![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een persoon met een waanbeeld = een waanzinnige. Meerdere personen met een waanbeeld = een religie. Wat je niet kan toetsen aan de realiteit = een waanbeeld. Laatst gewijzigd door Cdude : 8 april 2010 om 20:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jeugdige overmoed. Niet te veel van aantrekken.
![]() Inderdaad!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zou je die stoere one-liners echt nog wel posten, nadat je op heel rationele vragen geen antwoord hebt weten te fabriceren?
Laatst gewijzigd door xrc : 8 april 2010 om 20:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wel begrijpelijk uiteraard aangezien de schollentektoniek en afzetten van sedimentlagen niet niet was ontdekt. Ondertussen duidelijk naar het rijk der fabelen verwezen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou je niet eens leren de quote-tags deftig te gebruiken? Zo ingewikkeld is dat niet hoor.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 april 2010 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Banneling
|
![]() Tot er EEN persoon terugkeert met tastbare bewijzen from heaven of hell, is geloof een COLLECTIEF WAANBEELD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel een (verzonnen) verhaal aan één persoon en vraag hem dit door te vertellen. Noteer na 50 personen het resultaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Voor de zelfverklaarde beschermers van de rede te zijn, zijn jullie soms toch behoorlijk irrationeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar een bewijs dat er geen god bestaat bij mijn weten nog niet. |
|
![]() |
![]() |