![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2881 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2882 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2883 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
gulle moet meer bier drinken, daar wordt ge helder van.
|
|
|
|
#2884 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ondertussen zit Groentje vloekend te zoeken naar da rotkabeltje om hare gsm aan te sluiten aan hare pc... |
|
|
|
|
|
|
#2885 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
pestkop.
|
|
|
|
#2886 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Dat ligt nog ergens aan de Costa del Sol. Dat is weer een trip naar de Fnac of zoiets. Als ze dat daar hebben. Je weet maar nooit. Als het sowieso lukt om er te geraken. Want dat is nog niet bewezen.Laatst gewijzigd door Biggles : 30 januari 2012 om 23:32. |
|
|
|
|
|
|
#2887 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ah, t'is just, kun je zo niet surfen via uw android telefoon via de wifi van uw laptop op het vaste netwerk waarmee uw laptop in de hub verbonden is ?
Dus uw wiif van uw laptop wordt de wifi hub als het ware ? |
|
|
|
|
|
#2888 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Scanner aansluiten zal nooit lukken. Houdt niet van windows vista naar het schijnt. Maar dat is min of meer opgelost... hoewel ik daar dus ook weer niet kan geraken, tenzij ik opniéuw een dag vrij vraag maar ik heb de centjes hard nodig.
75x horen dat je niet aan de diploma-vereisten voldoet is niet tof. En weet iemand wat er in godsnaam in een kot/kamer een mazout- of alike of een zware geur kan genereren? Neen het is niet de lavabo ... En ja het lijkt er te zijn sinds mijn verwarming ontlucht werd, maar gesnuffel daarrond heeft de bron niet opgeleverd. Daarbij dacht ik dat de electriciteit hier op gas werkte. Venster open is nogal friskes, en deur open geeft nogal weinig privacy plus de geur verdwijnt er te weinig mee ...
|
|
|
|
#2889 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2890 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik erger me aan weeronline.nl, afgezien van het onnodige Engels voorspellen ze ook dooi.
|
|
|
|
|
|
#2891 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2892 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als dat uwe kop is in uwen avatar: ocharme, breng daar de dag mee door...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 1 februari 2012 om 14:28. |
|
|
|
|
|
|
#2893 |
|
Banneling
|
En wat denk je wat er met de Chinezen gaat gebeuren als hun export vanwege de crisis in het Westen stilvalt?
|
|
|
|
|
|
#2894 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
dan fretten we die op ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#2895 | |
|
|
Ik erger mij aan die onbekwame Maggie De Block.
|
|
|
|
|
#2896 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#2897 | |
|
|
Aftreden moet ze! Liefst vandaag nog.
|
|
|
|
|
#2898 |
|
Banneling
|
Hoe kan je nu op twee maanden tijd door hebben wie wie is, me wie je iets kan aanvangen, wat mogelijk is, welke instrumenten je voorhanden hebt, ... hoe kan zij nu op zo'n korte tijd iets deftig teweeg brengen. Het is schandalig hoe die vrouw er wordt door gehaald door iedereen en alles zonder de kans te hebben gehad zich te bewijzen. Ze is als staatssecretaris trouwens toegevoegd aan minister Turtelboom en die heeft alle ervaring die nodig is op dat vlak dus als er incompetentie te zoeken valt moet je daar gaan zoeken en aan ergeren en niet bij of aan het lelijke eendje. En moest ze echt onbekwaam zijn : ze is daar gezet door kleine Coca Croo. Ik erger me aan De crem die met zijn dure leger geen kloten doet en als hij dan eens mensen kan helpen begint tegen te werken. |
|
|
|
|
|
#2899 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En ik erger mij aan mensen die denken dat de hele situatie te reduceren valt tot één persoon die bovendien amper een paar maanden op dat stoeltje zit. Niet dat ik enige vorm van mededogen heb met die De Block, ze maakt deel uit van de rommelshow. En aan die acteurs erger ik me continu.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#2900 |
|
|
Thanks BrotherPaul!
Treinabo helaas niet gratis, integendeel, treinen is tegenwoordig een serieuze hap uit mijn financiën geworden. Bus wel zo goed als gratis. ![]() De Block-kritiek: er is een reden waarom ze een relatief onbekend individu op die plek gezet hebben... Ze staat "in de wind" en is niets meer dan een strategische zet om anderen uit de wind te houden. Ik vind het jammer voor de kritiek op haar persoon. Ik denk dat ze het potentieel heeft om er iets aan te doen. Volgens mij is het een vrouw die wel van aanpakken weet. Ik heb er goed oog in, maar ik hoop dat het onderscheid zeker gemaakt worden tussen een "arme lammetjes" waarvan me niet willen dat ze doodvriezen (waar ik het zeer mee eens ben)-beleid en een iedereen welkom en zo knus mogelijk-beleid. Dat laatste geval is momenteel een feit, waardoor we de belastingstaart in ongelofelijk kleine deeltjes beginnen te moeten verdelen... Wat denk je nl. dat er meer kost? Een bank redden? Of plotseling 1/3e van het volk (nu vermeerderd tot +11 miljoen) kost en inwoon betalen? Dagdagelijks en levenslang?
|
|