![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#41001 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Genocide betekent dat je bvb 30% van een bevolking UITROEIT... zoals bvb de hutsi/tutsi die elkaar begonnen uit te roeien ... die bvb een andere taal spreekt, of spleetoogjes heeft, of joodse krulletjes. Dus het verbieden van Russisch spreken kan je gewoonweg niet, wat je wel kan is zeggen dat het russisch geen standaard taal is waar je onderwijs mee geeft, vb in Vlaanderen bestaan er in principe meestal alleen vlaamse scholen waar je alleen nederlandstalig onderwijs krijgt, en andere talen zoek je ofwel in BxL of privé scholen DUs het standaardiseren van een taal voor een land, is in principe zo gek niet, de VS doceert ook in het Engels, met VS wetboek, vS programma etc... je doceert dus niet in het chinees, grieks, italiaans, russisch, frans;.. en maakt er één babylonische spraakverwarring van Het wegnemen van die belachelijke russische personencultus op elk pleintje waar je zo een persoon verhemelt die geen kat kent of waar iedereen nu beseft dat het eigenlijk een stukje communistische propaganda is die daar staat, kan eigenlijk wel... Ik zou die beelden niet weg gooien, maar plaatsen in een hoekje van een museum met historische duiding. Joegoslavie is gewoon uit elkaar gevallen, t'is zoals bvb na een oorlog belgie uit elkaar val tin vlaanderen, en wallonie, wat best zou kunnen. T'is dus niet dat er een grens veranderd is van joegoslavie versus de buurlanden... Ik denk dat jij het verschil niet gebrijpt tussen een land die uit elkaar valt zoals RU na 1990 uit elkaar gevallen is, en een grens verschuiven doordat je als buurland bvb Duitsland volledig polen, of belarus gaat inpalmen in een expansiedrift DE VS heeft in 1800 dat is dus 200 jaar geleden zich ontwikkeld door gans de VS zone als één gebied in te palmen.. Maar het was eerder een gemakkelijke klus, in die zin dat daar weinig bestuur en organisatie aanwezig was, het was eerder zoals RU gans siberie ingepalmd heeft een 'onontgonnen gebied waar niemand een claim over had'. Ik zeg dat de VS heel gemakkelijk stukjes in de wereld zou kunnen veroveren en inpalmen, en dat niet doet, wat uiteindelijk nog altijd correct is
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 18 mei 2023 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41002 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U stelde mij een vraag waarin U Zelensky en Yanukovich beide "kazakendraaiers" noemde en met elkaar vergeleek. Ik heb uw vraag beantwoord, u hebt mijn vraag nog niet beantwoord. Nochtans niet zo n moeilijke vraag met een eenvoudig antwoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41003 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
These actions have been described as the forced assimilation of Xinjiang, or as an ethnocide or cultural genocide,[25][26] or as genocide. Those accusing China of genocide point to intentional acts committed by the Chinese government that they say run afoul of Article II of the Genocide Convention,[27][28][29] which prohibits "acts committed with intent to destroy, in whole or in part," a "racial or religious group" The United States has declared the human rights abuses a genocide, announcing its finding on January 19, 2021, Legislatures in several countries have since passed non-binding motions describing China's actions as genocide, including the House of Commons of Canada,[39] the Dutch parliament,[40] the House of Commons of the United Kingdom,[41] the Seimas of Lithuania,[42] and the French National Assembly.[43] Other parliaments, such as those in New Zealand,[44] Belgium,[45] and the Czech Republic condemned the Chinese government's treatment of Uyghurs as "severe human rights abuses" or crimes against humanity.[46] https://en.wikipedia.org/wiki/Uyghur_genocide Wat Oekraine doet is het vernietigen van de culturele identiteit van de Russisch talige minderheid. Laatst gewijzigd door tomm : 18 mei 2023 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41004 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pushkin is geen onbekend dichterke, en Catarina De Grote heeft onder meer Odesa gesticht. Het is net alsof je in Frankrijk monumenten voor de Franse revolutie en Voltaire zou neerhalen. Bij ons blijft zelfs de genocidaire moordenaar Leopold 2 op zn sokkel staan. De bedoeling van het regime in Kiev is om de Russische cultuur in Oekraune uit te roeien en onzichtbaar te maken, net wat het Westen de Chinezen verwijt te doen tegen de Oejgoeren. Joegoslavie is uiteen gevallen, de SU is uiteen gevallen, en nu is Oekraine aan het uiteenvallen. De pro-Russen krijgen daarbij steun van Rusland, net zoals de Kroaten, Bosniers en Kosovaren steun kregen van het Westen.. De VS heeft gigantische stukken afgepakt van Mexico eind 19de eeuw, toen reeds een ontwikkeld en onafhankelijk land. NAVO heeft een stuk van Servie met geweld afgenomen en daar proxies geinstalleerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41005 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Echte beelden van Indische journalisten die embedded zijn met de Russische troepen. Een Amerikaanse huurling werd gedood tijdens recente militaire confrontatie door Wagner soldaten.
Russische media werden gecensureerd maar wie zoekt kan toch wat tegengif vinden voor al de diarree aan pro-Kiev propaganda waarmee we in het Westen overstelpt worden. https://youtu.be/D5Wz8FMoRnw Indische, Chinese, Indonesische media, telesur uit Venezuela, etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#41006 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Niemand geeft enige ballen om de Oekrainers, het zijn pseudorussen, maar we kunnen ze gebruiken om de Russen zoveel mogelijk in de pan laten te draaien en zoveel mogelijk bloed te laten verliezen, iets dat altijd goed meegenomen is, als Russen denken dat ze agressief kunnen doen als we zeggen dat ze braaf moeten zijn. We willen ginder nu een zo groot mogelijk bloedbad voor de kleine investering in wapens leveren, meer moet dat niet zijn. Ik zou denken dat iedereen dat door heeft, en dat iedereen in het westen staat te jubelen als er weer niet-westerlingen elkaar in de pan hakken. Daar zijn we immers voor gekomen, he. Hadden Oekrainers op den duur westerlingen geworden, dan zou dat ook goed geweest zijn, maar voor 't moment is het goed kanonnenvlees om Russen mee omzeep te laten helpen zodat die zich wat zullen kalmeren als ze onze richting uit komen. Hadden Russen begrepen dat ze nooit onze richting mochten uitkomen, en nog meer, hadden Russen veel makakken elders in de pan gehakt, dan zouden we ze niet in de pan moeten laten hakken, maar nu moest het wel, he. En is het tevens een manier om van die Oekrainers af te geraken die nu toch naar de vaantjes zijn en waar we verder niks goeds meer kunnen van verwachten. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 mei 2023 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41007 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In elk geval moesten die beelden Ukrainers zijn zou ik dat gek vinden, maar beelden van Russen als restant van het russisch regime, zie ik daar wel geen probleem mee, t'is zoals wij de beelden tijdens een NL of FR overheersperiode zouden laten staan, die zijn meestal ook allemaal stillekesaan verdwenen... Dat stel jij voor als een soort cancelcultuur, zoals wij bvb vinden dat groene GLTBX+ adepten gewoon onnozele cancelcultuur doen van zwarte piet , kerstmis en uiteraard ook leopold en dan zich sufdenken om vrouwen namen te geven aan straten, die beweging bestaat altijd, maar hé, een cultuur is iets dynamisch dat is niet statisch, de beelden van de romeinen, spanjaarden, duitsers, engelse, franse, nederlanders in Belgie zijn niet noodzakelijk blijven staan. En tijdens de beelden storm zijn ook heel wat beelden beschadigd of na elke revolutie idemdito... Dat is dus echt logisch dat er daar veranderingen gebeuren... Ukraine valt niet uiteen, wordt afgepakt door Rusland schatje... dat is gewoon brute diefstal... Want ukrainers zijn hun huis kwijt in de krim, een land die uiteenvalt moet je uw huis niet kwijt zijn, als vlaanderen loskomt van wallonie gaan we helemaal niet automatisch ons huis kwijt zijn de USA ale dat was geen 200 jaar geleden, maar 180 jaar geleden... Moetjij ecjt continu zoeken achter voorbeelden van 2 eeuw oud om de indruk te geven dat een andere iets fout doet... 200 jaar geleden deden ze idd zo onnozel, maar vanaf de oprichting van de UN is het precies de bedoeling dat alle landen van de wereld elkaar gerust laten... Dus de voorbeelden die je moet geven zijn diegen van landen die stukken afpakken van buurlanden, en liefst volledig een land inpalmen.. Typevoorbeeld China - Nepal |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41008 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of dat als 'russofobie' kan of moet worden beschouwd, want ten opzichte van de Russen die zich niet laten ringeloren koester ik daarentegen warme, soms mateloze sympathie. 2) Dat zou ik nooit doen. 'De' Russen zijn immers niet minder of méér 'ongedierte' dan Arabieren, Belgen, Chinezen, ... en de rest van de mensenmeute. Daarom beschouw ik de categorisering als nutteloos & zinledig, en voel ik geen behoefte er gebruik van te maken. We kunnen evenwel niet ontkennen dat er ook tussen de Russen, zoals overal elders trouwens, nogal wat (in waarachtig politiek-correcte terminologie ![]() Hopelijk vinden ze liever vroeg dan laat de moed om wat minder fatsoenlijk te zijn, en bezorgen ze hem zonder aarzelen het trieste lot dat hij verdiend heeft. 3) Ik ben nog altijd bezig met de studie van alles wat ik vermeldde, de carrière van Zelenskyy inbegrepen. Wat ik wel al kwijt kan: Eigenlijk is het 'kazakdraaien' op zich niet verwonderlijk; zowel Yanukovych als Zelenskyy waren/zijn immers 'politiekers' die in een soortement 'representatieve democratie' aan 'verkiezingen' deelnamen. Om de 'verkiezingen' te winnen, waren ze ongetwijfeld allebei gedwongen propaganda te voeren, en dus zo goed als zeker ook te liegen. Ik meen de beslissing tot 'kazakdraaierij' van Yanukovych al iets beter te kunnen 'kaderen'. Volgens mij heeft hij die na een 'gesprek onder vier ogen' met Putin genomen, met de au fond zeer nobele bedoeling een Russische invasie in Oekraïne vermijden. Spijtig genoeg voor hem - en uiteindelijk ook voor Oekraïne - reageerde hij bijzonder lomp & onhandig op het aanvankelijk vreedzame protest tégen zijn voor 'het volk' ongetwijfeld tamelijk schokkende beslissing tot "kazakdraaien'. Het gevolg kennen we: er kwam alsnog een Russische invasie, en die leidde ertoe dat het Oekraïne waar Zelenskyy president van werd sowieso al in oorlog met Rusland verkeerde.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41009 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals in Duitsland in eerdere tijden, hè. Veralgemenen heeft echter WEL een oorsprong en minimaliseren van de houding van ongedierte hoeft niet. Moet je extra bewijs hebben over wat men kan zien als 'typisch' voor Russisch ongedierte? En er is veel ginder, veel te veel eerlijkheidshalve. -> geniet
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 19 mei 2023 om 02:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41010 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Europa is Amerika's lunch op dit ogenblik"
"Europa zorgt ervoor dat de doodsstrijd van de VS nog wat verlengd wordt" (door de Europeanen op te eten als lunch) "Europa zal dit niet overleven" VIDEO 17 mei 2023
![]() |
#41011 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor hen die van VIDEOkes houden, geniet ervan:
Russen over hun Russisch ongedierte Voorzichtig meestal maar dat kan je moeilijk verwijten...
![]() |
#41012 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gewoon om bepaalde zaken eens in perspectief te plaatsen: de Mexicanen hebben Arizona, New - Mexico, California etc afgepakt vd Spanjaarden en de Spanjaarden van de indianen... En nadien de Amerikanen van de Mexicanen. So, what's up , man ?
![]() |
![]() |
#41013 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus niet alleen Alaska. https://en.wikipedia.org/wiki/Gadsde...opular_culture
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41014 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij Kiev zou één Patriot radar systeem uitgeschakeld zijn en vijf Patriot raketlanceerders.
Washington spreekt dit tegen. Getuigen mogen geen beelden maken. (fig.)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 19 mei 2023 om 11:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#41015 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Catarina De Grote heeft verschillende Oekraiense steden gesticht, onder meer Odesa. Voor ze dit veroverde op de Turken was dit zelfs niet bewoond door Oekrainers en waren er geen steden. "Buitenlands" kun je dit dus niet meer noemen. Trouwens in streken waar al eeuwen Russisch gesproken wordt is de Russische cultuur niet buitenlands, net zoals de Franse taal en cultuur niet buitenlands zijn in bvb. Brussel en Wallonie. Je kunt dan ook zeggen dat de Von Saksen Coburgs buitenlanders zijn. NAVO heeft ook een grote rol gespeeld bij de nederlaag van de Serviers in bvb. Kosovo en Kroatie. Dit was evenmin een binnenlandse aangelegenheid. Kosovo werd door de NAVO van Servie afgenomen, een grove schending van het internationaal recht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41016 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer worden de gestoorde criminelen Bush, Blair, Netanyahu, etc. opgepakt? Belgie deed ook mee aan de criminele aanvallen op Libie en Servie, de toenmalige Belgische regeringsleden waren dus gestoorde criminelen. En nu de volgende stap, moet ik dus haat voelen voor al het westers gepeupel dat zich laat ringeloren door hun gestoord criminele elite? Dat doen ik niet, ik ben niet zo haatdragend als U. Deze mensen zijn ofwel niet al te slim, of volledig ondder invloed van een golf aan eenzijdige propaganda, ik neem het hen niet kwalijk, zal hen geduldig proberen uitleggen dat ze geringeloord worden. Anders dan U haat ik hen niet. Er was geen sprake van een Russische invasie toen. Het is slechts na het illegaal aan de macht komen van een extremistisch regime, dat bvb. verantwoordelijk was voor het bloedbad in Odesa en zich niet hield aan het Minsk vredesakkoord, dat de zaken zo escaleerden. Maidan was het startschot van een orgie van geweld langs beide kanten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41017 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41018 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41019 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als hun theorie klopt vallen er op den duur raketten op Kiev... het duurt zolang er patriot raketten zijn ALs RU 1000 raketten heeft, en zij maar één batterij van 100 patriots, dan kunnen ze door de muur breken vanaf er 200 raketten tegelijk afgevuurd worden... Doen zou ikzeggen
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 19 mei 2023 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41020 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |