![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wie denkt u dat het meest reële gevaar is voor ons Europeanen! | |||
De Amerikanen! |
![]() ![]() ![]() |
34 | 38,20% |
Het Midden-Oosten! |
![]() ![]() ![]() |
20 | 22,47% |
China! |
![]() ![]() ![]() |
16 | 17,98% |
Noord-Korea! |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Iran! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,37% |
Buitenaardse wezens! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 7,87% |
We zullen allemaal in vrede leven! |
![]() ![]() ![]() |
9 | 10,11% |
Aantal stemmers: 89. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vraag het eens aan de moderatie... Als die ook maar enigzinds geporteerd zijn voor de mensenrechten van alle Forummers, moeten ze jou hier dringend in een scheetwit laken verwijderen... Laatst gewijzigd door eno2 : 26 januari 2007 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#463 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eens moeten ontfutselen. Het is teveel gevraagd je bovenstaande citaat nader te verklaren zeker? Laatst gewijzigd door eno2 : 26 januari 2007 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie denkt u dat het meest reële gevaar is voor ons Europeanen! Had dan gevraagd 'voor ons Chinezen' Ik verjaar vandaag, overigens. Laatst gewijzigd door eno2 : 26 januari 2007 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.state.gov/r/pa/ei/bgn/5380.htm Sardar Mohammad Daoud, served as [...] Prime Minister from 1953 to 1963. During his tenure as Prime Minister, Daoud solicited military and economic assistance from both Washington and Moscow. (Amerikaanse officiële bron dus) Moskou kwam uiteindelijk, Washington niet op dat moment... Die begonnen integendeel de krijgsheren en de Taliban te financieren en te bewapenen met gesofistikeerd tuig, via de Pakistaanse geheime dienst (ISI) en te ondersteunen toen Moskou wél hulp bood... Conclusie: duivels machtspelletje van Washington: ter hulp geroepen worden, samen mét Moskou, niet helpen maar integendeel (als Moskou dan wél helpt) aanvallen... en daarna, met grof geweld de Taliban, die ze zélf aan de macht hielpen toch verjagen. Er is sindsdien hier in Europa en de USA nogal grof gelogen over het begin van die oorlog in Aghanistan. (Als je dezelfde leugen dikwijls genoeg herhaalt wordt ze waarheid -Goebbels) Laatst gewijzigd door filosoof : 26 januari 2007 om 15:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Proficiat, maar dat zal wel de reden zijn voor u ongegronde commentaren! Dit gaat hier niet over Europa alleen maar over de internationale machtsstrekkingen voor de toekomst! U moet wat verder dan u neus lang is kijken vind ik!
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 26 januari 2007 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest je eens weten hoe lang mijn neus is, of ben jij Pinokkio? Laatst gewijzigd door eno2 : 27 januari 2007 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |