![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#26321 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#26322 |
Europees Commissaris
|
![]() De Russische ratten hebben per definitie niks te zoeken in Koningsbergen. Het is meer dan zeven eeuwen Duits geweest en de Russische kolonisten daar zijn de nageboortes van de schizofrene massamoordenaar Stalin. Het wordt tijd dat Duitsland zijn grondgebied weer opeist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26323 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. Je verkondigt extreme standpunten op een megalomane wijze. 2. Je hebt niet door dat jou imiteer door jouw standpunten in het belachelijke te trekken door het omgekeerde van wat jij zegt te beweren. 3) Je bent narcistisch. Je hebt in deze draad gezegd dat je jezelf knapper vindt dan anderen. 4) Je valt op mannen en vrouwen. Dat is op zich niet autistisch, maar veel autisten zijn biseksueel omdat ze zich moeilijk binden. Een troost: MaxvanDietschland, Bach en Nr.10 hebben ook autistische trekken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26325 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U hoeft het met niemand eens te zijn, U mag Uw eigen standpunten verdedigen, maar U verdedigt met deze bijdrage geen standpunt. In Uw ogen zijn mensen wiens brein op een andere manier ge-hard-wired is dan het uwe, minderwaardig, en dien je dus met die mensen hun mening geen rekening te houden, niet omdat hun mening al dan niet correct is, maar omdat ze geuit is door iemand die mogelijks op een andere manier nadenkt dan Uzelf. Werkelijk walgelijk.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 21 juni 2022 om 16:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tsaar Peter De Grote vond het blijkbaar toch de moeite Estland en het hele noordoosten van Letland in te palmen. In 1795 (onder Catharina De Grote) werd de rest van Letland en het grootste deel van Litouwen bij het Russische Rijk gevoegd, en tegen 1815 was het héle Baltische gebied onderworpen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26328 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26329 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26330 | |
|
![]() Citaat:
Die annexatie was allesbehalve om mee te lachen, deportaties en executies. Zo werden duizende hogere Poolse officieren met een nekschot omgebracht en in Katyn in een massagraf gegooid. En dan spreekt onze geachte medeforummer tomm van 'russofobie'...
![]() |
![]() |
#26331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Ik vind het ook bevreemdend dat iemand die alle begrip kan opbrengen voor de anti-westerse sentimenten en opinies in voormalige westerse kolonies, zo'n 'blinde vlek' lijkt te koesteren voor de negatieve reacties die het Russische imperialisme wist/weet op te roepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hebben onze Poetin knuffelaars al de lijst kunnen bemachtigen van de 50 dode generaals en officieren in Oekraïne ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26333 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uiteraard is dit gekend gemeengoed. De meesten van hen waren van Russische herkomst en overgeërfd van de vroegere USSR. Zelensky was heel tevreden hierover want hij diende die niet zelf op te ruimen.
![]() |
#26334 |
|
![]() Opgepast voor nucleaire oorlog zegt Mearrsheimer wiens voorspellingen rond Oekraïne tot nu toe dicht bij de werkelijkheid gebleken zijn.
"In 2016, Mearsheimer was asked what the biggest disaster in US foreign policy was. The panelist next to him said Iraq. Here’s his answer. In my business, this is called a crystal ball.": Video: https://mobile.twitter.com/DavidSack...23808151511041 Laatst gewijzigd door Bach : 21 juni 2022 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26335 |
|
![]() Die lijst zat in de zak van 1 van de vele russische generaals die al gedood werden.
![]() |
#26336 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Ik trek jouw standpunten ook in het belachelijke. 3. Ik heb ergens gezegd dat ik nog goed in de markt lig. Heb je daar problemen mee en wat is eigenlijk de relevantie heeft niets met het onderwerp van deze draad te zien? Jaloers misschien? 4. Moest dat zo zijn, is dat zeker niets dat u aanbelangt en heeft ook niets met deze discussie te zien. Ik val trouwens op vrouwen. Blijkbaar interesseert mijn seksuele orientatie en aantrekkelijkheidsgraad u mateloos. ???? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26338 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oh ja en die smerige Angelsaksen hebben niets te zoeken in het land van de Native Americans of in Texas, California, etc. die gestolen zijn van Mexico. Allemaal op de boot terug naar Noord-West-Europa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mearsheimer noemt de huidige buitenlandpolitiek van de VS het werk van een groepje compleet gestoorde gangsters.