![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#10241 |
Gouverneur
|
![]() Het enige waar jullie (ik heb het eigenlijk vooral over over u, want pindar lees ik niet meer - negeerlijstje) mee afkomen is met interpretaties van feiten en interpretaties van verzinsels.
Ik heb destijds uw "essentiële" teksten over Federal Reserve en CFR doorprikt (wat niet moeilijk was), maar dat hebt u wijselijk genegeerd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10242 | ||||
Banneling
|
![]() Argumenten verdraait ze, laat ze links liggen of ontkent ze (zonder enig tegenbewijs). Als ze schiet op argumenten, dan schiet ze toch wel erg mis. Gewoonlijk gaat ze eerder op de man af in de posts waar ik haar bezig heb gezien.
Citaat:
Dat is de korte samenvatting van wat hier al maanden aan de gang is.[/quote] Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
*geeuw* |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10243 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Daar ben ik een tijdje mee weg. Lijkt de moeite. Citaat:
Laatst gewijzigd door eti1777 : 27 oktober 2006 om 22:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10244 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Die duizenden lobbies zweren zeker niet allemaal samen, want ze lopen voor elkaars voeten en lusten dikwijls elkanders bloed: het zijn regelrechte (en harde) concurrenten van elkaar die alleen een zelfde soort tactiek gemeen hebben: zo dicht mogelijk rond de macht scharrelen, zaken-etentjes en zaken-borrels versieren en proberen in elkaars potten te kijken. Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 27 oktober 2006 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10245 |
Burger
|
![]() de armen der ziel zullen als eerste het rijksgod betreden ... hebben jullie weer geluk, he
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10246 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Geef mij maar Halloweenheksen, Sinterklaas (cq Santa Claus), de Paashaas of de hol-metalen maan, daar gelooft hoogstens Pindar nog in. (Ja, ik weet het: anders dan Firestone, kan ik mij soms - als ik het ernstig bekvechten wat beu ben - niet bedwingen om op het ventje te spelen, in plaats van op de bal.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10247 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nee, het zijn er nog minder. Alleszinds geen 60 miljoen.
![]() |
![]() |
#10248 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10249 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10250 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 28 oktober 2006 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10251 | |
|
![]() Citaat:
http://video.google.nl/videoplay?doc...IDS+man+mad e http://video.google.nl/videoplay?doc...6632563&q=AIDS
![]() |
![]() |
![]() |
#10252 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard hebben de "believers" ook hun problemen. Waar de "non-believers" vaak alles slikken wat de propaganda-machine hun voert, heb ik de indruk dat exodus en pindar zowat alles slikken wat tegen de propaganda-machine in gaat. AIDS als moordwapen, fluor als verdovingswapen, chemtrails, buitenaardse voorvaderen, CIA executie van kleine kinderen en andere van dit soort exotische uitspraken mogen dan wel perfect in het NWO verhaal passen, er is nu eenmaal onvoldoende bewijs om deze als feiten te beschouwen. Daarbij wil ik niet zeggen dat deze allemaal noodzakelijk verzinsels zijn, maar dat deze simpelweg onvoldoende bewezen zijn en daardoor beter achterwege worden gelaten. Het is op zich al moeilijk om datgene wat bewezen is over te brengen aan de nauwgeestige massa die is gehersenspoeld om alles wat "out of the box" valt straal te negeren. Het toevoegen van niet bewezen elementen, zal dit eerste daarom enkel maar moeilijker maken doordat het gaten laat in je argumentatie, waar de tegenstander direct gebruik van maakt om je sterke argumenten te overschaduwen. Al sinds eind 1999 offer ik heel wat vrije tijd aan research naar de 20ste-eeuwse politiek. Ik heb naar schatting 150 boeken over politiek, samenleving en aanverwante onderwerpen gepubliceerd tussen 1880 en 1950 in mijn privé-bibliotheek. Ik heb massas politiek-gerelateerde websites en filmpjes verslonden van de meest gevarieerde bronnen en over de meest gevarieerde onderwerpen. Ik heb al met tientallen mensen met de meest gevarieerde achtergronden (wietjunkies, dokters, ingenieurs, skinheads, punks, joden, moslims, religieuze christenen, ...) gediscussieerd (zowel in real life als op het internet) over deze onderwerpen, waarbij ik telkermale meer heb bijgeleerd en soms mijn visie drastisch moet herzien. Ik heb al ettelijke malen de zwaarste beledigingen naar mijn hoofd gekregen wanneer mensen te lui of de nauwdenkend waren om ook maar te zoeken achter een tegenargument. Ik heb ook enkele mensen kunnen aanzetten tot verder research of herziening van hún ideeën. Het is opvallend hoe vaak ik met een dergelijke achtergrond nog steeds het verwijt naar mijn hoofd krijg geslingerd dat ik nauwdenkend of intollerant zou zijn enkel en alleen omdat ik een andere mening heb dan mijn tegenstander en het net mijn tegenstander is die zich nauwdenkend en intollerant gedraagt. Het is opvallen hoe vaak de tegenstander zijn eigen gedrag projecteert op de ander terwijl hij zichzelf probeert vrij te maken van alle blaam, ondertussen het onderwerp ontwijkende en de ander zijn tijd verspillende. Ik begin al die hypocrisie der "non-believers" en andere tegenstanders in politieke discussies een beetje beu te worden. Ik ben het evenzeer beu om al te goedgelovige medestanders te moeten wijzen op hun logische fouten waardoor ze hun eigen argumenten eronderuit halen. Als jullie allemaal eens wat meer research gingen doen en als jullie believers nu eens niet op voorhand alles ontkennen wat jullie tegenstanders te zeggen hebben, dan zou dat dit soort discussies een heel stukje aangenamer maken. Ik vrees echter dat dat ijdele hoop is. Hoe dan ook zal ik de komende tijd niet meer zoveel mijn mening kunnen geven omdat ik het te druk zal hebben als IT Consultant. Ik wens daarom, voordat volgende werkweek begint, alle "believers" succes met hun pogingen om de nauwgeestige tegenstand eens stil te laten staan bij de realiteit. Citaat:
De belangrijkste problemen met de officiële AIDS thesis is dat het voldoet aan geen enkele van Koch's postulates en dat het zich vandaag de dag nog steeds beperkt tot specifieke risicogroepen. Bij het eerste kan ik toevoegen dat er simpelweg onvoldoende bewijs is dat er zelfs een HIV-virus bestaat. Bij het tweede kan ik toevoegen dat het al jaren is dat men de bevolking waarschuwt dat AIDS zich zal verspreiden dmv prostituees en promisque jongeren, wat inderdaad zo zou zijn als de officiële AIDS-thesis correct is. Ikzelf ken echter niemand met AIDS noch iemand waarvan ik weet dat hij AIDS-patiënten in zijn omgeving heeft. AIDS beperkt zich namelijk tot specifieke risicogroepen die perfect passen binnen de Duesberg-hypothese. Voor meer informatie verwijs ik naar de volgende bronnen : Twee filmpjes : - HIV = AIDS - Fact Or Fraud? - The Other Side of Aids (momenteel niet meer te vinden op t net helaas) Interessante websites rond het AIDS-fenomeen : - Alive & Well - VirusMyth - Peter Duesberg's site Ondertussen heb ik nog verder geluisterd naar je eerste bron, maar ik mis nog steeds een argument dat hun basisstelling kan aantonen. Het is precies door het verdedigen van dit soort onzinnige theoriën dat je je eigen stellingen die wel zinnig zijn onderuit haalt. Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 28 oktober 2006 om 13:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10253 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar believers als Exodus, IluSionEtc, Pindar e.d. hebben een heel andere NWO voor ogen: een samenzwerende elite van occulte satanisten, sektaire jezuïeten, new-age-adepten die geheime contacten hebben met aliens en zich in voorhistorische heidense rituelen aan de zonnegod Ra onderwerpen. Zij zouden al sinds mensenheugnis de supergeheime en opperste wereldheerschappij van generatie op generatie aan elkaar doorgeven via ondoordringbaar selecte clubrituelen. De Amerikaanse (oud)studentensekte "Skull and Bones", de 18de-eeuwse Beierse Illuminati en de (compleet verzonnen, maar soit) Prieuré de Sion zouden enkele van de verschijningsvormen van dat hoogste machtscenakel zijn. Dat is heel wat andere koek, nietwaar? Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 28 oktober 2006 om 14:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10254 | ||
|
![]() Citaat:
Iedereen kan voor zichzelf op onderzoek uitgaan, wij moeten ons niet in een soort van "leermeester" positie stellen. Iedereen mag zeggen wat hij te zeggen heeft. Als ik geloof in UFO's of buitenaardsen, dan zeg ik dat. DAt mensen van die meer "out-there" argumenten gebruik maken om het geheel belachelijk te maken toont aan dat ze toch niet geïnteresseerd zijn in de waarheid, dus voor deze zal ik het alleszinds niet laten. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10255 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lees er bijvoorbeeld dit recent artikel uit Elsevier, over de naar schatting 15.000 lobbyisten in Brussel, maar eens op na (en nogmaals: Elsevier is geen verwaarloosbaar links blaadje): http://www.elsevier.nl/opinie/weblog.../ja/index.html Laatst gewijzigd door AEvanLoon : 28 oktober 2006 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10256 | |
|
![]() Citaat:
![]() Op het bestaan van die lobbies wijzen valideeert geenszinds de feiten die de NWO aanwijzen.
![]() |
![]() |
![]() |
#10257 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#10258 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10259 |
Gouverneur
|
![]() Van obscuur geloof gesproken! De "echte wereld" zou zich afspelen op een heel ander vlak dan de zichtbare realitiet en losstaan van alles wat rationeel te ontkennen of bewijzen is... Zo is het natuurlijk spotgemakkelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10260 | |
|
![]() Citaat:
![]() Externaliseer eens niet zoveel. Het gaat hem over perceptie. De schijn moet hoog gehouden worden tegenover de massa. De "echte wereld" is natuurlijk wat hij is.
![]() |
![]() |