![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wie denkt u dat het meest reële gevaar is voor ons Europeanen! | |||
De Amerikanen! |
![]() ![]() ![]() |
34 | 38,20% |
Het Midden-Oosten! |
![]() ![]() ![]() |
20 | 22,47% |
China! |
![]() ![]() ![]() |
16 | 17,98% |
Noord-Korea! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Iran! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,37% |
Buitenaardse wezens! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 7,87% |
We zullen allemaal in vrede leven! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 10,11% |
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | |
|
![]() Citaat:
Hamas, alqaida en zelfs de jamaat al islamia zoal in egypte, marokko, pakistan zijn allemaal gefinancieerde groepering die een tegenpool vormden tegen "communistische conccurenten",. Nu ja, men moet niet komen janken omdat deze groeperingen een tegen reactie vormen tegen de regimes in hun landen NU,. Elke aanmoediging, samenwerking, indirect of niet, met kwade bedoelingen zullen vroeg of laat tot verdoeming en mislukking leiden voor diegene die deze project gestart en op poten heeft gezet (cia trawanten...),. En zeker nu de US inziet dat haar "harry-potter" gedoe mislukt is zullen er vast koppen rollen, beter samen verliezen dan alleen ! en uiteindelijk zullen we jammer genoeg de derde wereld oorlog meemaken en geloof me het is geen fictie ,we staan nu al voor de poorten van de hel ! Ps: sommige "holly-wood" films zullen dan ook in hun werkelijkheid treden op niveau van realiteit, maar niet in het voordeel van de US zoals zij dat laten uitdromen in hun propaganda !!!
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 13 januari 2007 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#364 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
S.A. valutareserves zijn één ding, maar: De olieprijzen en dus -handel draait nog steeds grotendeels om de $ en dus de $koers en om -het aantal opgepompte barrils (OPEC) -de verwachtingen van de traders: oorlog of niet, meer opgepompt of minder, variatie van de $koers Gezien hun banden met de Saoedis controleert de US met de hand op de oliekraan in Irak zowel de schaarste als de overvloed op de oliemarkt: Chavez zal het verscil niet uitmaken Via hun (dreigen met) militair optreden beïnvloeden ze ook de verwachtingen van de traders De FED voert al jaren een actief monetair beleid om de US inflatie te exporteren, of dacht je soms dat de $schommelingen t.o.v. de andere munten van de laatste 20 jaar door bovennatuurlijke machten of door een samenzwering tot stand kwamen? ![]() Waarom dacht je dat het UK dat meer oliereserves heeft dan de rest van de E.U. en Noorwegen maar half of niet bij de E.U. willen?? Waarom zouden ze zich bij de gedoodverfde verliezers in dat spel aansluiten? Géén samenzwering, gewoon eigenbelang... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 | |
|
![]() Citaat:
De denen ![]() Engeland heeft haar participaties (vooral de kk familie dacht ik zelf...) overal in oliebedrijven (en ik dacht gas in de noordzee) Eigenbelang? OK dan wil ik u graag het budget van amerika in Irak zien poneren... En zeg mij dan nog eens hoeveel olie barrels je moet verkopen om dat budget te garanderen... En dus hebben de amerikanen zo goeie banden met de arabieren dat indien ze even zeggen "draait de kraan es dicht vandaag" dat deze dat gaan doen... (die nwo draad doet je echt geen goed ![]() Europa zal niet verliezen Europa zal zegevieren op Amerika zelf! Eenmaal de nieuwe leden optimaal werken... Amerika zal weinig kunnen doen... Arabieren kopen 7% meer euros en verkopen voor hetzelfde bedrag dollars dat zal op korte termijn al een schok geven. En op lange termijn is dat maar een aanloop... Die geldstinkende sheiks weten best wat ze doen ze hebben geen cowboy als bush nodig om hen dat te zeggen. Net zoals chinezen echt niemand meer nodig hebben om hen te komen vertellen wat ze juist moeten doen. Dat het westen dit nog gelooft zegt veel... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#367 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Minister-President
|
![]() De amerikaanse ondernemers, multinationals en zelf de meeste republikeinse politici lachen u uit, er is meer globalisme en liberalisme nodig, geen economische blokken en barrières.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
|
![]() Zei iemand "monetair beleid"?
Ik heb een zesde zintuig voor zulke dingen.
![]() |
![]() |
#370 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Afrika bewijst dat globalisme niet per se goed is. Ze worden gewoon platgeconcureerd door Europeese subsidies. Liberalisme werkt als de landen die er aan meedoen al een economie hebben en de kans hebben mee te concurreren. Nogal USA meeloperij eigenlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
|
![]() Citaat:
![]() Neen neen gewoon het feit dat hier altijd wordt gezegt dat dat zo simpel is (alias amerika kan er zomaar mee spelen) ik heb daar eens een uitleg over gehad en dacht niet dat die aanpassingen zo simpel waren... Maar ben dat grotendeels wel kwijt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals wallonië! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
|
![]() Daar geloof ik niet in! De redenen liggen helemaal anders! Het zijn enkele grote die alles binnen doen terwijl de normale mens hard zwoegt om toch na twintig jaar van de hongerdood te sterven!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 |
Schepen
|
![]() Ik denk dat de ontwikkelingen die China doormaakt en nog verder zal doormaken de meest nefaste invloed op de Europese cultuur zullen hebben, of het een echt 'gevaar' inhoudt weet ik niet, maar ik acht het waarschijnlijk dat er ingeboet zal moeten worden inzake levensstandaard.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#377 |
Banneling
|
![]() China is ongetwijfeld de belangrijkste bedreiging voor Europa. Zonder de VS zijn we een vogel voor de kat. Het Midden-Oosten zal in het 'Authoritair Rood'-West conflict slechts een derderangsrol spelen, waardig aan het Middeleeuwse tijdperk.
Laatst gewijzigd door Dycore : 22 januari 2007 om 18:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Minister
|
![]() Volgens mij is ET de grootste bedreiging
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Minister
|
![]() De grootste bedreiging voor Europa zijn de Europeanen zelf. Onze zelfgenoegzaamheid, het immobilisme, de verstarring, het oprukkende conservatisme
![]() |
#380 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Mee eens, terwijl de vs als 'grootmacht' overal veldslagen leveren en kwetsbaar blijken, hebben de Chinezen hun achterstand op vlak van technologie ruimschoots ingehaald en zelfs ?voorbijgestoken? Binnen X aantal tijd zien we mischien hun kracht, heb artikel gelezen dat ze 900 raketten van allerlei caliber gericht hebben op Taiwan, genoeg om volledige luchtmacht in 1 klap te vernietigen. |
|
![]() |
![]() |