![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#21141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leopold 2? leeft die nog?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik moet heel lang zoeken tussen honderden propaganda artikels en als je geluk hebt ergens weggemoffeld vind je een.artikel dat min of meer objectief is. Ik wil ook gerust Russsche media citeren maar dat wordt dan per definitie weggezet als propaganda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21143 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of hij gefusilleerd of verzopen is doet er mi niet echt toe, hij is dood door de russen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertaling: 'ik moet heel lang zoeken naar iets wat mijn opinie bevestigd'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee en dan? Westers impealisme en de westerse leugenmachine dateren niet van vandaag..
In de meeste Belgische steden heb je nog straten of pleinen vernoemd naar een van de ergste genocidairs in de geschiedenis of standbeelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Nietzsche;9935924]Vertaling: 'ik moet heel lang zoeken naar iets wat mijn opinie bevestigd'.[/QUOT
In de westerse pers wel ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo, dat ging gemakkelijk. Zie je mensen? tomm zoekt slechts naar dat wat zijn opinie bevestigd.
Waar iemand als parcifal jaren voor nodig heeft, is mij gelukt in enkele berichten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21150 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Om aan waarheidsvinding te doen is er nu een grondig onderzoek nodig! Aan de hand van een holdedebolder resolutie kan men geen leugens weerleggen, en dus heeft zo'n zitting momenteel niet veel zin en is de hoogdringendheid onnodig. Maar die zitting komt er . Wees maar zeker! Dat Rusland die extra tijd maar gebruikt om haar standpunt voor te bereiden.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21151 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21152 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo lang hij daar mee af komt, weet je dat hij geen andere en geldige argumenten heeft.
Dus blijft de oorspronkelijke bewering staan.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
![]() |
![]() |
![]() |
#21153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daar heeft Tomm prachtig in eigen doel gescoord! ![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 Laatst gewijzigd door Anselmo : 6 april 2022 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door tomm : 6 april 2022 om 13:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21155 |
Europees Commissaris
|
![]() Jouw slachtofferrol is hetzelfde huilie-huilie gelul als dat van neonazi's. Jij verkondigt pagina's vol onzin en Poetin-propaganda, hebt de avatar van een zeer verwerpelijke dictator, ontkent oorlogsmisdaden en de moderatie legt je geen strobreed in de weg. In Rusland daarentegen beland je voor het laten zien van een wit a4'tje in de goelag of erger. Jouw standpunten zijn net als die van neonazi's en pedofielen dusdanig extreem en verwerpelijk dat geen werkgever zich daarmee wil associëren.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 6 april 2022 om 13:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#21156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik de misdaden van het Westen in de kolonies nog erger dan wat de nazi's deden. Churchill bvb. was verantwoordelijk voor de dood van tientallen miljoenen Indiers. Allemaal in naam van "vrijheid en democratie". Geen wonder dat de Indiers een paar weken geleden eens besmuikt lachten toen de Britten hen vroegen sancties te nemen tegen Rusland... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |