![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'Alle' heb ik nooit beweerd. Dat komt uit uw fantasie. Een hersenspinsel dus. Aberrante hersenspinsels komen nogal eens voor bij Vlaams-nationalisten. Maar goed, we nemen dit erbij en proberen te begrijpen.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 september 2021 om 09:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1782 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1783 | |
Minister-President
|
![]() Wie over Oostfronters spreekt zonder te nuanceren en te specifiëren bedoelt daar alle Oostfronters mee. Iedereen kan de draad nalezen en nagaan waarover de discussie precies ging. Dat u tot het besef bent gekomen dat dat een verkeerde voorstelling van die mensen is, kan ik alleen maar toejuichen, al heeft het me vele pagina's van dit topic gekost.
![]() |
![]() |
![]() |
#1784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 september 2021 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1785 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik ben blij dat u uiteindelijk gaan nuanceren bent.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 14 september 2021 om 09:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1786 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1787 | |
Minister-President
|
![]() En ik ben blij dat u blij bent dat ik blij ben.
![]() Zou Henri I ook blij zijn? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1788 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1789 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat Xenophon zo een fan van u is. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1790 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1791 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1792 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ‘onderbelichte’ kant van het oostfront.
Oostfronters werkten natuurlijk mee aan het veroveren van Russisch grondgebied. En dit door hun militair samenheulen met de nazi-Duitsers. Zeer onderbelicht tot nu was dat de oostfronters in de feiten door samen te gaan vechten met de nazi-Duitsers in Rusland meewerkten aan de harde en brutale verwijdering van de oorspronkelijke Slavische bevolking (én de Joden) uit hun woongebied. Ethnic cleansing op zijn best! Daarvan was al een begin gemaakt tijdens de oorlog en wel door de Nederlandse collaborateurs. Naar deze ‘killing fields’ emigreerden toen reeds 5.000 Nederlandse burgers na de Duitse aanval op de Sovjet-Unie in 1941. De nazi’s hadden overeenkomsten afgesloten met Nederlandse topambtenaren. Ze vonden de Nederlanders zeer zuivere Germanen… In 2016 kwam er over dit onderwerp al een boek uit van Geraldien von Frijtag Drabbe_Künzel: ‘Hitlers Broedervolk’. “Boeren uit Groningen, vissers uit de kustprovincies, verveners uit Drente, zakenlieden uit de Randstad, zij allen meldden zich om mee te helpen aan de ‘opbouw’ van een Nieuw Europa: het Groot Germaanse Rijk.” Het is maar dat men het weet. ![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 september 2021 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1793 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus niet afwijken, want dan kunt u net zo goed alle Joden gaan criminaliseren want er waren er die om verschillende redenen meestal hun eigen hachje, dapper opruimen in de concentratiekampen. Zo kunnen we nog heel ver afdwalen natuurlijk. Het ging hier over Vlaamse Oostfronters, weet u nog, die waarvan u niet verder kwam dan een paar concrete gevallen die bewezen misdaden hadden begaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#1794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1795 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar u probeert dat telkens weer. Dus wat u schreef in # 1781, strookt niet met de waarheid.
![]() |
![]() |
![]() |
#1796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 september 2021 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1797 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn ook PS'ers die hun kopstuk lieten vermoorden. Dus zijn volgens u alle PS'ers schuldig aan het geven van een opdracht tot moord. Of daar is een O-VLD-coryfee die sjoemelde met overheidssubsidies in haar persoonlijk belang, dus zijn volgens u ook alle O-VLD-kopstukken schuldig aan gesjoemel. Of nog deze: bisschop Vangheluwe was een CD&V-stemmer, dus zijn volgens uw kromme redenering alle CD&V-stemmers pedofielen. Het blijven rare jongens, die Belgisch-nationalisten. Zeker als ze de drang en dwang hebben om alle Vlaams-nationalisten en hen die eraan gelinkt kunnen worden te criminaliseren.
![]() |
![]() |
![]() |
#1798 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oostfronter is de laatste tijd goed van zijn sokkel gevallen. Tot grote treurnis van sommige Vlaams-nationalistjes hier. Maar goed, er zijn ergere dingen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 14 september 2021 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1799 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat de group blaming die Belgisch-nationalisten hier hanteren ongeloofwaardig en compleet uit de lucht gegrepen is kan iedere lezer van deze heel deze discussie zelf zonder probleem constateren.
Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 14 september 2021 om 18:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1800 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er komen immers geen nieue zaken aan het licht. Trouwens niet alle Vlaamse Oostfronters en hun nazaten zijn Vlaams-nationalisten. Ik zelf ben zelfs geen nationalist, maar voel mij een wereldburger. Het is zelfs zo erg, dat ik mij al sinds mijn 16de niet thuis voel in België en Vlaanderen. Ja, al 45 jaar zit ik met het gevoel dat België en meer bepaald Vlaanderen een land is waar men enkel aan broerdertwist doet en in het verleden blijft hangen. Al 45 jaar zit ik met het gevoel dat België een land is waar men meer op zoek is naar de verschillen, dan naar wat men samen kan verwezelijke. Al 45 jaar zit ik met het gevoel dat Belgen mensen zijn die andere moeten neerhalen om zichzelf groots te voelen. De Oostfronter mag dan voor jou van zijn sokkel zijn gevallen, maar de Belgische en Vlaamse nationalist is nooit op zijn sokkel geraakt. Nationalisten vergeten immers dat we allemaal in de eerste plaats mensen zijn en dat we allemaal fouten en gebreken hebben. Dat de ene niet beter is dan de andere en dat we allemaal onze huidige luxe hebben te danken aan wat er in het verleden is gebeurd. |
|
![]() |
![]() |