![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mag ik u de documentaire "Modus Operandi" aanbevelen? http://www.film-modusoperandi.be/ Of hebt u die al gezien? En om af te sluiten: mij interesseert muziek méér dan wat dan ook. Als ik al iets lees, dan gaat dat dus meestal daarover. Maar dat neemt niet weg dat ik ook 'gebeten' ben door een politiek virus. Tot mijn grote spijt weet ik daarover nog lang niet alles, maar ja, een dag telt ook niet méér dan 24 uren, hé. En een mens moet ook eten, zich wassen, geld bijeen zien te krijgen, ... ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mijn leerlingen wel.
Maar die zijn blijkbaar niet veel gewoon ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voorlopig ben ik me wat aan het verdiepen in de oude Ghazals. Laatst gewijzigd door system : 8 februari 2013 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vind het een belachelijke actie, maar ik zou merkelijk meer sympathie voor een Dewever hebben als hij zelf destijds niet vrolijk mee het VB had zitten demoniseren.
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
2. Het gaat niet om "ridiculiseren", maar om op een ludieke manier aandacht vestigen op een ernstig probleem, namelijk het taalnationalisme in België.
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De hedendaagse Vlaamsgezindheid wordt in de eerste plaats bepaald door beleidbevoegdheid evenals economische en financiële gegevens. Het is prioritair een zeggenschaps- en centenkwestie geworden. Zeker, taal en culturele elementen spelen nog een rol. Maar de confrontatie met de Brussels-Waalse francofonie gaat om de cruciale vraag van de deelstaten naar een maximale beleidsbevoegdheid en de ermee gepaard gaande economische en budgettaire hefbomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar het hart van vol zit loopt de mond van over.... maar het verbaast me niet dat veel N-VA'ers op zolder ergens nog een oud-nazi uniform hebben hangen, dat ze onder het mom van karnaval nog eens hebben willen aandoen.
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah ja, die SS-ers die willekeurige burgers uitkozen om te executeren als represaille voor een sabotage van het verzet. De afstammelingen zullen het super vinden dat een stel corrupte monarchisten hen nu gaan aanduiden als aanhangers van de moordenaars van hun familie. Ga zo maar door met die demonizering. Jullie zullen oogsten wat je zaait.
![]() |
![]() |
#152 |
Staatssecretaris
|
![]() Zoals ene moslim gesproken...
![]() |
#153 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor Vlaanderen, volk en Führer Vlaamse collaboratie was zwart, niet zwartgeel, niet witgeel - Mark Van de Voorde |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hugo_Boss Laatst gewijzigd door meneer : 8 februari 2013 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Zijn dat nu die SS uniformen ? Moooooi !!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik meen begrepen te hebben dat de Joden dat niet zo grappig vinden. Lukt het echt niet meer om de führer belachelijk te maken ? Ik denk dat juist dat het probleem is. ![]() |
|
![]() |
![]() |