![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#202 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De naam Claessens zie ik in uw lijstje alvast niet staan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Er zijn géén mensen die zeggen dat Peiper bevel gaf POW's te vermoorden. Hij was wel bevelhebber van die eenheid, waardoor je hem een soort van verantwoordelijkheid kan toeschrijven, maar de straf die hij gekregen heeft staat buiten alle proporties met die verantwoordelijkheid imo. "American investigators at the U. S. Court in Dachau, Germany, used the following methods to obtain confessions: Beatings and brutal kickings. Knocking out teeth and breaking jaws. Mock trials. Solitary confinement. Posturing as priests. Very limited rations. Spiritual deprivation. Promises of acquittal. Complaints concerning these third degree methods were received by Secretary of the Army Kenneth Royall last Spring (1948 ). The statements which were admitted as evidence were obtained from men who had first been kept in solitary confinement for three, four, and, five months. They were confined between four walls, with no windows, and no opportunity of exercise. Two meals a day were shoved in to them through a slot in the door. They were not allowed to talk to anyone. They had no communication with their families or any minister or priest during that time. This solitary confinement proved sufficient in itself in some cases to persuade the Germans to sign prepared statements. These statements not only involved the signer, but often would involve other defendants. Our investigators would put a black hood over the accused's head and then punch him in the face with brass knuckles, kick him, and beat him with rubber hose. Many of the German defendants had teeth knocked out. Some had their jaws broken. All but two of the Germans, in the 139 cases we investigated, had been kicked in the testicles beyond repair. This was Standard Operating Procedure with American investigators. Perl admitted use of mock trials and persuasive methods including violence and said the court was free to decide the weight to be attached to evidence thus received. But it all went in." Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 19 oktober 2005 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#207 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 19 oktober 2005 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#209 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#210 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Als je zonder problemen bakken kritiek verdraagt, dan is het geen heldendaad om een figuur ter discussie te stellen. Als je lichtgeraakt bent, dan lijkt het bijna masochistisch om net na het overlijden van je vader de controverse op te zoeken. Hoe Joris dit aanvoelt, daar heb ik geen idee van. Het lijkt me moeilijk aan te nemen, dat hij dit overlijden als een droge mededeling postte, en enkel een paar beleefde condoléances op verwacht.
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
2) Over Rusland en wat daar tijdens en voor en na de oorlog gebeurde (ook Tsaristische periode en het huidige Rusland) wordt in de schoolboeken net wel gesproken. En dit al langer dan vandaag. Uiteindelijk heeft het westen er na de oorlog alles aan gedaan om Stalin (terecht) en de sovjet unie (deels terecht) zo zwart mogelijk te maken om als einddoel het Communisme en Marxisme als ideologie zwart te maken wat onterecht was. Marx heeft nergens iets geschreven over goelagarchipels, strafbattaljons, KGB edm. De rijke kapitalistische elmite van het westen greep de SU en Stalin wel aan om de leer zwart te maken uit angst om haar eigen positie te verliezen. Beetje hetzelfde als de kerk nu steeds aanvallen over haar contradictorische uitspraken over aids en dergelijke meer en dit gebruiken om de Christen filosofie af te breken. Schandalig want de filosofie is niet slecht. Zelfde vlieger ging voor het marxisme op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eindelijk!
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik reageerde al op dit soort onzin in dit onderwerp en in andere. kijk maar. CLAESSENS Joris vbmenu_register("postmenu_1388473", true); Burger Geregistreerd op: Mar 2005 Berichten: 192 ![]() Citaat: Oorspronkelijk bericht door A Joris Claessens is ier al een paar dagen niet meer te bespeuren. Tja, de mens zal wat zaken moeten regelen zeker; notaris, bank, ...8) Niet echt, ondertussen is mijn 79jarige moeder zwaar ten val gekomen en moest ik hospitalisatie regelen, haar over laten brengen naar een hospitaal in de buurt van mensen die mee willen toezien op al haar noden, haar pensioen, haar vaste lopende kosten enz. Aangezien ze op een koude vloer heeft gelegen en onderkoeld geraakte met als gevolg een tekort aan zuurstof - momenteel is ze niet goed bij zinnen en het valt nog af te wachten of dat ooit nog betert - met de nodige gevolgen. Is dat voldoende reden? Dit truukje, de discussiegenoot is, al dan niet even, afwezig of weigert te antwoorden op infantiel gelul, dus is hij bang en heeft ongelijk. Wat een niveau! __________________ [font=Arial]CLAESSENS Joris[/font] ![]() U bewijst hier alleen maar hoe laag uw eigen niveau wel niet is en... dat u niet eens leest wat uw tegenstanders schrijven. Ten andere, ik dacht dat u , naar uw eigen zeggen al lang weg zou zijn?
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Minister-President
|
![]() En, weer ben ik weg. Ik heb inderdaad ook nog een leven buiten het internet.
Ik wens alle deelnemers hetzelfde. Groetjes, De bange ongelijkhebber.
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 oktober 2005 om 16:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 oktober 2005 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bon, goedhartig als ik ben, zal ik maar aannemen dat je de gestelde vragen heel toevallig over het hoofd hebt gezien. Hier zijn ze nogmaals :
Citaat:
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 20 oktober 2005 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |