![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#11341 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11342 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Kan, als jij het toch weet, hier nu niet gewoon een getal invullen???????
![]() |
![]() |
#11343 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Je hoeft er, nochtans niet veel fantasie ervoor hebben hoor, het is uit het leven gegrepen.
![]() |
![]() |
#11344 |
Minister-President
|
![]() Hallo?????
Wat last van selectief lezen?????? ![]()
![]() |
#11345 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Right on !! ![]() Freedom of information and freedom to inform is a * BASIC * right. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11346 | |
Banneling
|
![]() Ok, je kan firestone's uitleg inderdaad verkeerd interpreteren.
Citaat:
En dat heeft dan de instorting tot gevolg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11347 |
Minister-President
|
![]() D?*t is wat ik bedoelde, ja.
![]() |
#11348 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Punt 1; mijn reply die je aanhaalt antwoord uitsluitend je laatste vraag "Kan gelijk welk van de laatste argumenten gezegd worden van de instorting van WTC 1 of 2? " Punt 2;Over Exo's voorbeeld, was als reply op Firestone's claim dat eens de instorting was ingezet, de zwaartekracht overnam. Maar dat alleen kan niet zorgen voor de volledige instorting, bijna in vrije val's snelheid. http://forum.politics.be/showpost.ph...ostcount=11211 Als zwaartekracht + het inzetten van een instorting bovenaan, zonder 'prepositioned explosives', genoeg zijn om een gebouw volledig te doen instorten... En ik begrijp u punt dat bv Controlled Demolition Ltd ervoor zorgen dat bij het imploderen, de schade tot het uiterste minimum wordt beperkt. Maar in geval van een inside job, waar men de massa wil afschrikken, is het niet belangrijk om de schade te beperken, integendeel. Laatst gewijzigd door eti1777 : 4 december 2006 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11349 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Waren bij WTC 1 & 2 dan de steunkolommen opgeblazen? Het punt hier is de snelheid van instorten, en dat wordt niet besproken in het NIST rapport. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11350 |
Minister
|
![]() Eventjes dit ertussen. Hebben jullie niet gehoord in het nieuws dat die russische spion in de UK en andere russen beweerden dat Putin er heeft voor gezorgd dat in moskou ook zo'n bomaanslagen zijn gebeurd op grote buildings met veel doden tot gevolg, om dan de schuld aan de Tchecheense moslims te geven.
Indentiek lopend met dat alqaida en WTC verhaal. Maar mensen toch, dat is toch té toevallig! Iemand die een beetje nuchter is , ziet toch dat hier meer aan de hand is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11351 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#11352 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In dit geval, The russian appartment bombings van 1999, was er effecitief een -slabakkende- oorlog gaande. Er iwas dus een reële vijand met een agenda. Daarnaast heb je in rusland een enorme maffia die ook een eigen politieke agenda heeft. Deze maffia is sterk verweven met schimmige 'officiële' organisaties zoals de FSB waaruit ook president Putin komt. Nu, in het geval van de russische bom-aanslagen is er wel een smoking gun : Citaat:
Net hetzelfde met Litvinenko trouwens, waar Exodus cum suis heel zedig over zwijgen. ![]() ![]() één ding is zeker : met het simplisme dat Exodus ten toon stelt kom je nooit aan de waarheid. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 5 december 2006 om 10:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11353 |
Partijlid
|
![]() Hoe zit het omtrend je beweringen [of was het laster...] ivm Tesla, Parcifal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11354 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 5 december 2006 om 10:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11355 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11356 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En dat het net van democratsteve komt maakt het uiteraard nog mooier! ![]() ![]() Want wat ik schreef klopt zonder meer. Citaat:
Citaat:
Mag ik er op wijzen dat ik het niet over CD had, maar over de instorting van WTC 1/2. Ik herhaal daarom met plezier wat ik schreef, met de verwijzingen zodat iedereen de context kan zien: Citaat:
Hier heb ik een artikel gevonden over de fysica van de instorting. Ik weet het, het is lang, in het Engels en bevat formules. Toch de moeite. Eén van de conclusies: Citaat:
De auteur is dan ook een Ph.D., en ik maar een bescheiden licenciate. ![]()
![]() |
![]() |
#11357 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is toch geen compliment, en maakt hem toch niet op zich geloofwaardig???? De meeste Ph.D.'s die ik ken zijn behoorlijk stom en dichtgetimmerd. U weet toch wel dat de wetenschap niet bedoeld is om achter de waarheid te komen. Au contraire. M.a.w. U aanbeveling (de auteur is dan ook een Ph.D) is eigenlijk een vermindering van de waarde van uw argument. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje ironie en zelfspot mag op een forum, neen Pindar?
![]() |
#11359 | |
|
![]() Citaat:
Sommige profs zijn voorstanders van Bush en consoorten en zijn evenveel bij de neus genomen door het systeem als iemand die geen academische status heeft. Alhoewel een prof natuurlijk zijn keuze met meer intelectuelle tralala zal omringen komt het op hetzelfde neer.
![]() |
![]() |
![]() |
#11360 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ja, maar ik ga nog verder, de meeste 'wetenschappers' zijn gehersenspoeld door het systeem waar ze in zitten. En de wetenschap is opgezet ter controle van het volk door de elite (zie ook wetenschap=politiek). De meeste 'systemen' in de wetenschap zijn er om de weerstand tegen de komende NWO zo laag mogelijk te houden. DAT is het doel van de wetenschap en DUS kunnen wat mij betreft Ph.D's de pot op! (sommigen zijn verder wel aardig hoor of zo ![]() Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |