![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#39481 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ze zijn BEIDE onze vijand. BEIDE.
|
|
|
|
#39482 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoor dat vrouwmens dat eerste minister geworden is in Italië tekeer gaan. De manier van praten, vooral in het tweede stukje, doet denken aan ver vervlogen tijden. De meeste Italianen zeggen neen tegen wapens aan Oekraïne.
VIDEO 26 mrt 2023
|
|
|
#39483 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
objectieve waarneming, uiteraard met menselijk vooroordeel:
die 'Italoche babe' heeft meer présence dan die 'put' uit het Kremlin brothel.
|
|
|
#39484 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ook in Slowakije groeit aan de basis in toenemende mate een situatie die niet in overeenstemming is met de positie die het land(je) inneemt.
Slowakije: meerderheid wil dat Poetin wintBRON 27 mrt 2023
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 28 maart 2023 om 04:41. |
|
|
|
|
|
#39485 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is steeds duidelijker dat pro-Russische politici op de Krim eigenlijk niet echt meer geloven in het Russische Leger
(en zijn "gepommadeerde generaals in een fancy bureau",om de Wagner leider te citeren)en vinden dat ,als dat leger niet zelf er in slaagt om te recruteren,zij dat dan maar zelf doen. Zo vernemen we dat de Krim-leider ,Sergey Aksyonov ,in nauwe samenwerking met Wagner,een aan Wagner "bevriende" PMC opgericht heeft,"Convoy PMC"..Blijkbaar is zowat al het commanderend personeel ervan afkomstig van Wagners afrikaanse operaties .Er zijn al "Convoys" geinstalleerd in die belangrijke overgangszone van de Kherson-Oblast naar de Krim...Lokatie waar we de komende maanden zware gevechten mogen verwachten.Leden van deze PMC hebben zowel contracten met hun werkgever "Convoy" als overeenkomsten met het Russische Ministerie van Defensie..(hoe en waarom weet ik niet) Officieren krijgen 300k Roebels per maand,soldaten 200k per maand en na twee jaar dienst een stuk land in de Krim of in Abchasie. Onder leiding van een Mr Anton Syrotkin,iemand uit de omgeving van Mr Antsyonov blijkbaar, (en met mogelijk Wagner in de achtergrond) is nog een vrijwillgersbataljon opgericht,de "Tavrida" die zich de rol van een "Kozak Aanvals Bataljon" toedichten.. Laat ons wel wezen,het zou allemaal niet kunnen zonder oogluikende toestemming van het Kremlin.Er is geen volledig mobilisatie in Rusland en environs.Die PMC's,waarmee de relatie soms niet altijd gemakkelijk is,worden blijkbaar toch gezien als een methode om zoveel mogelijk man te recruteren voor het vuur...Zeker nu,evident,de officiele Russische Strijdkrachten DIE mannen er niet van kunnen overtuigen toe te treden bij hen. Laatst gewijzigd door kelt : 28 maart 2023 om 05:46. |
|
|
|
|
|
#39486 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en dan mag je niet mee doen met de vijand die u helpt beschermen ?
|
|
|
|
|
|
#39487 |
|
|
Die ons beschermt door goedkope energie af te pakken, en die de motor van de europese industrie tot stilstand brengt. DAT noemt gij “beschermen?”
|
|
|
#39488 | |
|
|
Citaat:
Excuus, dat was een onbedoelde vernedering van viswijven en Klingons.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 28 maart 2023 om 07:51. |
|
|
|
|
|
|
#39489 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, blijkbaar wel, hé. Werden ze daartoe gedwongen? En moeten ze daarvoor gestraft worden?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#39490 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
RU heeft eerst de kraan dichtgedraaid en de export naar EU gehalveerd, dan was er ergens een turbine kapot 'blabla' (wie draait er kraan dicht VS of RU) Dan is de oorlog gestart, op dat moment zorgt onrust en die discussie voor een chantage positie voor DE, ze konden geen tanks leveren met de gedachte dat ze geen gas meer gingen krijgen. (chantage komt van wie ? VS of RU ) De prijzen zijn dan in Augustus door het dak gevlogen toen Duitsers zaten te bieden om hun voorraden te vullen dan is de leiding ontploft. (wie hier ageert is niet relevant, ontploffing is niet pivotaal omdat er 5 gasleidingen functioneren, omdat 1 gasleiding herstellen arato van 0.5miljard een peulschil is versus de winst van 40miljard per jaar die de leiding oplevert) en daarna zijn de prijzen gezakt vanaf we de gasleiding vervangen hebben door LNG... die verhandeld wordt aan een wereldmarktprijs en niet aan die russische monopolieprijszetting Dus wat is er verkeerd in de redenering: > de russische prijszetting wijkt af van de wereldmarkt omdat ze een keer goedkoper en nu duurder was > de contractuele verplichtingen worden opgezegd vanaf het explodeert > vooral russen hebben belang bij in voet schieten als oorlogswapen > enkel in een diktatuur is de redenering mogelijk om een leiding op te blazen, binnen een democratie is zo'n handeling onmogelijk
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ https://ground.news/ https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 28 maart 2023 om 08:28. |
|
|
|
|
|
|
#39491 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de feiten voor mensen die willen weten wat er echt gevraagd is, welke schaal er gebruikt is, en waarom er verkeerde conclusie getrokken wordt https://balkaninsight.com/2022/10/04...ssian-victory/ |
|
|
|
|
|
|
#39492 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39493 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Toch denkt ge het beter te weten hoe die zich kan beschermen, zou ge dat niet beter voor u zelf houden dan. |
|
|
|
|
|
|
#39494 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Die pasta's zijn trouwens allemaal geïndoctrineerd omdat Berlusconi de media beheerst. Die hebben geen gedacht.
|
|
|
|
#39495 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het idee dat Oekraine zou winnen, en de Russen buiten bonjouren is een UITERST GEVAARLIJK IDEE voor ons. Het zou exact hetzelfde zijn als de overwinning op de Duitsers van WO I. Met een militaire overwinning in Oekraine maken we van Rusland een BIJZONDER GEVAARLIJKE VIJAND, en dat is het laatste wat WIJ willen. We krijgen dan een gekrenkte nationalistische zotte bende ginder, die gewoon een remake gaan doen van nazi-Duitsland, en op maar 1 ding belust zijn: wraak voor de vernedering. Het is het omgekeerde dat we willen bereiken: dat de Russen hun zotte "doel" bereiken en daar ZODANIG VEEL AMBRAS mee hebben dat ze nooit meer zulk een doel willen nastreven, want het VOLGENDE doel op de lijst zouden WIJ zijn. Daarvoor moet Oekraine dus opgeofferd worden, op zulke manier dat het de ergste Phyrrus overwinning is van de geschiedenis, met zelfs een beetje chance, de kosten zodanig zijn van die overwinning dat Rusland van binnenuit naar de vaantjes gaat. Kortom, op die poll zou ik ook gaan voor een Russische overwinning. Een overwinning die hen zodanig veel dooie soldaten heeft opgeleverd, en een zodanige puinhoop als "buit" dat het hun grootste nachtmerrie wordt. De Slowaken zijn veel helderziender, en willen - zoals ik hier - een veel slechter lot voor de Russen dan een militaire nederlaag. Het moet een overwinning zijn die ze zich beklagen als nooit tevoren. Dat is trouwens ook de reden dat we Oekraine *net genoeg* moeten steunen om de schade zo groot mogelijk te maken, en zeker niet om "gemakkelijk te winnen". Laatst gewijzigd door patrickve : 28 maart 2023 om 10:00. |
|
|
|
|
|
|
#39496 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Als dat geen karma is dan weet ik het niet hoor
|
|
|
|
#39497 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#39498 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en peren uit de Limburg !
|
|
|
|
|
|
#39499 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#39500 | |
|
|
Citaat:
amerika is een scalpel, en rusland een een botte bijl. maar beiden doen ons bloeden als we niet oppassen, en de eerste diepe wonden ZIJN al geslagen. de globalisten (ameriko-centraal globaal imperium) in de EU zijn de interne vijand, die de externe belangen moet verdedigen. Patrickvé heeft gelijk, het is "us versus them." Maar "them" is helaas langs meerdere kanten.
|
|