![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10041 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10042 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar het klopt ook dat Lex geen enkel bewijs heeft (of althans geeft) voor zijn "wilde gok" dat Cole werd bedreigd. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 21 oktober 2006 om 08:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10043 | |
|
![]() Citaat:
Bewijzen graag ![]()
![]() |
![]() |
#10044 | |
|
![]() Hier een getuigenis van iemand die bij een geheime genootschap zat. Hij is de websmaster van illuminati-news. In zijn getuigenis spreekt hij ook over esoterische zaken die ze praktiseren binnen geheime genootschappen.
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 21 oktober 2006 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10045 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Effe snel Wiki bijgelezen, en wat mij valt op.. Veel divers cijfermateriaal, veel feiten die een bepaalde zaak dienen, en de parallel dat 'deniers’ hun cijfermateriaal van de Nazi’s zouden overgenomen hebben.. Van een ideologische pu[t]sh gesproken... Een discussie smoren? Mainstream manipulatie? Ook zouden de ‘deniers’ hun bronnen en argumenten veel te selectief en te ongegrond brengen, zoals daar [als enig argument] is dat ‘de’ 'deniers’ zich enkel op cijfermateriaal beroepen van 'The world Almanac'. Niet te verwonderen waar sommigen hun discussiediscours vandaan halen. Enkele andere kritische bronnen die de Holocaust serieus onderzoeken en lees: niet ontkennen zijn ook onder Joodse verenigingen en instellingen te vinden. Misschien hebben ze daarom in Auschwitz de verwijzing van 6 naar 1.5 teruggevoerd. Weet meer op a Holocaust debate Laatst gewijzigd door blabylonia : 21 oktober 2006 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10046 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals AEvanloon ben ik atheïst, ook self made, ook uit traditioneel katholieke omgeving ... Ik ben van opleiding ingenieur en krijg van naaste vrienden en familie van tijd tot tijd de opmerking te horen dat ik te 'realist' ben, dat ik steeds te hard op zoek ga naar een technische/wetenschappelijke verklaring voor gebeurtenissen. Dit weerhoudt me echter niet om de overtuiging te delen dat er een organisatie als de NWO effectief bestaat. In hoeverre deze economische, dus financiële dan wel spirituele gronden heeft is moeilijk te bepalen. Vele rituelen en pseudo-ocultes hebben ook meer met traditie van gesloten kringen te maken in plaats van effectieve spirituele grondvesten. Op een totaal ander niveau maar vergelijkbaar zijn de tradities die in studentenclubs halstarrig worden voortgezet terwijl slechts een minderheid van de leden effectief de oorspronkelijke bedoeling kent. In uw post hebt U het ook over samenzweringstheorieën en het is net mijn technische/wetenschappelijke achtergrond en bijhorend onderzoek die me er hebben van overtuigd dat 9-11 net als Pearl Harbour, De Reichstag, ... een inside job is. 9-11 kan niet (NIET) hebben plaats gevonden enkel door toedoen van een clubje islamieten. De orchestratie gebeurde van binnenin. Ik ben met het onderzoek begonnen om een aantal vrienden duidelijk te kunnen maken dat hun samenzweringstheorieën totaal uit de naad getrokken waren, eens men echter terdege op onderzoek trekt en analyses maakt kan men alleen maar tot het bovenvernoemde besluit komen.
![]() |
![]() |
#10047 |
|
![]() Het is duidelijk waarom U in uw profiel uw geboortedatum niet hebt vermeld, het zou wel heel belachelijk lijken.
![]() |
#10048 | |
|
![]() Blair liegt weer tegen de sterren op. Er is een parlemantaire vraag geweest of hij ooit deelnam aan Bilderberg conferenties en hij zei van nee. Dit is een totale leugen aangezien hij zeker al in 1993 er geweest is, toevallig net voordat hij begon op te klimmen in de politie wereld. Hetzelde met Clinton.
Blair heeft natuurlijk niet graag dat men weet dat hij aan deze NWO front conferenties meedoet en hij ontkent. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10049 | |
|
![]() De ware aard van Putin komt boven in zijn grapjes. Hij grapte dat hij jaloers was op iemand die 10 vrouwen verkrachte. Dit is tekenend voor deze corrupte machtswellustelingen. Putin dacht niet dat er een journalist dit gehoord had.
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10050 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10051 |
|
![]() Ze wisten wat er ging komen maar hebben het laten doorgaan. Het was zeker geen verassing voor diegene die "in the loop" waren. Ze hebben verschillende zaken gedaan om de aanval succesvol te laten zijn zoals zwaar geschut weghalen, machines die de Japanse code moesten breken laten weghalen etc.. Zo had men een reden om te oorlog te trekken.
Laatst gewijzigd door exodus : 21 oktober 2006 om 19:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10052 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Bovendien, als men op voorhand van de aanval wist had men hem evengoed kunnen onderscheppen en dat was een even goede reden geweest om ten oorlog te trekken! Het zou echt niet nodig geweest zijn zoveel schepen en soldaten op te offeren. Als dat bewijs moet voorstellen stel ik toch voor een beetje harder je best te doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10053 |
|
![]() http://video.google.nl/videoplay?doc...oad+to+tyranny
Bekijk deze video eens, gaat o.a over pearl harbor en Oklahoma. Vooral bij Oklahoma bewijzen ze dat het een ibside job is.
Laatst gewijzigd door exodus : 21 oktober 2006 om 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10054 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10055 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zoals gebruikelijk een hoop geruchten, speculaties, halve waarheden en van de pot gerukte redeneringen maar geen enkel overtuigend bewijs. Dit vind ik vooral grappig:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10056 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10057 |
|
![]() neuf neuf neuf neuf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10058 | |
|
![]() Citaat:
Ga eens op onderzoek, U zal er totaal anders tegen aan zien. Focus op de weken voor de aanval. De Amerikanen hadden hun hoogtechnologische en nieuwe schepen voor anker liggen in PH maar deze moesten plots allemaal naar de oostkust. Waarom denk je dat de Neo-cons in hun PNAC schrijven dat 'they need a new Pearl Harbour'?
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 21 oktober 2006 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10059 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10060 |
Minister
|
![]() Ik begin me meer en meer af te vragen waarom je steeds weer bewijzen vraagt aan mensen die met jouw in discussie treden. Je vooroordeel verplicht je toch telkens weer die eenvoudigweg naast je neer te leggen. U smiley hierboven getuigt daar best wel van, zoiets als: "Geef bewijzen en die lach ik dan weg ook al zouden ze doorslaggevend zijn".