![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#43861 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43862 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteraard lieg jij weer. Elke Fries spreekt Nederlands.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43863 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan me inderdaad geen Westers leger herinneren die ooit richting Moskou trok. En 31 landen, waarvan sommigen Rusland erg vijandig gezind zijn, verenigd in een alliantie met ‘nukes a volenté’. Waarom zouden de Russen zich toch bedreigd moeten voelen? Met Oekraïne en Georgië erbij zijn Ruslands ‘second-strike capabilities’ bovendien zeer beperkt. Daar gaat het evenwicht dat een kernoorlog voorkwam in de afgelopen decennia. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43864 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De wederzijdse gegarandeerde vernietiging is inderdaad een eigenaardig concept. Als je niets gaat doen, wordt je ook niet verovert. Raar hé!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43865 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ze kunnen ook 10 jaar guerilla voeren, tot de Russen met hangende poten afdruipen zoals afganistan, ofwel in een paar jaar de korte pijn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43866 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begin me zo langzaam een beetje zorgen te maken om uw gezondheid, en misschien zou u dat ook kunnen/moeten doen. Gewoonlijk wachten 'atheïsten' immers tot ze seniel zijn geworden of op hun sterfbed liggen alvorens '(dé) Religie' te 'ontdekken'. Soit. Wat ik me afvraag: zou Zelensky eenmaal hij in die hel terecht is gekomen (ere-)lid mogen worden van de elite-kaarters-club waar ondermeer ook De Hertog Van Alva, Christoffel Columbus, Adolf Hitler, Mau Tse Tung, Friedrich Nietzsche en Josef Stalin in zetelen, en zo ja, wat zouden ze dan spelen? 'Piekenzot jagen', of 'poker'? En van zodra Wladimir Poetin de club vervoegd heeft, zouden ze dan overschakelen op 'bridge' (pun intended)? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 5 augustus 2023 om 10:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43867 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43868 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
de EU haalt 300 miljard, en met VS erbij +877miljard netto NATO 1200miljard |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43869 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43870 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, mocht het waar zijn dat het westen, tegen elke zinvolle eigenbehoud overweging in, TOCH op het punt stond om via Oekraine Rusland binnen te vallen, en toch zoveel sterker was als de Russen, hoe komt het dan dat de Westerlingen nog niet aan de poorten van Moskou staan ? Dan was de Vladimir zijne stunt toch HET EXCUUS BIJ UITSTEK GEWEEST om te doen waar de Russen zodanig schrik van hadden, namelijk een totale militaire invasie van Rusland en Amerikaanse tanks aan de poorten van Moskou ? Er klopt in alle Russische smoezen altijd iets niet als je doorredeneert op hun uitgangspunten he. De Amerikanen zouden op de limiet staan van Rusland binnen te vallen via Oekraine, hebben zichzelf 100 keer harder bewapend dan de Russen, de Russen bieden de Amerikanen op een blaadje de mogelijkheid aan om via Oekraine Rusland onder de voet te lopen.... Enneuh dat gebeurt niet. Citaat:
Je begrijpt toch goed dat als de westerse vijand, zeg maar, 500 km opschuift richting Rusland, en DAT zou betekenen dat al hun nucleaire rommel nu plots binnen rappe vernietigingsafstand zou staan, het voor hen volstaat om hun rommel "500 km landinwaarts" op te schuiven om in de "veilige" positie van vroeger te zitten he. En als je zegt: jamaar dan moeten die bommekes 500 km verder vliegen, dan heb je als antwoord dat als de vijand (het westen dus) eerder 500 km verder weg zat, die bommekes OOK 500 km meer moesten vliegen. Kortom, uw stelling is gewoon lulkoek. De Russen zijn de enigen die zich "ver van een grens" kunnen wegtrekken met hun bommekes omdat ze het grootste land hebben. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 augustus 2023 om 12:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43871 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niks doen wil zeggen: onder de voet gelopen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43872 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43873 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Poetin denkt op lange termijn, hij wil de Russische cultuur in Zuid- en Oost-Oekraïne beschermen. Binnen 100 jaar kent niemand nog Zelensky of Biden, of forum.politics.be, maar elke Rus zal weten dat Mariupol en de Krim Russisch is dankzij Poetin. Daar draait het uiteindelijk allemaal om. En ik ben zeker dat mensen als Poetin voor dat idee alleen al bereid zijn om vervolgd te worden door het Westen of zelfs te sterven, en met hem talloze Russen. Laatst gewijzigd door tomm : 5 augustus 2023 om 13:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43874 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar stopt zijn "culturele territoriale honger" dan ? En ik neem aan dat je nu ook een grote voorstander bent dat de Britten de Britse cultuur in India terug gaan herstellen ? En in een goed deel van China ? Waarom zouden zij ook niet zo een opvattingen koesteren ? Dat de Belgen terug de Belgische cultuur in Kinshasa gaan herstellen ? Ik neem aan dat je vooraan in het rijtje staat om te eisen dat de Fransen Niger gaan verglazen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 5 augustus 2023 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou De Grote Pacifist Van Het Kremlin daar nu van vinden? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43876 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Zolang dat evenwicht niet teveel verstoort wordt, moet Rusland zich als kernmacht idd. niet bedreigd voelen. Volgens de Russen wordt dat evenwicht echter teveel verstoort bij de toetreding van Oekraïne en/of Georgië. Bovendien gaven ze dit probleem reeds lang aan. Dus indien we Oekraïne en Georgië bij de Navo wilden, waren onderhandelingen met Rusland op zijn plaats. Of we kunnen het natuurlijk eens proberen uitvechten in een proxy-oorlog. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43877 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Bij de Polen en de Russen speelden kernwapens geen rol. En je zou kunnen stellen dat het Chamberlain concept wel heeft wel gepakt. Het bracht misschien geen vrede maar het gaf de UK wel behoorlijk wat meer tijd om zich voor te bereiden op een oorlog met Hitler.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze werken gewoon mee binnen de NATO aan de doelen van de UNO, en verder hebben ze wel in die 50jaar een goeie standaardisatie gedaan en een goeie target gezet van bepaalde hoeveelheid wapens, en zoveel mogelijk 'compatiebel' en complementair' Sowieso als je het russische budget bekijkt, kunnen ze moeiteloosmet hun 10x budget het Russisch leger temmen, in feite zijn de Europese NATO troepen 3x sterker dan RU, en samen met de VS zijn ze 10x sterker
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 5 augustus 2023 om 13:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43879 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb duidelijk gemaakt dat ik het ook niet volledig eens ben met Poetin, echter deze extreme propagandaoorlog die onze westerse elite voert tegen Poetin, het Russische volk en de Russische cultuur heeft bij mij net het tegenovergestelde effect, net zoals ik, moest ik in Nazi-Duitsland zou wonen, het zou opnemen voor de Joden, zelfs al weet ik dat niet alle Joden zo heilig zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43880 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rusland zit machtspellekes te doen, zorgt dat ik in de koude zit, amputeert mijn vermogen, pluimt mijn rekening met de gasfactuur, zorgt voor stress in de wereld door zijn gedwongen volksverhuizingen in syrie , armenie, georgie, en nu ook nog ukraine.. Dat is een fucking ambetant ventje die niemand kan gerust laten en overal de skepter wil zwaaien, die vinden we niet leuk Het leuke is dat al mijn oostbloklanten allemaal putin ook niet leuk vinden.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 5 augustus 2023 om 15:03. |
|
![]() |
![]() |