Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2023, 12:30   #42761
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Het zal natuurlijk niet bij Oekraïne blijven...
Miljoenen worden opgejut tegen het westen, ganse PR campagnes waarin naties zich verenigen met Rusland. Iran en Rusland zijn militair al compleet op elkaar afgestemd nadat ze de rotzooi van het westen opkuiste in Syrië. Ze oefenen terwijl met China.

Tick tock... Al diegene die meeliepen met die regime changes en propaganda rond de Arabische lente hebben hier aandeel in.

Edit: als ge ziet hoeveel Amerikanen zich bij het leger aansloten na 9/11, hoevelen meer zullen bereid zijn zich op te geven voor een oorlog tegen naties die hun landen en economie in puin achterlieten?
De dagen zijn geteld... Er is geen ontkomen meer aan. Wereldoorlog 4 zal ons regelrecht in een Heilige Oorlog katapulteren. Het respectloos provoceren op de Fifa World Cup deed er ook geen goed aan.
Zo ver komt het niet denk ik. Het Westen zal gewoon moeten inbinden, de westerse wereldorde waar Poetin tegen fulmineerde op de Munchen conferentie van 2007 moet kapot en vervangen worden door een multipolaire wereldorde. Het Westen mag dan natuurlijk nog wel z'n zegje doen, net als China, Rusland, Indie, Brazilië, Iran, de Afrikaanse landen, etc. maar niet meer zaken opleggen en eenzijdig doordrukken zoals ze tot nu deden of probeerden te doen. Uiteindelijk zal dat ook voor de VS bevolking goed zijn, er hoeven dan geen honderden miljarden meer naar het leger te gaan jaarlijks.

Om een voorbeeld te geven: voor de VN akkoord gaat met sancties tegen Iran omdat het land nukes ontwikkelt, eerst eisen dat Israël dan ook sancties krijgt opgelegd, of anders geen sancties. De westerse dubbele standaarden moeten er uit.

Laatst gewijzigd door tomm : 11 juli 2023 om 12:32.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2023, 12:55   #42762
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
https://t.me/RiseGS/2088

"Elke acht minuten,
24 uur per dag,
negen jaar lang,
van 1964 tot 1973,
werd een vliegtuiglading clusterbommen
op Laos gedropt
door Amerikaanse B-52's."

(fig.)
Ik ben veel in Laos geweest. De bevolking is trots dat ze de Amerikanen verdreven hebben, hoewel dat ten koste ging van zowat 35% van de bevolking die omkwamen door de bommen die "freedom and democracy" zouden brengen. Het land is in volle ontwikkeling, met een nieuwe hogesnelheidslijn tussen Kunming in China en Bangkok.
De Amerikanen mochten eigenlijk niet in Laos zijn volgens verschillende internationale overeenkomsten. Dus officieel kon het Congres dit niet bekostigen. Dus werd dit betaald door grootschalige opium en heroïne handel, georganiseerd door de CIA waarvoor ze de lokale Hmong stam inschakelde.

As a Ph.D. candidate in Southeast Asian history at Yale University, Alfred McCoy, testifying before the United States Senate Committee on Appropriations foreign operations subcommittee on June 2, 1972, "accused American officials of condoning and even cooperating with corrupt elements in Southeast Asia's illegal drug trade out of political and military considerations."[6] One of his major charges was that South Vietnam's President Nguy?n V?n Thi?u, Vice President Nguy?n Cao K?, and Prime Minister Tr?n Thi?n Khiêm led a narcotics ring with ties to the Corsican mafia, the Trafficante crime family in Florida, and other high-level military officials in South Vietnam, Cambodia, Laos, and Thailand.[6] Those implicated by McCoy included Laotian Generals Ouane Rattikone and Vang Pao and South Vietnamese Generals ??ng V?n Quang and Ngô Dzu.[6] He told the subcommittee that these military officials facilitated the distribution of heroin to American troops in Vietnam and addicts in the United States.[6] According to McCoy, the CIA chartered Air America aircraft and helicopters in northern Laos to transport opium harvested by their "tribal mercenaries".[6] He also accused United States Ambassador to Laos G. McMurtrie Godley of blocking the assignment of Bureau of Narcotics officials to Laos in order to maintain the Laotian government's cooperation in military and political matters.[6] McCoy reiterated similar charges in his 1972 book The Politics of Heroin in Southeast Asia published by Harper and Row.[7] He stated that the CIA was knowingly involved in the production of heroin in the Golden Triangle of Burma, Thailand, and Laos.[7] The CIA denied involvement, but evidence shows that they may have been involved in the drug trade.[citation needed]

https://en.wikipedia.org/wiki/CIA_activities_in_Laos

TIL that in 1971 Prince Sopsaisana, Laos's new Ambassador to France, arrived in Paris. Tiped-off customs intercepted 123 pounds of pure heroin, then the largest drug seizure in French history, an estimated value of $13.5 million. CIA stationed in Paris convinced the French to cover up the affair.

https://www.reddit.com/r/todayilearn...ana_laoss_new/

U.S. aircraft dropped more ordnance on Laos than on all countries during World War II, leaving Laos with about 78 million pieces of unexploded ordnance (UXO) by the end of the war.[110] Casualties continue to mount from UXO dropped by the U.S. and Laotian Air Forces from 1964 to 1973. It has been reported that, between 1964 and 1973, areas controlled by the invading North Vietnamese and Pathet Lao were hit by an average of one B?52 bomb-load every eight minutes, 24 hours a day. Xiangkhouang Province was the most heavily bombed province. Thirty per cent of bombs failed to explode immediately.[111]
Currently 50 people are killed or maimed every year from UXO.[115]

https://en.wikipedia.org/wiki/Laotian_Civil_War

Laos nu:

Een erg mooi, goedkoop land met talloze tempels, jungles, etc. en fantastisch eten (als je van kruidig en pikant houdt). Zeker een bezoekje waard als je in de regio bent, veel rustiger dan Vietnam, China of Thailand.

De hoofdstad Vientiane:

https://www.youtube.com/watch?v=xY3NGXH8AYs

Laatst gewijzigd door tomm : 11 juli 2023 om 13:24.
Oud 11 juli 2023, 13:18   #42763
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

De Poetin rede op de conferentie van Munchen in 2007, waar het Westen zo'n aanstoot aan nam. Nochtans zei hij niets uitzonderlijks of onredelijk.

https://www.youtube.com/watch?v=2UGZdRdxdv4
Oud 11 juli 2023, 13:40   #42764
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

tomm de wereldburger zonder persoonlijke foto's...
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2023, 13:40   #42765
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Het artikel is een jaar oud maar het is interessant om te zien hoe de VS en Australië denken over soevereine Staten die iets doen wat zij niet graag hebben. Is dit niet gewoon hetzelfde wat Rusland doet?

We weten uiteraard wat de VS gedaan heeft in Irak, Libië, Bahrein, Yemen enzovoort. Nu gaan ze nog wat eilanden bedreigen en tegelijk Rusland beschuldigen omdat die hetzelfde doen. Wat een hypocriet gezever allemaal.

https://www.theguardian.com/world/20...olomon-islands

US won’t rule out military action if China establishes base in Solomon Islands

One of the most senior US officials in the Pacific has refused to rule out military action against Solomon Islands if it were to allow China to establish a military base there, saying that the security deal between the countries presented “potential regional security implications” for the US and other allies.

The rhetoric escalated in the wake of the statement, with the Australian prime minister, Scott Morrison, saying Australia had “the same red line” as the US when it came to China’s involvement in Solomon Islands, and defence minister Peter Dutton using his Anzac Day address on Monday to declare: “Australia should prepare for war”, claiming that China was “on a very deliberate course at the moment”.
Dus Amerikaanse troepen in de Baltische staten, op 200 km. van Sint-Petersburg, in OEKRAÏNE, etc. in tegenspraak met alle akkoorden en beloftes, waarom doen die Russen daar toch moeilijk over, is toch geen bedreiging?

Chinese of Russische troepen in Cuba, of een Chinese militaire basis op de Solomon eilanden daarentegen is een vreselijke provocatie en reden voor oorlog. Hebben ze hun eigen contradicties niet door?
Oud 11 juli 2023, 13:41   #42766
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
tomm de wereldburger zonder persoonlijke foto's...
Ik ben gehecht aan mijn anonimiteit op dit forum. Ik heb duizenden foto's van Laos.
Oud 11 juli 2023, 13:55   #42767
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boduo Bekijk bericht
Wapenproductie: na de japanse aanval op Pearl Harbour (eind dec '41) hebben de VS in een onvoorstelbaar tempo wapens, schepen & vliegtuigen geproduceerd.3 Jaar later waren Duitsland & Japan verslagen tot Untermenschen.
3 vierde van de Duitse troepen die sneuvelden sneuvelden aan het Oostfront.
Oud 11 juli 2023, 14:06   #42768
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Waarschijnlijk is het niet onverstandig de pirouettes van de opperderwisj/sultan van Türkiye te beschouwen in het licht van de mogelijkheid (/waarschijnlijkheid) dat in diens denkwereld en dadendrang het https://en.wikipedia.org/wiki/Pan-Turkism een niet geringe rol speelt.

Het 'utopische project' van het "Pan-Turkisme" wordt in de nabije toekomst niet bijzonder gebaat met noch geschaad door een (iets) sterkere integratie van Turkije in EU- en/of NAVO-structuren.

De strebers naar/van een Pan-Turkse heilsstaat hebben er daarentegen alle belang bij en héél véél voordeel van dat de macht van zowel Rusland als China gekortwiekt wordt, én blijft.
Ik ben genoeg in landen als Kyrgyzstan, Kazakhstan, etc. geweest.
De Pan-Turkse beweging is in hetzelfde bedje ziek als de pan-Slavische beweging, en in feite ook de pan-Germaanse beweging.

Het is niet omdat mensen een taal spreekt die op elkaar gelijkt dat die landen, culturen etc. noodzakelijk veel verwantschap vertonen.
Bvb. ik denk niet dat iemand uit de Westhoek meer gemeen heeft met een Noord-Zweed dan met een inwoners van Bergues. En een inwoner van Praag heeft niet meer gemeen met een inwoner van Vladivostok dan met een inwoner van Dresden, in tegendeel.

En in de Turkstalige "wereld" is dat nog meer uitgesproken. Bvb. de Kazachen (waarvan een belangrijk deel Russisch spreken als moedertaal) zijn niet erg gelovig, zien er Mongools uit, of Russisch als ze gemengd bloed hebben, en hebben erg veel overgenomen van de Russen, inclusief de Vodka cultuur.
De Turken zijn Mediterranen met veel Grieks en Koerdisch bloed, en sterke invloeden van zowel de Balkan als het Midden-Oosten. Wat de taal betreft beide begrijpen elkaar absoluut niet. De verwantschap, taalkundig gezien, kun je vergelijken met deze tussen Nederlands en Zweeds. Hier en daar een woord dus.

Erdogan heeft dit al lang opgegeven, en de Turkstalige landen zijn lid van de Euraziatische Unie en de Shanghai-cooperatie. (van die laatste wil Turkije ook lid worden).
Meer banden met de Turkstalige ex-Sovjet volkeren komt Erdogan niet perse goed uit. Bvb. Azerbaijan is het land dat veruit het meest op Turkije gelijkt cultureel gezien, maar ook een van de meest seculiere landen van Europa of Azië. Slechts een minderheid is er praktiserend gelovig (net als in Kazachstan, etc.) bijna iedereen drinkt alcohol. Dat zou zijn islamitisch project voor Turkije zeker niet helpen.
Oud 11 juli 2023, 14:21   #42769
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Ik ben gehecht aan mijn anonimiteit op dit forum. Ik heb duizenden foto's van Laos.
we kunnen die public domain foto's met zelfs embedded logo's ook allemaal googlen hoor, dat vind ik nu nutteloze bijdrage

en uiteraard een troll wil anoniem blijven

Laatst gewijzigd door brother paul : 11 juli 2023 om 14:22.
Oud 11 juli 2023, 14:27   #42770
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ben genoeg in landen als Kyrgyzstan, Kazakhstan, etc. geweest.
De Pan-Turkse beweging is in hetzelfde bedje ziek als de pan-Slavische beweging, en in feite ook de pan-Germaanse beweging.

Het is niet omdat mensen een taal spreekt die op elkaar gelijkt dat die landen, culturen etc. noodzakelijk veel verwantschap vertonen.
Bvb. ik denk niet dat iemand uit de Westhoek meer gemeen heeft met een Noord-Zweed dan met een inwoners van Bergues. En een inwoner van Praag heeft niet meer gemeen met een inwoner van Vladivostok dan met een inwoner van Dresden, in tegendeel.

En in de Turkstalige "wereld" is dat nog meer uitgesproken. Bvb. de Kazachen (waarvan een belangrijk deel Russisch spreken als moedertaal) zijn niet erg gelovig, zien er Mongools uit, of Russisch als ze gemengd bloed hebben, en hebben erg veel overgenomen van de Russen, inclusief de Vodka cultuur.
De Turken zijn Mediterranen met veel Grieks en Koerdisch bloed, en sterke invloeden van zowel de Balkan als het Midden-Oosten. Wat de taal betreft beide begrijpen elkaar absoluut niet. De verwantschap, taalkundig gezien, kun je vergelijken met deze tussen Nederlands en Zweeds. Hier en daar een woord dus.

Erdogan heeft dit al lang opgegeven, en de Turkstalige landen zijn lid van de Euraziatische Unie en de Shanghai-cooperatie. (van die laatste wil Turkije ook lid worden).
Meer banden met de Turkstalige ex-Sovjet volkeren komt Erdogan niet perse goed uit. Bvb. Azerbaijan is het land dat veruit het meest op Turkije gelijkt cultureel gezien, maar ook een van de meest seculiere landen van Europa of Azië. Slechts een minderheid is er praktiserend gelovig (net als in Kazachstan, etc.) bijna iedereen drinkt alcohol. Dat zou zijn islamitisch project voor Turkije zeker niet helpen.
Voor mijn part ben ik al best tevreden dat ik met mijn West-Vlaamse boerendialect in héél de Angelsaksische wereld beleefd en vriendelijk om 'water' en/of 'bier' kan vragen én begrepen zal worden. Ik ben helemaal klaar voor de 'hegemon' en zijn bewind.

Ik ken Erdogan wel niet zo persoonlijk als u, maar ik vermoed niettemin dat hij voor Türkiye méér dan alleen maar een 'islamitisch' project in petto heeft.

Zijn 'speciale relatie' met de Grijze Wolven is er toch niet voor 'de lol'?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 11 juli 2023 om 14:29.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2023, 14:32   #42771
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dus Amerikaanse troepen in de Baltische staten, op 200 km. van Sint-Petersburg, in OEKRAÏNE, etc. in tegenspraak met alle akkoorden en beloftes, waarom doen die Russen daar toch moeilijk over, is toch geen bedreiging?

Chinese of Russische troepen in Cuba, of een Chinese militaire basis op de Solomon eilanden daarentegen is een vreselijke provocatie en reden voor oorlog. Hebben ze hun eigen contradicties niet door?
zit je nu nog altijd appels en peren te vergelijken ?

Cuba crisis
versus
Ukraine

wat is het verschil ?
De Ukrainse Cuba crisis:
zet UKR zet kernkoppen op 400km van moskow

De Amerika Ukraine lookalike operatie:
Mexico rolt met 1miljoen soldaten VS binnen...

ik zie dus echt geen parallellen...

De enige parallelle die er bestaat is dat het telkens RU is die agressief is..., wat in feite geen sierlijke kenmerk is, integendeel
Oud 11 juli 2023, 14:49   #42772
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Aan het front:
https://youtu.be/6AAvgdrihiA
Oud 11 juli 2023, 15:00   #42773
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Voor mijn part ben ik al best tevreden dat ik met mijn West-Vlaamse boerendialect in héél de Angelsaksische wereld beleefd en vriendelijk om 'water' en/of 'bier' kan vragen én begrepen zal worden. Ik ben helemaal klaar voor de 'hegemon' en zijn bewind.

Ik ken Erdogan wel niet zo persoonlijk als u, maar ik vermoed niettemin dat hij voor Türkiye méér dan alleen maar een 'islamitisch' project in petto heeft.

Zijn 'speciale relatie' met de Grijze Wolven is er toch niet voor 'de lol'?

Het is gemakkelijk dat West-Vlaams wat op het Engels gelijkt, en er ook heel veel woorden uit het Frans komen. En Kazachan zullen ook wel een paar woorden kunnen begrijpen in Turkije.
Maar het is net door hun perfecte kennis van de Russische taal dat ze terecht kunnen van Minsk, over Kiev, Tbilisi en Baku tot Vladivostok.

U bent helemaal klaar voor de Hegemon maar tientallen landen en volkeren over de wereld zijn net helemaal klaar met de Hegemon.

Je zag meer Turkse invloed in landen als Kyrgyzstan in de jaren 90 dan nu. De meeste Turkse bedrijven zijn er vertrokken. Erdogan concentreert zich meer op de Arabische wereld en de Balkan, waar de Turkse (van Turkije dus) invloeden wel nog heel tastbaar zijn. Hij verheerlijkt nostalgie naar het Ottomaanse rijk.

Veel Turken zijn ondertussen wel eens naar de stanlanden geweest.
Behalve Azerbaijan en Turkmenistan weinig culturele en andere gelijkenissen met Turkije, doet veel meer aan Rusland denken. Wat Azeri betreft hun bijnaam in Turkije is "Turkssprekende Russen"...
De economische en culturele banden tussen Turkije en Rusland zijn ondertussen geexplodeerd. De meeste toeristen in Turkije komen uit Rusland en er zijn al miljoenen gemengde huwelijken. Ook heel veel Turken zijn al in Rusland geweest. Russen, in tegenstelling tot Syriers, zijn welkom in Turkije. Rusland wordt ook zowat gekoloniseerd door Turkse ketens en bedrijven.

Laatst gewijzigd door tomm : 11 juli 2023 om 15:07.
Oud 11 juli 2023, 15:10   #42774
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
we kunnen die public domain foto's met zelfs embedded logo's ook allemaal googlen hoor, dat vind ik nu nutteloze bijdrage

en uiteraard een troll wil anoniem blijven

Ok brother Paul U bent uiteraard geen trol. Wat is je echte naam en heb je een facebook account?

Die foto s zijn interessant voor wie het land niet kent en er nooit geweest is.

Laatst gewijzigd door tomm : 11 juli 2023 om 15:12.
Oud 11 juli 2023, 15:12   #42775
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
zit je nu nog altijd appels en peren te vergelijken ?

Cuba crisis
versus
Ukraine

wat is het verschil ?
De Ukrainse Cuba crisis:
zet UKR zet kernkoppen op 400km van moskow

De Amerika Ukraine lookalike operatie:
Mexico rolt met 1miljoen soldaten VS binnen...

ik zie dus echt geen parallellen...

De enige parallelle die er bestaat is dat het telkens RU is die agressief is..., wat in feite geen sierlijke kenmerk is, integendeel
De VS zijn de afgelopen decennia al veel meer landen binnen gevallen dan Rusland, en hebben over heel de wereld militaire bases.
Oud 11 juli 2023, 15:25   #42776
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Moesten deze helden nu eens Russische wapens krijgen...
Bvb. s300 en s400 om te beginnen...
https://youtu.be/7hI26RFHVpg
Oud 11 juli 2023, 15:33   #42777
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Zelfs de Amerikanen geven toe: de sancties tegen Rusland "backfired".

https://youtu.be/Bc09nfXXN1s
Oud 11 juli 2023, 15:34   #42778
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, is geen bedreiging.
Rusland binnenvallen is nooit een Amerikaans idee geweest. Rusland BELETTEN de buren op te slokken, misschien wel.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2023, 15:37   #42779
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is gemakkelijk dat West-Vlaams wat op het Engels gelijkt, en er ook heel veel woorden uit het Frans komen. En Kazachan zullen ook wel een paar woorden kunnen begrijpen in Turkije.
Maar het is net door hun perfecte kennis van de Russische taal dat ze terecht kunnen van Minsk, over Kiev, Tbilisi en Baku tot Vladivostok.

U bent helemaal klaar voor de Hegemon maar tientallen landen en volkeren over de wereld zijn net helemaal klaar met de Hegemon.

Je zag meer Turkse invloed in landen als Kyrgyzstan in de jaren 90 dan nu. De meeste Turkse bedrijven zijn er vertrokken. Erdogan concentreert zich meer op de Arabische wereld en de Balkan, waar de Turkse (van Turkije dus) invloeden wel nog heel tastbaar zijn. Hij verheerlijkt nostalgie naar het Ottomaanse rijk.

Veel Turken zijn ondertussen wel eens naar de stanlanden geweest.
Behalve Azerbaijan en Turkmenistan weinig culturele en andere gelijkenissen met Turkije, doet veel meer aan Rusland denken. Wat Azeri betreft hun bijnaam in Turkije is "Turkssprekende Russen"...
De economische en culturele banden tussen Turkije en Rusland zijn ondertussen geexplodeerd. De meeste toeristen in Turkije komen uit Rusland en er zijn al miljoenen gemengde huwelijken. Ook heel veel Turken zijn al in Rusland geweest. Russen, in tegenstelling tot Syriers, zijn welkom in Turkije. Rusland wordt ook zowat gekoloniseerd door Turkse ketens en bedrijven.
Gewoon ook nog even herhalen dat er ook in Oekraine heel wat Turkse invloeden waren. Niet alleen de Krim-Tataren maar ook heel wat steden waar gevochten wordt en werd hebben Turkse namen, zoals "Bahmut", "Tokmok", etc. De rijkste Oekrainse oligarch Achmetov is een Turk-Tataar..
Oud 11 juli 2023, 15:39   #42780
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad, is geen bedreiging.
Rusland binnenvallen is nooit een Amerikaans idee geweest. Rusland BELETTEN de buren op te slokken, misschien wel.
Zoals ik al zei de Amerikanen zijn al in veel meer landen binnengevallen dan de Russen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be