Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 mei 2007, 14:41   #13821
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Feit blijft dat de meeste mensen die zich serieus in de feiten verdiepen overtuigd zijn dat de NWO bestaat. Dit zegt ook veel.
Hoe kan jij dit in godsnaam weten???

En als deze mensen zich echt in de "feiten verdiepen", hoe komt het toch dat het "argumentarium" van de believers voornamelijk bestaat uit ongefundeerde beweringen, contextloze citaten, flagrante leugens, omgekeerde logica, valse fysica, smerige insinuaties. Alles, behalve concrete natrekbare bewijzen.

De realiteit is dat wie zich verdiept in politiek, geschiedenis, ..., net begrijpt hoe belachelijk jouw complottheorieën zijn. Daarom dat je bij academici nauwelijks steun zult vinden voor deze theorieën.
Oud 3 mei 2007, 14:43   #13822
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
...
Mensen die steeds terugkomen op die reptielenzaken, holle manen, .... als straw-man argument geven impliciet toe dat ze niet oprecht geïnteresseerd zijn in een discussie.
Jullie mogen dus deze zever posten. Maar wie erop reageert "geeft impliciet toe dat hij/zij niet oprecht geïnteresseerd is in een discussie".

I rest my case ...

Laatst gewijzigd door Firestone : 3 mei 2007 om 14:43.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 14:47   #13823
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Krizis,

Slecht schrijven of typen is een symptoom van slecht nadenken.
Je hebt ongelofelijk veel geluk dat je mij niet hebt als baas.

Verder moet er aan uw typ-constructies niet veel aandacht besteed worden lijkt me....
De inhoud is op alle vlakken nog zwakker dan de vorm.
En dat wil wat zeggen.
Slecht scrijven, is een symptoom van slecht nadenken?
Kerel, ik SCHRIJF NIET, ik TYP! En ik typ heel snel, 't is hier een forum, bij belangrijke dingen doe'k moete, zoals werk bvb.

Dat slecht typen komt voort uit lui zijn ... mijn docent zei vroeger altijd, een goeie programmeur is een luie programmeur!
Ik ben blijkbaar goed genoeg als .NET programmeur ..., enja, ik ben ook blij dat gij m'n baas niet zijt, zou ook nooit de zaak zou rap bankroet zijn

Met uw onnozele zever, omhoogevallen internetverslaafde!
Oud 3 mei 2007, 14:49   #13824
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Hoe kan jij dit in godsnaam weten???
Het wordt hier alleen al geillustreerd op het forum. De meeste disbelievers geven zelf toe dat ze geen zin hebben "zever"filmpjes te bekijken of boeken te lezen. En ook persoonlijk de meeste mensen die ik ken, diegene die erover gelezen hebben zijn ervan overtuigt, diegene die er niet in geloven zijn diegene die er nauwelijks over gelezen hebben. Zonder uitzondering.

Citaat:
De realiteit is dat wie zich verdiept in politiek, geschiedenis, ..., net begrijpt hoe belachelijk jouw complottheorieën zijn. Daarom dat je bij academici nauwelijks steun zult vinden voor deze theorieën.
Neen, men kan zich verdiepen in die zaken, en dan plots de NWO tegenkomen en beseffen dat de NWO eigenlijk meer correct is. Trouwens , het gros van de academici heeft wellicht nog nooit van de NWO gehoord.

Je hebt er natuurlijk ook die de NWO direct afdoen als zever. Maar niet als studie, want welke academicus wil nu zijn tijd verspillen aan zever.
Oud 3 mei 2007, 15:04   #13825
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het wordt hier alleen al geillustreerd op het forum. De meeste disbelievers geven zelf toe dat ze geen zin hebben "zever"filmpjes te bekijken of boeken te lezen.
Wat een stromansargument.

Ik ga niet eindeloos filmpjes bekijken die ontkrachte "argumenten", aanwijsbare leugens, duidelijke verzinsels, ..., bevatten. Eén keer is meer dan genoeg.

Ook jij leest niet ALLE boeken, bekijkt ALLE films, enz ...

Ik lees hier (en elders) meer dan genoeg "argumenten" van NWO-believers, 9/11-inside job believers, en andere gelijkaardige zever. Bewijswaarde van de "argumenten": steevast 0.

Jouw enige hoop is indoctrinatie. Alléén wie het éne propagandafilmpje na het andere bekijkt, en alle tegenargumenten negeert, raakt "overtuigd" van de complottheorieën. En dan gelooft hij/zij alles wat in de kraam past, tot en met hoaxes en aprilvissen! Van kritische ingesteldheid gesproken!
Oud 3 mei 2007, 15:10   #13826
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Hier moet ik je toch tegenspreken. Een hele hoop dingen die ik hier ondertussen ben tegengekomen zijn ook meerdere malen aangehaald bij de cursussen communicatie, psychologie en marketing. Heel veel princiepes die worden toegepast om stapsgewijs de macht (zeg maar een NWO) uit te bouwen komen letterlijk terug in het reclame wereldje.

Die dingen zijn mij uiteraard bijgebracht door de academici die jij zo begeert. Het enige probleem wat ik met die mensen heb, en geloof me, ik heb een hoop klasgenoten gehad met een vergelijkbare 'academische instelling'. Die mensen kunnen misschien een mooie paper schrijven over wat er moet gebeuren en si en la, maar vraag ze niet om concreet iets te maken, want dan stonden ze bij mij te janken.

Ik heb mijn academische periode ook doorgelopen, ik heb lekker keurig een thesis geschreven (toegegeven, ik heb er een jaartje langer over gedaan als de meesten), die voldeed aan de academische regeltjes. Nie dat ik er veel aan had, het heeft me enkel een vodje opgeleverd die mij een bepaald minimumloon garandeerd. Neenee, dan liever mijn stage, daar had ik tenminste iets aan. Kon ik dingen realiseren die echt nuttig waren. Mja, ik heb dus gewoon een beetje een afkeer gekregen van heel dat academisch wereldje, snap je. Daarmee ga je dan ook echt geen indruk maken bij mij.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 16:50   #13827
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

well well well,...

Citaat:
BUSH FAMILY ARE NAZIS

I found this amazing video today:
http://www.rumormillnews.com/cgi-bin...gi?read=103786

durven kijken?

Pin d' Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 mei 2007, 16:52   #13828
Pindar
Banneling

Standaard

oh nooo

ohhh yes yes!!!

Citaat:
Video Proof that Subliminal Suggestion Works
'You will be shocked by the conclusion. It raises serious questions about how easily we are influenced in every area of our lives, and even makes one question the true nature of creativity and where ideas really come from.'

http://www.mindpowernews.com/SubliminalSuggestion.htm
Pin d' Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 3 mei 2007 om 16:53.
Oud 4 mei 2007, 04:05   #13829
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
The Food and Drug Administration says vitamins, supplements, herbs and other natural substances, including water when it is used to "treat" dehydration, should be classified as drugs, and opponents have only until April 30 to express their concern about the proposals under Docket No. 2006D-0480.

http://www.worldnetdaily.com/news/ar...TICLE_ID=55370
Er is NIKS aan de hand!
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2007, 06:37   #13830
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Citaat:
The Food and Drug Administration says vitamins, supplements, herbs and other natural substances, including water when it is used to "treat" dehydration, should be classified as drugs, and opponents have only until April 30 to express their concern about the proposals under Docket No. 2006D-0480.

http://www.worldnetdaily.com/news/ar...TICLE_ID=55370
Er is NIKS aan de hand!

Vitamines kunnen gevaarlijk zijn in overdosis. Probleempje daarmee?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2007, 09:32   #13831
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht

water ook
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2007, 10:22   #13832
Pindar
Banneling

Standaard

As I have said before! A Newwww Worrrlddd Religgionnnn
als onderdeel van de NWO!

Citaat:
Vatican Library Closes

The Vatican suddenly announced this week that is it closing the vast library this summer until 2010! There was no warning to researchers who rely on the materials and sources located there. According to a Vatican spokesperson, this is being done to renovate a location so that the delicate old documents can be preserved better.

It seems more likely that some event is anticipated between now and 2010 that would have researchers flocking to this library for answers. Obviously, the Vatican/NWO feels the information must not be revealed until the cover story is accepted. Could it have something to do with a Second Coming and New World Religion?

Pin d'Ar
Oud 4 mei 2007, 10:24   #13833
Pindar
Banneling

Standaard

Need I say more?

Citaat:
Ten Disturbing Trends in Subliminal Advertising

'Subliminal advertising has gone mainstream - fake news, mind control scripts, propaganda and stealth voicemail are in wide use by corporations, government bodies and industry groups.'
http://www.mindpowernews.com/SubliminalAds.htm

Nuff Said

Pin d'Ar
Oud 4 mei 2007, 10:25   #13834
Pindar
Banneling

Standaard

what about Bill??

Citaat:
Bill O’Reilly Uses Derogatory Names 'More Than Once Every Seven Seconds'

'A new study by Indiana University media researchers finds that Fox News host Bill O’Reilly calls “a person or a group a derogatory name once every 6.8 seconds, on average, or nearly nine times every minute during the editorials that open his program each night".'
http://thinkprogress.org/2007/05/02/oreilly-derogatory/

Pin d'Ar
Oud 4 mei 2007, 10:26   #13835
Pindar
Banneling

Standaard

Niets nieuws onder de 'zon''

Citaat:
UK tries to sabotage BAE bribes inquiry

'The UK is covertly trying to oust the head of the world's main anti-bribery watchdog to prevent criticism of ministers and Britain's biggest arms company, BAE, the Guardian has learned. The effort to remove Mark Pieth comes as his organisation has stepped up its investigation into the British government's decision to kill off a major inquiry into allegations that BAE paid massive bribes to land Saudi arms deals.'
http://www.guardian.co.uk/armstrade/...064191,00.html

Pin d'Ar
Oud 4 mei 2007, 10:27   #13836
Pindar
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht

dom dom dom dom dom Dom...Perignon

Pin d'Ar

Laatst gewijzigd door Pindar : 4 mei 2007 om 10:27.
Oud 4 mei 2007, 10:39   #13837
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gumball-race stilgelegd na dodelijk ongeluk
Uitgegeven: 4 mei 2007 11:17
Laatst gewijzigd: 4 mei 2007 11:25

LONDEN - De jaarlijkse Gumball-autorace die dwars door Europa over gewone snelwegen voert, is vrijdag stilgelegd na een dodelijk ongeluk in Macedonië. De race van Londen naar Istanbul, die in de nacht voor Koninginnedag ook Amsterdam aandeed, eiste het leven aan een 67-jarige man die niet deelnam aan de wedstrijd.

Volgens Britse media veroorzaakten twee Britse deelnemers een aanrijding met de auto van de Macedoniër, die later in het ziekenhuis overleed.
Klik hier!

De race geldt als een speeltje voor rijkelui met dure auto's, die overdag over de snelwegen racen en 's nachts uitbundige feesten houden. De Nederlandse politie nam op 29 april dan ook geen risico en wachtte de deelnemers met veertien politieauto's en zeven burgerauto's op.
Nuff' said, weer een cover up!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 mei 2007, 10:40   #13838
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Akkoord bereikt op klimaatconferentie Bangkok
Uitgegeven: 4 mei 2007 08:24
Laatst gewijzigd: 4 mei 2007 09:19

AMSTERDAM - Op de klimaatconferentie in Bangkok is in de nacht van donderdag op vrijdag een rapport aangenomen over maatregelen om klimaatverandering tegen te gaan. Volgens deelnemers lijkt de wetenschap het te hebben gewonnen van de politiek.

Ze doelden daarmee vooral op China, dat maatregelen om de uitstoot van broeikasgassen tegen te gaan wilde afzwakken. Ook milieuorganisaties toonden zich tevreden.

Ontbossing

In het rapport staat dat het broeikaseffect kan worden verkleind als er minder fossiele brandstoffen zoals steenkool worden gebruikt, de ontbossing wordt teruggedrongen en er efficiënter met brandstof wordt omgegaan.

Het is volgens de deelnemers aan de conferentie mogelijk om de uitstoot van broeikasgassen zodanig terug te brengen dat grote klimaatveranderingen worden voorkomen, zei de Zweedse deelnemer Lars Nilsson.

Broeikaseffect

Volgens milieuorganisaties luidt de boodschap van het rapport dat de wereld het zich kan veroorloven het broeikaseffect te bestrijden en dat ook onmiddellijk moet doen.

Hans Verolme, hoofd van het klimaatprogramma van het Wereldnatuurfonds zei dat het IPCC met het rapport een 'routekaart' heeft afgeleverd. Politici moeten nu in actie komen om de klimaatverandering te keren, in plaats van slechts de mond vol te hebben over het onderwerp, aldus de Nederlander Verolme.

Maatregelen

Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) kan zowel het milieu als de volksgezondheid op korte termijn profiteren van de maatregelen om de uitstoot van broeikasgassen te verminderen. Als voorbeeld noemt de organisatie de luchtvervuiling in steden, die wereldwijd jaarlijks 800.000 slachtoffers maakt, waarvan de helft in China.

De kosten van maatregelen om de uitstoot van broeikasgassen te beperken vormden een belangrijk onderwerp op de conferentie, die was georganiseerd door het klimaatpanel van de Verenigde Naties, het IPCC. Volgens wetenschappers van de WHO zouden overheden meer rekening moeten houden met de medische kosten die bespaard worden als het leefklimaat verbetert.

Afronding

Wetenschappers uit meer dan 120 landen werkten op de vierde dag van een klimaatconferentie tot diep in de nacht aan de afronding van het rapport over de bestrijding van het broeikaseffect.

China

China, na de Verenigde Staten 's werelds grootste vervuiler, slaagde er niet in om een strikte doelstelling voor het beperken van de uitstoot van broeikasgassen uit het rapport verwijderd te krijgen. Het land maakt een explosieve economische groei door, die het in gevaar ziet komen als het wordt gedwongen de uitstoot streng aan te pakken.

De Chinese delegatie betoogde in Bangkok dat Noord-Amerika en Europa in eerste instantie verantwoordelijk zijn voor het probleem, dus dat zij ook de zwaarste last moeten dragen ten behoeve van de oplossing.

Winst

India, dat eveneens een groeiende economie kent en een in rap tempo stijgende uitstoot van CO2, heeft kritiek geuit op een passage in het rapport waarin staat dat in ontwikkelingslanden grote winst te behalen valt wat betreft de uitstoot van broeikasgassen. Volgens India moet economische ontwikkeling voorafgaan aan het opleggen van een limiet voor de uitstoot van broeikasgassen.

Temperatuur

Met de in het rapport voorgeschreven maatregelen moet de temperatuurstijging volgens het IPCC beperkt kunnen worden tot 2 graden Celsius. In twee eerdere IPCC-rapporten werd dit jaar een somber toekomstbeeld geschetst met een wereldwijde temperatuurstijging van mogelijk 6 graden Celsius in deze eeuw.

Zelfs de stijging van 2 graden Celsius zou zo'n twee miljard mensen in 2050 kunnen blootstellen aan watertekorten en kunnen leiden tot uitsterving van 20 tot 30 procent van de flora- en faunasoorten.
En de NWO is weer een stapje dichterbij!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Citaat:
Oud 4 mei 2007, 10:41   #13839
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Hooikoorts in laatste tien jaar niet zo vroeg
Uitgegeven: 3 mei 2007 11:44
Laatst gewijzigd: 3 mei 2007 11:52

LEIDEN - Mensen met hooikoorts hebben de afgelopen tien jaar niet zo vroeg last gehad van kriebelende neuzen, jeukende ogen en prikkelende luchtwegen.

De berken bloeiden door het mooie weer al volop in de eerste helft van april en dat is uitzonderlijk vroeg, zei Ingrid Terreehorst, internist-allergoloog bij het Leids Universitair Medisch Centrum.

Volgens haar kampen hooikoortspatiënten eerder met flinke klachten omdat de concentratie pollen door de vroege bloei hoger is dan in andere jaren rond deze tijd.

In de periode tussen 12 en 16 april zweefden er tussen de driehonderd en negenhonderd berkenpollen per kubieke meter door lucht, weet Terreehorst.

Vroeg begonnen

"Dat is een behoorlijk aantal voor de periode van het jaar. Meestal is het rond die tijd ongeveer tussen de vijftig en honderd per kubieke meter. Het is de afgelopen tien jaar niet zo vroeg begonnen.

Normaal gesproken bloeien de berken volgens haar pas eind april of in de eerste week van mei volop", vertelt zij.

Graspollen

"Als de berken half mei zijn uitgebloeid, komen de graspollen eraan. Ook die zijn er vroeg bij dit jaar", stelt Terreehorst. "De grassen zijn vaak heel stabiel en beginnen meestal rond 15 mei met hun bloei. Maar je ziet ze nu al komen in de tellingen."
(c) ANP
Hooikoorts! Een plaag van de NWO!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Oud 4 mei 2007, 10:42   #13840
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
'VS grootste boosdoener in klimaatsverandering'
Uitgegeven: 3 mei 2007 11:16

BANGKOK - De Verenigde Staten zijn als belangrijkste producent van broeikasgassen ter wereld de 'grootste boosdoener' in de klimaatsverandering.

Met die woorden riep het Wereld Natuur Fonds (WNF) Washington donderdag op om snel actie te nemen om de opwarming van de aarde tegen te gaan.

Leidende rol

Volgens het WNF negeren de Amerikanen de wetenschappelijke bevindingen over de veranderingen van het klimaat. Desondanks zouden de VS een leidende rol moeten spelen in de strijd voor een beter milieu.

De milieuorganisatie deed de oproep in de marge van de VN-Klimaatconferentie in Bangkok.
(c) ANP
Nuff' said!

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be