![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, als repliek op den koning zijn kerstboodschap, is het misschien nog zo slecht niet gevonden.
Probleem zal weeral zijn dat de linkse kerk de humor weer niet snapt, en denkt dat het allemaal ernst is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze hebben Dewinter begraven in Aalst.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() En daar kan Filip echt niet aan doen. Een schuchtere poging van mijnentwege om een karnavaleske noot in de zin van sfeer en humor te brengen in deze grauwe wereld ... Bij deze vlieg ik terug in mijn gewatteerde kamertje ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het valt ook te zien in welke context er wordt gelachen met de holocaust.Het ligt er hier vingerdik op dat men slechts Bart wil ridiculariseren en niet de slachtoffers va nde Holocaust. De figuur van SS'er wordt gebruikt en niet misbruikt. Hem voorstellen als een slachtoffer van de holocaust die onthoofd wordt door een SS'er is misschien een brug te ver maar inderdaad, waar ligt de lijn?
![]() |
![]() |
#186 |
Minister-President
|
![]() Het is heel grappig en een waarschuwing tegelijkertijd. Prima werk van deze carnavalsgroep !
![]()
![]() |
#187 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Welke PARTIJ dus?
![]() |
![]() |
#188 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bwa, de winter deed gisteren toch goed z'n best hoor, brrrr, zo koud.
trouwens, dat gebeurt pas met de popverbranding op dinsdagavond.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vergt natuurlijk enig denkwerk, ik kan je problemen begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Minister
|
![]() Ik vind het moreel gezien verkeerd om een figuur als Hitler te gebruiken om iemand te demoniseren, zelfs al is het grappig bedoeld. De persoon die mij met Hitler vergelijkt, zal een toek op zijn bakkes krijgen. Ik vraag mij af hoeveel mensen het hier nog grappig zouden vinden, moesten zij op die affiches staan ipv Bart De Wever.
Dat ze lachen met de NVA en vergelijken met de SS raakt mijn kouwe kleren niet. Het gaat tenslotte over een klein carnavalgroep die probeert meer budget te krijgen door op te vallen en te shockeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Gouverneur
|
![]() Als de N-VA in Aalst die groep had aangepakt daarover had men ze beschuldigt van censuur en slechte humor. Nu ze het hebben laten paseren is men bij joodse bewegingen niet blijk. Botom line: In Aalst kun je als bestuur nooit iets goed doen, das de vaste regel daar.
![]() |
#193 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() omdat het controversieel is! dat is net carnaval!
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Gouverneur
|
![]() Voor sommige mensen zijn die "five minutes of fame" veel waard.
![]() |
#197 |
Minister
|
![]() Ik vermoed dat ik het carnaval in Aalst nooit zal begrijpen. Ik ga naar het carnaval in Halle. Daar hoeven ze niet controversieel doen om op te vallen. Ik vond carnaval Aalst ook leuk toen ik jonger was. Nu vind ik het vooral gratuite zever met vaak niets van creativiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar dat niet-Aalstenaars Aalst Carnaval niet verstaan, dat zijn we gewoon ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Gouverneur
|
![]() Ik ben vroeger lang anti-carnaval geweest maar heb daarmee leren leven. Ik ben blij dat er toch nog mensen die je kunt uitschelden voor voil janet zonder dat die daar aanstoot aan nemen.
![]()
Sic semper tyrannis - Thus always to tyrants - Zo vergaat het tirannen altijd Laatst gewijzigd door Maikel Joosten : 11 februari 2013 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Aalstenaar weet je dat, zo heeft Uytersprot de hele torensituatie goed behandeld. tijdens de verkiezingen heeft ze het zelf gebruikt, overal in Aalst zag je haar affiches met haar gezicht en daarachter 1 van de kerktorens van Aalst. Zo gaat dat nu eenmaal in Aalst.
|
![]() |
![]() |