![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wie denkt u dat het meest reële gevaar is voor ons Europeanen! | |||
De Amerikanen! |
![]() ![]() ![]() |
34 | 38,20% |
Het Midden-Oosten! |
![]() ![]() ![]() |
20 | 22,47% |
China! |
![]() ![]() ![]() |
16 | 17,98% |
Noord-Korea! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Iran! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,37% |
Buitenaardse wezens! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 7,87% |
We zullen allemaal in vrede leven! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 10,11% |
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het grootste probleem ligt op het platteland. Daar zitten de krijgsheren en vanaf ze de mogelijkheid zien regelen ze iets voor hun eigen zaakjes. Feitelijk valt er ook niks met het platteland van Afghanistan aan te vangen, alles buiten de steden is waardeloos en er valt niets legaals te verdienen. Maar er wonen wel mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afghanistan, dat is toch dat land waar Brezjnev leuk dacht het communisme te installeren, ten koste van ongeveer anderhalfmiljoen slachtoffers? Toch?
![]() |
![]() |
#423 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik mis rusland toch wel als optie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 25 januari 2007 om 11:40. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 25 januari 2007 om 12:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens, als 't onnozel is, zeggen we het ook, daar is geen enkel bewaar tegen. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 januari 2007 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
|
![]() Plaats die bij de Chinezen misschien!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
|
![]() is dan ook totáal geen optie
Het bedreigt wel de vrede, maar niet de wereldvrede. (maw ze zouden nooit zover gaan om hier boel te komen zoeken) Laatst gewijzigd door Ambiorix : 25 januari 2007 om 12:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
|
![]() Ja hou dan je mond en kom de discussie niet verstoren! Wat heb je hier eigenlijk al gedaan? Niets buiten die twee onzinnige berichten te plaatsen! Als het je niet aanstaat lees je gewoon je eigen threads hé!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik doe dus precies wat mij aanstaat op dat gebied en als dat jou niet aanstaat ga dan uithuilen bij de moderatie. Het zijn trouwens de gastjes die me vertellen dat ik mijn mond moet houden die ik eens extra op hun grote muil sla. Geheel virtueel en overdrachtelijk, hé... Ik heb daar zelfs geen baseball-stick bij nodig. Laatst gewijzigd door eno2 : 25 januari 2007 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() Zie ik hier geen schijtGroen!e winden voorbij vliegen...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toen de regering in het gedrang kwam, riep het de hulp van de Sovjet Unie in en die trapten met open ogen in de door de VS uitgezette val.
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Het enige verschil tussen ons is dan dat ik zulke zaken niet zal uitlokken terwijl jij het precies uitlokt zodat je iemand op z'n bek kan slaan! (figuurlijk) ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De AEL zijn noch moslimfundamentalisten (Jahjah heeft al duizend maal gezegd dat hij de suprematie van de wetten boven de sharia stelt), noch "rooien". De AEL zijn pan-Arabische nationalisten. Is dat nu zo moeilijk om te vatten?
![]() |
![]() |
#437 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Irak is overigens zowat het tegendeel. Een al bij al vrij stabiel land, nu complete chaos. Ik ben eens benieuwd wat de Iraakse ouders daarvan denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
|
![]() Ondertussen valt mij op dat de Amerikanen hier in de poll ruimschoots op kop liggen - zij vormen duidelijk de grootste bedreiging. Maar dat wisten we al.
Alleen vraag ik mij nog altijd af vanwaar die vreemde titel over het communisme vandaan komt, terwijl er volop op de dreigende Amerikanen wordt gestemd. Bizar. |
![]() |
![]() |