![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#49321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof het of niet
Dr woorden van oppersmruf https://carnegieendowment.org/politika/91872 Na Ukraine zegt PT zijn er nog meer problemen die ze moeten oplossen ???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49322 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij ook, vandaar dat ik ernaar zocht in een wat leukere versie van industrial metal he !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toegegeven: 't is wel geen 'industrial metal', maar het kan misschien toch 'inspireren': https://www.youtube.com/watch?v=CbvUeSuYrkc https://www.youtube.com/watch?v=lAYLlCH7HG8 ![]() En speciaal voor "tomm", nog een versie in 't Russisch: https://www.youtube.com/watch?v=mHnSLzTFRzw ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49324 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nog eens herhalen omdat Tomm het altijd tegenspreekt, en blijkbaar zijn grote leider niet goed volgt
Citaat:
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 1 maart 2024 om 22:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49325 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Via RT
Citaat:
Laatst gewijzigd door Bach : 1 maart 2024 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hieronder een stukje uit de bandopname die onderschept werd en op de een of andere manier Rusland heeft bereikt. Hoe is niet geheel duidelijk hoe. In de bandopname bespreken Duitse militairen op welke manier de Kerch brug kan aangevallen worden, zonder dat Duitsland rechtstreeks beschuldigd kan worden: VIDEO Met Taurus raketten, die niet mogen geleverd worden, een overweldigende meerderheid binnen het Duitse parlement heeft tegen de levering gestemd. Ook al mogen de Taurus raketten niet geleverd worden, het is vrij normaal dat men in Rusland furieus reageert op deze bandopname. Niet onbelangrijk: hebben de Britten deze bandopname geleverd aan Rusland? En wat willen de Britten hiermee bereiken?
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 2 maart 2024 om 02:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In een land van 140 miljoen mensen enkele duizenden... Punt is dat Navalny een agent van vijandige krachten in Rusland was, als hij een echte opposant was geweest dan was Moskou te klein geweest... Hoeveel westerlingen van niet-Arabische westerse origine protesteerden tegen de genocide in Gaza in het Westen? Poetin is ver van ideaal maar de grote meerderheid van de Russen heeft door dat het Westen alles waar hun land voor staat kapot wil. Dat zeg ik ook al meer dan 15 jaar op dit forum niets nieuws onder de zon. Poetin is een product van de westerse politiek niets meer en niets minder. Als hij niet zou bestaan zou hij uitgevonden worden. Wat hij zegt en doet is wat ik 26 jaar geleden dacht en nog steeds denk. Dat 100000'en in de Arabische wereld protesteren tegen de westerse politiek komt bij ons zelfs niet in het nieuws, maar wel als 5 man en een paardekop in Moskou Navalny herdenken. En dan beweert men dat de westerse media onpartijdig is... Laatst gewijzigd door tomm : 2 maart 2024 om 02:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49329 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49330 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik antwoordde ergens anders:
Citaat:
Dat lukte maar een klein beetje... Respect voor de aanwezigen. Ik zou er in dat onland niet aan beginnen, toegegeven.
![]() |
![]() |
#49331 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De strijd tegen het Russisch ongedierte blijft inderdaad een nooit te minderen inspanning van de mensheid vereisen.
![]() |
#49332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gelul alsof de begrafenis van Navalny zou doodgezwegen worden door de Russische pers kan naar het rijk der fabelen verwezen worden door slechts enkele muisklikken. Overigens zijn er gisteren heel wat belangrijkere mensen dan Navalny begraven, waaronder opnieuw talloze Palestijnse kindjes die met westerse wapens door de Israelische gruwelijke kindermoordenaars aan stukken werden gereten, maar dat is quantité négligeable waarschijnlijk? Het leven van een westers agent zoals Navalny is uiteraard VEEL meer waard dan van zo'n Palestijns kind is het niet? Duizenden mensen hebben in Moskou de laatste eer bewezen aan Navalny, waarvan de meesten hem van haar noch pluimen kende maar tot de 1% pro-westerse Russen behoorde. Zijn dood is erg voor zijn ouders en zijn kinderen, maar politiek gezien betekende Navalny niets in Rusland. Dat het Westen zo'n grote aandacht aan hem besteedde is voor 99% van de Russen een rode lijn, net alsof de Russische propaganda een politiek figuur in het Westen zou verafgoden, dat zou ook allerlei alarmen doen afgaan in het Westen of niet soms? Laatst gewijzigd door tomm : 2 maart 2024 om 09:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49333 |
Europees Commissaris
|
![]() De Russische ratten dienen volledig te worden geëlimineerd. Ik ben onlangs naar Tsjechië geweest en heb een leuk cadeautje aangeschaft voor iedere Russische rat die ik tegenkom als er oorlog komt tussen het RuSSische Reich en de NAVO, te beginnen met deze fascist:
https://netherlands.mid.ru/upload/re...o8ypsxr30f.jpg
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 2 maart 2024 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En U hebt niet geantwoord op mijn bijdrage waar ik de vraag stelde waarom U 1945 een nederlaag voor de westerse wereld noemde. Natuurlijk was dat een retorische vraag, uw post was duidelijk genoeg, de nederlaag van Hitler, het feit dat hij het Russisch en Joods "ongedierte" niet heeft kunnen uitroeien, was volgens U een nederlaag voor de westerse wereld. Alleen al het gebruik van het woord "ongedierte" zegt genoeg. Dat diezelfde Joden door de westerse elite nu gebruikt worden om Arabisch "ongedierte" uit te roeien, wijst op hun grenzeloos cynisme. Laatst gewijzigd door tomm : 2 maart 2024 om 09:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() U bent waarschijnlijk zoon of kleinzoon van een Oostfronter. En in China om wat spleetogen te misbruiken, waar U uiteraard ook nul respect voor hebt zoals het een echte neokoloniale westerling betaamt. Laatst gewijzigd door tomm : 2 maart 2024 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49338 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 2 maart 2024 om 10:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, al dat nucleaire gedreig is lulkoek, en staat los van gelijk welke andere zaak. De MAD doctrine maakt dat een nucleaire oorlog totaal ONTKOPPELD is van gelijk welke andere zaak. Wie er een begint, weet dat hij ook verglaasd wordt. De strikt enige reden om een nucleaire oorlog te beginnen is wanneer zelf verglaasd worden geen groot nadeel meer is. Of men die raketten nu opstuurt of op zichzelf gooit is kifkif. Als dusdanig maakt dat, dat gelijk welke mineure nadelen nooit een nucleair antwoord kunnen krijgen. Of dat die mineure nadelen niet de reden zijn om op een of andere manier te beslissen van zichzelf te verglazen. Alle rethoriek van "als jullie zus of zo doen, gaan wij U een kernbom op uw kop gooien" is dus gewoon ijle rethoriek, zolang die "zus of zo" niet zelf de totale destructie van uw eigen rijk inhoudt. Als Moskou kernwapens, met succes, op Europa of op de USA afschiet, is Moskou ook een glasplaat. En omgekeerd, als een NATO land een atoombom op Moskou dropt, dan is Brussel en New York ook een glasplaat. Als dusdanig is zoiets niet bruikbaar om kleine consessies mee te bekomen zoals "schiet geen vliegerkes van mij meer neer, of anders". Want die of anders komt neer op een verglaasd Moskou. Het is enkel als een verglaasd Moskou niet echt een probleem meer is, dat het dreigement serieus moet genomen worden. Bijvoorbeeld kan ik perfect begrijpen dat Putin zijn eigen leven wil vrijstellen met een verglaasd Moskou. Wie Putin zelf dus fysisch zou bedreigen, kan wel een atoombom verwachten, want de Vladimir verkiest waarschijnlijk een verglaasd Moskou boven zelf afgemaakt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |