![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8221 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8222 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8223 | |
|
![]() Citaat:
Maar het gaat niet alleen om de UFO's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8224 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Dat teveel krediet geven moet je dan geval apart bekijken,het is niet terecht om die stelling te veralgemenen naar meerdere mensen met meerdere theorieen. Temeer als je het geval prisonplanet in acht neem wat ik aanhaalde.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 28 augustus 2006 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8225 | |
|
![]() Citaat:
Alleen, in een discussie kom je niet verder met iemand een zot te noemen. Ook een zot zou weleens gelijk kunnen hebben... Ik vind het beter zijn beweringen onder de loep te nemen. Dat is concreet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8226 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Over UFOs weet ik niet echt wat hij zegt,alleen dat hij er gezien heeft en dat ze volgens hem bestaan.Wat ik zeker niet ga doen is hem erop afrekenen omdat enkele didioten de populistische aanpak hanteren,Greys met Joden vergelijken,ongepast de Protocollen erbij halen en alles wat met UFOs te maken heeft als fantastenonzin afschilderen,temeer omdat ik niet veel over UFOs weet.
![]() |
![]() |
#8227 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8228 | |
|
![]() Citaat:
Nu je hebt gelijk met mijn visie gaan we in deze discussie nooit verder geraken...Praat maar verder sorry voor het intermezzo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8229 |
|
![]() Wat heeft het een met het ander te maken? Er zijn mensen die ene serieuze objectieve studie van UFO's doen, en hun conclusie is dat ze bestaan. Of ze nu bevolkt worden door mensen of aliens, dat is een andere zaak.
Laatst gewijzigd door exodus : 28 augustus 2006 om 15:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8230 |
|
![]() je wijzigde dit al
![]() Nuja... Punt: Ik geloof ook niet in ufos. Wel in andere levende wezens op andere planeten maar niet in ufos... Laatst gewijzigd door largo_w : 28 augustus 2006 om 15:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8231 | |
|
![]() Citaat:
Voor wat Cooper zélf betreft, heb ik nooit gezegd dat de man antisemiet ?*s. Maar hij heeft er wel een ratjetoe van gemaakt. Hij heeft bijvoorbeeld een 1 april-grap van de BBC voor waar aangenomen en hij heeft 'gewinkeld' in het antisemitische arsenaal aan complotgeschriften, alleen omdat het beter in zijn verhaal paste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8232 | |
|
![]() Een interessant film omtrent het alien/ufo fenomeen is "the secrets of redgate". Het gaat om een klein stadje in arizona waar bewoners beweren bizarre dingen te hebben gezien en sommige zelfs contacten met aliens. Interessant om eens de blik op UFO's en aliens te veruimen
De film gaat objectief te werk, laat de mensen aan het woord zonder ze af te schilderen als gekken. Er worden leugendetectortest afgenomen om te testen of de getuigen liegen. De film is te downloaden via torrent-sites. Hier een bespreking van de film: Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 28 augustus 2006 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8233 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zijn werk over de legislatie is wel verifieerbaar en mijns inziens correct,de originele documenten kunnen aan zijn conclusies worden getoetst.Op dat vlak beschouw ik hem dus wel als een betrouwbare bron.
![]() |
![]() |
#8234 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Hoe zou ik immers iets kunnen of willen bestuderen dat niet bestaat? Je kunt hoogstens proberen te beoordelen of iemands bewijs of bewijzen, of iemands bewering dat hij of zij een bewijs zou hebben, enige grond van waarheid heeft. De NWO-believers op dit forum hebben al herhaaldelijk gesteld dat ze geen echt bewijs hebben, alleen enkele "aanwijzingen" en menige van hypothesen afgeleide veronderstellingen. Wel dat nodigt niet uit om kostbare tijd te verspillen aan het bestuderen van die aanwijzingen of veronderstellingen. Het klopt dat er vreemde dingen in de wereld gebeuren, die niet altijd meteen te verklaren zijn, maar dat kan toch geen bewijs zijn dat er een wereldomvattende tegen de mens gerichte samenzwering van 200 jaar of langer bestaat. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 28 augustus 2006 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8235 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch zou het verkeerd zijn om alle NWO-believers op één hoopje te gooien en ze te laten doorgaan voor mensen die 'geen echt bewijs maar alleen enkele aanwijzigingen en van hypothesen afgeleide veronderstellingen' hebben. Ik denk ook dat heel wat NWO-believers verder denken dan een 'wereldomvattende tegen de mens gerichte samenzwering die 200 jaar of langer bestaat'. Verder heb ik het nogal moeilijk met je uitspraak dat 'er vreemde dingen in de wereld gebeuren, die niet altijd te verklaren zijn'. Bepaalde zaken zijn zeker op een redelijke manier te verklaren en een beetje opzoekingswerk kan nooit geen kwaad. Ik zou je ondermeer naar de volgende videoclips willen verwijzen die misschien niets bewijzen maar toch aangeven dat het oude idee van het scheppen van een 'Nieuwe Wereldorde' nog sterk leeft bij de Machtigen der Aarde. Bush senior spreekt over een nieuwe wereld orde (videoclip): http://www.youtube.com/watch?v=EVfZsyHQlXw http://www.youtube.com/watch?v=7a9Syi12RJo Clip over de ontmoeting van George Bush senoir met de broer van Bin Laden, en de top van de Carlyle groep op de ochtend van 9/11. Nederlands ondertiteld. http://www.prisonplanet.com/articles...806Carlyle.htm Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 28 augustus 2006 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8236 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het is net als bij een moord, een feit kan niet genoeg zijn om iemand te veroordelen, maar als de feiten zich opstaplen is het duidelijk dat hij degelijk wel de dader is.
![]() |
![]() |
![]() |
#8237 | |
|
![]() Citaat:
- Zijn conclusies omtrent illuminati niet valide zijn; - Zijn 'classified info' berust op 'hearsay'; - Duidelijk is aangetoond dat hij zichzelf herhaaldelijk tegenspreekt... blijft u hem een betrouwbare bron vinden. Blijkbaar gelden er voor u andere maatstaven voor de mainstream media dan voor deze 'media'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8238 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8239 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#8240 |
|
![]() Heb ik niet nodig als u uzelf binnen een zin al tegenspreekt.
Om iemand als dader te kunnen aanwijzen heb je bewijzen nodig. Verdenkingen zijn geen bewijzen. Soms worden foute conclusies getrokken op grond van te weinig of verkeerd geïntepreteerde 'aanwijzingen'. Eén van de belangrijkste redenen waarom ik tegen de doodstraf ben. |
![]() |
![]() |