Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 januari 2012, 21:29   #2881
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
als het document (in dit geval een excelleke) al op uwe pc staat denk ik dat ge best voor een printscreen gaat

maar ik zwijg dan. mondje toe, bijna ontploffen van de goesting om er iets op te zeggen, en zwijgen
't Is hare scanner die niet werkt dus 'k nam aan dat het papieren dokumenten waren...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2012, 21:30   #2882
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
De documenten bestaan uiteraard enkel in papieren versies.
Ziede wel...
Oud 30 januari 2012, 22:55   #2883
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
't Is hare scanner die niet werkt dus 'k nam aan dat het papieren dokumenten waren...
ja, en dat deed me dan per associatie denken aan die eigenaardig, dan nog scheef en weerspiegelende foto die ik onlangs op m'n FB zag verschijnen...

gulle moet meer bier drinken, daar wordt ge helder van.
Oud 30 januari 2012, 23:01   #2884
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
ja, en dat deed me dan per associatie denken aan die eigenaardig, dan nog scheef en weerspiegelende foto die ik onlangs op m'n FB zag verschijnen...

gulle moet meer bier drinken, daar wordt ge helder van.
Da was dan ni van mij zenne...

Ondertussen zit Groentje vloekend te zoeken naar da rotkabeltje om hare gsm aan te sluiten aan hare pc...
Oud 30 januari 2012, 23:20   #2885
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Da was dan ni van mij zenne...

Ondertussen zit Groentje vloekend te zoeken naar da rotkabeltje om hare gsm aan te sluiten aan hare pc...
haal da rotkabeltje dan uit uwe broekzak.
pestkop.
Oud 30 januari 2012, 23:31   #2886
Biggles
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
.........
Oooops.
Dat ligt nog ergens aan de Costa del Sol.
Dat is weer een trip naar de Fnac of zoiets.
Als ze dat daar hebben. Je weet maar nooit. Als het sowieso lukt om er te geraken. Want dat is nog niet bewezen.

Laatst gewijzigd door Biggles : 30 januari 2012 om 23:32.
Biggles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2012, 00:02   #2887
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffar Bekijk bericht
ah, t'is just, kun je zo niet surfen via uw android telefoon via de wifi van uw laptop op het vaste netwerk waarmee uw laptop in de hub verbonden is ?

Dus uw wiif van uw laptop wordt de wifi hub als het ware ?
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 januari 2012, 18:34   #2888
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Scanner aansluiten zal nooit lukken. Houdt niet van windows vista naar het schijnt. Maar dat is min of meer opgelost... hoewel ik daar dus ook weer niet kan geraken, tenzij ik opniéuw een dag vrij vraag maar ik heb de centjes hard nodig.

75x horen dat je niet aan de diploma-vereisten voldoet is niet tof. Alsof ik dat zelf nog niet door had.

En weet iemand wat er in godsnaam in een kot/kamer een mazout- of alike of een zware geur kan genereren?
Neen het is niet de lavabo ... En ja het lijkt er te zijn sinds mijn verwarming ontlucht werd, maar gesnuffel daarrond heeft de bron niet opgeleverd. Daarbij dacht ik dat de electriciteit hier op gas werkte.

Venster open is nogal friskes, en deur open geeft nogal weinig privacy plus de geur verdwijnt er te weinig mee ...
Oud 31 januari 2012, 20:11   #2889
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Scanner aansluiten zal nooit lukken. Houdt niet van windows vista naar het schijnt. Maar dat is min of meer opgelost... hoewel ik daar dus ook weer niet kan geraken, tenzij ik opniéuw een dag vrij vraag maar ik heb de centjes hard nodig.

75x horen dat je niet aan de diploma-vereisten voldoet is niet tof. Alsof ik dat zelf nog niet door had.

En weet iemand wat er in godsnaam in een kot/kamer een mazout- of alike of een zware geur kan genereren?
Neen het is niet de lavabo ... En ja het lijkt er te zijn sinds mijn verwarming ontlucht werd, maar gesnuffel daarrond heeft de bron niet opgeleverd. Daarbij dacht ik dat de electriciteit hier op gas werkte.

Venster open is nogal friskes, en deur open geeft nogal weinig privacy plus de geur verdwijnt er te weinig mee ...
Waterpijp met heerlijke Afghaanse hasjies.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2012, 13:28   #2890
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Ik erger me aan weeronline.nl, afgezien van het onnodige Engels voorspellen ze ook dooi.
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2012, 14:20   #2891
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

anders neem je uw gratis treinabonnement en kom je bij mij effe langs, ik scan dat wel in voor u, en zet dat in uw dropbox online
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2012, 14:27   #2892
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LOREJAS Bekijk bericht
De euro is geen cent meer waard. De Chinezen en de economische crisis wurgen alles en iedereen. We staan aan de rand van de afgrond. Onze en de volgende generatie wordt een verpletterende schuldenlast opgelegd.
Als ge nu het woordje "Heer" zou weglaten uit uw onderschrift, zou'k denken dat ge ne nick van de Pelgrim zijt. Arme Lorejas. Moet ge een touw hebben?

En als dat uwe kop is in uwen avatar: ocharme, breng daar de dag mee door...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.

Laatst gewijzigd door Txiki : 1 februari 2012 om 14:28.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2012, 14:28   #2893
de atoombom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LOREJAS Bekijk bericht
De euro is geen cent meer waard. De Chinezen en de economische crisis wurgen alles en iedereen. We staan aan de rand van de afgrond. Onze en de volgende generatie wordt een verpletterende schuldenlast opgelegd.
En wat denk je wat er met de Chinezen gaat gebeuren als hun export vanwege de crisis in het Westen stilvalt?
de atoombom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2012, 14:29   #2894
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door de atoombom Bekijk bericht
En wat denk je wat er met de Chinezen gaat gebeuren als hun export vanwege de crisis in het Westen stilvalt?
dan fretten we die op
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Oud 1 februari 2012, 14:44   #2895
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Ik erger mij aan die onbekwame Maggie De Block.
Oud 1 februari 2012, 14:58   #2896
Trixie
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Oei. Aan haar kunt ge u natuurlijk dubbel ergeren...
Trixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2012, 15:02   #2897
suqar_7loe

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Oei. Aan haar kunt ge u natuurlijk dubbel ergeren...
Aftreden moet ze! Liefst vandaag nog.
Oud 1 februari 2012, 15:05   #2898
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:

Hoe kan je nu op twee maanden tijd door hebben wie wie is, me wie je iets kan aanvangen, wat mogelijk is, welke instrumenten je voorhanden hebt, ... hoe kan zij nu op zo'n korte tijd iets deftig teweeg brengen. Het is schandalig hoe die vrouw er wordt door gehaald door iedereen en alles zonder de kans te hebben gehad zich te bewijzen.
Ze is als staatssecretaris trouwens toegevoegd aan minister Turtelboom en die heeft alle ervaring die nodig is op dat vlak dus als er incompetentie te zoeken valt moet je daar gaan zoeken en aan ergeren en niet bij of aan het lelijke eendje. En moest ze echt onbekwaam zijn : ze is daar gezet door kleine Coca Croo.

Ik erger me aan De crem die met zijn dure leger geen kloten doet en als hij dan eens mensen kan helpen begint tegen te werken.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 februari 2012, 15:12   #2899
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik erger mij aan mensen die denken dat de hele situatie te reduceren valt tot één persoon die bovendien amper een paar maanden op dat stoeltje zit. Niet dat ik enige vorm van mededogen heb met die De Block, ze maakt deel uit van de rommelshow. En aan die acteurs erger ik me continu.
Oud 1 februari 2012, 19:46   #2900
Groentje-18

Standaard

Thanks BrotherPaul! Ik ben nog een ultieme poging aan het doen... ik heb allicht gewoon niet de juiste software en als ik erin slaag om die te krijgen.
Treinabo helaas niet gratis, integendeel, treinen is tegenwoordig een serieuze hap uit mijn financiën geworden.
Bus wel zo goed als gratis.

De Block-kritiek:

er is een reden waarom ze een relatief onbekend individu op die plek gezet hebben... Ze staat "in de wind" en is niets meer dan een strategische zet om anderen uit de wind te houden. Ik vind het jammer voor de kritiek op haar persoon. Ik denk dat ze het potentieel heeft om er iets aan te doen. Volgens mij is het een vrouw die wel van aanpakken weet. Ik heb er goed oog in, maar ik hoop dat het onderscheid zeker gemaakt worden tussen een "arme lammetjes" waarvan me niet willen dat ze doodvriezen (waar ik het zeer mee eens ben)-beleid en een iedereen welkom en zo knus mogelijk-beleid.
Dat laatste geval is momenteel een feit, waardoor we de belastingstaart in ongelofelijk kleine deeltjes beginnen te moeten verdelen... Wat denk je nl. dat er meer kost? Een bank redden? Of plotseling 1/3e van het volk (nu vermeerderd tot +11 miljoen) kost en inwoon betalen? Dagdagelijks en levenslang?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be