![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8501 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Bekijk de docu,lees het boek.Dat hebben wij ook gedaan vooraleer we ons oordeel velden.
![]() |
![]() |
#8502 |
Banneling
|
![]() De volgende videoclip laat op een voortreffelijke wijze zien op welke manier de regering Bush de massamedia gebruikte om de Amerikaanse bevolking te manipuleren.
Republican National Convention 2004 G.O.P.: http://www.youtube.com/watch?v=3lDZjiPok3w ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8503 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
T'is maar hoe ge het bekijkt. Ik weet niet of ie hier al gepost staat, maar ik raad je aan 'What the Bleep Do We Know' te gaan huren in de videotheek. Spijtig, een tijdje terug stond em volledig op google video, nu vind je enkel nog het begin: http://video.google.com/videoplay?do...what+the+bleep Absoluut de moeite waard, deze film kan serieus je beeld veranderen, ik ben er een stuk bewuster van geworden allessinds. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8504 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb en had vrienden die Joods zijn! Heb ik NB gezegd, en dat wordt dat dus door Flinterdunsteen aangehaald als argument dat dat er juist op wijst dat ik het zou zijn! Ja gekker moet het niet worden. Maar ik zal hiet hier nog 1x vermelden Ik ben absoluut geen antisemiet! (en nu gaat er zeker iemand zeggen dat dat bewijst dat ik het wel ben???!!!) En nog iets anders, hoe komt het dat de meeste 'believers' (sorry dat iedereen even over 1 kam geschoren wordt) er noppa helemaal geen moeite mee heeft dat de protocollen aangehaald worden, en het alleen believers (sorry dat ik iedereen over 1 kam haal) zijn die dit probleem hebben?????? Ik heb al eerder gezegd waarom ik dat denk, het anti-semitisme kan mooi aangehaald worden om een 'believer' te lynchen, ipv eens een en ander echt te onderzoeken. M.a.w in mijn ogen een hele laffe manier.Ware het geschreven door praktizerende homo-sexuelen dan was ik een homo-hater, of zoiets Mensen die mij een antisemiet vinden zijn wel heel erg kortzichtig! Ik plaats NB mijn berichten om mensen te waarschuwen. Niet om ze in de val te lokken. Ik hou verder met deze discussie want die is te zielig voor woorden. dus: Nuff said Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8505 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst ging het over de Protocollen en de 'antisemitische bronnen'. Daarna ging het 'niet enkel en alleen over de Protocollen en de antisemitische bronnen' maar over de 'vele ongeloofwaardige bronnen'. Vervolgens volgden er een aantal beschuldigingen in verband met berichten over kindermisbruik en nu gaat het weer terug over de Protocollen. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 1 september 2006 om 15:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8506 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Niemand zegt dat je antisemiet bent. In plaats daarvan zou je beter kunnen afvragen waarom mensen zo reageren op je citaten die rechtstreeks van antisemitische bronnen zijn geplukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8507 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Over de wetenschap, tsja, ik zou toch dit eens lezen! En je eens verdiepen in de cognitieve psychologie, die BOL staat met denk en waarnemingsfouten die wetenschappers maken. Citaat:
Nuff said Pin d' Ar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8508 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8509 |
Gouverneur
|
![]() Dat deed Pindar duidelijk in de post waarin hij opnieuw de aandacht trok op die protocollen. De link is al een paar keer gegeven. (Het was post 6631 in deze thread.)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8510 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8511 |
Gouverneur
|
![]() ingetrokken
Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 1 september 2006 om 16:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8512 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Neen, dat heb ik nog niet nagekeken. Maar wat uw antwoord betreft op mijn evaluatie van het artikel over de Fed: U hebt mijn kritiek helemaal niet weerlegd. De tekst van Marrs geeft alleen een verslag van een politiek touwtrekken tussen enerzijds politici en zakenmensen die wat liberaler willen/wilden zijn dan de Fed Act en anderzijds politci die wat meer overheidscontrole willen/wilden. Een gewone strijd dus tussen economisch links en economisch rechts, die in de USA toevallig niet volgens de grenzen tussen republikeinen en democraten loopt of liep (want voor- en tegenstanders vond men in beide partijen). Dat daar op een of andere een NWO-complot aan gelinkt zou zijn, laat staan met concrete, bewezen argumenten, is zelfs voor zeer meegaande lezers niet evident. En dat de tegenstanders van de Fed (u beschouwt Jefferson, president Taft en senator Lindbergh bijvoorbeeld als notoire bestrijders van de NWO) ook tegenstanders zouden zijn van alle occulte, esoterische en geheimzinnige mythes die conspirationisten als jij zelf toeschrijven aan de NWO-elite, en de anderen (politici als Wilson en Roosevelt) daar juist mee dwepen, haal ik al evenmin uit die 3500 woorden. Ik blijf erbij dat ik nog altijd niks meer weet over uw argumenten om in een NWO-complot te geloven. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 1 september 2006 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8513 |
Gouverneur
|
![]() Hiermee bewijst u eens te meer dat u het protocollenbedrog (dat mee aan de basis lag van de holocaust) helemaal niet zo eng vindt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8514 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8515 |
Banneling
|
![]() Laat deze zaak even rusten, Van Gelre.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8516 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De belangrijkste band tussen CFR en Fed lijkt mij de bankier Paul Warburg te zijn die als topman van de Rothschildbankgroep actief was in de jaren 1910-1920 (toen die bank inderdaad vrij machtig was). Is dat een bewijs van de vervlochtenheid tussen zakenleven en politiek (nogal normaal, hoe jammer dat ook is)? Of het ultieme bewijs van een occulte, satanische en dus supergeheime wereldregering-in-opbouw? Kan iemand mij helpen om een objectieve actuele bron te vinden over dat CFR-fenomeen waar honderden zogenaamde wereldgenieën deel van uitmaken? Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 1 september 2006 om 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8517 | |
Banneling
|
![]() Well, I did tell you!
![]() Citaat:
Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8518 | |
Banneling
|
![]() o no!!!!
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/politics/5301824.stm pfff mensen , begin het toch aub te zien! Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8519 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vliegtuig naar Washington wijkt uit door vrouw met potje vaseline ![]() Een toestel van de Amerikaanse luchtvaartmaatschappij United Airlines is woensdag tijdens een vlucht tussen Londen en Washington op last van de piloot uitgeweken naar Boston. Aan boord was een confrontatie geweest tussen een vrouwelijke passagier en bemanningsleden, nadat de vrouw zich "verdacht" had gedragen. Ze was volgens sommige Amerikaanse media in de weer geweest met een schroevendraaier, lucifers en een potje vaseline, Er zouden ook notities zijn gezien die refereerden aan het terreurnetwerk al-Qaida. Volgens andere media had ze een flesje water in de hand en een brandbare substantie. Amerikaanse veiligheidsfunctionarissen spraken die berichten tegen en zeiden dat de vrouw kennelijk een paniekaanval had of claustrofobisch werd, waarop een handgemeen ontstond met bemanningsleden en mogelijk ook met medepassagiers. Van enige terreurdreiging zou geen sprake zijn geweest. Laatst gewijzigd door werkgroep morkhoven : 1 september 2006 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8520 |
|
![]() Pindar,
Misschien zou je antwoord willen geven op deze vraag: http://http://forum.politics.be/showpost.php?p=1942600&postcount=8514 |
![]() |
![]() |