![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1021 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De huidige standpunten van het Vlaams Belang over de Roma zijn nog steeds dezelfde als die van de nazi's van toen en de moslims hebben de plaats van de Joden ingenomen. Dank aan Joris van dit nogmaals duidelijk gesteld te hebben. Dat is het verschil tussen Joris en ik: ook ik heb familieleden met een "zwart" verleden, en ik ook zie verzachtende omstandigheden voor vele collaborateurs, maar elke poging om het nazisme te rehabiliteren, zoals Joris voortdurend doet, zal ik altijd bestrijden.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1022 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Indien je dit niet kan en er is nog een mod met enig gevoel voor correctheid aanwezig zou je met onmiddellijke ingang geband moeten worden. Ik zie het nog niet gebeuren... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1023 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorlogen zijn immers de geweldige verderzetting van politieke discussie's waar men niet tot een vergelijk kan komen. En waar de leidinggevenden hun macht gebruiken om de man van de straat te beïnvloeden om hun zin toch te kunnen doordrijven. Ik weet nog goed, hoe men in het Belgische leger jongeren vanaf 16 tot zelfs ouder dan 25 jaar, ervan overtuigde dat de Rus een gevaarlijk en onaangepast iemand was, die enkel deugde als meststof in de grond. Ik heb zelf verschillende malen in oorlogsgebieden verbleven en ik kan je verzekeren dat het voor mensen niet gemakkelijk is om daar goed en slecht uit elkaar te houden. Vooral door de vele propaganda die er binnen die gebieden verspreid word. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1024 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1025 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1)Nooit lid was geweest van een politieke beweging tijdens de oorlog. 2)Dat hij opgehouden was met schrijven tijdens de oorlog. 3)Dat hij geen enkel boek had uitgegeven tijdens de oorlog. En wat blijkt nu? 1)Dat hij in het geheim lid was van het VNV. 2)Dat hij verschillende publicaties deed onder de oorlog in allerlei dubieuze collaboratiebladen. 3)Dat hij wel degelijk boeken uitgaf en wel bij Duitse uitgevers tijdens de oorlog. En ik voeg er aan toe: dat hij met Felix Timmermans aanwezig was in Antwerpen in de Kunstkring op 28 juni 1942 toen deze laatste de Rembrandt-prijs kreeg. Niets verkeerds aan zo te zien op het eerste zicht. Alleen wapperde er op het podium daar in Antwerpen de hakenkruisvlag en de Duitse militairen zaten vooraan. Laatst gewijzigd door system : 19 april 2013 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1026 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1027 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() jamaar, gij met uw verleden zijt nogal breeddenkend in die dingen, eh.
![]() |
#1028 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1029 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je kan hem eerder met Pim Fortuyn vergelijken dan wel hem een bepaalde strekking toelichten. Want zijn ideeën werden vooral gekenmerkt door een constante evolutie dan wel door (standvastigheid lees ideologische blindheid). Ik zie alvast geen enkele politieke strekking waar hij volledig onder zou vallen... Mooie naar wel... Joris Van Severen...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1030 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 april 2013 om 12:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1031 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle gekheid op een stokje.
Wat die Oostfronters uitgestoken hebben is wel 10.000 keer erger dan die gasten die zijn gaan meevechten in Syrie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1032 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet natuurlijk niet wat die gasten in Syrië hebben uitgestoken, maar het zal ook niet van de poes zijn geweest. En de Oostfronters zullen ook wel beestigheden uitgestoken hebben. Niet allemaal natuurlijk. Tenminste, daar ga ik van uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1033 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fyi: ik zie echt niet veel verschillen tussen al die mensen die in een niet-Belgisch leger in een vreemd land beestigheden uitsteken. Er zitzowat zeventig jaar verschil op, maar dat is dan ook het enige verschil dat ik merk. Maar ga gerust uw gang en probeer de Zuidfrontstrijders eens wit te wassen. Ik verwittig u: bloedvlekken zijn moeilijk weg te krijgen...
![]() |
![]() |
![]() |
#1034 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist: héél naar.
![]() |
![]() |
#1035 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1036 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om je land te verdedigen tegen vreemde invallers, heb je geen engeltjes nodig...
![]() |
![]() |
#1037 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1038 | |
Secretaris-Generaal VN
|