![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#13821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als deze mensen zich echt in de "feiten verdiepen", hoe komt het toch dat het "argumentarium" van de believers voornamelijk bestaat uit ongefundeerde beweringen, contextloze citaten, flagrante leugens, omgekeerde logica, valse fysica, smerige insinuaties. Alles, behalve concrete natrekbare bewijzen. De realiteit is dat wie zich verdiept in politiek, geschiedenis, ..., net begrijpt hoe belachelijk jouw complottheorieën zijn. Daarom dat je bij academici nauwelijks steun zult vinden voor deze theorieën.
![]() |
![]() |
#13822 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() I rest my case ...
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 3 mei 2007 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13823 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Kerel, ik SCHRIJF NIET, ik TYP! En ik typ heel snel, 't is hier een forum, bij belangrijke dingen doe'k moete, zoals werk bvb. Dat slecht typen komt voort uit lui zijn ... mijn docent zei vroeger altijd, een goeie programmeur is een luie programmeur! Ik ben blijkbaar goed genoeg als .NET programmeur ..., enja, ik ben ook blij dat gij m'n baas niet zijt, zou ook nooit de zaak zou rap bankroet zijn ![]() Met uw onnozele zever, omhoogevallen internetverslaafde!
![]() |
![]() |
#13824 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het wordt hier alleen al geillustreerd op het forum. De meeste disbelievers geven zelf toe dat ze geen zin hebben "zever"filmpjes te bekijken of boeken te lezen. En ook persoonlijk de meeste mensen die ik ken, diegene die erover gelezen hebben zijn ervan overtuigt, diegene die er niet in geloven zijn diegene die er nauwelijks over gelezen hebben. Zonder uitzondering.
Citaat:
Je hebt er natuurlijk ook die de NWO direct afdoen als zever. Maar niet als studie, want welke academicus wil nu zijn tijd verspillen aan zever.
![]() |
![]() |
![]() |
#13825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ga niet eindeloos filmpjes bekijken die ontkrachte "argumenten", aanwijsbare leugens, duidelijke verzinsels, ..., bevatten. Eén keer is meer dan genoeg. Ook jij leest niet ALLE boeken, bekijkt ALLE films, enz ... Ik lees hier (en elders) meer dan genoeg "argumenten" van NWO-believers, 9/11-inside job believers, en andere gelijkaardige zever. Bewijswaarde van de "argumenten": steevast 0. Jouw enige hoop is indoctrinatie. Alléén wie het éne propagandafilmpje na het andere bekijkt, en alle tegenargumenten negeert, raakt "overtuigd" van de complottheorieën. En dan gelooft hij/zij alles wat in de kraam past, tot en met hoaxes en aprilvissen! Van kritische ingesteldheid gesproken!
![]() |
![]() |
#13826 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die dingen zijn mij uiteraard bijgebracht door de academici die jij zo begeert. Het enige probleem wat ik met die mensen heb, en geloof me, ik heb een hoop klasgenoten gehad met een vergelijkbare 'academische instelling'. Die mensen kunnen misschien een mooie paper schrijven over wat er moet gebeuren en si en la, maar vraag ze niet om concreet iets te maken, want dan stonden ze bij mij te janken. Ik heb mijn academische periode ook doorgelopen, ik heb lekker keurig een thesis geschreven (toegegeven, ik heb er een jaartje langer over gedaan als de meesten), die voldeed aan de academische regeltjes. Nie dat ik er veel aan had, het heeft me enkel een vodje opgeleverd die mij een bepaald minimumloon garandeerd. Neenee, dan liever mijn stage, daar had ik tenminste iets aan. Kon ik dingen realiseren die echt nuttig waren. Mja, ik heb dus gewoon een beetje een afkeer gekregen van heel dat academisch wereldje, snap je. Daarmee ga je dan ook echt geen indruk maken bij mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13827 | |
Banneling
|
![]() well well well,...
Citaat:
durven kijken? Pin d' Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13828 | |
Banneling
|
![]() oh nooo
ohhh yes yes!!! Citaat:
http://www.mindpowernews.com/SubliminalSuggestion.htm Pin d' Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 3 mei 2007 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13829 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13830 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vitamines kunnen gevaarlijk zijn in overdosis. Probleempje daarmee? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13831 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13832 | |
Banneling
|
![]() As I have said before! A Newwww Worrrlddd Religgionnnn
als onderdeel van de NWO! Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13833 | |
Banneling
|
![]() Need I say more?
Citaat:
Nuff Said Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13834 | |
Banneling
|
![]() what about Bill??
Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13835 | |
Banneling
|
![]() Niets nieuws onder de 'zon''
![]() Citaat:
Pin d'Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13836 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dom dom dom dom dom Dom...Perignon ![]() Pin d'Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 4 mei 2007 om 10:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13837 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13838 | ||