![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wie denkt u dat het meest reële gevaar is voor ons Europeanen! | |||
De Amerikanen! |
![]() ![]() ![]() |
34 | 38,20% |
Het Midden-Oosten! |
![]() ![]() ![]() |
20 | 22,47% |
China! |
![]() ![]() ![]() |
16 | 17,98% |
Noord-Korea! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Iran! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,37% |
Buitenaardse wezens! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 7,87% |
We zullen allemaal in vrede leven! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 10,11% |
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je hebt bovendien geen doctoraat geschreven (zelfs een 'idioot' als ik kan dat terugvinden), dus wat je zelfbeschrijving ('professioneel' en 'academisch') betreft kunnen we al even kort zijn: die is allesbehalve bescheiden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom raad je me precies barbiepopjes aan? Heb je daar affiniteit mee? Vanuit ideologische overtuigingen kies ik voor Fulla. Ik heb het immers niet zo voor anorectische door multinationals bezeten poppemiekes. Laten we er nu rustig mee ophouden. Jij geeft toe dat je geen historicus bent en nogal snel iemand die je mening niet deelt een idioot noemt bij gebrek aan argumenten. Dan zal ik toegeven dat ik in mijn academisch werk vooral bezig ben met globale visies op ontwikkeling en de geschiedenis van het Zuiden, en niet zozeer met de petitesse van de economische groei-cijfers van de Wereldbank of het IMF, die jou zo lijken te boeien. Zullen we het hierop houden? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Burgemeester
|
![]() Niet iedereen die les geeft op een universiteit is een professor. Zover ik zie heeft C2C nooit beweerd (of ontkend) dat te zijn.
Laatst gewijzigd door Nussbaum : 8 januari 2007 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij niet wilt antwoorden, moet hij ook niet doorbomen over de speculaties over andere mensen. Met standing en strepen.
![]() |
![]() |
#346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is een thesis, een te bewijzen veronderstelling De US voeren oorlog, dat is werkelijkheid:!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
|
![]() Tegen wie? De moslimterroristen of (voor) de oprukkende macht van China!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Vreemdeling
|
![]() Het meest reële gevaar voor Europa?
Das toch gemakkelijk? Europa zelf! En das niet voor 't lachen...
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof ![]() Communisme bereidt oorlog voor???? Dat is een thesis, een te bewijzen veronderstelling De US voeren oorlog, dat is werkelijkheid:!!! Citaat:
Hoe jij daar China bij betrekt moet je toch eens uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Burgemeester
|
![]() Maar hoe precies is Amerika een gevaar voor Europa? Midden Oosten zie ik ook niet, misschien dmv een olie boycot. Rusland of China lijkt me veel meer voor de hand liggen.
Laatst gewijzigd door Nussbaum : 13 januari 2007 om 02:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rusland bezit zelf olie, dus veel zal er daar niet aan te boycotten vallen in die sector. Blijven dus idd. de E.U. en China Onbehaaglijk, niet? btw, w�*�*r zijn de oliecontracten van Elf Aquitaine, w�*�*r die gascontracten van Ibramco? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#352 | ||
|
![]() Citaat:
Ik dacht even dat het maar de broer van Osama Bin Laden was die cliënt was bij vader Bush... En dan nog deze ontkent betrokkenheid met zijn broer en wat is een cliënt... Nuja... (die nwo draad doet sommigen weinig goed denk ik...) Citaat:
![]() (nogmaals schijnt die nwo draad weinig goeds te doen aan sommigen ze beginnen al te denken dat Amerika ECHT de hele olie stock in handen heeft ![]() Amerika zal Europa weinig (kunnen) doen. Hun economie stijgt niet jaarlijks met tien procent (die van China wel) en is helemaal geen onafhankelijk orgaan ze hebben dus de rest van de wereld weldeglijk nodig. Wat zal Rusland doen? Haar maffia op ons af sturen? ![]() China is de enige die Europa kapot krijgt! Laatst gewijzigd door largo_w : 13 januari 2007 om 10:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het DOD is een van de grootste werkgevers van de USA, de nsa enzo valt hier ook onder. Je kan gewoon solliciteren bij de NSA hoor. Is een van de grootste werkgevers in de staat Washington. Zij hebben duizenden klanten en bedrijven die voor hen werken. De kans dat Halliburton hier onder valt is heel groot. Dat er tussen de tops van groote bedragen wordt onderhandeld en prijs en concurrentieafspraken worden gemaakt is ook doodnormaal in de USA. Managers switchen ook contant tussen bedrijven. Dit levert ook belangenvermenging op hoor. In feite is dit in de USA doodnormaal. Ethisch is iets anders. Zo te zien zijn er veel mensen verbaast hoe Amerikaans kapitalisme werkt en dat dit steunt op grote bedrijven. Dat een miljardenfamillie van Arabie contacten had met de USA is niet vreemd te toevallig te noemen eerder normaal. Dat een lid van de Bin laden familie ineens tegen de USA begint en breekt met zijn eigen familie is eerder vreemd en toevallig te noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 |
|
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Ten tweede, de Amerikaanse steun aan het verzet tegen de Sovjets ging enkel naar Afghaanse strijders, niet naar de groepen rond Bin Laden, die vrijwel volledig uit Arabische vrijwilligers bestonden. Die werden gefinancierd en bewapend door allerlei groepen uit het Midden-Oosten. Bin Laden is van het begin af aan extreem anti-Amerikaans geweest en had de steun van de CIA gewoonweg niet nodig. Een uitgebreide uiteenzetting over de vermeende banden tussen Bin Laden en de CIA is hier te vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
|
![]() Zeg gewoon moslims, "extremisme" hoeft daar niet bij te zijn,. Dat klinkt minder hypocriet!
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 13 januari 2007 om 14:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#357 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#358 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
|
![]() Dat is toch de realiteit bij sommige die doen alsof... maar in werkelijkheid zijn ze tegen alles wat in hun kraampje niet past.
![]() |
#360 |
|
![]() Inderdaad lincoln.
Je moet ook wel zien dat wat de VS en Israël in het M-O uitspoken au fond geen anti-moslim zaken zijn maar wel gewoon imperialisme, en toevallig in een regio waar het verzet hoofdzakelijk islamitisch is omdat er zoveel moslims wonen. Het gevaar is dat de polarisatie die men in de VS ophangt om die oorlogen e.d. verkocht te krijgen en de achterliggende zaken te verdoezelen door de moslims serieus wordt genomen waardoor die achterliggende zaken vergeten te analyseren. |
![]() |
![]() |