![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#921 |
Banneling
|
![]() Niks 'out of the blue'. 'On topic' en perfect in de context. Inclusief de nattigheid die u voelt. Of heeft u de hoofding voor dummies vergeten te lezen ? Uw lange tenen worden ook nat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#922 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() "Radio Centraal" is geen gewone radio. Iedereen kan er progr maken, EENDER welk muziekgenre http://www.radiocentraal.be/Realescape/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#923 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Toffe hint, zal ik wel eens van naderbij bekijken.
![]() |
![]() |
#924 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zij hebben de weg voor je gebakend en vermengen life machines met dans en elec, noise... Tja, als je voor jezelf speelt ben jij het publiek niet . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#925 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() En ik speelde voor 2 mensen die niet op het podium stonden. Een omgekeerd record!
![]() |
![]() |
#926 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neubauten vind je zeker op het net. Enjoy.... ![]() Nier vergeten dat dit "mijn tijd" was http://www.youtube.com/watch?v=Iimsc...eature=related Laatst gewijzigd door Cdude : 10 mei 2010 om 22:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#927 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
en ja, ook ondergetekende behoort tot die elite, getuige http://www.pinkwave.radiocentraal.or...no_Barnard.mp3 vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#928 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dan ken jij Daniel en Pierre Elitair zeker en vast? Laatst gewijzigd door Cdude : 10 mei 2010 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#929 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
zoals ik al zei: multi sunt vocati, pauper vero electi. ik ken hen van op de fuiven. ik kom eigenlijk alleen op donderdagavond in de studio. sinds ik terug in west-vlaanderen woon is dat zelfs niet eens iedere week meer. vrede, redwasp
DENK EROM: EIGEN KARMA EERST! ALTIJD, OVERAL! Laatst gewijzigd door redwasp : 10 mei 2010 om 22:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#930 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#931 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=n7RVy...eature=related en http://www.youtube.com/watch?v=us2ql...eature=related RIP FRANK TOVEY Straks komen we nog overeen LOL Laatst gewijzigd door Cdude : 10 mei 2010 om 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#933 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Geef mij maar Pink Floyd, wie ik nog steeds volop aan het bestuderen ben. Who knows. Tot nu toe heb ik nog niets gezien wat we beiden echt goed vinden? ![]()
![]() |
![]() |
#934 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#935 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
hij deed zijn best, maar haalde het niveau van de Meester niet. zelfs de katholieken geven toe dat bach beter is. in de hemel, naar zij beweren, speelt men constant mozart. tenzij god passeert, dan speelt men bach. vrede, redwasp
![]() |
#936 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=0z0cbMkOvY0 The rest is history ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 10 mei 2010 om 23:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#937 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Nee maar ik vind Mozart gewoon beter omdat hij gek was in zijn hoofd, en hij wist dat. Feit is dat je dit hoort in zijn muziek en dat is voor mij geniaal.
"Throw a stone in any direction, and you will hit Kali Yuga" Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 10 mei 2010 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#938 |
Banneling
|
![]() Alhoewel hij die muziek nr het grote publiek bracht, word ik er na 10 min zot van.
Geef mij die 2 "trommetjes" dan maar. Laatst gewijzigd door Cdude : 10 mei 2010 om 23:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#939 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#940 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Goeie vraag, moeilijk om antwoord op te geven. Muziek is gewoon makkelijker om waar te nemen. Ge zet het op en ge luistert. Bij Harrie moet ge heel zijn gedoe lezen, wat dan nog eens zonder chronologie gepost wordt, en ge weet niet eens hoe goed de sci-fi erin nu eigenlijk is. Als het een utopie-distopie concept wordt voor een gewone roman kan het misschien nog interessant worden, maar als religie heb ik er mijn twijfels over. Gewoon het idee alleen al van een religie te willen stichten ...