![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#43101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toont aan dat Zuid-Afrika de laatste restjes van het Apartheidsregime moet opruimen, en liefst ook de aanwezigheid van de kolonisatoren aanpakken, zoals dat voorheen in Zimbabwe gebeurde. De kolonisatoren zijn nu al opgejaagd wild en durven amper nog buiten komen, maar toch kunnen ze nog schade aanrichten.. Laatst gewijzigd door tomm : 19 juli 2023 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.silkroadbriefing.com/new...-in-september/ He is my best friend’: 10 years of strengthening ties between Putin and Xi Xi and senior Chinese officials refused to condemn the invasion, and over the year would increasingly show support for Russia’s stance while simultaneously presenting China as a neutral peacemaker. In March a report found close ties between Russian and Chinese state media, combined with strict government control of information, was allowing Russian propaganda to spread swiftly throughout China, “nazifying” Ukraine in the eyes of some Chinese citizens and fostering pro-Russian sentiment. Ondertussen heeft Poetin al heel wat landen bezocht, en werd hij ook bezocht door onder meer de leider van het volkrijkste land ter wereld en de grootste economie ter wereld. Een ontgoocheling voor de Zuid-Afrikaanse zwarte meerderheid dat ze hun held niet zullen kunnen toejuichen, hoog tijd om de laatste vestingen van kolonialisme op te ruimen. https://www.theguardian.com/world/20...i-china-russia Laatst gewijzigd door tomm : 19 juli 2023 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Poetin zijn militairen hebben gisteren In Odessa een graansilo met een kruisraket geraakt, 60.000 ton graan dat klaar lag om te verschepen naar China is daardoor verloren gegaan.
Leuke vrienden, die russen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#43104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
wat je schrijft betekent dit: Zuid Afrika is een democratisch land dat alle internationale regels erkent en uitvoert, en moet volgens gij een ondemocratisch land worden, die zoals rusland alle regels aan zijn botten lapt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() President Ramaphosa wijst er al wekenlang op dat hij gebonden is aan de Rome treaty van het internationaal hof, zuid-afrika was een proponent van dit tribunaal en kan zich helemaal niet veroorloven het zelf puur arbitrair niet toe te passen. Vandaar de diplomatieke oplossing om dan maar Lavrov te sturen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43106 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 'Blijf in uw kot' van Maggie De Block heeft nu het verre Rusland van Poetin bereikt .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43107 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit 'de oude doos' van forum.politics.be, dd. 16 februari 2022:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Gezien de toch wel tamelijk spectaculaire 'terugkeer' - tot zelfs 'uitbreiding' toe - van de nog niet zo héél lang geleden 'hersendood' genoemde NAVO, stel ik mij de vraag of Putin/Rusland nu écht 'goed werk' leverde of net niet. Hoe zou de NAVO er zonder de 'speciale militaire operatie' tegenwoordig aan toe geweest zijn? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43108 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Maar eigen foto's? Nee, die komen niet, maar downloaden van't internet inc watermerken dat is geen probleem. ![]() Man man, wie heeft bij Pontifex gevraagd om het slot weg te nemen? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43109 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 20 juli 2023 om 08:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43110 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is van belang dialoog gaande te houden. Er is al censuur genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43111 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
1. een uitspraak van een russische minister of stafchef ( = leugens/propaganda dus ) of 2. Een uit de context gerukt citaat dat pro-russisch is. De rest van het artikel dat minder rooskleurig is, bestaat blijkbaar niet. Vandaar, negeer die schrijfsels van hem/haar/hun , ze zijn je aandacht niet waard. Alleen maar gekronkel en verdraaiing van feiten, rond de pot draaien, naar andere onderwerpen springen. Hij/zij/hun is een zwaar gehersenspoeld sujet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43113 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Iig, personen die gaan bleiten bij moderatie op een forum als dit, kunnen best migreren naar andere forum imo. Beetje zoals personen die tegen hun goesting ergens wonen en geen ballen hebben om er iets aan te doen. ![]() Laatst gewijzigd door Erra555 : 20 juli 2023 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als 'amateur-historicus' hield ik me voornamelijk - maar niet uitsluitend - bezig met: - de geschiedenis van (West-)Vlaanderen (met niet weinig aandacht voor "De Tachtigjarige Oorlog" en 'de collaboratie') - wortels, oorsprong, opkomst en ondergang van de NSDAP (gekoppeld aan de lotgevallen van enkele leden van de familie Mann: Heinrich, Thomas, Erika, Klaus) - wortels, verloop en uitkomst(en) van de 'Russische Revolutie' - de 'Spaanse Burgeroorlog' Putin heeft mij er met z'n 'speciale militaire operatie' toe gedwongen mijn 'studiedomein' een beetje uit te breiden. Ik vraag me af of ik hem daar dankbaar voor dien te zijn, of net niet.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de 'gereduceerde realiteit' waarvan zowel u als ik voorlopig nog kunnen & mogen getuigen, bevind ik me inmiddels in het kamp van de "decadente satanisten" (of erger). Die 'positionering' leidt ertoe dat ik inmiddels naast zo véél andere dingen ook de opkomst, de exploten en de propaganda van het Putin-regime aan een diepgaander/grondiger onderzoek wil onderwerpen. Voor een diepgaander/grondiger onderzoek van de opkomst, de exploten en de propaganda van 'het Westen' kan ik op de bereidwillige hulp van een aantal forumgenoten rekenen, maar ik behoud mij niettemin het recht voor aan m'n eigen onderzoek van deze materie verder te werken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 20 juli 2023 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om de president kopzorgen te vermijden heeft Poetin dan maar beslist Lavrov te sturen, die zeker niet moet onderdoen voor Poetin wat kennis en vaardigheid betreft. Bovendien is dit een cruciale periode van de oorlog, het Oekraiense tegenoffensief is mislukt en de Russen gaan nu hun eigen offensief beginnen om devrest van Donbas te bevrijden. Poetin kan dan beter in het commandocentrum blijven Laatst gewijzigd door tomm : 20 juli 2023 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs mensen met minder intellectuele lading hebben al lang door dat wat we te horen krijgen propaganda is. Laatst gewijzigd door tomm : 20 juli 2023 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het klopt wel dat het vrij vulgair werd. Ik reageerde daarop door hun beledigingen en krachttermen te herhalen. Misschien beter gewoon rapporteren en voor de rest negeren.
|
![]() |
![]() |