![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#54501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da zijn die Experts die in 2020 op hun kaarten ingestorte russische bedrijven museumbeelden 0 manschappen en 0 missielen toonden. Der was nadien in hun instituut nen uitbraak van 't virus VoortschrijdendInzicht-22. Intussen zitten ze al aan mutatie -24.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54502 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
a) Omdat ik - gelukkig? helaas? - lang niet alles weet, probeer ik die zo 'onaf' mogelijk te houden; er moet principieel altijd ruimte voor aanpassing/verbetering blijven. Verwacht van mij alleszins geen 'heilsboodschap', ik ben véél te lui om ook maar één iemands goeroe te willen worden. Mijn eigen bestaan (in al z'n aspecten) wordt echter niet bedreigd door kritiek op mijn 'levenswijsheid'. Ik ga er heus niet van dood als iemand het over 't één of 't ander niet met mij eens is noch als er met mijn wereldbeeld/wereldtheorie gelachen wordt. ![]() b) Als die 'zelfkritiek' op méér betrekking heeft dan mijn eigen kleine ik, dan is dat geen 'zelfkritiek' meer. Maar ja, ik heb kritiek op mezelf, en wel omdat ik tot nu toe eigenlijk véél te weinig actie ondernam om autoritaire utopisten ('communisten' & 'fascisten') zo veel mogelijk stokken in de wielen te steken. Ik moet er hoogdringend vaker & harder op kloppen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54504 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Wij" praten hier over Oekraine... "wij" proberen niet het topic te versmoren met irrelevant gekir over niet gerelateerde zaken zoals Bangladesh die evenveel met de topictitel te maken hebben dan de klimaatopwarming in Antarctica. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54506 | ||||||||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() =LiberaalNL
Citaat:
Wat hebben de Native Americans en de Palestijnen? Noegabollen. U mag dan wel beweren dat U voor de Palestijnen opkomt, in realiteit houdt het Westen Israël een hand boven het hoofd, zonder Westerse steun (vooral Amerikaanse militaire steun en allerlei handelsakkoorden met de EU) zou Israël heel wat toontjes lager moeten zingen. Ondanks het feit dat Israël zowat de 51ste Amerikaanse staat is, durfde Israël geen wapens leveren aan Oekraïne, want ze weten heel goed dat de Russen niet met zich laten sollen. (Nu zult U waarschijnlijk zeggen dat ze wel met zich laten sollen in Kursk, wees gerust dat dit niet het geval is, Rusland heeft gewoon tijd nodig om nog meer troepen naar het gebied te sturen. Niet vanaf het front, daar maken de Russen gestaag vorderingen en dat zetten ze absoluut niet op het spel. Wel vanuit andere delen van Rusland, bvb. de Moermansk regio, Noord-Kaukasus en Oeral en Siberië. De Russische oorlogsmachine is log dus dat zal nog enige tijd in beslag nemen maar feit is dat de Kursk regio het graf zal worden van vele duizenden Oekraïense soldaten, tanks, etc. terwijl het militair-strategische nut van deze operatie is nul is) Citaat:
Citaat:
Volgens deze militaire logica heeft bvb. Oekraïne het recht om Rusland in Kursk aan te vallen. Of dat wel verstandig is is weer een heel andere vraag. Citaat:
Als Nederland, of NAVO waarvan Nederland deel uitmaakt, Rusland aanvalt, dan is de kans groot dat het kernwapens zal regenen op Rusland, en op Nederland. Dat weet het kleinste kind, dat is geen bedreiging maar een herhaling van de feiten en militaire doctrine, voor moest iemand dit uit het oog verloren zijn. Wat ik er uit opmaak is dat U het onaanvaardbaar vindt dat het Westen niet gewoon Rusland kan aanvallen en vernietigen zonder zelf vernietigd te worden. Het Westen is gewend in het globale Zuiden hun gang te gaan, kleine landjes aan te vallen zonder grote (onmiddellijke) gevolgen. Maar deze situatie is anders, en het kan geen kwaad alle hoofdrolspelers daar blijvend op te wijzen. Citaat:
Citaat:
Reeds veel langer maar zeker de laatste jaren is de westerse pers steeds Russofober geworden en gaat de pers volledig mee in het propagandaverhaaltje van de politieke elite. Dat komt omdat de westerse elite talloze miljarden geïnvesteerd heeft in het Kiev regime, en dan moet de "vrije pers" (in handen van de staat of bevriende miljardairs) volgen. Zag je ook tijdens bvb. de Kosovo oorlog, toen NAVO rechtstreeks betrokken was bij de illegale agressie tegen Servië en "onze jongens" oorlogsmisdaden begingen tegen Servische burgers. Ik probeer daar weerwerk tegen te bieden, en echte Russische propaganda werd hier verboden, dus de mensen in het Westen horen maar een klok. Het tegenovergestelde van vrije pers trouwens, waar het Westen nochtans zo prat op gaat. (niet dat het in Rusland beter is trouwens op dat vlak, dat heb ik nooit beweerd) Citaat:
Citaat:
Hitler wilde NEderland en België binnenvallen en maakte daar niet echt een geheim van. Er is geen enkele indicatie dat Rusland Nederland of België wil bezetten, zolang deze landen de oorlog niet verklaren aan Rusland door Rusland of Russische troepen rechtstreeks aan te vallen. Citaat:
En nee Rusland ontkent het bestaansrecht van Oekraïne niet, zegt wel dat beide volkeren historisch erg verwant zijn, en dat grote stukken van wat vroeger Oekraïne was gewoon Russisch zijn. Een niet onbelangrijke nuance. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Geradicaliseerde moslims worden naar een heropvoedingskamp gestuurd voor enkele maanden, wat ze bij ons beter ook eens zouden beginnen doen. Citaat:
Citaat:
Wil dat dan zeggen dat ik het recht heb om op te roepen tot geweld tegen overheidsinstellingen of ambassades? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dus Rusland dat zijn belangen en etnische Russen verdedigt in wat vroeger de Sovjet-Unie was en gedurende eeuwen "Rusland" genoemd werd, is imperialistisch, maar het Westen dat landen aan de andere kant van de wereld aanvalt en bedreigt, omdat ze bvb. het lef hadden om hun olie industrie te nationaliseren, is dus niet imperialistisch, als ik het goed versta? Citaat:
|
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#54507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echter, daarvan werden er al meer dan 1500 "permanent gedemobiliseerd". De Russische campagne begint goed op gang te komen. Uiteindelijk zullen alle troepen van het Kiev regime uit de regio verwijderd worden, en lang zal dit niet meer duren. https://tass.com/emergencies/1827591 Veel zorgwekkender is dat Kiev de kerncentrale van Zaporozhe beschoten heeft. Het regime ziet geen uitweg meer, en in het nauw gedreven katten maken gekke sprongen. Wees er echter gerust op dat de Russen hier wel raad mee weten, ze hebben al voor hetere vuren gestaan. Dit lijkt vooral de zwanenzang van een stervend regime, net zoals de Duitsers nog V1 en V2 raketten op Belgische steden afvuurden in 1945, ondanks het feit dat ze de oorlog eigenlijk al verloren hadden. Laatst gewijzigd door tomm : 12 augustus 2024 om 06:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat betreft de grensregio's van Kursk Oblast, wat ik lees in de Russische pers is dat deze regio niet zo goed beschermd was omdat de Russen uitgingen van het gezond verstand van de vijand.
In de regio Soemy werd bijna niet gevochten gedurende bijna 2 jaar en de Russen beschouwen deze regio, waar er meer Oekraïens dan Russisch gesproken wordt, ook niet als aan te hechten bij Rusland. De Kursk regio ligt ook nog veel te ver van Moskou om strategisch van belang te kunnen zijn in de huidige oorlog. Naar het schijnt was de grens officieus zelfs open en werd er handel gedreven. Dit alles zal nu tot het verleden horen, en de verwachting is dat de Russen een bufferzone zullen creëren zoals in Kharkov regio langs de hele grens. De Wit-Russen worden ook erg nerveus hiervan, het Kiev regime hanteert geen logica meer, dus ze kunnen ook zomaar Wit-Rusland aanvallen. Wit-Russische troepen zijn zich aan het voorbereiden op Oekraïense militaire avonturen op hun grondgebied. Daarmee zou Kiev nog meer in eigen vel snijden, want dan zal Wit-Rusland officieel de oorlog verklaren aan Oekraïne en krijgen ze er een front bij, vlak bij Kiev. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54510 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54511 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Westerse leugenpers. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge daar ooit een probleem (*) mee zoudt hebben, is er nochtans een héél simpele oplossing: zet enkele (grote) stappen achteruit en LAAT DIE KATTEN MET RUST. ![]() Waarom altijd alles zo moeilijk willen maken? ![]() (*) het jaagt u angst aan, ge kunt er niet goed meer van slapen, ge begint er in uw broek van te schijten, uw fijngevoelig communiezieltje wordt er diep door gekwetst, ... whatever ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Reactie van de koning van het whataboutisme: de VS en Israël zijn helemaal gestolen van andere volkeren.
![]() |
![]() |
#54515 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Resultaat : 400km2 in één week ingenomen. Citaat:
Te doorzichtig, te primitief. Even lachwekkend als het gebruikelijke geblaas dat we dan meestal krijgen van Herr Flick Medvedev die wat komt dreigen met kernwapens. Hier, geniet van de laatste update. https://www.youtube.com/watch?v=CMuyJI7fLOk |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54516 |
Minister-President
|
![]() Ik begin te begrijpen waarom Ukraine Kursk Oblast is binnengevallen. Historisch gezien, was de meerderheid van de bevolking daar nl. Oekraiens.
Ik heb data gevonden van een census in 1897 (onder Tsaristisch Rusland dus) en de bevolkingssamenstelling toen was 62% Oekraiens, 36% Rus: https://www.demoscope.ru/weekly/ssp/...ng.php?reg=713 Het is dus begrijpelijk dat het Oekraiense leger een gebied wil heroveren dat historisch Oekraiens is. Rusland zal dat ook wel begrijpen, want het gebruikt eenzelfde argument voor de Donbas. Het is dan ook niet meer dan logisch, om de goede vrede te bewaren, dat Rusland deze gebieden afstaat aan Oekraiene, om zo de weg naar vrede te openen. ![]()
![]() |
#54517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54518 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NAtuurlijk maakt dit de Russen nerveus, want als ze zulke militair totaal zinloze dingen doen uit pure wanhoop, is er veel mogelijk, bvb. een aanval op nucleaire installaties.
Dit zal de uitkomst van de oorlog, ver hen, alleen maar negatief beïnvloeden, maar uiteraard baart dat de Russen zorgen. Echter, als dat laatste alleen een motivatie wordt om het leven van duizenden Oekraïense militairen op het spel te zetten, dan heb je niet meer te maken met een rationele vijand. Maar meer met een soort IS, militair een dwerg vergeleken met Rusland, China en het Westen, maken geen enkele kans, maar ze compenseren dat door terreur te zaaien onder de bevolking van die landen. Het is een strategie bij gebrek aan beter, maar het zorgt er wel voor dat je nergens bondgenoten zult maken, enkel vijanden, en dus heel alleen zult eindigen in het mortuarium, net zoals met IS gebeurde toen deze hun westerse geldschieters EN tegelijk ook de Russen en Chinezen aanvielen. Deze laatste actie van het Kiev regime zal hen alleszins geen vrienden opleveren in Rusland, wel in tegendeel, en evenmin in China of het Globale Zuiden, en zelfs hier hoor ik regelmatig, "dat zijn dan de zogenaamde "goeien" "ze hadden ons weer serieus bij onze kloten". Nog belangrijker is dat veel Oekraïners zich ook steeds meer en steeds openlijker (zie je op sociale media, de angst is weg) beginnen afvragen waarom hun mannen eigenlijk sterven. Laatst gewijzigd door tomm : 12 augustus 2024 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54519 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze liegen idd. soms of ze zijn meestal zeer eenzijdig, maar nooit zal dat in het voordeel van Rusland zijn.
Ik citeer de westerse pers om mijn standpunt te bewijzen, de westerse pers heeft geen enkel belang om in het voordeel van Rusland te liegen of eenzijdige informatie te verspreiden. |
![]() |
![]() |