![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#46121 |
Parlementslid
|
![]() Ja ja "Kill the boer".
Hoe gaat het economisch gezien nu met Zuid-Afrika??? Electriciteit Black-outs?? Laatst gewijzigd door Walvader : 23 september 2023 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46122 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46123 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tomm heeft helemaal putin ingeslikt, hij is er echt verliefd op, het is zoals een moslim weet dat de waarheid in de koran staat, indoctrinatie werkt perfect bij de simpelen van geest, moeten ze helemaal niet meer nadenken en hebben ze het antwoord op alle problemen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder Amerikaanse steun aan Stalin zou het communisme door Hitler helemaal zijn opgesmoord en zouden er geen makakkenproblemen zijn. Het is wel sneu voor al die Joodse nobelprijzen, maar niks is perfect. Laatst gewijzigd door patrickve : 23 september 2023 om 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46126 |
Parlementslid
|
![]() Terug naar de Krim;
The Hidden Reason Putin Can't Afford To Lose Crimea https://www.youtube.com/watch?v=N6CGbYQIVJs |
![]() |
![]() |
![]() |
#46127 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar gelijkaardige dingen kun je ook zeggen over steden in het niet-bezette deel van Oekraïne. Beide partijen bestoken elkaar in de diepte. En bij beide partijen groeien de raketten om dat te doen niet aan de bomen. Je lijkt de Russische inname van Luhansk en Donetsk enigszins te bagatelliseren en meer belang te hechten aan de Krim. Maar je moet je de vraag stellen: welk doel moet Oekraïne zich stellen? En ook: waaraan kunnen we zien dat Oekraïne dichter bij dat doel komt? Ik vind dat Oekraïne in de eerste plaats moet streven naar het heroveren van het gebied dat het verloren is sinds 2022. Luhansk/Donetsk/Krim zijn dan minder prioritair en kunnen eventueel deel uitmaken van een land-voor-vrede deal. Vanuit mijn luie zetel is de enige controleerbare maatstaf van succes het opschuiven van de frontlijn richting Melitopol, Berdiansk en Mariopol. Het van op afstand neutraliseren van Sebastopol kan best een noodzakelijke voorwaarde zijn om dat verwezenlijken. Maar zolang die frontlijn niet noemenswaardig opschuift is dat niet meer dan een tijdelijke opsteker voor Oekraïne, die terug kan verdampen naarmate de voorraad raketten slinkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wacht, ja Russen schieten alleen op babies, ze gaan uiteraard hun raketten niet verspillen door op militaire doelwitten de schieten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het werkt zeer goed in China, beter dan onze pseudo-democratie. De meeste Oekrainers vonden het beter in Sovjet-tijd volgens peilingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oekraine moet zichzelf als doel stellen om zichzelf op te smoren om hierbij zo veel mogelijk Russen te doden. We kunnen dat zien aan de toename van schade aan Oekraine, het aantal Oekrainse doden en het aantal Russische doden. Al die indicatoren die stijgen zijn het dichterbij komen van het uiteindelijke doel om zelf helemaal opgesmoord te zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als men er eenmaal mee begonnen is de geschiedenis(boekjes) te censureren/herschrijven, is er geen weg terug meer, zeker? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben echter een mens, en beschik over - ondermeer - de capaciteit kritisch én rationeel (na) te denken en pas dan te bepalen wat ik écht nodig heb, alsmede mijn gedrag bij te sturen in functie van de conclusies & doelstellingen waar mijn denken en 'voelen' toe leidden. Doorgaans liet/laat ik leiders en hun kudde(s) - met hun 'manifest destinies', al dan niet 'historische missies' en groot lawijt - met véél plezier in de steek. Waar zij heen bleken/blijken te willen gaan, had/heb ik niks verloren én was/is er voor mij zo goed als zeker toch geen plaats. Als ik al iets uit de geschiedenisboekjes geleerd zou hebben, is het wel dat. Bovendien geef ik niet graag acht, om van marcheren links rechts links rechts met de kop tegen de muur of het ravijn in maar helemaal te zwijgen. Met "ter plaats, rust!" daarentegen heb ik minder moeite ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 september 2023 om 09:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allez dan. Waarschijnlijk hebben de neonazi-propagandisten duizenden en duizenden Oekraïners moeten interviewen om dan met véél bloed zweet & tranen de schaarse 'russofoben' onder hen samen te kunnen krabben ten einde hun filmpje alsnog gevuld te krijgen. De overgrote meerderheid van de meer zwijgzame Oekraïners wil immers zo snel mogelijk de wapens neerleggen én ook nog Odesa aan de Russen cadeau doen ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 september 2023 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neem hem niet te ernstig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() China is op economisch vlak allesbehalve communistisch.
![]() |
#46138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus U betwist de historische bevinding dat reeds de helft van de Duitse troepen "permanent gedemobiliseerd" was toen de Britten en Amerikanen Normandië binnenvielen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46139 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() djimi
Citaat:
Of wijlen mijn lerares geschiedenis. We eisten het puntenboekje, en gaven onszelf negenen en tienen, behalve de nerd van de klas, die kreeg nul. Citaat:
Citaat:
En als je zegt "de wereld is veranderd", nee, dat merk ik in Afrika, zonder grote leiders gebeurt er juist niets, en blijven de "bad guys" de dienst uitmaken. Of zoals een Somalische war lord met zijn 3 Keniaanse hoertjes van tussen de 12 en 16 jaar, in een soort bar waar mensen de drug "Khat" consumeren, me toevertrouwde: "in Somalië is mijn AK47 de wet, in Kenia is mijn "pesa" (Swahili voor geld) de wet. Als ik jouw hier en nu vermoord dan koop ik gewoon de politie en de onderzoeksrechter om en is de kous af." Ik heb hem, en zijn hoertjes, laten mee degusteren van onze fles gin. Je mag zeggen van Kagame wat je wil, het is een dictator waar Stalin trots op zou geweest zijn, die zijn tegenstanders in de verste uithoeken van de wereld laat vermoorden, maar Rwanda is tegenwoordig echt een voorbeeld voor heel Afrika. Verkeerslichten waar mensen echt voor stoppen bijvoorbeeld. Laatst gewijzigd door tomm : 24 september 2023 om 12:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In Odessa was er een betoging om meer middelen voor het Oekraïense leger, om de oorlog sneller te beslissen.
|
![]() |
![]() |