![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18481 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat , mochten de zaken misgaan, ze altijd kunnen zeggen dat de info er was. Ze dekken zich zo ook als het ware in. verder denk ik dat Icke op spiritueel vlak beschermd wordt. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18482 | |
Banneling
|
![]() cool!
Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18483 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 30 mei 2008 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18484 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18485 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu worden door de illuminati veel rituelen in kastelen gehouden. In de satanische rituelen worden er wezens (o.m. reptielen) uit andere dimensies opgeroepen.Zou hierdoor kunnen zijn dat er vooral geesten in kastelen zte zien zijn? Er is trouwens een heeel eenvoudige manier om in de 'astrale wereld' te kijken, ik raad het echter niet aan daar een kijkje te nemen daar het het gebied van bedrog blijkt te zijn, en wordt gecontroleerd door de overheid. (Ja, de overheid weet hiervan) Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18486 | |
Banneling
|
![]() en mensen die er voor open staan, is dit boek erg intressant:
![]() Citaat:
Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 30 mei 2008 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18487 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door exodus : 30 mei 2008 om 14:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18488 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat volkomen veilig zou zijn, Ik denk wel dat er verwarring is over die 2. De overheid werkt volgens insders ook op deze , astrale, gebieden (denk aan new age achtige zaken). In satanische rituelen (door de overheid, of mischien beter de overheid achter de overheid ) worden er wezens uit de atrale wereld opgeroepen, waar ze mee kunnen werken. Er is veel en veel meer over te zeggen, maar dat zal ik hier dan maar niet doen. Maar laat ik het zo zeggen, er zit een 'luchtje' aan de astrale wereld. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 30 mei 2008 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18489 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er een heel eenvoudige manier bestaat om in de 'astrale wereld' te kijken, vertel het dan. We zullen zelf wel bepalen of we het risico nemen of niet. Of zou dit opnieuw gebakken lucht zijn, zoals de "mobieltjes die ze op afstand kunnen doen ontploffen"? Ik heb zo'n vermoeden, hoor, maar jij kan bewijzen dat ik fout zit. Allez, vertel het ons, hoe kan je in de 'astrale wereld' kijken? Citaat:
![]() Word je dat niet beu, steeds opnieuw afgaan als een gieter met jouw indianenverhalen? ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 30 mei 2008 om 14:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18490 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anyway, het was gewoon een, voor mij, interessante, gedachtegang. Ga ik eens verder in spitten wat vind je van die Ghost hierboven Exodus? Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 30 mei 2008 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18491 | |
|
![]() Citaat:
Dat er een luchtje is aan de astrale wereld weet ik niet. Ik denk dat het gewoon een realiteit is zoals de onze, waar er veel kwaad zit, maar ook goed. In de hogeren astrale regionen denk ik dat we ook goedaardigere entieten vinden. Het is niet omdat de astrale wereld ook kan gebruikt worden door die duistere krachten, dat heel de astrale wereld daarom een luchtje heeft, dat is alleszinds mijn mening. Met lucide dromen en buitenlichaamservaringen ben ik ook al een paar keer in de astrale werelden gekomen, en sommige zijn donkerder, maar sommige zijn ook gewoon een spiegel van onze realiteit , bv mooie landschappen met bergen en huizen etc en evt inwoners.
![]() |
![]() |
![]() |
#18492 |
|
![]() Ik denk wel dat het mogelijk is, het zou niet de eerste keer zijn dat een ghost op foto is genomen.
![]() |
![]() |
#18493 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan lachen we met de mensen die in de middeleeuwen redetwistten over het geslacht der engelen ...
![]() |
#18494 | |
|
![]() Citaat:
De astrale werelden zijn een feit, dan wel geen materialistich feit. Elke keer dat je droomt ga jij (of een deel van jezelf) naar het astrale, zoals iedereen.
![]() |
![]() |
![]() |
#18495 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga ik ook eens verder in duiken. Pin d"Ar Laatst gewijzigd door Pindar : 30 mei 2008 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18496 | ||
|
![]() Citaat:
De astrale werelden zijn een feit, dan wel geen materialistich feit. Elke keer dat je droomt ga jij (of een deel van jezelf) naar het astrale, zoals iedereen. Hier nog een beetje informatie over de astrale werelden. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#18497 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18498 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18499 |
Minister
|
![]() Met alle respect maar ik vind eerlijk gezegd ook dat deze draad aan't uitlopen is en dat het hier minder en minder gaat over de NWO. Als men mensen bewust wilt maken van de aankomende NWO dan denk ik persoonlijk dat we niet een discussie moeten gaan starten over geesten en spoken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18500 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een van de manieren waarop de NWO ons opgesloten wil houden is door ons te laten denken dat we materie zijn, en zo ons kunnen manipuleren door de 5 senses. Door de ghost verhalen hier neer te zetten, kunnen mensen ,die er voor open staan, bewust worden dat wij niet alleen een chemische fabriek zijn. We zijn nl. in de eerst plaats bewustzijn. En dat weet de NWO en daarom worden we van dit soort kennis weggehouden. Dus, nee, ik ben het er niet mee eens dat dit off topic is, al kan dat voor sommigen zo lijken. Ik vind het een belangrijk deel van het NWO geheel. Pin d"Ar |
|
![]() |
![]() |