![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#40821 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gezien het parlement toen omsingeld werd door gewapende bendes, was de stemming op zich al niet rechtsgeldig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40822 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40823 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet weten wat u wil, hé. Uw 'wraak-plan' zou ongetwijfeld béter werken als u er de fanatiekelingen van Boko Haram & C° bij zou betrekken. Die haten het Westen ook, zo mogelijk nog méér dan u.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 12 mei 2023 om 14:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40824 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles is gewoon goed om onze westerse maatschappij naar de vaantjes te krijgen, maatschappij waar onzen tomm anders wel goed geleefd heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40825 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook zou ik graag zien dat de westerse maatschappij een andere richting uitgaat, weg van het Amerikaanse neo-liberalisme. En natuurlijk een einde aan westerse dominantie over niet-westerse landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke ? De T34's van WO II ? Want alles dat recenter is halen ze nu al uit de motteballen om naar het front te sturen. (tot T54 en 55's toe)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40827 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel. Gij wilt zelfs alle vijanden van het westen van wapens voorzien waar wij brokken mee gaan hebben.
Ge beseft toch dat er niet genoeg plaats op deze wereld is voor iedereen he, en dat er maar 1 groep op zijn best goed zal kunnen blijven leven voor een tijdje, en het daarvoor nodig zal zijn om alle anderen af te maken en/of te onderwerpen he. Welnu, ge zijt een oen als ge niet wilt dat dat uw eigen groep is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40828 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens is er aan het amerikaanse liberalisme niets "neo", het is doodeenvoudig het toepassen van de vrijemarkt-economie. Het BNP per hoofd is nog steeds het grootst in de USA.
![]() |
![]() |
#40829 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn "wraak plannen" zouden gewoon een proportionele reactie zijn van Rusland op een vijandig westers beleid. Ten eerste moet en zal Rusland steeds nauwer samenwerken met landen als China, en landen van het globale zuiden, dat is het belangrijkste. En "de vijand van mijn vijand is mijn vriend", dat principe eens even consequent toepassen als het Westen dat doet. Boko haram niet noodzakelijk, maar ik denk dat met groepen als de Taliban , Hamas, moslimbroeders en zelfs Al-Quaida wel te onderhandelen valt. Dat ze bvb. Russische steun krijgen zolang ze hun energie exclusief op het Westen richten en niet op China, Egypte, Indie, etc. Extra voordeel daarvan zou zijn dat ze hun verzet tegen Assad in Syrie opgeven, en zich meer gaan focussen op Amerikaanse militaire basissen in de Golf bvb. Voordeel van de toenadering tussen SA en Iran is dat dit nirt tegenstrijdig hoeft te zijn aan de bewapening van Hezbollah, etc. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40830 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als wij ervoor kiezen om Bachmoet "Zelensky-land" te noemen, dan is dat ons goed recht. Wij bepalen immers ook niet hoe Rusland ons land noemt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40831 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40832 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat vindt u ervan dat turkije geen turkey meer mag genoemd worden?
![]() |
#40833 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die overigens evengoed voor vax-dwang en cbdc’s is. Het is dus kiezen tussen de pest en de pest.
![]() |
![]() |
#40834 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zoetje als 100% van de aanwezige parlementairen kiezen voor een ontslag en die aanwezeige parlementairen vertegenwoordigen 73%, dan is dat een meerderheid hoor, want het is 100% van de aanwezige burgers
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40835 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vraag mij af of hun kogeltjes die in de mottenballen liggen eigenlijk nog 50% succes halen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40836 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar je beseft toch dat de president onder druk werd gezet in 2014 dat het niet ging over NATO maar over een samenwerking met EU... ? Dus een woordelijke overeenkomst dat er geen NATO uitbreiding zou komen naar UKR, blijkt ook te betekenen dat de EU niet mag samenwerken met UKR ? Volgens mij heeft Putin door zijn agressieve invasie in éérste 8 jaar geen reactie gekregen van de NATO, want we hebben de krim gerustgelaten; Daarentegen zijn we na de invasie naar Kiev opgetreden om UKR te helpen op vraag van UKR ? Dus dat is uiteindelijk een veranderde situatie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40837 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zelfde situatie, maar andere reactie van het leugenachtige Westen.
Laatst gewijzigd door tomm : 12 mei 2023 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40838 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verschil is dat de Russen dit kunnen doen maar nog niet gedaan hebben, en het Westen wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40839 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoetje, om een president af te zetten is niet zomaar een meerderheid vereist hoor volgens de grondwet, er gelden nog andere zaken zoals het aantal aanwezigen. Feit is dat die meerderheid volgens de Oekraiense grondwet niet voldoende was, nog los van het feit dat gewapende bendes het parlement omsingeld hadden. Je gaat nog veel moeten studeren voor je hierover zinnige dingen kunt zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40840 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De naam werd veranderd zonder inspraak van de lokale bevolking. Ik ben zeker dat de Russen een referendum daarover zullen organiseren onder alle inwoners die de stad voor de oorlog had. Uiteraard mogen vluchtelingen ook meestemmen. Oekraine is tegen zo n referendum, ze weten wel waarom. |
|
![]() |
![]() |