![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#182 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- Hoe is het ten koste van 'andersdenkenden' dat mensen voor hun mening uit mogen komen? Bedoelt u dat die 'andersdenkenden' eigenlijk dermate onverdraagzaam zijn dat zij geen andere mening kunnen verdragen? Of bedoelt u dat zij niet voldoende in hun eigen argumenten vertrouwen om hun gelijk te halen en dus de tegenstander maar met geweld of bedreiging van vervolging moeten 'overwinnen'? - Dat u een groot voorstander bent van een censuur �* la China is natuurlijk geen nieuw gegeven.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 18 oktober 2005 om 22:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Blijkbaar bent u wel heel erg overtuigd van uw eigen grote gelijk. Des te opmerkelijker aangezien u er blijkbaar niet in slaagt om de tegenpartij met argumenten te overtuigen en er dus voor kiest hen het zwijgen op te leggen. U bent imo een beetje als het kleine kind dat in een discussie er maar op los begint te meppen omdat hij/zij geen argumenten heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 18 oktober 2005 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
btw; spoedig herstel aan uw mama. En vergeet de planten geen water te gaan geven hé.
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 Laatst gewijzigd door A : 19 oktober 2005 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb het trouwens niet over de VSA gehad. De raid op Dresden door de Britten en Amerikanen aanzie ik ook als een oorlogsmisdaad.
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bedankt voor uw medeleven en maak u mar geen zorgen, ik heb weliswaar op dat vlak een 'bruine' duim, maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door één van mijn zusjes die bijzonder groene vingers heeft. Tussen haakjes, die soap is er een beetje over. Ik ben van u, althans met momenten, een beter niveau gewoon.
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#194 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 19 oktober 2005 om 18:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij je beoordeling laat je steeds je emoties de ware aard van de zaak vertroebelen. Als je vader je dierbaar was, dan zal het moeilijk vallen om zijn fouten alsdusdanig in te zien en toe te geven. Daar iedereen overtuigd is van zijn grote gelijk, is het logisch dat Joris' vader zijn eigen rol in die periode ook gekleurd zal afgeschilderd hebben wanneer dat onderwerp ter sprake kwam. Diezelfde teneur zal dus onvermijdelijk ook doorklinken in wat Joris' erover doorgeeft. De reacties hierop van nabestaanden of supporters der 'witten', zijn al even voorspelbaar, om identiek dezelfde redenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 19 oktober 2005 om 19:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Minister
|
![]() Amaai, de piano is weer in form! Op basis van zijn zuurtegraad kan je besluiten dat hij het succes van het Vlaams Belang in de verkiezingen van 2006 aan het voorbereiden is! In het dagelijkse leven heb ik nog NOOIT een dergelijk venijnig iemand tegengekomen.
Zeg, piano, geefde gij soms spreekbeurten? Ik wil je wel eens in levende lijve bezig zien en horen!
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen zal wel zijn eigen reden gehad hebben om het af te scharten: boze schoonmoeder, avonturier zijn, lastig wijf beu, graag vechten, zot van den Dolf, poen kwijt, werk kwijt, teveel gezopen, verloren met het kaarten, ............. Hoe dat achteraf allemaal geëxplikeerd werd, zal ook van mens tot mens afhangen. Wie weet zijn er ook geen teruggekeerd die achteraf zegden: "Amai, hebben die vortzakken mij goe bij mijn dinges gehad! Nooit meer!" In geen geval een slimme zet om het geval van uw pas overleden vader voor de leeuwen te gooien. Maar dat is Joris' keuze. Hier kweekt ge een hard vel.
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 19 oktober 2005 om 20:08. |
|
![]() |
![]() |