![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#12741 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als je dat als argument gebruikt dan zou je beter de woorden van Einstein een beetje meer indachtig houden.
![]() |
![]() |
#12742 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen die het onderzoeken, komen er doorgaans vanzelf op uit dat het niet bestaat. Ik dien dus te concluderen dat u het niet onderzocht hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12743 | |
|
![]() Citaat:
Dan komt er een andere bosjesman af, "je moet eens die boeken lezen, ze wijzen op het bestaan van een blanke beschaving die met metaalachtige voorwerpen door de lucht vliegt". Zegt de andere bosjesman "dat is totaal onwaarschijnlijk en belachelijk, ik ga dat zelfs niet bekijken." En jij bent die bosjesman, Parcifal.
![]() |
![]() |
![]() |
#12744 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Wat weet hij ervan? Waarom zeg je niet tegen hem: wie ben jij om dat debiel te noemen? Dit is relatief nieuw terrein, ga eerst maar eens je doctoraat in de fysica verdienen en kom dan terug? En Par: waarom heb ik een doctoraat in de fysica nodig om te vragen aan hem: "Wat weet jij ervan, onnozelaar?" nadat hij iets debiel genoemd heeft?? Ik heb niet eens een standpunt ingenomen over het fysica-aspect of de mogelijkheid ervan.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 20 februari 2007 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12745 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In dit geval lijkt een doctoraat in de fysica me een minimum-vereiste. Dat zou er immers op duiden dat u met ware kennis van zaken zou kunnen spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12746 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kan je één experiment of theoretisch model geven dat enige ernst heeft en dat het bestaan van free energy ondersteunt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12747 | |
Banneling
|
![]() Een brief aan Skepp van een tijdje geleden :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12748 | |
Banneling
|
![]() En het -prachtige- antwoord van Etienne Vermeersch hieronder.
Ik denk dat Exodus hier een serieuze kluif zal aan hebben. ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12749 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12750 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dergelijke maatregelen zorgen immers op termijn voor een serieuze vermindering van het energie-verbruik, iets waar de NWO* alleen maar tegen kan zijn. Pindar promoot hier dus in feite een NWO*-standpunt. Way to go! Op de Vrt-website volgende poll die aangeeft dat er toch nog vrij veel mensen genoeg gezond verstand hebben : Australië vervangt vanaf 2010 de klassieke gloeilamp door de spaarlamp om energie te besparen en de uitstoot van broeikasgassen te verminderen. Vindt u dat ons land dat voorbeeld moet volgen? aantal stemmen: 2559
![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 20 februari 2007 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12751 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Iemand anders mag dat ook doen, natuurlijk. Zover ik weet is daar nog niemand ooit in geslaagd, maar ik wil altijd bijleren. Het is alsof men de inhoud van een radiouitzending probeert af te leiden en te verklaren uit de wetten die de werking van een radiozender en -ontvanger beschrijven. Laatst gewijzigd door lezer : 20 februari 2007 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12752 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, een graad in de fysica?? waarom??? Om je te laten indoctrineren??? want dat is het toch? Als je voor deze opleiding wil slagen, dien je eerst voorgekauwde onzin uit te spugen. Je kan pas een 'level' verder als je schrijft en doet wat gevraagd wordt. Verder, ik heb ze al eens genoemd, hebben Tesla en bv Schauberger een natuurlijke afkeer van universiteiten gehad. Schauberger zag hoe de universitaire studie zijn broer aantaste in zijn onafhankelijke denken. En verder, door wie zijn de meeste en grootse doorbraken gemaakt? NIET door erkende fysici etc. Begrijp me goed, ik ben niet tegen fysica of wat ook, ik ben tegen de door en door corrupte educatiesystemen zoals universiteiten. Ik raak er steeds meer van overtuigd dat daar de meest dichtgetimmerde en domme mensen zitten. En ik kan het ze niet kwalijk nemen zonder dat ze het weten zijn ze dom gemaakt. Een 'beroemd' voorbeeld op dit forum hier is de kritiekloze aanname van de gravitatiekracht door wetenschappers. Denk er even over na, en je ziet dat niet kan. En nee, ik zeg niet, voor de zoveelste maal, dat gravitatie niet bestaat! Nuff Said Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 21 februari 2007 om 07:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12753 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12754 |
Gouverneur
|
![]() Om even terug te komen opd ie 'global warming'. Er is een reden waarom men het 'global warming' noemt en niet zo graag 'climat change'. Op langere termijn (als iedereen met de gedachte van 'global warming' geïndoctrineerd is) kan de VN een 'global tax' innen, hun redenering zal zijn: het gaat erom de Aarde te redden. Op deze manier is de eerste 'wereld-belasting een feit'. 'Global tax' is voor hen een makkelijk te verdedigen onderwerp, aleja, wie is er nu neit voor om de Aarde te 'redden'. Een heel dordacht lange-termijns-plan waarover ik niet twijfel dat het werkelijkheid wordt. De overheidsmanipulatie laat ons al langer weten dat we dit probleem om grote schaal (: wereldlijk) moeten aanpakken, ze zullen als voorbeeld de VS gebruiken om aan te duiden dat zij te weinig doen ...
Nuja, moet je wel nuanceren, bovenstaande kan ik totaal niet bewijzen, ik geloof het gewoon ... net zoals velen geloven het feit dat KRC Genk Kampioen zal worden. Heel erg waarschijnlijk dus. ![]()
![]() |
#12755 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nice put en het zou me niets verbazen! en tsja, bewijzen, er is ook nog zoiets als een 'gut' feeling. ![]() Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12756 |
|
![]() Wanneer de staat zijn eigen mening enforceert, dan zouden we moeten weten dat we met een probleem zitten.
Maar helaas, alles wordt voorgesteld alsof het ons zal helpen, wie durft er nog nee te zeggen? Zeg nee en je bent een prariah. Puur fascisme is het.
![]() |
![]() |
#12757 |
Gouverneur
|
![]() Velen zullen zeggen dat dat een beetje extreem gezegd is, maar eigenlijk feitelijk, als je alles erop nagaat word je inderdaad 'veroordeeld' als je iets beweerd dat in hun rijtje past. We denken allemaal dat we zo vrij zijn hier in België, maar inderdaad. Zou een staat niet enkel moeten dienen om het elven van de mensen die er in leven te vergemakkelijken? Praktische taken? Beetje organisatie ... Wat een staat als België tegenwoordig doet is praktisch het omgekeerde, de hoofdtaken verwaarloosd ze. bvb. 1) Gevangenisbeleid is Middeleeuws en ondergesubsidieerd. 2) Defensie is een portefuielle met een groot gat in. Maar dingen waar de staat zich minder mee zou meoten moeien, daar zit ze al ajren lang kleine debiele regeltjes op te leggen die alles doet verzuren en het leven alleen maar moeilijker maken. bvb. 1) Positieve discriminatie van allochtonen die ergernis veroorzaakt bij veel mensen en soms zelf leidt tot racisme waaardoor je een omgekeerd resultaat bereikt. 2) Meest idiote verkeersregels ooit, de hele 30km zone, dan wel borden, dan niet, dan variabele ... en andere idiote kleine pietlutige regelneverij, maar ik kan nu effe niet op fatsoenljike voorbeelden komen. (maar ze zijn er, zijt maar zeker)
![]() |
#12758 |
|
![]() Dat is een van de technieken die ze gebruiken , de mensen hun beschikkingsrecht afnemen. De staat denkt voor u, u hoeft maar te volgen. De verantwoordelijkheid afnemen. Dit mag niet dit mag wel.
![]() |
![]() |
#12759 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ja en niet alleen verantwoordelijkheid afnemen, maar ons indirect laten voelen dat we klein zijn etc. we zouden ons eens machtig, prachtig groots en supercreatief vinden o la la, DAN hebben ze een probleem. Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12760 |
|
![]() Ja, we kunnen alleen maar vastellen dat een systeem is opgezet om de menselijke expressie te fnuiken. Vooral op globaal niveau.
![]() |