Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 augustus 2005, 23:10   #1361
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca
Het eerste punt van een eerdere post iets uitgebreider.

NWO

-1 Wereldregering onder leiding van de United Nations in een systeem waarin alles ondergeschikt is aan de staat.
Naties zullen worden afeschaft of worden verplicht hun souvereiniteit op te geven.

Feb. 17, 1953, Financier Paul Warburg said before the U.S. Senate: "We shall have world government whether or not you like it, by conquest or consent."

Albert Einstein, member of the United World Federalists:
"...the resolutions aim at a fundamental alteration of the United Charter, with a view to an eventual transformation of the United Nations into a WORLD GOVERNMENT."

Er zijn de 3 grote economische regios in de wereld:Noord-America,Europa en het Verre Oosten(Japan,Zuid-Korea,Taiwan,China…).

Het officiële doel van de Trilatteral Commission (opgericht door David Rockefeller(Roockefeller Bloodline: http://www.whale.to/b/sp/rockefeller.html ) van de Chase Manhatten Bank (in 1970 als ik me ,iet vergis)) is: "to harmonize the political, economic, social, and cultural relations between the three major economic regions in the world (hence the name "Trilateral").

In Europa is sinds 1993 de Single European Act van kracht:vereist van alle leden van de Europese Gemeenschap om hun handelsgrenzen af te schaffen en hun monetair en fiscaal beleid aan de Europese Commisie te overhandigen.Ondertussen hebben we de Euro(we gaan naar 1 wereldmunt);er was bijna de Europese Grondwet(komt ook nog;is uitgesteld)…

In Noord America is er reeds de NAFTA(North American Free Trade Agreement) eerst tssn VS en Canada;nu is er sinds kort ook CAFTA(Central American Free Trade Agreement);de rest van America zal volgen of het volk het wil of niet….CAFTA was ook tegen de wil van het Amerikaanse volk.

Onder het mom: we moeten economisch bijblijven met de andere "groten" gaan landen allianties aan en worden een soort Superstaten gemaakt.

Economische eenvorming zal leiden tot politieke eenvorming (zie Europese grondwet).

Stap voor stap gaan we verder in de richting van de wereldregering...als we zien wie dezer dagen de leiders zijn en hun integriteit....NWO

Zo kan je het zien ja.

Maar hebben de believers ook iets bedacht om die NWO te doen stoppen?
Oud 11 augustus 2005, 01:00   #1362
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Het begint mij te dagen dat er iets fundamenteels fout is aan de nwo theorie.

Je kan toch veel beter divide et impera toepassen om de bevolking onder de knoet te houden ? Een eeuwigdurende koude oorlog gebaseerd op angst. Dan worden de bestaande bankkluizen verder aangespekt.

Maar waarom toch die moderne Toren van Babel ? Een unie der mensen ?

Het doel heiligt hun middelen, ik denk dat de gewone man in de straat of het gehele plaatje niet ziet of het gewoon niet snapt.

Als je de wereld door 1 groep toplui laat besturen, zijn diezelfde lui enorm kwetsbaar.

Hoe groter de groep mensen, hoe groter de kracht die eruit kan onstaan bij afwijzen van het leiderschap.

Tenzij je iedereen drogeert en suf bombardeert met entertainment.

Tjiens, dat gebeurt eigenlijk op dit ogenblik al.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2005, 07:19   #1363
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
yep! of een chipie in onze reet douwen die ons kan verlammen als
we vervelend zijn.

Met vriendelijke groeten

Pindar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2005, 07:44   #1364
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Euh ...(these) misschien zijn de getallekes die de NASA gebruikt te groot om in een rekenmachientje in te typen?
[size=2]

Ja mischien maar dat is niet de echte reden hoor.
Toen Al Bielek kwam helpen bij het NWO philidelphia experiment,kreeg hij , volgens zijn zeggen, te maken met een wiskunde die veel geavanceerder en beter is dan wat ze op de universteit en zo leren.Hij stond er behoorlijk versteld van.(Alleen weet ik niet of het de vedische wiskunde of iets anders was) Zoals eerder gezegd, wij (het vee-olk) krijgen niet de opleidingen die echt de moeite waard zouden zijn.
Lees eens de "Silent Weapons for Quit Wars:" (met dank aan Prins Berhard die in het geniep deze oorlog begon met de Bilderberggroep)

Er is een 'oorlog' gaande tegen ons, maar in plaats van kogels etc gebruiken ze informatie.

Verkeerde of verdraaide informatie wel te verstaan.

Zo staat er in dat ze ons af willen houden van 'echte wiskunde'. echte economie' etc.

en wat ze vooral willen: "keep them busy, busy, busy, back on the farm."

Citaat:
inderdaad:

en: "keep them distracted with matters of no real importance."

duhhh? dat komt me in ieder geval erg bekend voor.
met vriendelijke groeten

Pindar

[/size][edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Pindar on 11-08-2005 at 08:47
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Euh ...(these) misschien zijn de getallekes die de NASA gebruikt te groot om in een rekenmachientje in te typen?
[size=2]

Toen Al Bielek kwam helpen bij het NWO philidelphia experiment,kreeg hij , volgens zijn zeggen, te maken met een wiskunde die veel geavanceerder en beter is dan wat ze op de universteit en zo leren.Hij stond er behoorlijk versteld van.(Alleen weet ik niet of het de vedische wiskunde of iets anders was) Zoals eerder gezegd, wij (het vee-olk) krijgen niet de opleidingen die echt de moeite waard zouden zijn.
Lees eens de "Silent Weapons for Quit Wars:" (met dank aan Prins Berhard die in het geniep deze oorlog begon met de Bilderberggroep)

Er is een 'oorlog' gaande tegen ons, maar in plaats van kogels etc gebruiken ze informatie.

Zo staat er in dat ze ons af willen houden van 'echte wiskunde'. echte economie' etc.

Citaat:
inderdaad:

met vriendelijke groeten

Pindar

[/size][/size]

[size=1]After edit by Pindar on 11-08-2005 at 08:45
Reason:

Citaat:
[size=2]

Citaat:

met vriendelijke groeten

Pindar

[/size][/size]

[size=1]After edit by Pindar on 11-08-2005 at 08:45
Reason:

[font=Arial][size=2]

Citaat:

met vriendelijke groeten

Pindar

[/size][/size]

[size=1]Before any edits, post was:

[font=Arial][size=2]

met vriendelijke groeten

Pindar

[/size][/font][/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Pindar : 11 augustus 2005 om 07:47.
Oud 11 augustus 2005, 07:54   #1365
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Turkje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus de Vedische is sneller dan de "normale" en de Turkische sneller dan de Vedische?Of heb ik wat gemist?
Neen, daar komt het inderdaad op neer. Ik heb trouwens gisteren nog eens wat verder gesnuffeld op die site: blijkt dat alle "klassieke" methoden om tweedegraadsvergelijkingen op te lossen enz. gewoonweg krek hetzelfde zijn als wat die "alternatieve" Vedische wiskunde doet: discriminanten berekenen, opzoek gaan naar de oplossing van de afgeleide, ... Het is gewoonweg allemaal hetzelfde. Tot daar dus de "alternatieve" wiskunde

Citaat:
Tijd voor een Boek Turkje ...ik zou al bezig zijn.
Volgens sommigen is dat inderdaad het summum van menselijk vernuft
Oud 11 augustus 2005, 08:02   #1366
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Jama jama ... u weet toch dat die wetenschappelijke principes alleen de wetenschappelijke principes zijn omdat iemand daar een paar eeuwen voor gekozen heeft om alleen dié principes als wetenschappelijk aan te duiden? En andere methodes niet als strikt wetenschappelijk te zien ...
Neen, dat is niet zo. Door "trial and error" werd bekomen dat de "wetenschappelijke methode" algemeen aanvaard is geworden, en die aanvaarding gebeurt continu, ook nu nog, door de dagdagelijkse praktijk. Het blijkt de enige methode te zijn om te zorgen dat wat je zegt, ook juist is. Je mag dat zeker niet zien alsof een bepaalde alchemist in de 15e eeuw efkens heeft bepaald wat mag en wat niet mag, en dat iedereen dat nu slaafs volgt.

Citaat:
Alle veronderstellingen kunnen tot bewijs van het tegendeel ...
Probleem is dat je net hier kan gevangen worden door de emotie en gevoelswereld, met dank aan het feit dat de amygdala zo kort bij de hippocampale formatie ligt ... het gevaar voor het zoeken naar zelf-confirmerende evidentie ligt dus op de loer ... beware...
Maar misschien is dat ook niet slecht: omdat experimenteel bewijs immers sluitend moet zijn. Van zodra je niet meer voorbij dat bewijs kan, moet je je er ook bij neerleggen. Tot dan mag iedereen gissen.

Citaat:
Alleen u laatste zin wijst op dogmatisme, trouwens, goede prestatie dus.
Het dogmatisme van de twijfel tot het tegendeel bewezen is. Zo slecht is dat nog niet

Citaat:
Maar ... God bestaat dus wetenschappelijk gezien aangezien nog niemand het tegendeel heeft bewezen.
God kan inderdaad bestaan. Wetenschappelijk is daar niks tegen in te brengen. Daarom ook dat "religieus zijn" en "wetenschapper zijn" niet tegenstrijdig is (zie oa Einstein hé puud ). De meeste wetenschappers houden zich trouwens daar ook niet mee bezig (met godsbewijzen, bedoel ik dan): ze weten immers dat hun vakgebied niet toelaat daar iets zinnigs over te zeggen. Waar de meeste wetenschappers het meestal wél over eens zijn, is dat de natuur verdekke goed in elkaar zit. De conclusies van die stelling moet iedereeen voor zich maar trekken...

Citaat:
En homoseksualiteit is vooral te wijten aan een zwakke binding met de moederfiguur (Freud)... om dezelfde reden ...
Dat weet ik nog zo niet: dat wil immers zeggen dat je geen enkele homoseksueel mag tegenkomen (alhoewel je slim nuanceert met die "vooral"), die nooit een moederfiguur heeft gekend.

Citaat:
Wat ik met bovenstaande tergerij wil zeggen ... de wetenschap neemt a priori bepaalde dingen aan als onwetenschappelijk ... en sluit hiermee onderzoeksdomeinen uit omdat ze ... onwetenschappelijk zijn (want je kan het tegendeel niet bewijzen, en is daarmee aangetoond dat de theorie fout is?) ... en dat is dus een kringredenering ...
Zoals hierboven aangetoond, kan je dat niet beweren aan de hand van de voorbeeldjes die je hebt gegeven.
Oud 11 augustus 2005, 08:05   #1367
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Claim je nu dat je die hele Vedische wiskunde (die volgens Pindar veel verder gaat dan zijn inleiding) al als iets afdoet dat je zelf sneller en beter kan?Of enkel die inleiding?
De rekenkunde of "calculus" zoals ze op die site staat die Pindar als link heeft doorgegeven kan ik inderdaad veel sneller en beter

Citaat:
Of heb je enkel weet van die inleiding en niet van de Vedische methode voor de moeilijkere wiskundige opgaven(weet niet meer wat Pindar aanhaalde wat ook via Vedische sneller/makkelijker kon worden opgelost)?
Als je gaat zien naar de "moeilijkere wiskundige opgaven" op die site (berekenen wortels tweedegraadsvergelijking), dan is de methode juist hetzelfde als in de klassieke wiskunde. Of er nog andere "vondsten" bestaan, weet ik niet.
Oud 11 augustus 2005, 09:12   #1368
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:

Neen, daar komt het inderdaad op neer. Ik heb trouwens gisteren nog eens wat verder gesnuffeld op die site: blijkt dat alle "klassieke" methoden om tweedegraadsvergelijkingen op te lossen enz. gewoonweg krek hetzelfde zijn als wat die "alternatieve" Vedische wiskunde doet: discriminanten berekenen, opzoek gaan naar de oplossing van de afgeleide, ... Het is gewoonweg allemaal hetzelfde. Tot daar dus de "alternatieve" wiskunde
je hebt er werkelijk, maar dan ook werkelijk niks van begrepen.
Er staan wel dezelfde formules als in de 'klassieke wiskunde"
Maar de onderliggende methode is zo anders.
En verder, hoe komt het dat kinderen die een afkeer hebben van de
'gewone wiskunde', hier als een tierelier mee gaan?
Omdat het veel meer inzicht geeft! En leuker is! En coherenter is!
Juist de Vedische wiskunde is een wiskunde die je in de juiste context
moet zien.Het is meer een vrouwelijkere vorm van wiskunde en
vele vele malen eleganter.
Wat jij doet is er een heel klein stukje uitpakken.
Je kijkt naar een heel mooi schilderij waarin een stuk met rooie verf gemaakt is en dan ga jij zeggen.
Jaaaaa, rode verf! Daar is niks geheims aan! Maar je ziet het geweven wonder
van het schilderij niet.
Jammer, maar so be it.
Ik laat het hierbij wat mij aandeel in de Vedische wiskunde betreft.
Ik heb mijn zegje gezegd zoals ik beloofd heb, en laat iedereen er mee doen wat hij/zij wil.
Wat mij betreft, ik vind het een geweldige vorm van wiskunde die
ze wat mij betreft zo snel mogelijk mogen invoeren.

met vriendelijke groeten

Pindar
Oud 11 augustus 2005, 09:23   #1369
puud
Parlementslid

Standaard

Voor de liefhebbers van wiskunde. Ik heb vandaag een interessant artikeltje gelezen over etnowiskunde in ‘Letters’ een bijlage van Het Nieuwsblad. Ik typ het even over.

Dirk Huylebrouck (48), expert hogere algebra, doceert wiskunde aan st.-Lucas in Brussel, maar blikt terug op twaalf jaar lesgeven in Afrika en een vijftigtal wetenschappelijke publicaties. Zijn Afrika+wiskunde is het allereerste Nederlandstalige boek over Afrikaanse etnowiskunde, de authentieke wiskunde van de Afrikaanse volken vóór de kolonisatie.

Maar er is toch maar één universele wiskunde?

Dirk Huylebrouck: “Ja, maar je kan wiskunde leren op verschillende manieren, zoals je Italiaans kan leren op de universiteit, met audiocassettes of in een Italiaans dorpje.
Zelfs voor wiskunde geldt de achtergrond.
De stelling van Pythagoras kan je op honderd manieren bewijzen, met driehoekjes tot abstracte vectoren. De Grieken deden het met zandtekeningen, de moderen wiskunde bande tekeningen, computers tekenen nu vierdimensionele ruimten die we vroeger alleen maar konden dromen.”
“Etnowiskunde vind je overal, ook in Avelgem, waar boeren die alleen maar konden vermenigvuldigen tot 5, voortrekenden met hun vingers. (volgt een demonstratie vingers-plooien die toont dat 7 x 8 = 56.) Australische aboriginals sommen vijfhonderdmaal 2 op om aan 1000 te geraken, maar dat is zo lastig dat ze ‘heel veel’ zeggen. Het Frans heeft soortgelijke restanten, zoals un deux trois, wat van un deux très (1,2,veel) zou komen, of quatre-vingts voor 80. De Yoruba in Nigeria en Benin zeggen 3 van de 400 voor 397 en leren dan in het Frans dat het trois cent quatre-vingt dix-sept moet zijn. Een hele stap vooruit!”

BEENTJE

De studie van het razend interessante fenomeen grijpt terug naar een vondst in de jaren ’50 in het Kongolese dorpje Ishango: een beentje met een kwartskristal en rekenkundige inkervingen, o.m. de priemgetallen. Blijkens de koolstofanalyse is het 22.000 jaar oud, ouder dan de Egyptische wiskunde. Maar omdat geen hond zich interesseerde voor etnografische wiskunde, lag het artefact een halve eeuw in een lade van het Koninklijk Instituut voor Natuurwetenschappen in Brussel.Roen Dirk Huylebrouck het Ishango-bot begon te bestuderen, was het hek van de dam. Zijn bizarre etnowiskundige modellen vult meer dan driehonderd pagina’s
“Tot vandaag wordt in Senegal het kleermakersalgoritme gebruikt, een rekenmanier met streepjes in het zand die informatici herkennen uit de computertaal Pascal: vermenigvuldigen door alleen maar op te tellen, te verdubbelen en halveren. Een Ethiopische variant is een soort eierschaal waarin schelpjes razendsnel verlegd worden (volgt een snelle demonstratie schelpjesverleggen die bewijst dat 5 x 13 = 65). Varianten hierop vind je in Egyptische tempels of bij de boerenalgoritmen in Rusland. Allemaal hersebgymnastiek met de vingers, inderdaad.”
“Waarom kopen we een dozijn eieren of toont een wijzerplaat een dozijn uren van vijf dozijn minuten? Waarom zijn er een dozijn apostelen en telt een paternoster vijf dozijn kralen? Omdat wij, net zoals de oude Afrikaanse volken, op een dozijn vingerkootjes telden terwijl we voorzichtigheidshalve onze stok of ons zwaard vasthielden. Misschien hebben onze missionarissen in Afrika ingevoerd wat Afrika voordien naar ons had uitgevoerd (lacht).”
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2005, 10:54   #1370
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Hé, klinkt een beetje zoals een samenzweringsdenker; die middelste woorden van je:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
[size=1]je hebt er werkelijk, maar dan ook werkelijk niks van begrepen.
Er staan wel dezelfde formules als in de 'klassieke wiskunde"
Maar de onderliggende methode is zo anders.
En verder, hoe komt het dat kinderen die een afkeer hebben van de
'gewone wiskunde', hier als een tierelier mee gaan?
Omdat het veel meer inzicht geeft! En leuker is! En coherenter is!
Juist de Vedische wiskunde is een wiskunde die je in de juiste context
moet zien.Het is meer een vrouwelijkere vorm van wiskunde en
vele vele malen eleganter.[/size]

Wat jij doet is er een heel klein stukje uitpakken.
Je kijkt naar een heel mooi schilderij waarin een stuk met rooie verf gemaakt is en dan ga jij zeggen.
Jaaaaa, rode verf! Daar is niks geheims aan! Maar je ziet het geweven wonder
van het schilderij niet.

[size=1]best wel toepasselijk, eigenlijk, je eigen antwoord:[/size]
Jammer, maar so be it.

[size=1]Ik laat het hierbij wat mij aandeel in de Vedische wiskunde betreft.
Ik heb mijn zegje gezegd zoals ik beloofd heb, en laat iedereen er mee doen wat hij/zij wil.
Wat mij betreft, ik vind het een geweldige vorm van wiskunde die
ze wat mij betreft zo snel mogelijk mogen invoeren.

met vriendelijke groeten

Pindar[/size]
Ach, ik heb teveel op ongein.nl gezeten, daarjuist..
Oud 11 augustus 2005, 12:10   #1371
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar
je hebt er werkelijk, maar dan ook werkelijk niks van begrepen. Er staan wel dezelfde formules als in de 'klassieke wiskunde" Maar de onderliggende methode is zo anders.
Ik vermoed eerder dat jij werkelijk, maar dan ook werkelijk niets begrijpt van wat wiskunde juist is en wat je ermee doet.

Voor de rest bestaat je post uit niks anders dan ongesubstantieerde zever. Er is dus toch nog iets waar je goed in bent !
Oud 11 augustus 2005, 12:18   #1372
Turkje
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Soit, aangezien Pindar heeft aangekondigd het hierbij te laten wat betreft de "Vedische wiskunde", kan ik niet anders dan de meest logische conclusie eraan te koppelen:

Het is krak dezelfde wiskunde, maar dan doorspekt met Indische cultuurgebruiken (de mantra's) en voorzien van bepaalde visuele middeltjes (die niet noodzakelijk sneller of eenvoudiger zijn).

Net zoals het artikel dat Pindar hierboven nog postte (zou hij dat zelf wel gelezen hebben ?) een mooie illustratie van hoe wiskunde een universele taal is, waarbij culturele invloeden het gebruik ervan bepalen. Spectaculair? Eigenlijk niet. Cultureel en historisch interessant? Jazeker. Onderdeel van de wereldwijde samenzwering om de mensheid dom te houden? U kent mijn antwoord
Oud 11 augustus 2005, 18:37   #1373
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Als je gaat zien naar de "moeilijkere wiskundige opgaven" op die site (berekenen wortels tweedegraadsvergelijking), dan is de methode juist hetzelfde als in de klassieke wiskunde. Of er nog andere "vondsten" bestaan, weet ik niet.
Volgens mij zei Pindar dat die site en soort inleiding vormt met de makkelijke wiskunde(die zo goed als iedereen kent).Hij zei dacht ik dat de Vedische ook de moeilijkere wiskunde vergemakkelijkt-om het zo te zeggen.Afeidingen en wat heb je daar ook weer allemaal...het zit allemaal ver bij mij...
Nuja,ik weet er het fijne ni van
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2005, 18:40   #1374
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Hé, klinkt een beetje zoals een samenzweringsdenker; die middelste woorden van je:

Ach, ik heb teveel op ongein.nl gezeten, daarjuist..
Nenee,klinkt als een non-believer...neemt een heel klein deeltje van het complot die niet 100% klopt en verwijst meteen het hele complot naar de prullenmand... Onterecht!
Oud 11 augustus 2005, 18:41   #1375
/\|cazar
Banneling

/\|cazar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Soit, aangezien Pindar heeft aangekondigd het hierbij te laten wat betreft de "Vedische wiskunde", kan ik niet anders dan de meest logische conclusie eraan te koppelen:

Het is krak dezelfde wiskunde, maar dan doorspekt met Indische cultuurgebruiken (de mantra's) en voorzien van bepaalde visuele middeltjes (die niet noodzakelijk sneller of eenvoudiger zijn).

Net zoals het artikel dat Pindar hierboven nog postte (zou hij dat zelf wel gelezen hebben ?) een mooie illustratie van hoe wiskunde een universele taal is, waarbij culturele invloeden het gebruik ervan bepalen. Spectaculair? Eigenlijk niet. Cultureel en historisch interessant? Jazeker. Onderdeel van de wereldwijde samenzwering om de mensheid dom te houden? U kent mijn antwoord
Als er infinitesimaalrekening in vervat zit ( ik ken de vedische wiskunde dus niet, nog nooit van gehoord ), zit de moderne wetenschap dus met een enorm probleem ... het kent haar ontstaan bij Newton dacht ik ( althans in dat tijdskader ).

Maar ja, de Vedische geschriften zulke vreemde zaken zoals de beschrijving van luchtschepen ( vimana's ), kernoorlogen, enz.

Vreemd dat deze geschiedenis zogoed als onbekend is bij 99 % van de westerse aardklootbewoner, terwijl ze op vele vlakken ons toenmalige niveau dramatisch oversteeg.
/\|cazar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 augustus 2005, 18:51   #1376
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18
Zo kan je het zien ja.

Maar hebben de believers ook iets bedacht om die NWO te doen stoppen?
Ik denk dat het beste wat we kunnen doen met de weinige middelen die wij (the millions noemen ze ons wel eens de NWOers )kunnen doen en iets wat iedereen kan is anderen op de hoogte brengen en hopen dat daardoor de NWO plannen worden uitgesteld...en in die tijdspanne weer meer "awakenings" trachten op te wekken...

Hun moeilijkste opdracht is volgens mij(zeker sinds het internet) ons laten geloven dat zij de goeden zijn die ons zullen/kunnen beschermen en dat het nodig is om onze vrijheden op te geven in ruil voor bescherming...tegen bvb terreur(die zij veroorzaken-met als doel ons na de terreur "hun" oplossing te bieden).
Oud 11 augustus 2005, 19:08   #1377
Groentje-18

Standaard

Het begint met individuen maar het wordt duidelijk dat het volk niet meer alles pikt.

Zeer moedig van die mevrouw trouwens dat zij iets onderneemt en durft waar anderen voor terugkrabbelen ... een verantwoording vragen van de president himsel, waar ze trouwens meer dan rest op heeft.
Ook joviaal van de anderen dat ze haar steunen, een teken dat er iets bloeit ... het volk wordt zich bewust van haar mogelijkheden?
Laten we hopen ...

Ik hoop dat haar actie op veel begrip en steun kan rekenen, ook van het Bush' front dat wel eens wakkergemaakt mag worden...

Citaat:
11/08 Treurende soldatenmoeder wil soelaas van Bush

De Amerikaanse president George W. Bush heeft tijdens zijn vakantie op zijn ranch in Texas een ongewenste buur gekregen.
Een treurende soldatenmoeder kampeert sinds eind vorige week in de buurt van zijn domein, eist een gesprek met hem over de Irakoorlog en wil beslist niet het veld ruimen.
Dat is echter niet alles. Wat zich eerst als een eenzame actie van een verbitterde en vertwijfelde vrouw aankondigde, heeft zich intussen uitgebreid. Steeds meer medestanders en journalisten stromen toe, mensen leggen bloemen, geld en eten voor haar neer, en op het internet uiten sympathisanten hun steun. De vermoeide, sluimerende protestbeweging tegen de Irakoorlog, die een symbolische figuur meer dan nodig had, ruikt zijn kans.
Ze heet Cindy Sheehan, komt uit Californië en is 48 jaar oud. Haar zoon, Casey Sheehan, was 24 toen hij in 2004 in de buurt van Bagdad om het leven kwam - vijf dagen na zijn aankomst in Irak.
Voor zijn dood had de moeder reeds haar twijfels aan de door Bush opgegeven redenen voor de Irakoorlog, nu is ze door het verlies een felle tegenstander geworden. Een ontmoeting met de president, die van tijd tot tijd met groepen nabestaanden bijeenkomt, maakte haar alleen maar woedender. Hij ontweek haar vragen over de zin van de Irakoorlog en veranderde steevast van onderwerp "toen ik hem over Casey wilde vertellen. Hijzelf noemde hem nooit bij naam, maar had het altijd maar over het verlies van een geliefde", beschreef Sheehan die ontmoeting in diverse interviews.
Nu wil ze antwoorden. Afgelopen zaterdag sloeg de Californische, die begin dit jaar een actiegroep met de naam "Gold Star Families for Peace" stichtte, haar tent op op drie kilometer van de Bush-ranch aan de kant van de weg die naar de residentie van de president leidt. Ze wil pas naar huis terugkeren als Bush haar vraag heeft beantwoord "waarom haar zoon in Irak moest sterven".
Oud 11 augustus 2005, 19:11   #1378
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Het begint mij te dagen dat er iets fundamenteels fout is aan de nwo theorie.

Je kan toch veel beter divide et impera toepassen om de bevolking onder de knoet te houden ? Een eeuwigdurende koude oorlog gebaseerd op angst. Dan worden de bestaande bankkluizen verder aangespekt.

Maar waarom toch die moderne Toren van Babel ? Een unie der mensen ?

Het doel heiligt hun middelen, ik denk dat de gewone man in de straat of het gehele plaatje niet ziet of het gewoon niet snapt.

Als je de wereld door 1 groep toplui laat besturen, zijn diezelfde lui enorm kwetsbaar.

Hoe groter de groep mensen, hoe groter de kracht die eruit kan onstaan bij afwijzen van het leiderschap.

Tjiens, dat gebeurt eigenlijk op dit ogenblik al.
En net daarvan moeten we gebruik maken, moest de theorie kloppen...
Oud 11 augustus 2005, 19:26   #1379
Groentje-18

Standaard

Citaat:

Het hangt gewoon af van gewoonte.

Ons wiskundig systeem is zeker niet het meest eenvoudigste, in de zin van dat er altijd systemen zijn die makkelijker zijn te leren. Zeker als je werkt met mantra's, die eigen ezelsbruggetjes zijn ... en die hebben nu eenmaal de eigenschap dat onze hersenen er beter mee kunnen werken, vandaar de naam.
Punt is dat je eenmaal het systeem goed door moet hebben.
En als je heel je leven met een ander systeem hebt gewerkt en die logica gewoon bent, is dat niet eenvoudig.
Oud 11 augustus 2005, 19:28   #1380
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door /\|cazar
Als er infinitesimaalrekening in vervat zit ( ik ken de vedische wiskunde dus niet, nog nooit van gehoord ), zit de moderne wetenschap dus met een enorm probleem ... het kent haar ontstaan bij Newton dacht ik ( althans in dat tijdskader ).

Maar ja, de Vedische geschriften zulke vreemde zaken zoals de beschrijving van luchtschepen ( vimana's ), kernoorlogen, enz.

Vreemd dat deze geschiedenis zogoed als onbekend is bij 99 % van de westerse aardklootbewoner, terwijl ze op vele vlakken ons toenmalige niveau dramatisch oversteeg.
Idd, ik had er ook nooit van gehoord.

Vanwaar is die Vedische wiskunde eigelijk afkomstig?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be