![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is de staat van uw dromen? | |||
Groot Limburg |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,62% |
Groot Brabant |
![]() ![]() ![]() |
4 | 6,15% |
Groot Vlaanderen |
![]() ![]() ![]() |
7 | 10,77% |
Groot Holland |
![]() ![]() ![]() |
3 | 4,62% |
Groot Nederland |
![]() ![]() ![]() |
25 | 38,46% |
Groot Belgie |
![]() ![]() ![]() |
6 | 9,23% |
anders ,namelijk |
![]() ![]() ![]() |
17 | 26,15% |
Aantal stemmers: 65. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dankzij de taalgrens is er veel minder racisme. Nu kan men hier tenminste Nederlands praten zonder het etiket 'achterlijk boerke' opgeplakt te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Minister-President
|
![]() Een zeer moedig en verstandig beleid. Daarmee laat Nederland de wereld weer eens zien hoe het moet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Staatssecretaris
|
![]() Volgens mij gebruiken de Limburgers en Brabanders nog meer softdrugs dan de Hollanders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En hebt u een gedegen uitleg voor zulke bewering, of zegt u dat zo 'uit de losse pols'? Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2009 om 16:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb sterk de indruk dat de Hollanders alle moeite van de wereld doen om dat gedoog beleidsfiasco goed te praten.
In wezen is dat natuurlijk niet goed te praten. Dat weten ze in Den Haag inmiddels zelf ook. Alleen is het natuurlijk zéér moeilijk fouten toe te geven, vooral voor Hollanders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wordt het niet stilaan tijd klacht neer te leggen tegen henri1 voor aanhoudend racisme?
Vervang 'hollander' door 'marokkaan' en dit forum was wellicht al afgesloten geweest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Banneling
|
![]() Neen, het wordt wel tijd dat u de werkelijke betekenis van de woorden opnieuw gaat instuderen. U zit de hele tijd de talen van de anderen te verdedigen, maar u bent uw eigen taal niet eens meester.
Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2009 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#371 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben mijn taal overigens meer meester dan jij, daar ben ik vrij zeker van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik val de Hollanders niet aan. Ik laat ze dezelfde kleuren van de regenboog zien wat hun Nederland betreft als de kleuren die zij me laten zien wat België betreft. Wanneer zij proberen (en u dus ook) België in een slecht daglicht te stellen, dan doe ik maar precies hetzelfde met Holland of Nederland of Groot-nederland (wat dat laatste ook moge betekenen). Maar wanneer ik dat dan doe, dus wanneer ik maar juist hetzelfde doe als de Nederlanders en u, dan heet dit bij u 'racisme'. Van hypocrisie gesproken. Daarom, nogmaals, terug de etymologische betekenis gaan instuderen van het woord 'racisme'. U zou er uzelf een grote dienst mee bewijzen. Daarna kunt u nog altijd de Catalanen gaan helpen. Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2009 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U spreekt voor uw beurt. De zogenaamde Groot-nederlanders (=?) België niet aanvallen? U bent ook niet vlug beschaamd. Het woord 'objectiviteit' hebt u wellicht niet in uw woordenboek staan. Laatst gewijzigd door system : 13 maart 2009 om 22:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
gewoonweg omdat we elke dag merken dat België niet meer werkt. er zijn te grote tegenstellingen tussen Vlamingen en Walen + dan nog dat de ene taalgroep de taal en cultuur van de andere taalgroep wilt vernietigen en alle middelen zijn goed (inclusief het overtreden van de Belgische grondwet). Laatst gewijzigd door Shadowke : 13 maart 2009 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALs U natuurlijk de verschillen in cultuur tussen Belgen en Hollanders als een aanval opvat zijn we natuurlijk ver van huis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vervang het woord Begiscist door Marokkaan ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 13 maart 2009 om 22:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zevert ni Henri1, jij en system vallen ze wel aan gewoonweg omdat jullie Belgiscisten zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |