![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#40981 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die oelewapper schreef een stuk waarbij hij refereert naar de Zircon, en dat dan naadloos en kritiekloos gaat toepassen op een totaal ander wapensysteem, de Kinzhal. Daar is een woord voor : zeveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40982 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40983 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het westerse antwoord is " als dat ons goed uitkomt wel, anders niet". Patrick is degene van al de russofobe racisten op deze draad die het dichtst de waarheid over hoe het Westen redeneert, benadert. Hetzelfde antwoord op trouwens zo goed als alle vragen inclusief "Mag genocide" of nog "is territoriale integriteit belangrijk?" Laatst gewijzigd door tomm : 17 mei 2023 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40984 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als de bondgenoten en bazen van Zelensky dat al zeggen, moet het zijn dat er iets aan de hand is en dat er bewijzen zijn. "Vernield" is ook een vorm van beschadigd, beschadigd kan een eufemisme zijn van vernield. Het lijkt u erg te deren dat Amerikaanse wapens beschadigd worden. Aandelen in de defensie-industrie? En we horen al 14 maand dat de Russen enkel schieten op burgers, dat er geen Oekraiense militairen sneuvelen en al miljoenen Russen zijn gesneuveld, dat Poetin vergevorderde kanker en dementie heeft, dat Lukashenko en Kadyrov doidziek zijn, dat Russen enkel schieten op Oekraiense kinderen, en nog meer van dat. Ook zeiden de russofoben op deze draad dat de Russen tegen eind vorig jaar volledig uit Orkraine verdreven zouden zijn. Het meest belachelijke is dat de propaganda beweert dat alle Russische raketten uit de lucht worden geschoten, maar wel melding maakt van tientallen burgerslachtoffers per dag. Nu goed wat de militaire uitkomst betreft, zal vlug duidelijk worden wie gelijk had en wie niet. Als de Russen tegen eind dit jaar nog niet verslagen zijn, zal blijken welke leugenachtige propaganda u hielp verspreiden. Los van dit alles hebben de Russen nog een eitje met het Westen te pellen. En dat zal ook gebeuren. Wie zich ook als tegenstander van het Westen profileert, zal mogen rekenen op mooi speelgoed. Hopelijk ontstaat er binnenkort ook een gewapende arm van de Catalaanse onafhankelijkheidsstrijders. Nergens ter wereld is het Westen nog veilig. En dat zal de storm zijn die ze zelf geoogst hebben, geen huilie huilie aub. De Russen doen niet aan huilie huilie of creeren geen fake genocides. De Russen zullen terugslaan op een assymetrische manier, en daarbij hebben ze heel veel medestanders in China en hrt globale zuiden. En nu zal er weer huilie huilie volgen dat ik anti-westers ben. Het enige dat ik doe is wijzen op de consequenties van de westerse politiek. "Don t shoot the pianist". Ik hoop ook dat Kenia en andere landen eindelijk vrede sluiten met Al Shabab, hun soldaten niet meer opofferen voor westerse belangen. Chinese diplomatie zou dat wel eens kunnen realiseren. En dan kan Al Shabab en anderen zich volledig wijten aan de oorlog tegen het Westen, met Russische wapens. De wereld is aan het veranderen. Laatst gewijzigd door tomm : 17 mei 2023 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40985 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40986 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
volgens mij gaat het niet over het feit dat hij toch nog getekend heeft, uiteraard mag je van mening veranderen, maar volgens mij had hij gewoon in het parlement geen draagvlak meer door de volksopstand die hij niet kon smoren. Mag genocide, uiteraard niet, maar genocide gebeurt nu echt niet zoveel Is territoriale integriteit belangrijk, in elk geval als je met twee overeenkomt mag je een grens veranderen, maar je dwingt het niet eenzijdig af met een oorlog dat is volgens mij ook duidelijk. Want denk daar eens over na. Als VS gewoon begint te vechten tegen gelijk welk land in de wereld, gaat het winnen en dat land kunnen veroveren... zij doen dat niet hé. Of dat zou betekenen dat de grootste landen gewoon door te knabbelen aan hun buren vanzelf nog groter en sterke worden... en zo allemaal eindigen we met 4 blokken in de wereld als het ware opgeslorpt tot één geheel Maar het betere voorbeeld is bvb wat doe je als China Nepal binnenvalt ? De reactie van gans de wereld was ultraluw... Idemdito was de reactie van het westen te luw voor de Krim... Het probleem is daar precies dat het de perceptie gecreerd heeft dat er ruimte was om verder te handelen... Maar uw voorbeeld zal zijn mag Israel stukje van Palestinie afpakken, uiteraard is dat niet goed te praten... En hoe reageert de wereld daarop... ja idd veel te luw... EU zit nog met zijn joden-complex en daardoor laten ze maar begaan... Maar hé niemand belet bvb china om Israel tot orde te roepen... dat gebeurt ook niet hé
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 17 mei 2023 om 23:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40987 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40988 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wat betreft het gesnoef van de russen dat ze een Patriot konden uitschakelen :
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40989 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien een Patriot systeem eigenlijk een ganse batterij is,met aparte radar,service- en commandowagens en enkele verspreid staande afvuureenheden is het inderdaad moeilijk om het in een klap(bvb met één missiel) uit te schakelen....ongetwijfeld.. Daarover gaat het ten gronde militair technisch niet... Wat WEL kan gebeuren is dat de Moskovieten,gezien de militair belabberde situatie waarin ze geraakt zijn GEEN rekening houden met de kosten en gewoon en "kundig" iedere van die "hypersonische" missielen die ze nog hebben (en dat kunnen er tientallen zijn) gebruiken om de weinige Patriot systemen bezig te houden ZICHZELF te moeten verdedigen in plaats van de IRIS systemen te ondersteunen op de langere afstand....wat ze zouden moeten doen.... Zie je,ieder nadeel heeft zijn voordeel....... Het opent dan ook mogelijkheden om desnoods ballistische raketten in te zetten tegen Oekraine (waartegen de Patriot eigenlijk bedoeld was)... Dat technische schaakspel tussen de raket- en afweerstrijdkrachten is ook een dynamisch gegeven gebleken...... Laatst gewijzigd door kelt : 18 mei 2023 om 06:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40990 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het toont een zekere wanhoop bij de russen om toch maar IETS van tastbaar resultaat te kunnen tonen aan baasje Poetin. Bij de start van de oorlog was de schatting dat rusland 80 Kinzhals had. Daar zijn er zeker al 20 van gebruikt. Dus hebben ze eergisteren maar liefst 10% (=6) van hun totale arsenaal van hun meest moderne wapensysteem verbruikt. Met geen enkel resultaat behalve wat onbelangrijke schade door neerstortende debris van een onderschepte raket. Kinzhal was ontworpen om 'hypersonisch' te kunnen aanvallen, ontwijkende maneuvers te kunnen doen en dat zou het onaantastbaar maken voor Patriot. Not so. Dit is nu bewezen. De russen hebben zowel S300, Kinzhal, Kalibr als iraanse Shadeds tegelijk en vanuit meerdere richtingen op Kiev afgeschoten om te testen of ze zo het radar en analyse systeem van Patriot konden overklassen. Mislukt dus. Het belang van die 'test' kan niet overschat worden. Dit overstijgt het strijdtoneel van oekraine want men kent nu de limieten van het 'onoverwinnelijke' wapen van de russen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40991 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat blijkt dus dat die hypersonische raketten wel heel dicht op de laatste seconde als het ware uitgeschakeld worden, wat betekent dat de brokstukken vallen op het systeem... en de spetters vermoedelijk een of andere hulpwagen hebben beschadigd. T'is in elk geval een sterk stukje technologisch spiergerol, waarmee de twee grootmachten elkaars plaats kennen, RU is ontgoocheld... en arresteert de ontwerper van de hypersonische raketten voor landverraad, omdat mijnheer blijkbaar door zijn publicatie van jaren geleden essentiele informatie zou verraden hebben https://en.defence-ua.com/news/hyper...ssia-6739.html Citaat:
https://www.pravda.com.ua/eng/news/2023/05/18/7402695/ russische media waren natuurlijk al in extase https://www.youtube.com/watch?v=eCdJRG2lgNA de patriot werkt idd als een magneet... en zo kregen we een vuurwerk van 600miljoen;..
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 18 mei 2023 om 09:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40992 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ander aspect is : financieel uithoudingsvermogen. En dan zien we dat zowel UK als Frankrijk, en nu ook Duitsland hun tempo en volume van leveringen van materiaal sterk opdrijven. Frankrijk gaat nu ook hun variant van de Storm Shadow leveren. Duitsland heeft voor maar liefst 2,7 miljard wapensystemen goedgekeurd voor levering. ALS de VS en NATO de UA snel genoeg en in voldoende hoeveelheid kan voorzien van Patriot raketten, gaat Rusland zijn strategisch doel voor die Kinzhals nooit kunnen bereiken. En voor de overige systemen die de russen hebben is Patriot overkill. Daarvoor heeft UA andere en goedkopere systemen gekregen die die taak even goed aankunnen. Nasams, Iris-T van de duitsers, voor gewone drones volstaat zelfs een oude Hawk of een sovjet BUK raket. En wat dus ook niet lukt, is de overduidelijke wil van de russen om nu via die barrages op Kiev en Odessa het UA te overtuigen om nog geen groot grondoffensief te starten. Zal niet werken. Edit : en ja, het is totaal van de pot gerukt dat de russen nu al hun eigen wetenschappers gaan vervolgen. Dat toont koppige wanhoop, schoppen in het ronde weg.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 18 mei 2023 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40993 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() brother paul
Citaat:
Citaat:
Ik wacht in spanning op je antwoord. Zelf denk ik dat je niet zult antwoorden maar dat je zult denken, "om een pro-Russische president te verjagen, kan dit wel, maar natuurlijk niet in het Westen." Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Uyghur_genocide Dit omdat Oeigoeren, volgens het Westen, hun cultuur niet meer mogen beleven zoals ze dat willen. In Oekraïne mogen de Russen hun eigen taal niet meer gebruiken in media en onderwijs, daarnaast wordt zelfs Pushkin van z'n sokkel gehaald, en alle referentiepunten naar de Russische cultuur en geschiedenis verboden. Als de Oeigoeren genocide ondergaan, dat de etnische Russen in Oekraïne evenzeer of meer. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Over wat heb je het? Die oorlog heb ik gemist blijkbaar. Ik herinner me wel dat het Westen Libië, Servië, Irak, etc. kapot gebombardeerd hebben zonder toestemming van de VN veiligheidsraad. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Beide landen voeren wel handel met Israël, dat klopt, ze geloven niet in economische sancties. Maar ze financieren het Israëlische leger niet zoals het Westen dat wel doet. Rusland volgt heel nauw hoe Israël reageert op de huidige crisis. De VS, volgens gelekte files, zetten Israël enorm onder druk om de kant van het Westen te kiezen en wapens te leveren aan Kiev. Echter, als ze dat doen, gaan de Russen hun vliegtuigen uit de lucht schieten in Syrië, en Hezbollah en Hamas massaal bewapenen. Huilie huilie, toch wreed van die Russen he, voor het eerst wordt hen iets in de weg gelegd en een keuze opgedrongen, stout hoor van die Russen. Antisemieten, dat zijn het! Laatst gewijzigd door tomm : 18 mei 2023 om 10:44. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40994 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie jou op dit forum als een soort pseudo-goeroe op maniakale wijze de volledige nationalistische, imperialistische politiek van Poetin ziet verdedigen, kan niet anders concluderen dat jij de weg volslagen kwijt bent. Het is overigens wel duidelijk dat er maatregelen moeten komen tegen de vijfde colonne, waar jij onderdeel van uit maakt. Nederland en België doen er goed aan alle Russen die achter Poetin staan over de grens te bonjouren. Ook wordt het tijd FvD in Nederland en de PvdA in België te verbieden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40995 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hier aangetoond dat het Westen zich geen bal aantrekt van territoriale integriteit, en hun proxies zoals Israël evenmin. In plaats van met argumenten af te komen, speelt U op de man. Omdat U heel goed weet dat je het met argumenten niet zult halen, want de westerse politiek is op en top hypocriet. Meer zelfs, U wil mij de mond snoeren, en partijen die kritisch staan tegenover onze elite, verbieden. Allemaal in de naam van vrijheid en democratie natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40996 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is het nog steeds wachten op het fameuze lente-offensief. Binnen een goeie maand is de lente voorbij, ze mogen zich beginnen haasten. Of hadden ze het over de lente van 2024?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40997 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het werd eventjes stil bij "djimi" vanwege de spontane lachbui na het lezen van: Ik heb u gewoon uitgelegd wat ik van plan was/ben te doen, en ik kan u nu al mededelen dat ik ook de mogelijke leugens en alom gekende lotgevallen van de heer Zelenski aan een diepgaander onderzoek wil onderwerpen. En aangezien er "djimi" nog véél andere dingen te doen staan dan deze draad verder te spinnen, kan de stilte nog wel wat duren. Na het lezen van: begint "djimi" trouwens nog serieuzer te twijfelen aan nut & zin van verdere discussie. Of die twijfel terecht is of onterecht zal wel blijken uit de verdere bijdragen die "tomm" nog komt leveren.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 mei 2023 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40998 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Klopt, omdat ik jou staatsgevaarlijk vind. Vroeg of laat komt er een oorlog tussen enerzijds Rusland, China, Iran, Noord-Korea en anderzijds Oekraïne, de NAVO, Azerbeidzjan, Israël, Zuid-Korea en Japan. Ik weet al wie jij steunt en daarmee ben je een gevaar. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40999 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er een oorlog komt tussen Het Westen en Rusland en China zijn we allemaal dood. Ik kies tegen onze westerse elites omdat zij volgens mij verantwoordelijk zijn voor de huidige escalatie. Als je wil weten hoe ik tot die conclusie kom kun je misschien eens heel deze draad lezen, of de werken van tal van onafhankelijke journalisten lezen. En, ik vind het goed dat de westerse neokoloniale en neoliberale wereldorde op de schop gaat, want die staat voor onderdrukking en westers imperialisme. China is een land waar de 1 % rijkste kapitalisten de macht niet in handen hebben, daarom steun ik China. Rusland wil de Sovjet-Unie terugbrengen met de landen en regio s die dat willen. Gezien de grote nostalgienaar de Sovjet-Unie in de meeste ex-Sovjet republieken een uitstekend idee. Oekraine doet niet mee na een westerse staatsgreep, maar regio s van Oekraine willen wel meedoen. Dat kon gebeuren na een referendum door de VN, maar de extremisten die het Westen aan de macht bracht willen een culturele genocide plegen tegen de Russische minderheid en dat kon Rusland niet laten gebeuren. Welke leugens? Ontkent U dat Israel buurlanden aanvalt en bezet houdt? Ontkent U dat NAVO Libie en Servie aanviel, dat de meeste westerse landen Irak aanvielen? Ontkent U dat het Westen stokebrand speelt in Oekraine en tal van andere landen? Ontkent U dat het Westen het globale zuiden decennialang koloniseerde, er genocides pleegde en genadeloos uitbuitte? Ik kan zo nog wel even door gaan. Wat betreft Sovjet-Russen, is een synoniem voor Sovjet-burgers dat vroeger veel gebruikt werd. Wat specifiek Russen betreft Among the Soviet Union's 15 republics, Russia withstood the highest number of casualties, with 6,750,000 military deaths and 7,200,000 civilian deaths. https://worldpopulationreview.com/co...ies-by-country Als Israel recht heeft op landjepik wegens de Holocaust dan de Russen nog veel meer. De vreemde tweelingbroer: Sovjet-Rusland https://www.dbnl.org/tekst/hilt002to...01_01_0004.php Ik denk dat de term Sovjet-Rusland vroeger veel gebruikt werd omdat voor Lenin de SU liet ontstaan, het land gewoon Rusland noemde. Dus inclusief Oekraine en al de rest. Oekraine kreeg grote autonomie en zelfs onafhankelijkheid in de schoot geworpen. De laatste keer dat enkele staten zich van de Verenigde Staten wilden afscheuren... Rusland zou trouwens wel kunnen leven met een status van Oekraine zoals deze van de Palestijnse Autoriteit, met alle externe grenzen gecontroleerd door Rusland. U bent toch een voorstander van Israel, niet? Misschien moet Rusland dat wel als voorwaarde stellen voor vrede, wat denkt U? Uw "coalition of the willing" omvat ook Israel zie ik, dus staat voor uitbuiting, racisme en diefstal, niet voor democratie, vrijheid en mensenrechten zoals u beweert. Laatst gewijzigd door tomm : 18 mei 2023 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41000 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genocide betekent dat je bvb 30% van een bevolking UITROEIT... zoals bvb de hutsi/tutsi die elkaar begonnen uit te roeien ... die bvb een andere taal spreekt, of spleetoogjes heeft, of joodse krulletjes. Dus het verbieden van Russisch spreken kan je gewoonweg niet, wat je wel kan is zeggen dat het russisch geen standaard taal is waar je onderwijs mee geeft, vb in Vlaanderen bestaan er in principe meestal alleen vlaamse scholen waar je alleen nederlandstalig onderwijs krijgt, en andere talen zoek je ofwel in BxL of privé scholen DUs het standaardiseren van een taal voor een land, is in principe zo gek niet, de VS doceert ook in het Engels, met VS wetboek, vS programma etc... je doceert dus niet in het chinees, grieks, italiaans, russisch, frans;.. en maakt er één babylonische spraakverwarring van Het wegnemen van die belachelijke russische personencultus op elk pleintje waar je zo een persoon verhemelt die geen kat kent of waar iedereen nu beseft dat het eigenlijk een stukje communistische propaganda is die daar staat, kan eigenlijk wel... Ik zou die beelden niet weggooien, maar plaatsen in een hoekje van een museum met historische duiding. |
|
![]() |
![]() |