#8055 | ||
|
![]() Citaat:
Dit is de NWO-draad. Je hebt al twee threads gestart over deze onderwerpen. De één heet toevallig 'antisemitisme' en de ander 'Likoud'. Ik stel voor dat je wat je wilt bespreken daar verder onderbrengt. Voor de rest van je overige beschuldigingen. Komt dit je bekend voor? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8056 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8057 | |
|
![]() Citaat:
Zoals velen op dit forum volg ik steeds een hele reeks draden simultaan en het is soms verdomd vervelend om de 5-de keer een gelijkaardige post met eventueel dezelfde foto's tegen te komen. Ik heb het, en ik ben niet de enige, reeds een aantal maal op een ludieke en grappigere manier aangekaart maar jij blijft gewoon doorrammelen. Niemand is onfeilbaar maar hou er aub gewoon wat rekening mee Thanks in advance
![]() |
![]() |
#8058 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tijdens de bombardementen op Libanon, heb ik misschien inderdaad wat overdreven. Mijn excuses daarvoor. De foto's van Beiroet die ik zopas nog eens publiceerde, hebben te maken met die onozele discussie over de rookwolken boven Beiroet die door een fotograaf van Reuters mogelijks wat waren aangedikt. Het kwam er bijna op neer dat die bombardementen eigenlijk nog best meevielen en er heel wat foto's werden vervalst om het erger te maken dan het eigenlijk was. Ik had daarover enkele weken geleden nog een discussie met onze vriend Van Gelre. Om terug te komen op deze thread: Er werd hier fel gediscussieerd over de 'antisemitische' achtergronden van de Protocollen (wat best mogelijk is). Ik kan mij daarover moeilijk uitspreken omdat ik de Protocollen niet heb bestudeerd. Zoals reeds gezegd, vond ik op de website van Likoud Nederland een hele tekst over die Protocollen. Daarbij werd gezegd dat het 'Nieuwe Antisemitisme' met deze Protocollen te maken had. http://www.likud.nl/persnl17a.html Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 26 augustus 2006 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8059 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8060 |
Minister-President
|
![]() Reuters is opgekocht door de Rothschilds.
![]()