Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2008, 07:23   #18021
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Het debat tussen darwinisme en creationisme - en de mogelijkheid dat beide stromingen er compleet naast zitten ten voordele van het catastrofisme (Velikovsky) - is meer prangend dan ooit. Zelfs Carl Sagan heeft moeten toegeven dat Velikovsky wel eens juist zou kunnen zijn...
Nu dacht ik dat Sagan één van de scherpste critici van Velikovsky's theorieën was.

Zie bijvoorbeeld hier en hier.

Laatst gewijzigd door Firestone : 19 mei 2008 om 07:25.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 08:47   #18022
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beetje veel bij de haren getrokken. Zoals Akufen al zei, je neemt 1 uiterst merkwaardig element (en vanuit onze alledaags vertrouwde wereld een enigzins belachelijk element) uit Pindar's opwerpingen, je vergroot dat uit en vervolgens is alles wat Pindar zegt (" 2000 onbewezen samenbundelingen") larie en apekool en wordt hij op alles en nog wat gepakt. Dat vind ik nu toch zo ondermaats van zovelen.

En lees ik nu tussen de regels door dat wij volgens jou respect moeten hebben voor het Brits koningshuis?? Waar lig jij wakker van man?
Dat element vormt het fundament van Pindar zijn NWO theorie. Lijkt me dan toch wel vrij belangrijk. Wat verwacht je dan? Het fundament van heel zijn theorie, van alles wat hij beweert, is gebaseerd op het feit dat de powers that be bestaan uit een stelletje reptielen. Reptielen! Zo van die beestjes die vliegen en zo eten. Daarvoor bestaat geen beetje bewijs, niets, nul, nada. Een theorie die gebaseerd is op puur geloof en science fiction doorstaat uiteraard niet de minste kritische kijk.

De rest van zijn theorie is voornamelijk gebaseerd op bloedlijnen en het feit dat iedereen op 1 of andere manier gerelateerd is aan Karel De Grote. Ik heb goed nieuws. Pindar zelf is ook gerelateerd aan Karel De Grote, ik ben gerelateerd aan Karel De Grote, jij bent gerelateerd aan Karel De Grote. Iedereen op dit forum is gerelateerd aan Karel De Grote.

Pindar heeft het hier altijd over een monsterlijk complot, maar als we hem moeten geloven dan is de helft van de wereldbevolking erin betrokken.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 09:24   #18023
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kiko Bekijk bericht
Toch niet. Maar ook al was de Egyptische beschaving gedeeltelijk gebaseerd op een oudere, tot op heden onbekende beschaving - iets wat ik zeker niet zal ontkennen - wat heeft dat te maken met NWO en aanverwante ?

Of hebben aliens er iets mee te maken ?
Dat heeft te maken met het feit dat de mensheid waarschijnlijk veel ouder is dan ons geleerd word. Het achterhouden van informatie daaromtrent zou wel iets kunnen te maken hebben met een "complot". "Mensen die dom zijn kun je makkelijker manipuleren" begrijpt u ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 09:31   #18024
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forumspook Bekijk bericht
Dat heeft te maken met het feit dat de mensheid waarschijnlijk veel ouder is dan ons geleerd word. Het achterhouden van informatie daaromtrent zou wel iets kunnen te maken hebben met een "complot". "Mensen die dom zijn kun je makkelijker manipuleren" begrijpt u ?

Nee, leg het eens -in detail- uit.
Hoe kan men mensen manipuleren door informatie achter te houden omtrent de ouderdom van de mensheid? (als dat al zo is, waar uiteraard duizenden vraagtekens bijhoren).
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 09:43   #18025
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Nee, leg het eens -in detail- uit.
Hoe kan men mensen manipuleren door informatie achter te houden omtrent de ouderdom van de mensheid? (als dat al zo is, waar uiteraard duizenden vraagtekens bijhoren).
Er zijn aanwijzingen dat de mensen ongeveer 4 miljoen jaar geleden recht begonnen te lopen. Hoe ze daartoe komen weet ik niet en het kan zijn dat dit niet waar is. Leg anders eens uit waarom ik nu dom gehouden zou worden moest dit niet correct zijn en het pakweg 6 miljoen jaar geleden zou zijn?

Er zijn nu ook mensen zoals Pindar die beweren dat dit allemaal larie is. Zeg me eens hoe ik dit via onderzoek zelf kan uitvissen. Welke methodes moet ik gebruiken, welke fossielen moet ik onderzoeken. Ik heb reeds gehoord van koolstofdatering en in de les chemie heb ik gezien hoe dit werkt en het lijkt me idd een mooie methode om ouderdommen en zo te schatten. Jammergenoeg is dit waarschijnlijk allemaal larie en apekool. Maar wat is dan de juiste methode om dat wel te doen? Pindar heeft op amper 7 jaar tijd ontdekt hoe men dit kan. Chapeau daarvoor. Jammergenoeg blijft hij heel vaag over zijn onderzoeksmethodes zodat slaafjes zoals mezelf niet kunnen profiteren van zijn genialiteit. Dat vind ik eigenlijk zeer jammer, want ik wil ook wel eens aan non conformistisch onderzoek doen. Jammergenoeg rijkt hij ons daar geen tools voor aan. Hoe ben je eigenlijk aan je researchfondsen geraakt Pindar? Want zoiets moet toch ettelijk miljarden kosten denk ik zo. Want een internetverbinding alleen is toch niet genoeg denk ik zo?

Laatst gewijzigd door fox : 19 mei 2008 om 09:43.
Oud 19 mei 2008, 09:54   #18026
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jazeker heeft de NWO technologie die ver ver vooruit is.
Maar die plaatsen ze toch niet in het publieke domein?
En denk je nu echt dat ze het niet zo brengen dat het allemaal nogal onschuldig lijkt?

Wat moeten ze dan neerzetten? Wijj gaan aan jullie de politiestaat verkopen?

Zoals hierboven meer is gezegd, onderzoek eens hoe de illuminatri zaken aanpakken! Wat je hierboven doet laat alleen maar zien hoe weinig je er van af weet.Om een vb te geven van hun werkwijze, iemand heeft eens gezegd:
"They are billing me for killing me' Dat somt het aardig op!

En de meeste hebben het niet eens door

Zo zul je de komenden maanden meer horen over pedofilie, maar, slim als ze zijn, op een 'positieve wijze' door 'pedofiele netwerken' op te rollen.
Klinkt goed,, en ondertussen worden we ingeprent en geconditioneerd (llaat maar zeggen, ons er aan laten wennnen)

Maar ja om het echt te begrijpen, moet je denk ik nog een paar jaartjes studeren er op.

Ik bied hier deze informatie aan en mensen zien maar wat ze er mee doen,
er zijn echter genoeg mensen die me bedankt hebben voor wat ik hier neergezet heb, en hebben er hun voordeel mee gedaan.

Succes!
Alle gekheid op een stokje:
1) Die 'verborgen technologie' waarover je spreekt is spoorloos.
Zelfs als die bestond, heeft de NWO een legertje mensen nodig om ze te besturen & er programma's voor te coderen.
Tot dusver is er niemand in het computerwereldje die melding maakt van 'nieuwe technologie'.
Heb een vriend die bij DARPA werkt aan AI-algorithmen:
"This is as 'advanced' as it gets"

2) Ik moet illuminati onderzoeken?
Waar ga ik ze vinden?

3) Heb je een glazen bol ofzo? En wat heeft pedofilie met de NWO te maken?
Dat er nieuws van pedofilie zal verschijnen staat zo vast als zeker.
Wil je een voorspelling van mij?
"Binnenkort krijgen we een zwaar onweer!"
Oud 19 mei 2008, 10:04   #18027
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Jazeker heeft de NWO technologie die ver ver vooruit is.
Ikke? Cool! Straks eens in mijn kast kijken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 12:01   #18028
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Tot dusver is er niemand in het computerwereldje die melding maakt van 'nieuwe technologie'.
Sorry maar waar slaat dat op? Jij denkt dat ze U gaan inlichten? Of uw vriend?

Citaat:
“We already have the means to travel among the stars,but these technologies are locked up
in black projects and it would take an act of God to ever get them out to benefit humanity…..
anything you can imagine we already know how to do.”
Ben Rich, former Head of the Lockheed Skunk Works
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 12:26   #18029
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat element vormt het fundament van Pindar zijn NWO theorie. Lijkt me dan toch wel vrij belangrijk. Wat verwacht je dan? Het fundament van heel zijn theorie, van alles wat hij beweert, is gebaseerd op het feit dat de powers that be bestaan uit een stelletje reptielen. Reptielen! Zo van die beestjes die vliegen en zo eten. Daarvoor bestaat geen beetje bewijs, niets, nul, nada. Een theorie die gebaseerd is op puur geloof en science fiction doorstaat uiteraard niet de minste kritische kijk.
Je mag je niet blindstaren op die reptielen theorie. De reptielen theorie is geen basis zoals jij zegt, maar meer een extentie. De NWO theorie omvat vele lagen, waarvan de reptielen theorie (en extra-dimensionele aanverwanten) de hoogste laag is, de minst makkelijk te bewijzen. Andere lagen zijn veel tastbaarder zoals de politieke laag die bijvoorbeeld de Bilderberg omvat. Laat de reptielen weg en je hebt nog altijd een solide NWO-samenzwering waarin enkel mensen een rol spelen, mensen die controle willen hebben over onze maatschappij door controle uit te oefenen op politiek, religieus en economisch vlak. Elk van die vlakken vertrakt zich dan weer naar andere zaken (bv controle over grondstoffen dmv Peak Oil, etc...)

Wat de reptielen betreft, ik heb het al een paar keer geschreven in deze draad, is er geen rechtstreeks bewijs. Er zijn slechts aanwijzingen in de vorm van oude teksten, getuigenissen enzovoort.

Hier enkele voorbeelden van die getuigenissen. Sommige komen uit 1995, nog lang voordat de reptielentheorie enige bekendheid had of er zelfs sprake van was.

Een voorbeeld daarvan is Cathy O'Brien, iemand die claimt gebruikt te zijn geweest als sex-slaaf voor de elite. Zij spreekt over reptielen (maar gelooft er zelf niet in). Zij denkt dat het thema van reptielen gebruikt werd om haar angst aan te jagen als kind om haar slaafs te houden.

Een stukje van dat overlay uit een andere dimensie uit haar boek:
Citaat:
Bush's most effective example of "You Are What You Read" in his book About Faces occurred during his reading of the page depicting lizard-like "aliens" from a '"far-off, deep space place". Claiming to me to be an alien himself, Bush apparently activated a hologram of the lizard-like "alien" which provided the illusion of Bush transforming like a chameleon before my eyes.

Citaat:
In the darkness surrounding me, I could hear Bill Bennett talking, "This is my brother, Bob. He and I work as one unit. We are alien to this dimension -- two beings from another plane."

The high-tech light display swirling around me convinced me I was transforming dimensions with them. A laser of light hit the black wall in front of me, which seemed to explode into a panoramic view of a White House cocktail party -- as though I had transformed dimensions and stood amongst them. Not recognizing anyone, I frantically asked, "Who are these people?"

"They're not people, and this isn't a spaceship," Bennett said. As he spoke, the holographic scene changed ever so slightly until the people appeared to be lizard-like aliens. "Welcome to the second level of the underground. This level is a mere/ (mirror) reflection of the first, an alien dimension. We are from a transdimensional plane that spans and encompasses all dimensions."

"Infinite dimensions," Bob injected. "Infinite dimensions spanned simultaneously."

Bill said, "No limitations".

Bob softly sang, "Let freedom ring".

Citaat:
Mexican president De la Madrid had relayed the 'legend of the Iguana' to me, explaining that lizard-like Aliens had descended upon the Mayans (the Mayan 'god' was called 'Quetzalcoatl', or 'the feathered serpent' - Branton).

"The Mayan pyramids, their advanced astronomical technology, including the sacrifice of virgins, was supposedly inspired by the lizard aliens. He told me that when the aliens interbred with the Mayans to produce a form of life they could inhabit they fluctuated between a human and iguana appearance through chameleon-like abilities.

"'A perfect vehicle for transforming into world leaders.' De la Madrid claimed to have Mayan/alien ancestry in his blood, whereby he transformed 'back into an iguana at will.' De la Madrid produced a hologram similar to the one (George Sr.) Bush did in his 'You Are What You Read' initiation. His hologram of lizard-like tongue and eyes produced the illusion that he was transforming into an iguana.
Een boek dat ingaat op de oude account van transformerende reptielen is "Flying serpents and dragons: the story of mandkinds reptillian past" (1990). Dit gaat over het feit dat er in de legendes van bijna alle volkeren verwijzingen zijn naar reptielen die iets te maken hebben met ons verleden:

Hier online te lezen:

http://books.google.be/books?id=2TtO...with-thumbnail

Hier nog van een andere bron over reptielen, een quote van groot vrijmetselaar Manly P. Hall uit een van zijn boeken over esoterische kennis:
Citaat:
The Serpent Kings reigned over the earth. It was these Serpent Kings who founded the Mystery Schools which later appeared as the Egyptian and Brahmin Mysteries”
En hier een stuk uit de emerald Tabletten. Het zijn geschriften die claimen geschreven te zijn door een hogepriester genaamd Toth. Verschillende vertalingen zijn doorheen de geschiedenis opegedoken. O.a in de middeleeuwen in het Latijn en het Arabisch.

De geschriften spreken over metafyscische zaken. Een passage lijkt sterk over reptielen te gaan:

:
Citaat:
Far in the past before Atlantis existed,
men there were who delved into darkness,
using dark magic, calling up beings
from the great deep below us.
Forth came they into this cycle.
Formless were they of another vibration,
existing unseen by the children of earth-men.
Only through blood could they have formed being.
Only through man could they live in the world.

In ages past were they conquered by Masters,
driven below to the place whence they came.
But some there were who remained,
hidden in spaces and planes unknown to man.
Lived they in Atlantis as shadows,
but at times they appeared among men.
Aye, when the blood was offered,
for they came they to dwell among men.

In the form of man they amongst us,
but only to sight were they as are men.
Serpent-headed when the glamour was lifted
but appearing to man as men among men.
Crept they into the Councils,
taking forms that were like unto men.
Slaying by their arts
the chiefs of the kingdoms,
taking their form and ruling o'er man.
Only by magic could they be discovered.
Only by sound could their faces be seen.
Sought they from the Kingdom of shadows
to destroy man and rule in his place.
Zoals gezegd allemaal slechts aanwijzingen, maar we moeten openstaan voor alles.
Oud 19 mei 2008, 12:43   #18030
Sodomis
Gouverneur

Sodomis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis
Citaat:
Sorry maar waar slaat dat op? Jij denkt dat ze U gaan inlichten? Of uw vriend?
Neen, maar vind je het niet vreemd dat er niet één iemand is onder de bollebozen, die snapt dat ze met "verborgen technologie" bezig zijn & het aan de grote klok gaat hangen... niet één !
Oud 19 mei 2008, 13:39   #18031
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis Bekijk bericht
Neen, maar vind je het niet vreemd dat er niet één iemand is onder de bollebozen, die snapt dat ze met "verborgen technologie" bezig zijn & het aan de grote klok gaat hangen... niet één !
Die bollebozen staan onder zeer strenge contracten en onder de hoogste security met allerlei protocollen. Als ze spreken kunnen ze het wel schudden. Wie zal er het risico nemen om alles te verliezen door gewoon even de idealist te spelen, wetende dat hetgeen ermee men er kan bereiken zo gering is.
Oud 19 mei 2008, 13:45   #18032
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Exodus; kan jij eens een 'inleiding in de NWO' neertypen? Met alle lagen van de theorie, etc.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 13:50   #18033
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Wie zal er het risico nemen om alles te verliezen door gewoon even de idealist te spelen, wetende dat hetgeen ermee men er kan bereiken zo gering is.
Een zeer interessante motivatie.

Nu, vind je het niet vreemd dat (bepaalde) believers dan TOTAAL voorbijgaan
aan deze motivatie (maar dan honderd maal zo intens) als ze het hebben over de inside job theorie ivm 9/11?

Indien die 'inside job' immers was mislukt of uitgekomen, dan waren alle personen en hun families die er ook maar in de verste verte konden mee gelinkt worden, geruineerd, voor altijd gestigmatiseerd en in enkele gevallen, gegarandeerd gelynched.

Wat kon er immers bereikt worden met die 'inside job'?

De patriot act.... Wauw, wat een achievement.
Oorlog tegen Irak en Afghanistan.... Dat was toch een kwestie van tijd.
Persoonlijke verrijking van mensen die al zeer rijk waren....?

Gaat iemand voor zo'n relatief kleine 'winst' het risico lopen voor altijd zichzelf en zijn familie in de vernieling te storten?
zeer weinig individuen zouden dat risico nemen zelfs al hadden ze alles te winnen..................
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 14:03   #18034
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Een zeer interessante motivatie.

Nu, vind je het niet vreemd dat (bepaalde) believers dan TOTAAL voorbijgaan
aan deze motivatie (maar dan honderd maal zo intens) als ze het hebben over de inside job theorie ivm 9/11?

Indien die 'inside job' immers was mislukt of uitgekomen, dan waren alle personen en hun families die er ook maar in de verste verte konden mee gelinkt worden, geruineerd, voor altijd gestigmatiseerd en in enkele gevallen, gegarandeerd gelynched.

Wat kon er immers bereikt worden met die 'inside job'?

De patriot act.... Wauw, wat een achievement.
Oorlog tegen Irak en Afghanistan.... Dat was toch een kwestie van tijd.
Persoonlijke verrijking van mensen die al zeer rijk waren....?

Gaat iemand voor zo'n relatief kleine 'winst' het risico lopen voor altijd zichzelf en zijn familie in de vernieling te storten?
zeer weinig individuen zouden dat risico nemen zelfs al hadden ze alles te winnen..................
Het gaat hier toch duidelijk om twee verschillende zaken. 9/11 inside job is niet het werk van één individu. Het is het werk van diegene die de middelenen hebben zoiets te kunnen opzetten en uitvoeren. Zij zijn verstrengeld met de regering, dus lopen al 1000 maal minder risico om gesnapt te worden, of door een grondig onderzoek vervolgd te worden. Bovendien is het idee dat een eigen regering zoiets doet tegen zijn eigen volk zo vreemd in onze mainstream maatschappij, dat zelfs eerlijke onderzoekers die bij de regering werken hun eigen regering niet snel zullen verdenken.

De conspirators zitten dus wel redelijk safe denk ik. Ze hebben de controle en de middelen. Zij zijn rechter, onderzoeker en aanklager tegenlijk door hun invloed. Dat hebben we duidelijk gezien in de 9/11 commision die bevolkt werd door CFR leden en eerst zelf ging geleid worden door Henry Kissinger. Stel dan nog dat één van die CFR leden zou ontdekken dat het wel een inside job zou kunnen zijn (op voorwaarde dat hij dat niet al zou weten)? Zou hij het durven uitbrengen... ik denk van niet. DAt is hetzelfde als (politieke) zelfmoord plegen.

Laatst gewijzigd door exodus : 19 mei 2008 om 14:23.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 16:11   #18035
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Nu dacht ik dat Sagan één van de scherpste critici van Velikovsky's theorieën was.
Ja dat klopt uiteraard, vandaar dat ik schreef dat "Zelfs Carl Sagan ...." uiteindelijk toch verdienste zag in bepaalde elementen uit Velikovsky's theorie...

Overigens, over het afschieten van Velikovsky door Sagan is heel wat te doen geweest zoals je wellicht beter weet dan ik. Bepaalde auteurs (o.a. Ginenthal) hebben Sagan zelfs van bedrieglijke praktijken beschuldigd...
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 16:56   #18036
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Pindar heeft het hier altijd over een monsterlijk complot, maar als we hem moeten geloven dan is de helft van de wereldbevolking erin betrokken.
Wat je hier doet komt zoveel voor! Jij bent de zoveelste in een lange lange rij.
Het is idd een enorm complot, en daardoor denken mensen dat
zoals je zegt, de halve wereldbevolking, er in betrokken is,
Maar zo werkt het helemaal niet. Je projecteert je eigen idee er in over hoe
het zit en dat ga je dan bekritiseren.

Het is veel slimmer gedaan

Het is zo opgezet dat mensen elkaar aanpakken. Zoals jij dus doet!
En hoe? Gewoon, door je vanaf de lagere school vol te proppen met shit(dogma's) die zo deep ingrained zijn dat je , als je wat anders hoort, je je ertegen gaat verdedigen.
En verder wordt het in stand gehouden door de 'hogere' educatie, media etc etc. En verder zitten de mensen die weten hoe het zit op hoge sleutelposten
, en besturen op die manier de boel er onder(denk ook aan piramides in piramides). Maar zoals gezegd is een van de belangrijkste manieren om elkaar in de kudde te houden.
Men heeft het wel eens vergeleken met een hond die een kudde schapen bijeenhoudt, maar bij mensen is het nog erger, die houden elkaar in de kudde, door iedereen met een afwijkende mening te ridiculiseren of af te schieten etc.

Maar gelukkig worden er ook wat 'schapen' wakker

En ik bedoel dat niet schamper, ik was zelf ook, uiteraard, een schaap
toen ik nog niet wist op wat voor gigantische schaal we genaaid worden.

Nuff Said

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 16:58   #18037
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja dat klopt uiteraard, vandaar dat ik schreef dat "Zelfs Carl Sagan ...." uiteindelijk toch verdienste zag in bepaalde elementen uit Velikovsky's theorie...

Overigens, over het afschieten van Velikovsky door Sagan is heel wat te doen geweest zoals je wellicht beter weet dan ik. Bepaalde auteurs (o.a. Ginenthal) hebben Sagan zelfs van bedrieglijke praktijken beschuldigd...

Tsja, Sagan is een NWO poppetje. net zoals Hawkings.

Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 17:02   #18038
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Wat je hier doet komt zoveel voor! Jij bent de zoveelste in een lange lange rij.
Het is idd een enorm complot, en daardoor denken mensen dat
zoals je zegt, de halve wereldbevolking, er in betrokken is,
Maar zo werkt het helemaal niet. Je projecteert je eigen idee er in over hoe
het zit en dat ga je dan bekritiseren.

Het is veel slimmer gedaan

Het is zo opgezet dat mensen elkaar aanpakken. Zoals jij dus doet!
En hoe? Gewoon, door je vanaf de lagere school vol te proppen met shit(dogma's) die zo deep ingrained zijn dat je , als je wat anders hoort, je je ertegen gaat verdedigen.
En verder wordt het in stand gehouden door de 'hogere' educatie, media etc etc. En verder zitten de mensen die weten hoe het zit op hoge sleutelposten
, en besturen op die manier de boel er onder(denk ook aan piramides in piramides). Maar zoals gezegd is een van de belangrijkste manieren om elkaar in de kudde te houden.
Men heeft het wel eens vergeleken met een hond die een kudde schapen bijeenhoudt, maar bij mensen is het nog erger, die houden elkaar in de kudde, door iedereen met een afwijkende mening te ridiculiseren of af te schieten etc.

Maar gelukkig worden er ook wat 'schapen' wakker

En ik bedoel dat niet schamper, ik was zelf ook, uiteraard, een schaap
toen ik nog niet wist op wat voor gigantische schaal we genaaid worden.

Nuff Said

Pin d"Ar
En ondertussen krijgen we nog steeds geen blik op de fantastische Pindar research methode die u de bewezen heeft geleverd van dit enorme en reeds eeuwen aan de gang zijnde complot. Nog altijd heb je ons het pilletje waarmee we wakker worden niet aangereikt. En een link naar een website of boek is niet dat pilletje Pindar. Het pilletje is je onderzoeksmethode. De wetenschappelijke methode voldoet uiteraard niet, want als we die gebruiken komen we erachter dat er geen complot is. Wat is het geheim van de Pindarmethode? Hoe moeten we aan onderzoek doen volgens u?

Laatst gewijzigd door fox : 19 mei 2008 om 17:03.
Oud 19 mei 2008, 17:23   #18039
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ondertussen krijgen we nog steeds geen blik op de fantastische Pindar research methode die u de bewezen heeft geleverd van dit enorme en reeds eeuwen aan de gang zijnde complot. Nog altijd heb je ons het pilletje waarmee we wakker worden niet aangereikt. En een link naar een website of boek is niet dat pilletje Pindar. Het pilletje is je onderzoeksmethode. De wetenschappelijke methode voldoet uiteraard niet, want als we die gebruiken komen we erachter dat er geen complot is. Wat is het geheim van de Pindarmethode? Hoe moeten we aan onderzoek doen volgens u?
There is no spoon.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2008, 18:48   #18040
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor je begint aan onderzoek zou je beter je geconditioneerde programma loslaten die door familie, school, opvoeding etc... is ingegeven. Zolang je je daaraan vasthoudt, zal je nooit inzichten krijgen, hoe je mind zich constant identificeert met dit geconditioneerde programma.

Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 19 mei 2008 om 18:49.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be